IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcyzłotych), Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu;b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjachubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2019 r. poz. 310 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następującyrachunek bankowy Zamawiającego: ALIOR BANK S.A. nr rachunku 72 2490 0005 0000 4600 22429992 z adnotacją „Wadium - Znak sprawy: ZP-22/12/2020/272/W/MSW" Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowymZamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formiegwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją sporządzoną zgodnie zobowiązującymi przepisami. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna,Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego. Wadium wnoszone wformie elektronicznej nie może zawierać informacji, iż „gwarancja wygasa w momencie zwrotuoryginału dokumentu". Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą,począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkimWykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zwyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniemprzypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, któregooferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawiezamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, którywycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesieniawadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wynikurozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosiwadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz zodsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy,z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1,pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jakonajkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, któregooferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego nawarunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonaniaumowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczynleżących po stronie Wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdzialedotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkachokreślonych w ustawie.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
kontener na gabaryty |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Niezależnie od przesłanek określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznychdopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany Regulaminu utrzymania czystościi porządku na terenie m. st. Warszawy; 2) zmiany stawki podatku od towarów i usług; 3) zmianywysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnymwynagrodzeniu za pracę; 4) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniuzdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 5) zasadgromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie zdnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (PPK) - na zasadach i w sposóbokreślony poniżej, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę. 2.W przypadku zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie m. st. Warszawy możliwejest zmniejszenie lub zwiększenie liczby pojemników na odpady, ich pojemności, oznaczenia,przeznaczenia lub częstotliwości odbioru odpadów w zakresie dostosowującym umowę do zmianwprowadzonych w regulaminie. 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wprzypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 2, będzie odnosić się wyłącznie do częściprzedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życieprzepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotuumowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 4. W przypadkuzmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartośćwynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 5. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 3-5, będzie obejmowaćwyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmianawysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisówodpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian wzakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresiewysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub koszów ponoszonych w związkuz realizacją obowiązków wynikających z przepisów o PPK. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust.1 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztuWykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących usługi dowysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniemwszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwotaodpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzeniapracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającejzakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 7. Wprzypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 4, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotęodpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzeniazaangażowanym przez Wykonawcę osobom świadczącym usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztuWykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób, o których mowa w zdaniupoprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują one prace bezpośrednio związane zrealizacją przedmiotu umowy. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 5, wynagrodzenieWykonawcy zostanie podwyższone, o wartość o jaką wzrosną całkowite koszty wykonania umowyponoszone przez Wykonawcę, wynikające ze wzrostu kosztów wykonania zamówienia publicznegowynikającą z wpłat do PPK dokonywanych przez podmioty uczestniczące w wykonaniu zamówieniapublicznego. 9. W celu zawarcia stosownego aneksu, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony zwnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniemzawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenieWykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmianawysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnegoWykonawcy. 10. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 3-5, jeżeli z wnioskiem występujeWykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakimzakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy, w szczególności: 1) pisemne zestawieniewynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników świadczących usługi, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotuumowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowaw ust. 1 pkt 3, lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie)zaangażowanych przez Wykonawcę osób świadczących usługi, wraz z kwotami składek uiszczanych doZakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanejprzez Wykonawcę, z określeniem zakresu, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane zrealizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadkuzmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 4 lub; 3) pisemne oświadczenie o wysokości dodatkowych kosztówwraz z uzasadnieniem wykazującym wpływ zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę iszczegółowy sposób wyliczenia nowego wynagrodzenia - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1pkt 5. 11. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3-5 jeżeli z wnioskiem występujeZamawiający, jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonymterminie, nie krótszym niż 14 (czternaście) dni roboczych, dokumentów z których będzie wynikać, wjakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania umowy, w tym pisemnych zestawieńwynagrodzeń, o których mowa w ust. 9 pkt 1 i 2 oraz uzasadnienia, o którym mowa w ust. 9 pkt 3. 12. Wterminie 14 (czternastu) dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 11, Strona,która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosekoraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację oniezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 13. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie10 (dziesięciu) dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokościwynagrodzenia należnego Wykonawcy. 14. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 powyżej, będąkażdorazowo wchodziły w życie z dniem wejścia w życie przepisów, których skutkiem będzie dokonanietych zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
30.12.2020, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: