Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawady
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawady
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Zawady z siedzibą Urząd Gminy Zawady
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-26
  • Numer ogłoszenia555394-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 555394-N-2020 z dnia 2020-06-26 r.

Gmina Zawady z siedzibą Urząd Gminy Zawady: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawady
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawady z siedzibą Urząd Gminy Zawady, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Plac Wolności  12 , 16-075  Zawady, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 7140028 w. 39, e-mail j.wadolowski@gminazawady.pl, faks 85 7140028 w. 31.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tak. Pisemnie w formie papierowej
Adres:
Urząd Gminy Zawady, Plac Wolności 12, 16-075 Zawady

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawady
Numer referencyjny: OO.271.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawady.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :1. Dane charakteryzujące Gminę :a) Powierzchnia Gminy Zawady wynosi około 112,07 km2.b) Liczba miejscowości na terenie gminy – 28Wykaz miejscowości: Cibory Gałeckie, Cibory-Chrzczony, Cibory-Kołaczki, Cibory-Krupy, Cibory-Marki, Cibory-Witki, Góra Strękowa, Konopki-Klimki, Konopki-Pokrzywnica, Krzewo-Plebanki, Kurpiki, Łaś-Toczyłowo, Maliszewo-Łynki, Maliszewo-Perkusy, Nowe Chlebiotki, Nowe Grabowo, Nowe Krzewo, Rudniki, Stare Chlebiotki, Stare Grabowo, Stare Krzewo, Strękowa Góra, Targonie Wielkie, Targonie-Krytuły, Targonie-Wity, Wieczorki, Zawady, ul. Akacjowa, ul. Kościuszki, ul. Młynowa, ul. Plac Wolności, ul. Sienkiewicza, ul. Wesoła, ul. Spacerowa, Zawady Kolonia, wskazanych na mapie stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ.c) Liczba ludności: 2742 osób (wg danych wynikających z ewidencji ludności)d) Liczba ludności wynikająca z dotychczas złożonych deklaracji – 1681 osób. 2. Ilości odebranych odpadów komunalnych zebranych z nieruchomości z terenu gminy Zawady : W 2019 r. – 403,49 Mg, (wg miesięcznych raportów wykonania usługi) w tym :o 302,84 Mg – odpady komunalne zmieszaneo 65,67 Mg – odpady segregowaneo 17,34 Mg - odpady remontowo-budowlane o 17,64 Mg – odpady wielkogabarytowe.Podane ilości odpadów komunalnych i właścicieli nieruchomości objętych systemem mogą ulec zmianie zgodnie z bieżącymi potrzebami mieszkańców i zasadami określonymi w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.3. Zakres przedmiotu zamówienia:Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli lub posiadaczy nieruchomości zamieszkałych:1. papier – frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, 2. metale i tworzywa sztuczne – frakcje w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, 3. szkło - frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, 4. bioodpady stanowiące odpady komunalne - ulegające biodegradacji odpady z ogrodów i parków, odpady spożywcze i kuchenne z gospodarstw domowych, gastronomii, zakładów zbiorowego żywienia, jednostek handlu detalicznego, a także porównywalne odpady z zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność, 5. odpady niebezpieczne, 6. przeterminowane leki i chemikalia, 7. odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, 8. zużyte baterie i akumulatory, 9. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 10. meble i inne odpady wielkogabarytowe, 11. zużyte opony, 12. odpady budowlane i rozbiórkowe, 13. odpady tekstyliów i odzieży. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazywania ich jako załącznik do wystawionej faktury dla Zamawiającego.4. Częstotliwość odbierania odpadów - harmonogram:Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych z częstotliwością:a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 1 raz w miesiącu, w tym że w okresie od kwietnia do października 1 raz na 2 tygodnie,b) zbierane selektywnie odpady komunalne: papier – frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, szkło - frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, metale i tworzywa sztuczne – frakcje w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe – 1 raz na 3 miesiące,c) bioodpady stanowiące odpady komunalne – 1 raz w miesiącu, w tym że w okresie od kwietnia do października 1 raz na 2 tygodnie.d) meble i odpady inne wielogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – odbierane będą w PSZOK oraz w formie wystawek tj. wystawionych przed posesję, odbierane będą przez wykonawcę od właścicieli nieruchomości - dwa razy w roku w miesiącu wrzesień i kwiecień (zgonie z harmonogramem), e) zużyte baterie i akumulatory – odbierane będą w PSZOK oraz we wskazanych przez Zamawiającego budynkach użyteczności publicznej gdzie znajdować się będą pojemniki do zbierania zużytych baterii – w godzinach ich pracy. Wykonawca zobowiązany będzie opróżnić je po zgłoszeniu o ich wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów komunalnych w danej miejscowości.f) przeterminowane leki – odbierane będą w PSZOK oraz w aptekach w godzinach ich pracy. Do zadań Wykonawcy będzie należało odebranie tych odpadów z aptek oraz podstawienie pojemników do ich zbierania. Wykonawca zobowiązany będzie opróżnić je po zgłoszeniu o ich wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów komunalnych w danej miejscowości.Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewnia sobie właściciel, posiadacz nieruchomości. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wyposażenia na własny koszt nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny, w kolorowe worki z tworzywa sztucznego o odpowiedniej grubości zapobiegającej pęknięciu lub rozerwaniu. Worki powinny mieć pojemność od 60 l – do 120 l. Po każdorazowym odbiorze tych odpadów należy pozostawić nowe worki w ilości odpowiadającej workom odebranym oraz na każdy rodzaj odpadów selektywnych. Worki powinny być oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów. Worki należy przekazywać właścicielowi nieruchomości lub posiadacza nieruchomości.Do selektywnego gromadzenia odpadów należy stosować worki o następujących ujednoliconych kolorach:a) niebieskim oznaczonym napisem „Papier” z przeznaczeniem na papier i tekturę oraz odpady opakowaniowe z papieru oraz odpady opakowaniowe z tektury;b) zielonym oznaczonym napisem „Szkło” z przeznaczeniem na szkło bezbarwne i kolorowe oraz odpady opakowaniowe ze szkła;c) żółtym oznaczonym napisem „Metale i tworzywa sztuczne” z przeznaczeniem na metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe oraz odpady opakowaniowe z metali oraz odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych;d) brązowym oznaczonym napisem „Bio” z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów.W przypadku, jeśli właściciel nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym deklaruje kompostowanie bioodpadów stanowiących odpady komunalne w przydomowym kompostowniku – worków nie dostarcza się, z terenu takiej nieruchomości nie odbiera się również bezpośrednio bioodpadów stanowiących odpady komunalne.5. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych:W Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zbierane będą selektywnie odpady komunalne od wszystkich właścicieli nieruchomości objętych systemem gospodarki odpadami z terenu gminy Zawady: 1) papier – frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, 2) metale i tworzywa sztuczne – frakcje w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, 3) szkło - frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, 4) bioodpady stanowiące odpady komunalne, 5) odpady niebezpieczne, 6) przeterminowane leki i chemikalia, 7) odpady niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, 8) zużyte baterie i akumulatory, 9) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 10) meble i inne odpady wielkogabarytowe, 11) zużyte opony, 12) wydzielone z bioodpadów stanowiących odpady komunalne odpady stanowiące części roślin pochodzących z pielęgnacji drzew i krzewów, terenów zielonych, ogrodów, parków i cmentarzy, 13) odpady budowlane i rozbiórkowe, 14) od dnia 1 stycznia 2025 r odpady z tekstyliów i odzieży. 6. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska :1) Za stan techniczny pojemników podczas odbioru odpadów komunalnych odpowiada Wykonawca. Uszkodzenie pojemnika przez Wykonawcę podczas załadunku odpadów wiąże się z naprawieniem wyrządzonej szkody przez Wykonawcę.2) Odbiór odpadów nieselektywnych (zmieszanych) i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Zawady prowadzony będzie według harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę. 3) Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu.7. Szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości :1) Wykonawca powinien realizować odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w dni robocze w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego (od poniedziałku do soboty w godz. 7.00-22.00, za wyjątkiem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku gdy w ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy.2) Wykonawca jest obowiązany do rozpatrzenia zgłoszonych przypadków nienależytego wykonania umowy (np. nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady itp.) w przeciągu 36 godzin od otrzymania zawiadomienia w formie pisemnej (w tym również faks, e-mail) od Zamawiającego. Rozpatrzenie zgłoszonych uwag należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie (w tym również faks, e-mail) na adres Zamawiającego.3) Projekt harmonogramu /lub uzupełnienie - aneks/ powinien zostać opracowany /uzupełniony/ przez Wykonawcę i przedłożony Zamawiającemu w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy.4) Projekt harmonogramu, co do treści i formy wymaga pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu projekt harmonogramu w formie pisemnej i elektronicznej. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu odbioru odpadów. Wykonawca odpowiedzialny jest w takim przypadku za bieżące informowanie z wyprzedzeniem Zamawiającego oraz właścicieli nieruchomości o każdej takiej zmianie. Zamawiający zaakceptuje projekt harmonogramu lub przedstawi uwagi do niego w terminie 5 dni od dnia jego otrzymania. Wykonawca w terminie do 3 dni wprowadza uwagi Zamawiającego i ponownie przedstawia projekt harmonogramu celem akceptacji przez Zamawiającego.5) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zatwierdzonego harmonogramu wszystkim właścicielom nieruchomości w ciągu 5 dni od dnia otrzymania zatwierdzonego harmonogramu i każdej do niego wprowadzonej zmiany przez Zamawiającego.6) Harmonogram powinien :• wskazywać daty odbioru poszczególnych rodzajów odpadów z nieruchomości• być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak też regularności i powtarzalności odbierania poszczególnych rodzajów odpadów;• obejmować cały okres trwania umowy;• nie zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia, w szczególności reklam, informacji propagandowych, ogłoszeń nie związanych zakresem świadczonej usługi, itp.;7) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić na czas trwania umowy w wyznaczonych przez Zamawiającego punktach (Ośrodek Zdrowia w Zawadach), pojemnika do zbierania przeterminowanych leków oraz opróżniania go po zgłoszeniu o wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów w danej miejscowości.8) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić na czas trwania umowy w Urzędzie Gminy Zawady pojemników na zużyte baterie oraz opróżniania go po zgłoszeniu o wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów w danej miejscowości.9) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić na czas trwania umowy w wyznaczonych miejscach pojemników do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) i selektywnych odpadów komunalnych o podanej pojemności:a. Góra Strękowa „miejsce pamięci” – 1 pojemnik na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - pojemność 1100 l.b. Góra Strękowa „ miejsce wypoczynku” – 1 pojemnik na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - pojemność 1100 l.c. Urząd Gminy Zawady (za byłym posterunkiem policji) – 2 pojemniki na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - pojemność 1100l, 4 pojemniki na selektywną zbiórkę odpadów - pojemność 1100l.d. Przystanek PKS w miejscowości Zawady – 1 pojemnik na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - pojemność 1100l.e. Ośrodek Zdrowia – 1 pojemnik na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - pojemność 1100l.Koszt ustawienia i opróżniania wyżej wymienionych pojemników ma być wkalkulowany w cenę oferty.10) Wykonawca zobowiązany będzie do urządzenia, utrzymania, prowadzenia i obsługi jednego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na placu po byłym SKR, ul. Akacjowa w Zawadach, działka nr 355 i wyposażenie go w odpowiednie pojemniki oraz odbierania odpadów w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników. PSZOK będzie czynny W 1 i 3 piątek miesiąca od godz. 10.00 do godziny 13.00.11) Wykonawca jest obowiązany do odbioru i zagospodarowania wszystkich odpadów zbieranych selektywnie w Punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Do Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych właściciele lub posiadacze nieruchomości zamieszkałych będą mogli przekazywać następujące selektywnie zebrane odpady komunalne: papier – frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, metale i tworzywa sztuczne – frakcje w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, szkło - frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, bioodpady stanowiące odpady komunalne, odpady niebezpieczne, przeterminowane leki i chemikalia, odpady niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, wydzielone z bioodpadów stanowiących odpady komunalne odpady stanowiące części roślin pochodzących z pielęgnacji drzew i krzewów, terenów zielonych, ogrodów, parków i cmentarzy, odpady budowlane i rozbiórkowe. 12) Wykonawca zobowiązuje się :a) odbierać odpady komunalne pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych rodzajów i frakcji odpadów w sposób wykluczający mieszanie odpadów ;b) zabezpieczyć odpady przed wysypaniem w trakcie odbioru i transportu;c) w przypadku wysypania odpadów do natychmiastowego uprzątnięcia oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itd.);d) naprawić szkody wyrządzone podczas wykonywania usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych na terenie gminy (uszkodzenia chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów, uszkodzeń mechanicznych drzew lub krzewów, itp.);e) nie mieszać odpadów odebranych z terenu Gminy Zawady z odpadami zebranymi z innej gminy;f) weryfikować rodzaje zebranych odpadów w celu uniknięcia mieszania poszczególnych rodzajów odpadów w przypadku, gdy odpady nie są gromadzone w oznakowanych pojemnikach lub w workach; g) nie mieszać ze sobą poszczególnych rodzajów odpadów;h) spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122); i) trwale i czytelnie oznakować pojazdy przeznaczone do realizacji niniejszego zamówienia (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonów), j) posiadać i wykorzystywać przy realizacji umowy pojazdy zarejestrowane i dopuszczone do ruchu, posiadające aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym;k) nie łączyć trasy pojazdu odbierającego odpady komunalne z terenu gminy Zawady, z trasami odbioru odpadów komunalnych w innych gminach;l) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 875.), zapisami aktualnego Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zawady.13) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu profesjonalnej staranności zgodnie z przepisami prawa (mając na względzie aktualne ich brzmienie) w szczególności:• ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2020r. poz. 875.) wraz z przepisami wykonawczymi, • ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2020r. poz. 875.) wraz z przepisami wykonawczymi, • ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz.U. z 2020r. poz. 695.) wraz z przepisami wykonawczymi,• ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2020 r. poz. 875.), • ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U. z 2020 r. poz. 284),• Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923),• Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r. Nr 104, poz. 868),• Rozporządzenie Ministra Środowiska z 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122),• Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167),• Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. 2019 poz. 819),• Innych obowiązujących rozporządzeń za zakresu gospodarki odpadami komunalnymi,• Uchwała Nr XXXII/280/16 Sejmiku Województwa Podlaskiego z dnia 19 grudnia 2016 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2016-2022,• Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zawady innych obowiązujących aktów prawa miejscowego z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.14) W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami lub niniejszą umową, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej.15) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania, tj. pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio pracę związaną z zamówieniem (kierowca, ładowacz, pracownicy bazy magazynowo - transportowej, pracownicy sortujący selektywnie zebrane odpady komunalne). Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz liczby osób wraz ze wskazaniem wykonywanego zawodu lub czynności w zakresie odbioru i zagospodarowania selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (bez podania danych osobowych) zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.8. Szczegółowy sposób postępowania w przypadku stwierdzenia nieselektywnego zbierania odpadów 1. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela lub posiadacza nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne, powiadomić właściciela lub posiadacza nieruchomości o naruszeniu zasad segregacji poprzez pozostawienie pisemnej informacji na pojemniku i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, w ciągu 1 dnia od stwierdzenia przypadku odbioru odpadów niesegregowanych (zmieszanych) od właściciela lub posiadacza nieruchomości, który naruszył zasady selektywnej zbiórki odpadów, lub wraz z nieselektywnymi (zmieszanymi) odpadami gromadził odpady podlegające segregacji. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację zdjęciową umożliwiającą stwierdzenie niewykonywania przez właściciela nieruchomości jego obowiązku, identyfikację nieruchomości i ustalenie daty odbioru odpadów komunalnych. 9. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem: 1) Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów wagowych, oraz na pisemne żądanie Zamawiającego dokumentacji pomiarów w terminie 7 dni od zgłoszenie żądania. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu raporty miesięczne wykazujące adresy danych nieruchomości, z których zostały odebrane odpady selektywnie zebrane w formie załącznika do wystawionej faktury po zakończeniu pełnego miesiąca świadczonej usługi dla Zamawiającego. 3) Wykonawca ma obowiązek dostarczania Zamawiającemu sprawozdań o jakich mowa w art. 9n i 9na ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 875.). Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującymi wzorami druków.10. Wymogi dotyczące przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnych oraz wymogi dotyczące postępowania z selektywnie zebranymi odpadami.1) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych bezpośrednio do wskazanej przez Zamawiającego instalacji komunalnej zgodnie z art. 29a ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r., poz. 701 t.j.),. 2) 2) Przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.3) Wszystkie odpady zebrane z terenu Gminy Zawady należy przekazać do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Czerwonym Borze, a w przypadku jej awarii lub z innych przyczyn powodujących zaprzestanie odbioru odpadów do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi Regionu Wschodniego wymienione w Planie gospodarki odpadami dla województwa podlaskiego na lata 2016-2022.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
90513100-7
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Zawady, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1454).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zawady
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy, 2) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o ktorej mowa w art. 24 ust. 1 pky. 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa ją każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Termin płatności faktur 10,00
Aspekt środowiskowy - norma emisji spalin 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy określono we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, W § 10 zamieszczono następujące zapisy:1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. W takim wypadku, zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy, której realizacja nastąpi po dniu wejścia w życie przepisów zmieniający stawkę podatku od towarów i usług. Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto, zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.2. Dopuszcza się zmiany w treści Umowy w przypadku zmiany nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania Umowy. 3. Przewidziane jest wprowadzenie zmian w Umowie na wypadek zmiany numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych Stron.4. Wszelkie inne zmiany i uzupełnienia warunków umowy powstałe wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, o ile nie będzie to sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych. Do zrealizowania zmian i uzupełnień, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, inicjująca je Strona obowiązana jest przedłożyć drugiej Stronie propozycję zmian na piśmie wraz z opisem proponowanych zmian, bądź uzupełnień oraz szacunkami dotyczącymi wpływu zmian na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę i na Wynagrodzenie z tytułu realizacji przedmiotu Umowy, wraz z uzasadnieniem, co poprze stosownymi dowodami.5. Zmiany osobowe, tj. zmiana osób reprezentujących Wykonawcę lub Zamawiającego, oraz zmiana przedstawicieli Stron nie stanowią zmiany Umowy.6. Strony wzajemnie zobowiązują się do zainicjowania zmian w umowie, prowadzących do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyczyszczenie oczka wodnego, długość koło 11 metrów, szerokość 5 metrów - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyczyszczenie oczka wodnego, długość koło 11 metrów, szerokość 5 metrów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI