Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych zmieszanych oraz odpadów segregowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych zmieszanych oraz odpadów segregowanych z terenu Gminy Przedecz na rok 2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzedecz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2019-11-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Przedecz
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-28
  • Numer ogłoszenia615309-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 615309-N-2019 z dnia 2019-10-28 r.

Gmina Przedecz: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych zmieszanych oraz odpadów segregowanych z terenu Gminy Przedecz na rok 2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przedecz, krajowy numer identyfikacyjny 31101932600000, ul. Pl. Wolności  1 , 62-635  Przedecz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-63 273-84-67, e-mail przedecz@konin.lm.pl, faks 0-63 273-84-67.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.przedecz.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.przedecz.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.przedecz.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych zmieszanych oraz odpadów segregowanych z terenu Gminy Przedecz na rok 2020
Numer referencyjny: OŚ.271.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Przedecz, z wyłączeniem odpadów powstających na Nieruchomościach Niezamieszkałych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nieruchomości określone w załącznikach Nr 5 i 6 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że wykaz ten może ulec zmianie w okresie wykonywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca odpowiada za zbiórkę zmieszanych i selektywnie zbieranych odpadów komunalnych oraz ich transport i zagospodarowanie. 2. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnych (wpisanych na listę prowadzoną przez marszałka województwa) zapewniających przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 35 ust. 6 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm) oraz przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ww ustawie. Wykonawca wskazuje w załączniku nr 1 do SIWZ - "formularzu ofertowym" instalacje, do których będzie przekazywał odebrane odpady. 3. Zbiórka odpadów komunalnych bezpośrednio z Nieruchomości Zamieszkałych odbywać się będzie z podziałem na: 1) selektywnie zebrane odpady komunalne, tj.: a)metale i tworzywa sztuczne (w skład frakcji wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe wielomateriałowe) zbierane w workach lub pojemnikach koloru żółtego, b) papier (w skład frakcji wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury) zbierane w workach lub pojemnikach koloru niebieskiego, c) szkło (w skład frakcji wchodzą odpady ze szkła , w tym odpady opakowaniowe ze szkła) zbierane w workach lub pojemnikach koloru zielonego, d) odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone i opakowania ulegające biodegradacji – zbierane w workach lub pojemnikach koloru brązowego. Zbiórką odpadów biodegradowalnych objęte są tylko nieruchomości z terenu miasta Przedecz. 2) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (pozostałość po zbiórce selektywnej, inne odpady komunalne niepodlegające zbiórce selektywnej) - zbierane w pojemnikach. 4. W załączniku Nr 3 do SIWZ zamieszczono mapkę z zaznaczonymi drogami przebiegającymi przez teren Gminy Przedecz. W załączniku Nr 3a zamieszczono mapkę z zaznaczonymi drogami na terenie miasta Przedecz. Łączna ilość dróg na terenie Gminy Przedecz wynosi ok. 130 km. 5. Wykonawca zapewni gospodarstwom domowym w zabudowie jednorodzinnej worki żółte, niebieskie, zielone oraz brązowe. Wykonawca dostarczy worki bezpośrednio do właścicieli nieruchomości zabudowy jednorodzinnej. 6. Wykonawca użyczy Zamawiającemu, w celu wyposażenia nieruchomości zamieszkałych, pojemniki lub kontenery na odpady, spełniające wymagania określone w „Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Przedecz”, zgodnie z następującymi zasadami: 1) gospodarstwa domowe zlokalizowane w zabudowie jednorodzinnej w pojemniki o pojemności 120 litrów, 240 litrów lub 1100 litrów na zmieszane odpady komunalne; 2) gospodarstwa domowe zlokalizowane w zabudowie wielorodzinnej poprzez wyposażenie zbiorczych punktów gromadzenia odpadów: w pojemniki o pojemności 1.100 litrów koloru żółtego przeznaczone do zbiórki metali i tworzyw sztucznych; w pojemniki o pojemności 1.100 litrów koloru niebieskiego przeznaczone do zbiórki papieru; w pojemniki o pojemności 1.100 litrów koloru zielonego przeznaczone do zbiórki szkła; w pojemniki o pojemności 1.100 litrów na odpady ulegające biodegradacji (w tym odpady zielone i opakowania ulegające biodegradacji) w pojemniki o pojemności 1.100 litrów na pozostałe zmieszane odpady komunalne, resztki z selektywnego sortowania; 7. Ilość i pojemność urządzeń do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych, w które Wykonawca wyposaża nieruchomości oraz punkty gromadzenia odpadów, musi być dostosowana do liczby obsługiwanych mieszkańców i wynikającej z częstotliwości ich opróżniania. Zastrzega się jednak, że wykonawca będzie miał obowiązek zwiększenia ilości pojemników w razie zgłoszenia takiego zapotrzebowania przez Zamawiającego. 8. Ilość i pojemność urządzeń do gromadzenia selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w które Wykonawca wyposaża nieruchomości oraz punkty gromadzenia odpadów, musi być dostosowana do liczby obsługiwanych mieszkańców i wynikającej z częstotliwości ich odbierania lub opróżniania przy założeniu braku limitu ilości odbieranych odpadów segregowanych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania ilości i pojemności urządzeń do gromadzenia odpadów w terminie do 30 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 10. Wykonawca jest zobowiązany oznaczyć kontenery i pojemniki w sposób umożliwiający odróżnienie ich przeznaczenia od innych kontenerów czy pojemników. 11. Naprawy lub wymiany uszkodzonych kontenerów i pojemników na odpady dokonuje Wykonawca na własny koszt. 12. Szczegółowy sposób i częstotliwość odbioru odpadów z podziałem na frakcje oraz typ zabudowy z terenu Miasta i Gminy Przedecz określa załącznik Nr 4 do SIWZ. 14. Harmonogram odbioru odpadów komunalnych dla Gminy Przedecz zostanie sporządzony przez Wykonawcę i będzie stanowił załącznik do umowy. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych.Wykonawca zobowiązany jest do obsługi stałego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na terenie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Przedczu, do którego przyjmowane są: chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne opady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiorkowe, folie po kiszonkach i nawozach, odpady zielone. 15. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i właściwego zagospodarowania ww. odpadów z PSZOK. Odbiór nastąpi po uprzednim zgłoszeniu konieczności ich odebrania przez Zamawiającego. 16. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 7.00-20.00. 17. Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 36 godzin od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić Zamawiającemu. 18. Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Przedecz. 19. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania co miesiąc Zamawiającemu ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zebrane odpady, w zakresie ilości zebranych odpadów (ilość i pojemność pojemników z odpadami zmieszanych oraz ilość poszczególnych worków z odpadami zebranymi selektywnie), a także karty przekazania odpadów. 20. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni. Do informacji, Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację filmową lub zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny. 21. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest osiągnąć poziom recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167). 22. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412). 23. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług dodatkowych płatnych, tj. udostępnienie pojemnika (kontener, worek typu big-bag) przeznaczonego na odpady budowlane i rozbiórkowe z remontów prowadzonych samodzielnie oraz odbiór i zagospodarowanie tych odpadów. 24. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany pojemnika (na mniejszej lub większej pojemności) na odpady komunalne na wniosek właściciela nieruchomości i dostarczenia go do nieruchomości na czas realizacji przedmiotu zamówienia. 25. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Przedecz. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. 26. W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 27. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem. 28. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach. 29. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu pisemne sprawozdania zgodnie z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz 1454 ze zm.). 29. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska: 1. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek: 1) porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczy-szczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów lub pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu; 2) zbierania odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników, kontenerów zlokalizowanych w zabudowie wielorodzinnej oraz doprowa-dzenia do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia wymienionych urządzeń służących do gromadzenia odpadów – obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników lub kontenerów; 3) oznaczenia obsługiwanych punktów gromadzenia odpadów zlokalizowanych w zabudowie wielorodzinnej poprzez umieszczenie na kontenerach i pojemnikach nazwy oraz oznaczenia graficznego firmy i numeru telefonu Wykonawcy; 4) naprawiać lub ponosić koszty naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (w tym: uszkodzenia chodników osiedlowych, punktów do składowania odpadów itp.); 5) wyposażyć własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy oraz w identyfikatory, w terminie do dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia świadczenia usługi. 31. Szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości: 1. W zakresie używanych pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości minimum jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie; 2) użytkowania pojazdów specjalistycznych dla tego typu usług spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122); 3) odbierania i transportowania odpadów pojazdami bezpylnymi i kontenero-wymi zgodnie z przepisami art. 61 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.); 4) zabezpieczenia przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę, a także przed wydzielaniem nieprzyjemnego zapachu; 5) zachowania właściwego stanu sanitarnego użytkowanych pojazdów (mycie, dezynfekcja sprzętu winno odbywać się w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej); pojazdy do odbierania odpadów komunalnych winny być myte z zewnątrz i wewnątrz oraz odkażane nie rzadziej niż raz w tygodniu. 2. W zakresie bazy magazynowo-transportowej (zaplecza techniczno-biurowego): 1) baza musi byś usytuowana na terenie Gminy Przedecz lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Przedecz, na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny; 2) baza musi być wyposażona w: miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów zabezpieczone przed emisją; pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób; miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych; legalizowaną samochodową wagę najazdową. 3. W zakresie wyposażenia bazy należy zapewnić, aby: 1) teren bazy magazynowo-transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym; 2) miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu; 3) miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych; 4) teren bazy magazynowo-transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1121 ze zm). 4. W zakresie zatrudnienia pracowników: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust 2 pkt 8a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności związane bezpośrednio ze zbiórką odpadów; 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonwca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmmniej 3 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy, z wyłączeniem kadry kierowniczej oraz pracowników administracji; 3) Wykonawca w ciągu 5 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego, składa oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem czynności, jakie będą wykonywać (obowiązki w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadw komunalnych – odzysk lub unieszko-dliwienie). 5. Samochody do realizacji przedmiotu zamówienia należy garażować wyłącznie na terenie bazy transportowej. 6. Urządzenia rezerwowe, przeznaczone do remontu takie jak kontenery, pojemniki i inne winny być składowane na terenie bazy transportowej z zachowaniem wymaganych przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska itp. 7. Wstęp na teren bazy transportowej Wykonawcy należy umożliwić przedstawicielom Zamawiającego lub pracownikom publicznych instytucji upoważnionych do kontroli realizacji ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz realizacji wymagań wynikających Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Przedecz. 8. Dopuszcza się, aby część transportowa i część magazynowa znajdowały się na oddzielnych terenach, z tym że wówczas ww. wymagania stosuje się odpowiednio do tych terenów i wyposażenia. Dane ilościowe pozwalające ocenić wartość oferty: 1. Liczba mieszkańców (wg deklaracji na dzień 14.10.2019r.), którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych w Gminie Przedecz – 3.290 osób. 2. Liczba mieszkańców nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej (wg deklaracji na dzień 14.10.2019r.) – 3 019 osób. 3. Liczba mieszkańców nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej (wg deklaracji na dzień 14.10.2019r.) – 271 osób. 4. Licza pojemników 120-litrowych przeznaczonych do wyposażenia gospodarstw domowych w zabudowie jednorodzinnej: minimum – 1010szt./maksimum – 1.020 szt. 5. Liczba pojemników 240-litrowych przeznaczonych do wyposażenia gospodarstw domowych w zabudowie jednorodzinnej: minimum – 243 szt./maksimum – 253 szt. 6. Liczba pojemników 1.100-litrowych przeznaczonych do wyposażenia gospo-darstw domowych w zabudowie jednorodzinnej: minimum – 8 szt./maksimum – 10 szt. 7. Liczba pojemników 1.100-litrowych na odpady biodegradowalne przeznaczonych do wyposażenia punktów zbiórki odpadów komunalnych w zabudowie wielorodzinnej: minimum – 15 szt./maksimum – 17 szt. 8. Liczba pojemników 1.100-litrowych na zmieszane odpady przeznaczonych do wyposażenia punktów zbiórki odpadów komunalnych w zabudowie wielorodzinnej: minimum – 21 szt./maksimum – 23 szt. 9. Liczba pojemników 1.100 - litrowych na "Metale i tworzywa sztuczne" przeznaczonych do wyposażenia punktów zbiórki odpadów komunalnych w zabudowie wielorodzinnej: minimum – 19 szt./maksimum – 21 szt. 10. Liczba pojemników 1.100-litrowych na "Papier" przeznaczonych do wyposażenia punktów zbiórki odpadów komunalnych w zabudowie wielorodzinnej: minimum – 16 szt./maksimum – 18 szt. 11. Liczba pojemników 1.100 - litrowych na "Szkło" przeznaczonych do wyposażenia punktów zbiórki odpadów komunalnych w zabudowie wielorodzinnej: minimum – 16 szt./maksimum – 18 szt. 12. Worki na odpady i ich charakterystyka: worki żółte wykonane z folii polietylenowej LDPE o intensywności zabarwienia pozwalającej na ocenę zawartości worka, przeznaczone na odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe oznaczone napisem „Metale i tworzywa sztuczne” . Minimum 2.000 szt. w ciągu 1 miesiąca; worki niebieski - worki wykonane z folii polietylenowej LDPE o intensywności zabarwienia pozwalającej na ocenę zawartości worka, przeznaczone na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, oznaczone napisem „Papier”-.Minimum 1500 sztuk w ciagu 1 kwartału. worki zielone wykonane z folii polietylenowej LDPE o intensywności zabarwienia pozwalającej na ocenę zawartości worka przeznaczone na odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła bezbarwnego i kolorowego, oznaczone napisem „Szkło”. Minimum 1.500 szt. w ciągu 1 kwartału; worki brązowe wykonane z folii polietylenowej LDPE o intensywności zabarwienia pozwalającej na ocenę zawartości worka, oznaczone napisem "Bio". Minimum 250 szt. w ciągu 2 tygodni. 13. Wykaz nieruchomości oraz gospodarstw domowych z rodzajem pojemników oraz rodzajem worków w zabudowie jednorodzinnej na terenie Gminy Przedecz określona została w załączniku Nr 5 do SIWZ. 14. Wykaz nieruchomości oraz gospodarstw domowych ze wskazaniem ilości mieszkańców wraz z rodzajem pojemników w zabudowie wielorodzinnej na terenie Gminy Przedecz określona została w załączniku Nr 6 do SIWZ. 15. Ilości nieruchomości są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne. Ich ilość może wzrosnąć lub zmaleć w ciągu realizacji zamówienia w zależności od deklaracji jakie zostaną złożone przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, o których mowa w art. 6m ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90510000-5
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90514000-3
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Przedecz, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz 1454 ze zm.); spełniają warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122); W celu potwierdzenia spełnienia ww. Warunków należy przedłożyć: dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania działalności – kserokopia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu wydanego przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach, dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania działalności – kserokopia zaświadczenia z rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym; dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania działalności – kserokopia aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, o których mowa wyżej powinny spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawę lub usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że wykonał lub wykonuje: a) co najmniej dwie usługi odbioru odpadów komunalnych, z których każda: – świadczona była w sposób ciągły (nieprzerwanie) przez okres min. 6 miesięcy; – obejmowała obiór odpadów z obszaru zamieszkałego przez min. 5.000 osób; b) co najmniej dwie usługi odbioru odpadów segregowanych, z których każda: – świadczona była w sposób ciągły (nieprzerwanie) przez okres min. 6 miesięcy; – obejmowała selektywną zbiórkę odpadów z obszaru zamieszkałego przez min. 5.000 osób; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia: a) potencjał techniczny: warunek uzna się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami: bazą magazynowo-transportową usytuowaną na terenie Gminy Przedecz, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Przedecz, na terenie, do którego posiada tytuł prawny, co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, pojazdami trwale i czytelnie oznakowanymi, w widocznym miejscu, nazwą oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postepowania - załącznik 1 A i 1B do formularza ofertowego, -aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik Nr 8 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu , którego oferta została najwyżej oceniona musi złożyć następujące dokumenty: kserokopię zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydanego przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach; kserokopię zaświadczenia z rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym; kserokopię aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, o których mowa wyżej powinny spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; wykaz usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącej przedmiot zamówienia wraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie – załącznik Nr 7 do SIWZ; wykaz pojazdów niezbędnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia – załącznik Nr 1C do Formularza ofertowego; oświadczenie w zakresie posiadania bazy magazynowo - transportowej spełniającej warunki określone w rozporządzeniu; opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie zobowiązani są złożyć Wykonawcy: a) wypełniony „FORMULARZ OFERTOWY”, który należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy; b) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
warunek ekologiczny 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) pojawienia się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c) zmiany zakresu usług przez wprowadzenie nowych/rezygnację z części posesji określonych w załącznikach do umowy wynikająca z potrzeb Zamawiającego; d) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub e) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy/Zamawiającego; f) rezygnacji z części zamówienia przez Zamawiającego, jeżeli nie wpłynie to na negatywnie na prawidłową realizację przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI