Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Grabowiec
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrabowiec
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Grabowiec
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-03
  • Numer ogłoszenia759241-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 759241-N-2020 z dnia 03.12.2020 r.

Gmina Grabowiec: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Grabowiec
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grabowiec, krajowy numer identyfikacyjny 54056400000000, ul. Rynek  3 , 22-425  Grabowiec, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 651 24 74, e-mail zp@grabowiec.pl, faks 84 651 24 74.
Adres strony internetowej (URL): http://www.grabowiec.pl/bip1/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://www.grabowiec.pl/bip1

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.grabowiec.pl/bip1

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być złożona przez Wykonawcę, pod rygorem nieważności wofrmie pisemnej - pocztą, kurierem, osobiście do siedziby Zamawiającego.
Adres:
Urząd Gminy Grabowiec, ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec, sekretariat, do dnia 14.12.2020 r., do godz. 11.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Grabowiec
Numer referencyjny: ZP/22/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z terenu gminy Grabowiec, pochodzących z nieruchomości zamieszkałych, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania. Wykonawca zorganizuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Grabowiec z sołectw: Bereść, Bronisławka, Cieszyn, Czechówka, Dańczypol, Grabowczyk, Grabowiec, Grabowiec - Góra, Henrykówka, Hołużne, Majdan Tuczępski, Ornatowice, Ornatowice - Kolonia, Rogów, Siedlisko, Skibice, Skomorochy Duże, Skomorochy Małe, Szczelatyn, Szystowice, Tuczępy, Wolica Uchańska, Wólka Tuczępska oraz Żurawlów. Gminę Grabowiec zamieszkuje 3978 mieszkańców (stan na 30 listopad 2020 roku). Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności.Wykonawca będzie odbierał odpady z nieruchomości zamieszkałych z zachowaniem terminów ustalonych w harmonogramie opracowanym stosownie do własnych możliwości odbierania. Wykonawca będzie zobowiązany po uprzednim zaakceptowaniu harmonogramu przez Zamawiającego, dostarczyć harmonogram każdemu właścicielowi zamieszkałej posesji, z której będzie odbierał odpady. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym terminu zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz mebli i odpadów wielkogabarytowych oraz podania do wiadomości w poszczególnych miejscowościach poprzez umieszczenie ogłoszeń.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania od właścicieli nieruchomości odpadów zmieszanych (niesegregowane), co dwa tygodnie w okresie od kwietnia do października i raz w miesiącu okresie od listopada do marca.Odpady zgromadzone w sposób selektywny Wykonawca będzie odbierał od właścicieli nieruchomości z następującą częstotliwością:- odpady ze szkła – /bezbarwnego i kolorowego/, w tym opakowania ze szkła bezbarwnego i kolorowego oraz papier raz na trzy miesiące, - odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz opakowania wielomateriałowe, baterie i akumulatory; od kwietnia do września raz na dwa miesiące, od października do marca raz na trzy miesiące,- odpady ulegające biodegradacji, wykonawca będzie odbierał bezpośrednio od właścicieli nieruchomości – w okresie od kwietnia do października raz na dwa tygodnie, w okresie od listopada do marca raz na miesiąc,Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dwa odbiory odpadów w roku 2021 i 2022 obejmujących zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, meble i odpady wielkogabarytowe oraz tekstylia w tym ubrania, odbiór będzie bezpośrednio z terenu przyległego do nieruchomości.Wszystkie odebrane odpady winny być ważone na legalizowanej wadze.Wykonawca w terminie do 1 kwietnia 2021 roku, na podstawie wykazu stanowiącego Załącznik Nr 1 do Umowy, dostarczy właścicielom nieruchomości zamieszkałych:a) pojemniki do gromadzenia zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych o odpowiedniej pojemności,b) po jednym worku o pojemności 120 l, w odpowiednim kolorze i z odpowiednimi oznaczeniami dotyczącymi umieszczanych odpadów, na każde następujące opady zbierane selektywnie: - tworzywa sztuczne i odpady wielomateriałowe,- szkło opakowaniowe kolorowe i bezbarwne, - bio,- popiół,- papier i tektura,c) harmonogram odbioru zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych i każdego rodzaju odpadów zbieranych selektywnie, przy czym harmonogram będzie obejmował odbiór odpadów w okresie od 1 kwietnia 2021 r. do 31 grudnia 2021r. (na kolejne lata realizacji Umowy Wykonawca dostarczy harmonogram w terminie do 1 stycznia danego roku)Zamawiający informuje, że w 2019 roku z terenu gminy Grabowiec zostały odebrane następujące ilości odpadów;- opakowania ze szkła – 64,640 Mg,- opakowania z tworzyw sztucznych – 38,120 Mg,- niesegregowane odpady komunalne – 286,460 Mg,- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 2,861 Mg,- odpady wielkogabarytowe – 5,100 Mg,- inne odpady nieulegające biodegradacji – 34,500 Mg,- inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny – 3,480 Mg,- baterie i akumulatory – 0,0240 Mg,- opakowania z papieru i tektury – 4,230 Mg,- lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć – 0,0010 Mg.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru (bezpośrednio z terenu przyległego do nieruchomości) odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach przeznaczonych na gromadzenie odpadów zmieszanych (oraz w workach w sytuacji przepełnienia pojemnika) i selektywnych, oraz workach 120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny. Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości worki w takiej ilości, w jakiej dokona odbioru selektywnych odpadów:- odpady ze szkła – białego i kolorowego, w tym opakowania ze szkła białego i kolorowego - worki koloru zielonego, oznaczone napisem: SZKŁO, - odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz opakowania wielomateriałowe – worki koloru żółtego, oznaczone napisem: METALE I TWORZYWA SZTUCZNE,- odpady z papieru, w tym z tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury – worki koloru niebieskiego, oznaczone napisem: PAPIER; - odpady ulegające biodegradacji – worki koloru brązowego, oznaczone napisem BIO,- popiół – worki koloru czarnego, oznaczone napisem POPIÓŁ,Wykonawca dostarczy do 1 kwietnia do Urzędu Gminy worki w ilości po 500 sztuk dla każdego rodzaju, odpadów z papieru, odpadów ze szkła, odpadów z metali, popiołu oraz odpadów ulegających biodegradacji, w celu rozdysponowania mieszkańcom (w przypadku wykorzystania worków Wykonawca na wezwanie Zamawiającego uzupełni wg zapotrzebowania na worki), Worki muszą być oznaczone informacją zawierającą nazwę Wykonawcy,Wykonawca, w terminie do 1 kwietnia 2021 roku, wyposaży PSZOK (na zasadzie wypożyczenie na czas realizacji zamówienia),w pojemniki na selektywne zbierane odpadów, w ilości po minimum 1 sztuce na poszczególne odpady o pojemności minimum 1100 litrów każdy, dla odpadów:- dla papieru i tektury – w kolorze niebieskim,- dla metali i tworzyw sztucznych – w kolorze żółtym,- dla opakowań ze szkła białego i kolorowego – w kolorze zielonym,- chemikalia – pojemnik ze specjalnym oznaczeniem i zamknięciem w dowolnym kolorze z napisem CHEMIKALIA,- baterie i akumulatory – pojemnik w kolorze czerwonym 80 l, z napisem BATERIE I AKUMULATORY.- dla popiołu z palenisk domowych.Wykonawca dostarczy do 1 kwietnia 2021 roku właścicielom posesji pojemniki na zmieszane odpady komunalne (w ilości 1118 sztuk) i będzie je użyczał w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia. Miejscowość Pojemnik o poj. 80 l. Pojemnik o poj. 120 l. Pojemnik o poj. 240 l.Bereść 13 20 37Bronisławka 6 5 16Cieszyn 7 8 10Czechówka 9 10 8Dańczypol 5 8 6Grabowczyk 4 4 13Grabowiec 60 108 104Grabowiec - Góra 36 47 62Henrykówka 2 10 4Hołużne 8 6 12Majdan Tuczępski 5 10 25Ornatowice 8 15 26Ornatowice – Kolonia 0 1 4Rogów 7 10 24Siedlisko 4 8 10Skibice 6 8 11Skomorochy Duże 5 12 14Skomorochy Małe 6 18 25Szczelatyn 1 2 2Szystowice 13 26 23Tuczępy 7 17 30Wolica Uchańska 7 12 22Wólka Tuczępska 6 7 12Żurawlów 2 5 14Razem 227 377 514Zamawiający będzie aktualizował wykaz nieruchomości zamieszkałych, a Wykonawca będzie zobowiązany do wyposażenia nowych nieruchomości w pojemniki, worki i harmonogramy, w terminie 7 dni od otrzymania takiego zgłoszenia.Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w terminach ustalonych w harmonogramie odbierania odpadów komunalnych, pojazdami przystosowanymi do odbioru poszczególnych frakcji odpadów oraz w sposób wykluczający mieszanie odpadów segregowanych z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 19.00,Wykonawca zobowiązany jest również do odbioru i zagospodarowania powstających w gospodarstwach domowych odpadów obejmujących zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, chemikalia (farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin, rozpuszczalniki), lampy fluoroscencyjne, oleje, metale, opony, meble i odpady wielkogabarytowe, opakowania wielomateriałowe oraz papier, szkło, tworzywa sztuczne, popiół i odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych usytuowanego w Grabowcu przy ul. Koziej 15. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminie trzech dni roboczych, po uprzednim telefonicznym lub za pomocą poczty elektronicznej zgłoszeniu przez Zamawiającego potrzeby odebrania odpadów,Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów do odbierania odpadów komunalnych, posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych oraz zapewnienie jego odpowiedniego stanu technicznego, spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów, zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo -transportowej, w szczególności zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru oraz każdorazowego uprzątnięcia terenu wokół odbieranych pojemników z odpadami komunalnymi, jeżeli zanieczyszczenie terenu powstało w wyniku działania Wykonawcy, Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemnika wynikłe z winy Wykonawcy, jego naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. Wykonawca winien zapewnić kontakt telefoniczny co najmniej w godzinach 7.00 – 19.00 celem nadzorowania przez Zamawiającego odbierania odpadów, W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca przyjmuje te odpady komunalne jako odpady zmieszane. Przed zakwalifikowaniem odpadów selektywnych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporządzi na tą okoliczność dokumentację np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną i przekaże ją Zamawiającemu,Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy dysponować pojazdami w niezbędnej ilości, co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych , w tym co najmniej jeden z wyposażeniem do obsługi pojemników w które Wykonawca wyposaży PSZOK, co najmniej jeden pojazd do odbierania bez funkcji kompaktującej, do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, przystosowanymi do odbioru poszczególnych typów odpadów, w sposób wykluczający mieszania się odpadów, w szczególności winien dysponować pojazdami specjalistycznymi przystosowanymi do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zebranych selektywnie oraz pozostałych odpadów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, pojazdy powinny być oznakowane trwale i czytelnie, w widocznym miejscu, z nazwa firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne,Wykazane wyżej pojazdy winny być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju, system postoju czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów - umożliwiający weryfikację tych danych. Wykonawca umożliwi pracownikowi Urzędu Gminy Grabowiec dostęp do podglądu wyżej wymienionego systemu oraz przeszkoli pracownika w zakresie obsługi programu.Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, Bioodpadów oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, przewidzianej do obsługi Gminy Grabowiec zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego. Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439) i rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to ewentualnego przeładunku odpadów, ich transportu, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczeniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania miesięcznej informacji z realizacji przedmiotu zamówienia, w ciągu 7 dni po zakończeniu miesiąca, którego będzie dotyczyć informacja. Informacja winna zawierać:- ilości odebranych poszczególnych rodzajów odpadów,- sposób i ilość zagospodarowanych tym sposobem poszczególnych odpadów z podaniem nazwy i adresu instalacji, do której zostały przekazane odpady komunalne.Zaakceptowana przez Zamawiającego informacja będzie podstawą do wystawienia faktury VAT za wykonanie usługi w danym miesiącu. Do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie brana pod uwagę rzeczywista masa odebranych i zagospodarowanych odpadów. Wykonawca będzie przedstawiał sprawozdania z realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach uniemożliwiających prawidłową realizację usługi. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
90513100-7
90533000-2
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.04.2021   lub zakończenia: 31.03.2023

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Grabowiec, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. u. z 2020 r. poz 1439).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca przyjmuje warunki rozliczenia za wykonany przedmiot zamówienia określone w projekcie umowa i posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku – inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 tys. zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca wykaże: - że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonali należycie, a w przypadku świadczeń wykonywanych obecnie – wykonują należycie, przez okres co najmniej jednego roku jedno zadanie polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z jednolitego terenu (gminy, miasta) na którym zamieszkuje co najmniej 4.200 osób, w tym zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych oraz selektywnie zebranych o masie łącznej co najmniej 380 Mg w ciągu 12 miesięcy – złożą wykaz i dokumenty poświadczające, posiada: - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w tym co najmniej jeden z wyposażeniem do obsługi pojemników w które Wykonawca wyposaży PSZOK, - co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, Wykazane wyżej pojazdy winny być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju, system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów – umożliwiający weryfikację tych danych, złożą odpowiedni wykaz, - bazę magazynowo - transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Grabowiec na terenie do którego posiadają tytuł prawny. Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia z danymi: imię nazwisko, czynności wykonywane podczas realizacji zamówienia, wymiar etatu, czas obowiązywania umowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://www.grabowiec.pl/bip1/ informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy przekazuje zamawiającemu oswiadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont mieszkania - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont mieszkania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI