Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości z terenu gminy Złotniki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości z terenu gminy Złotniki Kujawskie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZłotniki Kujawskie
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-19
  • ZamawiającyGmina Złotniki Kujawskie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00387362
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości z terenu gminy Złotniki Kujawskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Złotniki Kujawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 6

1.5.2.) Miejscowość: Złotniki Kujawskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-180

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: funduszeunijne@zlotnikikujawskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości z terenu gminy Złotniki Kujawskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a93e262b-495a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010944/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości z terenu gminy Złotniki Kujawskie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zlotnikikujawskie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zlotnikikujawskie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer
klasy PC lub MAC onastępującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7,Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna przeglądarka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe
Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,f)Szyfrowanie na
platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,g) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę
oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Pozostałe wymagania zostały określone w SWZ oraz w regulaminie korzystania z platformy Open Nexus.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje,
że: 1) administratorem a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE(jeżeli
dotyczy)również podmiotem przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związanych z
niniejszym postępowaniem jest Urząd Gminy Złotniki Kujawskie z siedzibą przy ul.Powstańców
Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, 2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych:
sekretariat@zlotnikikujawskie.pl3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit.c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia,4)odbiorcami
ww.danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (jeżeli
dotyczy),5)ww. dane osobowe będą przechowywane odpowiednio:- przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez cały okres
obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli okres obowiązywania umowy
przekracza 4 lata; -przez okres,o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. w przypadku zamówień
współfinansowanych ze środków UE;- do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w
zakresie określonym w przepisach o archiwizacji,6) obowiązek podania danych osobowych jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy,7) w odniesieniu dodanych osobowych decyzje ni ebędą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO,8) osoba fizyczna, której dane osobowe dotyczą
posiada:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do ww. danych osobowych. W przypadku
korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia o
którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem
wskazania dodatkowych informacji,mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzieleniezamówienia; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww.
danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności
protokołu postępowania oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. W
przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1
RODO,spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postępowania lub
załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,9) osobie fizycznej, której dane osobowe
dotyczą nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na
podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.1.21.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
zmieszanych i zbieranych selektywnie z terenu gminy Złotniki Kujawskie w tym:
1) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych zbieranych selektywnie
z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy ;
2) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych selektywnie zebranych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów
Komunalnych zlokalizowanego w Mierzwinie gm. Złotniki Kujawskie;
3) odbieranie ze specjalistycznych pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki przeterminowanych leków,
usytuowanych w aptekach i Ośrodkach Zdrowia na terenie Gminy Złotniki Kujawskie,
4) odbieranie ze specjalistycznych pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki zużytych baterii, usytuowanych w
budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Złotniki Kujawskie,
5) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ, stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-01 do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt środowiskowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który nie podlega wykluczeniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże ,że:
- Posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Złotniki Kujawskie, o którym mowa w art. 9b i ustawy z dnia 13
września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.).
- Jest wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj.Dz.U. z 2021 r., poz.779
ze zm.) w zakresie transportu odpadów – zezwalające na transport co najmniej takich odpadów jak przedmiot zamówienia
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł
4) zdolności zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli :
a) W okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wciąż wykonuje co najmniej jedną usługę polegające na
odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu zmieszanych odpadów komunalnych łącznie ze zbiórką selektywną odpadów
komunalnych o łącznej masie co najmniej 500 Mg/rok.
5) Zdolności technicznej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli:
a) dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej:
- pojazdami typu śmieciarka do odbioru odpadów z pojemników typu 110/120 l,240 l,1100 l -min.2 szt.,
- pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych -min.2 szt.
- pojazdem do odbierania odpadów z funkcją kompaktującą -min. 1 szt.,
- pojazdem z urządzeniem dźwigowym np.HDS -min. 1 szt.,
W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający
przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia , w którym nastąpi
publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający
przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
3.Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku
dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
4.Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać ,że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.
5. korzystanie z podmiotów udostępniających zasoby:
a) wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej
podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych,
b) wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów
udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby dołącza do oferty dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 6 i 7 SWZ.
c) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują dostawy, do realizacji których
te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 8 SWZ,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1
ustawy na potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,
o których mowa w Rozdziale V pkt 2 SWZ:
1) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem
dowodów określających , czy te usługi zostały wykonane należycie , przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane; wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 9 do
SWZ;
2) Wykaz sprzętu dostępnego Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją dotyczącą podstawy dysponowania. Wzór
wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
3) Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości z terenu Gminy Złotniki Kujawskie, o którym mowa w art. 9b i następnych ustawy z dnia 13 września 1996r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ),
4) Wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust.1 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2021 r.,
poz.779 ze zm.)
5) Dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą 500 000,00 zł
3. Na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy, jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,
podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub będą one niekompletne
lub będą zawierać błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia
z zastrzeżeniem art. 128 ust. 1 pkt 1
i 2 ustawy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:
1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww.
dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca
wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy,
podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu
(odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt
2)
4) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z
wykonawców.
5) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do
SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z
wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru
stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu
udostępniającego zasoby.
7) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca
powołuje się na jego zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu
udostępniającego zasoby.
8) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które dostawy lub usługi
wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich
zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić
zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację
przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Strony postanawiają, że istotne zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty stanowiącej Załącznik
nr 3 do niniejszej Umowy są niedopuszczalne, z zastrzeżeniem zawartym w ust. 4.
2.Wszelkie zmiany niniejszej Umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej..
3.Zmiana postanowień niniejszej Umowy jest dopuszczalna wyłącznie w przypadku:
a)dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu realizacji umowy w przypadku zmiany przepisów prawa ( ustaw i
przepisów wykonawczych oraz uchwał Rady Gminy Złotniki Kujawskie) wpływających na sposób realizacji umowy, w tym
również zmiany przepisów prawa lokalnego ( np. regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie).
b)zmiany przepisów prawa ( ustaw, rozporządzeń), w tym prawa miejscowego wpływających na zasady, sposób lub zakres
odbierania lub zagospodarowania odpadów komunalnych,
c)dokonania zmiany opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej Umowy nie skutkującej zmianą
zakresu przedmiotu zamówienia ani wysokości wynagrodzenia,
d) dokonania zmiany częstotliwości i miejsca odbioru odpadów komunalnych określonych w harmonogramie odbioru
odpadów,
e)zmiany obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług, w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub
zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy
f)wystąpienia siły wyższej powodującej zmianę w realizacji zamówienia - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia
nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy
zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w części. W razie
wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum
opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.
Sytuację związaną z Covid 19 traktuje się jako siłę wyższą. W przypadku wystąpienia okoliczności mających wpływ na
realizację zamówienia , w związku z pandemią koronowirusa COVID-19 wówczas zastosowanie będą miały zapisy w
umowie -siła wyższa oraz obowiązujące akty prawne regulujące sposób postępowania stron umowy w przypadku zaistnienia
okoliczności.Do informacji o wystąpieniu okoliczności j.w. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokumenty i oświadczenia
potwierdzające ich wpływ na realizację zamówienia - umowy w szczególności wymienione w ustawie z dnia 21 stycznia
2021 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem
COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2021
poz.159 ze zm.). Zamawiający na podstawie analizy zaistniałych okoliczności i złożonych dokumentów podejmie decyzję o
możliwości zmiany umowy.
4.Zmiana treści umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zlotnikikujawskie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-19 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-17

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Chciałbym zlecić nadzór nad remontem domu i projektem pomieszczeń - Lubień Kujawski
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Chciałbym zlecić nadzór nad remontem domu i projektem niektórych pomieszczeń. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI