Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStary Zamość
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWójt Gminy Stary Zamość
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-28
  • Numer ogłoszenia629615-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 629615-N-2019 z dnia 2019-11-28 r.

Wójt Gminy Stary Zamość: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Stary Zamość, krajowy numer identyfikacyjny 95036858100010, ul. Stary Zamość  6 , 22-417  Stary Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 164 231, e-mail staryzamosc@mikrobit.pl, faks 846 163 224.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wersja papierowa
Adres:
Urząd Gminy Stary Zamość, Stary Zamość 6, 22-417 Stary Zamość, sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość
Numer referencyjny: IT.2710.12.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość”. 2.2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 90500000-2 — Usługi związane z odpadam Dodatkowe kody CPV: 90511000-2 — Usługi wywozu odpadów 90512000-9 — Usługi transportu odpadów 90513100-7 — Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90514000-3 — Usługi recyklingu odpadów 90533000-2 — Usługi gospodarki odpadami 34928480-6 — Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 2.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ): 2.3.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość, takich jak: szkoły, jednostki OSP, mieszkania komunalne, urząd gminy, świetlice wiejskie, obiekt sportowy, budynek wielorodzinny w miejscowości Wierzba w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. Odpady komunalne stałe (zwane dalej „odpady”) będą odbierane z około 1400 gospodarstw domowych (z tolerancja do ±3%). Szacunkowa średnia ilość gospodarstw domowych, z których będzie odbierany popiół, nie przekroczy liczby 200. Zamawiający szacuje, że łączna ilość odpadów biodegradowalnych do odebrania z terenu gminy Stary Zamość w okresie 12 miesięcy w 2020 roku nie przekroczy 5 Mg. Odpady biodegradowalne będą stanowiły głównie zgrabione liście drzew oraz skoszona trawa pochodzące z niektórych gospodarstw domowych. Odpady komunalne stałe odbierane będą w następujących miejscowościach: Borowina, Chomęciska Duże, Chomęciska Małe, Krasne, Majdan Sitaniecki, Nowa Wieś, Podkrasne, Podstary Zamość, Stary Zamość, Udrycze-Koniec, Udrycze-Wola, Udrycze-Kolonia, Wierzba, Wisłowiec. 2.3.2. Informacja o odpadach odebranych w ciągu 12 miesięcy 2018 roku (bez PSZOK) zawarta jest w poniższej tabeli: Tabela 1. Odpady odebrane w ciągu 12 miesięcy 2018 roku (bez PSZOK). Kod odpadów Rodzaj odpadów Masa odebranych odpadów w MG 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 365,120 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 9,140 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 31,961 15 01 04 Opakowania z metali 1,661 15 01 07 Opakowania ze szkła 64,010 17 04 02 Aluminium 0,043 17 04 05 Żelazo i stal 0,149 20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 20,680 20 02 03 Inne odpady nieulegające biodegradacji 2,280 SUMA 495,044 2.3.3. Informacja o odpadach odebranych w ciągu 12 miesięcy 2018 roku z PSZOK zawarta jest w poniższej tabeli: Tabela 2. Odpady odebrane w ciągu 12 miesięcy 2018 roku z PSZOK. Kod odpadów Rodzaj odpadów Masa odebranych odpadów w MG 16 01 03 Zużyte opony 1,340 17 09 04 Odpady z budowy, remontów i demontażu 2,410 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31 0,160 20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 1,543 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 i 20 01 35 0,347 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 1,000 SUMA 6,800 2.3.4 Szacunkowa waga odpadów do odebrania i zagospodarowania w 2020 roku określona w oparciu o dane o ilościach i rodzajach odpadów komunalnych stałych odebranych do zagospodarowania od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. wynosi 505 Mg. 2.3.5. Pojazdy odbierające odpady zobowiązane są do zabierania wszystkich odpadów wystawionych przy wszystkich drogach gminy Stary Zamość wskazanych na mapie trasy odbioru odpadów stanowiącej Załącznik Nr 10 do SIWZ. Łączna długość wskazanych dróg wynosi około 105 km. 2.3.6. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkanych i od instytucji, w tym: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych b) z metalu, c) z tworzyw sztucznych, plastiku, d) ze szkła, e) ulegających biodegradacji, f) chemikaliów powstających w gospodarstwach domowych, g) papieru i tektury, h) pieluch i) popiołu j) odpadów zebranych w PSZOK takich jak: materiały budowlane i rozbiórkowe, odpady ulegające biodegradacji, chemikalia, akumulatory i baterie, przeterminowane leki, meble i odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektroniczny, RTV, AGD, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, 2.3.7. Odpady niesegregowane (zmieszane) będą gromadzone w trwałych pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę, o pojemności nie mniejszej niż 110 l, a odpady segregowane w pojemnikach lub workach o pojemności od 80 do 160 litrów o różnej kolorystyce wynikającej z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 roku (t. j. Dz. U. 2019 poz. 2028) z odpowiednimi napisami - dla gospodarstw domowych w zabudowie zagrodowej. 2.3.8. Wykonawca przy każdorazowym odbiorze odpadów pozostawi worki w ilości odpowiadającej ilości odebranych odpadów. 2.3.9. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 2.3.10. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych bezpośrednio do instalacji komunalnej oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 2.3.11. Wykonawca wskaże w ofercie instalacje, do których będzie przekazywał odpady. 2.3.12. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 2.3.13. Zamawiający przed dniem 01 stycznia 2020 roku przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości, z których będą zabierane odpady oraz popiół. 2.3.14. Wykonawca dostarczy przed dniem 01 stycznia 2020 r. właścicielom nieruchomości zamieszkanych i instytucjom pojemniki i worki na odpady. Worki (pojemniki) do selektywnej zbiórki odpadów będą oznakowane napisami określającymi rodzaj odpadów na jaki są przeznaczone, oraz kolorami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 roku (t. j. Dz. U. 2019 poz. 2028). Dla gospodarstw domowych z liczbą osób większą niż 5, dostarczone będą co najmniej 2 pojemniki na odpady niesegregowane o poj. minimum 110 l lub jeden o poj. min. 240 l. Na potrzeby odbioru popiołu dostarczone będą pojemniki lub worki odpowiednio wzmocnione i oznakowane. 2.3.15. Na potrzeby mieszkańców budynku wielomieszkaniowego położonego Wierzba 22 dostarczone będą trwałe pojemniki o pojemności nie mniejszej niż: 4000 l na odpady niesegregowane (zmieszane), 2000 l na odpady z papieru, 3000 l na odpady z tworzyw sztucznych, metalu, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, 500 l na odpady ze szkła, 2000 l na odpady ulegające biodegradacji. Wykonawca odpowiednio oznakuje pojemniki umieszczając stosowne napisy. 2.3.16. Na potrzeby 10 jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych położonych w: Krasnem, Majdanie Sitanieckim, Wierzbie, Wisłowcu, Udryczach-Koniec, Chomęciskach Dużych, Chomęciskach Małych, Starym Zamościu, Nowej Wsi, Podstarym Zamościu oraz na potrzeby Świetlicy Wiejskiej w Udryczach-Kolonii, Wiejskiego Domu Kultury w Udryczach-Woli, Domu Ludowego w Chomęciskach Dużych – Dębina, (razem z placówkami OSP 13 punktów) dostarczone będą pojemniki na odpady niesegregowane (zmieszane) o pojemności nie mniejszej niż 110 l i worki lub pojemniki na odpady segregowane jak dla gospodarstw domowych. 2.3.17. Na potrzeby budynku mieszkań komunalnych w Starym Zamościu i w Krasnem (2 punkty) dostarczone będą pojemniki na odpady niesegregowane (zmieszane) o pojemności nie mniejszej niż 1000 l i worki lub pojemniki na odpady segregowane. 2.3.18. Na potrzeby Szkoły Filialnej w Udryczach (1 punkt) dostarczone będzie pojemnik na odpady zmieszane o pojemności nie mniejszej niż 240 l oraz worki lub pojemniki na odpady segregowane, 2.3.19. Na potrzeby Szkoły Podstawowej w Wierzbie (1 punkt) dostarczone będą pojemniki na odpady niesegregowane (zmieszane) o pojemności nie mniejszej niż 1000 l, pojemniki na odpady papierowe o pojemności nie mniejszej niż 4000 l, pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych, metalu, odpady opakowaniowe wielomateriałowe o pojemności nie mniejszej niż 2000 l, pojemniki na szkło o pojemności nie mniejszej niż 240 l, pojemniki na odpady ulegające biodegradacji o pojemności nie mniejszej niż 2000 l. 2.3.20. Na potrzeby Obiektu Sportowego w Wierzbie (1 punkt) dostarczone będą pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych, metalu, odpady opakowaniowe wielomateriałowe o pojemności nie mniejszej niż 2000 l. pojemniki na odpady papierowe o pojemności nie mniejszej niż 1000 l, pojemniki na odpady ze szkła o pojemności nie mniejszej niż 500 l. 2.3.21. Na potrzeby Urzędu Gminy Stary Zamość i GOK Stary Zamość (1 punkt) dostarczone będą pojemniki na odpady zmieszane o pojemności nie mniejszej niż 2000 l pojemniki na odpady papierowe o pojemności nie mniejszej niż 2000 l pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych, metalu, odpady opakowaniowe wielomateriałowe o pojemności nie mniejszej niż 2000 l, pojemniki na szkło o pojemności nie mniejszej niż 240 l. 2.3.22. Na potrzeby Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dostarczone zostaną pojemniki: a) na materiały budowlane i rozbiórkowe o pojemności nie mniejszej niż 5 m³, b) na odpady ulegające biodegradacji o pojemności nie mniejszej niż 5 m³, c) na szkło o pojemności nie mniejszej niż 1000 l, d) na chemikalia o pojemności nie mniejszej niż 500 l, e) na akumulatory, f) na papier, g) na odpady z tworzyw sztucznych, metalu, odpady opakowaniowe wielomateriałowe o pojemności nie mniejszej niż 2000 l. h) na przeterminowane leki (do ustawienia w holu urzędu gminy lub w aptece, konstrukcja pojemnika uniemożliwi łatwe wybieranie leków przez postronne osoby), i) na odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, 2.3.23. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu, który Wykonawca dostarczy wszystkim gospodarstwom domowym i instytucjom przed dniem 01 stycznia 2020 r. 2.3.24. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 7.00-21.00. 2.3.25. Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia elektronicznie lub telefonicznie od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić elektronicznie lub telefonicznie na adres Zamawiającego. 2.3.26. Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Zamość. 2.3.27. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenia pojemników do gromadzenia odpadów powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 2.3.28. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania następujących frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością opisaną w poniższej tabeli: Tabela 3. Częstotliwość odbierania poszczególnych frakcji odpadów komunalnych. Teren całej gminy, oprócz budynku wielorodzinnego Wierzba 22 oraz oprócz budynku mieszkań komunalnych Stary Zamość 110 Budynek wielorodzinny Wierzba 22 oraz budynek mieszkań komunalnych Stary Zamość 110 (odległość około 2 km pomiędzy w/w. lokalizacjami) Od kwietnia do października Od listopada do marca Od kwietnia do października Od listopada do marca Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, bioodpady Raz na dwa tygodnie Raz na miesiąc Raz na tydzień Raz na miesiąc Odpady segregowane Raz na miesiąc W grudniu i w lutym z zastrzeżeniem, że odpady segregowane zgromadzone przy budynku Urzędu Gminy Stary Zamość, przy Szkole Podstawowej w Wierzbie, przy Obiekcie Sportowym w Wierzbie, odbierane będą raz na miesiąc. Raz na miesiąc Raz na miesiąc 2.3.29. Popiół odbierany będzie w miesiącach: październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj – jeden raz w miesiącu. Szacunkowa ilość gospodarstw domowych do odbioru popiołu nie przekroczy 200). 2.3.30. Odpady z PSZOK odbierane będą na telefoniczne zgłoszenia Urzędu Gminy Stary Zamość w okresie nie dłuższym niż 7 dni od daty powiadomienia o konieczności odbioru. Najpóźniej na dwa tygodnie przed końcem obowiązywania umowy Wykonawca odbierze wszystkie dotychczas nieodebrane odpady z PSZOK. 2.3.31. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska: a) Wykonawca świadcząc usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych powinien przestrzegać zasad wynikających z prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ich aktów wykonawczych, a także z przepisów sanitarnych. b) Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie tak prowadził usługi odbioru odpadów by nie dochodziło do wysypywania odpadów podczas przemieszczania pojemników do samochodu i załadunku odpadów. Wykonawca zobowiązuje się do porządkowania terenu zanieczyszczonego przez niego odpadami wysypanymi z pojemników, worków, kontenerów i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. c) Wykonawca uprzątnie i odbierze odpady umieszczone poza pojemnikiem, rozsypane przez użytkownika. d) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno- prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. e) Wykonawcę obowiązuje: - zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, - zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych f) Wykonawca musi utrzymywać odpowiedni stan sanitarny pojazdów i urządzeń poprzez wykonywanie następujących czynności: - mycie i dezynfekcję z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie. Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, - opróżnianie pojazdów z odpadów i parkowanie na koniec każdego dnia roboczego wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej, - dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. 2.3.32. Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania dokumentacji pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu w terminie w terminie do 10 dni od zakończenia miesiąca, w którym odebrano odpady. 2.3.33. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów (zwanych dalej Raporty) zawierających w szczególności informację o: a) Rodzajach odpadów (nazwa i kod) i ich ilości – odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. b) Sposobach zagospodarowania odebranych odpadów, wraz ze wskazaniem nazwy i adresu instalacji, do których zostały one przekazane. 2.3.34. Miesięczne raporty zawierają w szczególności kopie kart przekazania odpadów, sporządzonych zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy zakres informacji i wymaganych dokumentów do Raportu zostanie określony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą w trakcie obowiązywania umowy. Wykonawca sporządza Raport w formie pisemnej i elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym. Wykonawca przesyła Raport do Zamawiającego w terminie do 10 dni od zakończenia miesiąca, którego dotyczy. Zamawiający w terminie 7 dni akceptuje raport lub zgłasza uwagi. Zaakceptowany przez Zamawiającego Raport jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. 2.3.35. Wykonawca sporządza sprawozdanie roczne, o którym mowa art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. 2019, poz. 2010), za rok kalendarzowy 2020 i przekazuje je Zamawiającemu wraz z dokumentami sporządzanymi na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w terminie do 31.01.2021 r. 2.3.36. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany do osiągnięcia poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia odpadów komunalnych, z wyłączeniem innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne w wysokości określonej w obowiązujących przepisach. 2.3.37. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany do osiągnięcia poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne w wysokości określonej w obowiązujących przepisach. 2.3.38. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany do ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w obowiązujących przepisach. 2.3.39. Ustalenie, czy Wykonawca osiągnął wymagane poziomy recyklingu i ograniczenia składowania nastąpi zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.3.40. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne (art. 6ka ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach) i niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego - pisemnie w ciągu 7 dni. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty. 2.3.41. W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są prze Wykonawcę niezgodnie z obowiązującymi przepisami, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 2.3.42. Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości a w szczególności: posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną na terenie gminy Stary Zamość lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Stary Zamość, na terenie, do którego posiada tytuł prawny. Baza magazynowo - transportowa musi spełniać następujące warunki: a) teren bazy magazynowo - transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, b) miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, c) miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, d) teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy - Prawo wodne. e) baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, f) na terenie bazy magazynowo - transportowej powinien znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej. Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu powyższych warunków. g) posiadać na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania - urządzenia należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, 2.3.43. Wykonawca powinien posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej oraz pojazdy przystosowane do odbioru odpadów komunalnych stałych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szerokości około 3,0 mb i o dopuszczalnej masie całkowitej do 8 ton. 2.3.44. Pojazdy muszą spełniać następujące warunki: a) posiadać trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, b) być zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, c) być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, d) wyposażone w monitoring bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, e) konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. 2.4. Trasę odbioru odpadów zawiera Załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. 2.5. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 2.5.1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wszystkich osób wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. osób, które dokonują załadunku odpadów komunalnych na pojazdy oraz kierowców pojazdów (jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. 2019, poz. 1040 z późn. zm.). 2.5.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 2.5.2.1. Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny. 2.5.2.2. Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 2.5.2.3. Przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.5.2.4. Zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę. 2.5.3. Zatrudnienie, o którym mowa w pkt. 2.5.1. powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. 2.5.4. Wykonawca będzie przedkładał oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia – każdorazowo w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze począwszy od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia o zatrudnieniu osób stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 2.5.5. Wykonawca Będzie udostępniał kopie umów o pracę zawierające imię i nazwisko osób, które świadczyć będą wskazane przez Zamawiającego czynności na rzecz Zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu, w celu weryfikacji rodzaju zatrudnienia - każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze począwszy od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90514000-3
90533000-2
34928480-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający stawia warunki w ww. zakresie. 4.2.1.1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada wpis w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), w zakresie transportu odpadów oraz zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego i ma nadany indywidualny nr rejestrowy. Zamawiający będzie badał spełnienie niniejszego warunku na podstawieoświadczenia o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 701 z późn. zm.),) w zakresie transportu odpadów oraz zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego i nadaniu indywidualnego numeru rejestrowego.Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający stawia warunki w ww. zakresie. 4.2.3.1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie (przypadku świadczeń usług okresowych lub ciągłych),w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nieprzerwanie przez czas co najmniej 12 miesięcy,minimum dwóchusług obejmujących odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z co najmniej 1000 nieruchomości, na których zamieszkiwali lub zamieszkują (przypadku świadczeń usług okresowych lub ciągłych)mieszkańcy, przy czymusługi te zostały wykonane lub są wykonywane (przypadku świadczeń usług okresowych lub ciągłych) terminowo i zgodnie z umową. Zamawiający będzie badał spełnienie niniejszego warunku na podstawie wykazu usług, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ, oraz załączonychdo niego dowodów określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane (przypadku świadczeń usług okresowych lub ciągłych) terminowo i zgodnie z umową. Wykaz usług, o którym wyżej mowa, zawiera wartości, przedmioty, daty wykonania lub wykonywania usług, podmioty, na rzecz którychusługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz liczbę zamieszkanych nieruchomości,z których odbierano/odbiera się odpady w ramach umowy. Dowodami, określającymi czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane terminowo zgodnie z umową, są: - poświadczenie, - inny dokument, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli wykonawca składa inny dokument, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.Poświadczenie, w przypadku nadalwykonywanych usług okresowych lub ciągłych, powinno być wydane niewcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, art. 25 ust.1 pkt. 3).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
b) Oświadczenia o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 701 z późn. zm.),) w zakresie transportu odpadów oraz zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego i nadaniu indywidualnego numeru rejestrowego.Wzór oświadczenia, składanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu (pkt. 4.2.1.1.), stanowiZałącznik nr 6 do SIWZ. c) Wykazu usług oraz dowodów określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane (przypadku świadczeń usług okresowych lub ciągłych) terminowo i zgodnie z umową, spełniających warunki opisane pkt. 4.2.3.1. SIWZ. Wzór wykazu usług, składanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu (pkt. 4.2.3.1.), stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. 2019 poz. 369). Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór ww. oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie i dowody ww. składa każdy z nich oddzielnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3000 zł. 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U. 2019 poz. 310 z późn. zm.). 6.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego- Gminy Stary Zamość: Numer rachunku:18 9610 0002 0020 0420 2012 0014, tytułem: „Wadium przetargowe: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych”. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu (lub jego kserokopii). 6.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uważa się kwotę wyznaczonego wadium, która przed upływem terminu składania ofert, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.Wykonawca powinien dokonać przelewu środków pieniężnych ze stosownym wyprzedzeniem, uwzględniając ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych. Gdy środki pieniężne wpłyną na rachunek Zamawiającego po upływie terminu składania ofert, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione w terminie, a oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich . 6.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) W zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia odbierania i zagospodarowania odpadów, w przypadkach: a) Zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływającego na sposób spełnienia świadczenia, b) Zmiany podwykonawcy albo rezygnacji podwykonawcy z udziału przy realizacji przedmiotu zamówienia lub zmiany podmiotu trzeciego na zasobach, którego polega Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy do wykonania, c) Dopuszczenia udziału w wykonaniu przedmiotu umowy Podwykonawcy/ów w sytuacji, gdy Wykonawca w treści oferty zadeklarował samodzielną realizację zamówienia. d) Zmiany treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji umowy, 2) W zakresie wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadkach: a) Zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) wynikającej z interpretacji indywidualnej lub ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług lub innych przepisów podatkowych przez władzę ustawodawczą. b) Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. c) Zmiany wysokości opłat za zagospodarowanie poszczególnych rodzajów odpadów we wskazanych w ofercie przetargowej instalacjach komunalnych lub instalacjach odzysku i unieszkodliwiania odpadów. 3) Zmian dotyczących nazw, siedzib, numerów kont bankowych, danych teleadresowych, form organizacyjno-prawnych, osób reprezentujących oraz innych danych identyfikacyjnych strony w trakcie trwania umowy. 4) Wszelkich zmian nieistotnych rozumianych w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Zmiana podwykonawcy albo rezygnacja z podwykonawcy, o której mowa w ust. 2, może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasobach Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełniania warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcy może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o akceptacji zmiany powierzonego mu zakresu wykonania przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-06, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i uruchomienie fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI