Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Tczów oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Tczowie w roku 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTczów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-08
  • ZamawiającyGMINA TCZÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00292903
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Tczów oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Tczowie w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TCZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224031

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 124

1.5.2.) Miejscowość: Tczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-706

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 676 80 23

1.5.8.) Numer faksu: 48 676 80 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tczow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Tczów oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Tczowie w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c70ef14-51ff-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004471/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchommości zamieszkałych na terenie Gminy Tczów w 2021 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.tczow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się za pośrednictwem Platformy ZETO PZP pod adresem: https://przetargi.tczow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 1 0, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TIS 1.2, naj lepiej najnowszej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Intemet Explorer;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;
f) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
2. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej, określa:
a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. pliki o wielkości do 100 MB
w formatach: dopuszczalne wszystkie formaty dokumentów;
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a. plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest
w systemie, jako zaszyfrowany — format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,
b. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.
3. Zamawiający zgodnie z 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej, określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako :
a) dokumenty w formacie „pdft zaleca się podpisywać formatem PAdES;
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
4. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych
z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zamówień Publicznych ZETO PZP, tel. +48 81 718 42 27 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 8.00- 16.00), e-mail: hd@zeto.lublin.pl.
5. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje odnośnie RODO określono w Rozdziale XXXIX Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje odnośnie RODO określono w Rozdziale XXXIX Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GPR.271.7.2021.KR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Tczów oraz odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Tczowie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulęgających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 888), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 - 2017 z uwzględnieniem lat 2018 — 2023 z załącznikami i zmianami oraz przepisami obowiązującego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Tczów.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 03 01 z terenu nieruchomości zamieszkałych.
2) Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie
z podziałem na następujące frakcje:
a) papier w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury (kod 20 01 O1, 15 01 01);
b) odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kody 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 04, 20 01 40);
c) odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła (kody 20 01 02, 15 01 07);
d) bioodpady (kody 20 02 01; 20 01 08);
e) przeterminowane leki (kod 20 01 32);
f) zużyte baterie i akumulatory;
g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 35* , 20 O1 36);
h) meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07);
i) zużyte opony (kod 16 01 03);
j) odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych remontów prowadzonych we własnym zakresie przez właściciela nieruchomości (kody 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 04 07, 17 08 02, 20 03 99);
k) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych
w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych
w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi,
w szczególności igieł i strzykawek (kod odpadu 20 01 99);
l) tekstylia i odzież (kody 20 01 10, 20 01 11);
m) inne odpady komunalne nie wymienione w pkt. a) - l) - w tym także popioły
i żużle z palenisk domowych.
3) Odbieranie przez Wykonawcę odpadów wystawionych, np. w workach (tzw. "nadwyżki" która nie zmieściła się w pojemnikach na odpady zmieszane) pozostawione obok pojemników, przy czym nie dotyczy to odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon samochodowych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych wystawionych poza terminami zbiórki tych odpadów.
4) Wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych w worki na odpady surowcowe i odpady komunalne zmieszane:
Przedsiębiorca odbierający odpady komunalne wyposaży i dostarczy właścicielom nieruchomości zamieszkałych worki do prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów:
a) niebieski — z przeznaczeniem na papier i tekturę, czasopisma, gazety itp.,
w tym opakowania z papieru i tektury,
b) żółty — z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne w tym opakowania
z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe oraz metale
i opakowania z metali,
c) zielony — z przeznaczeniem na szkło i odpady opakowaniowe ze szkła bezbarwnego i kolorowego,
d) brązowy — z przeznaczeniem na bioodpady.
Worki muszą być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację poszczególnych frakcji selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca będzie dostarczał mieszkańcom worki przy każdym odbiorze odpadów segregowanych w formie „worek za worek” lub w większej ilości jeżeli mieszkańcy zgłoszą taką potrzebę. Firma wstawi także zapas worków do Urzędu Gminy w Tczowie.
3. Zamawiający szacuje na podstawie realnych ilości zebranych odpadów, że w trakcie wykonywania zamówienia (12 miesięcy) z nieruchomości zamieszkałych oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zostaną odebrane następujące ilości poszczególnych frakcji odpadów:
1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) – 444,08 Mg;
2) papier w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury (kod 20 01 01, 15 01 01) – 8,53 Mg;
3) odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kody 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 04, 20 01 40) – 101,00 Mg;
4) odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła (kody 20 01 02, 15 01 07) – 91,99 Mg;
5) bioodpady (kody 20 02 O1; 20 01 08) – 1,20 Mg;
6) przeterminowane leki (kod 20 01 32) – 0,002 Mg;
7) zużyte baterie i akumulatory – 0,05 Mg;
8) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 35* , 20 01 36) – 2,50 Mg;
9) meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) – 56,67 Mg;
10) zużyte opony (kod 16 01 03) – 29,18 Mg;
11) odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych remontów prowadzonych we własnym zakresie przez właściciela nieruchomości (kody 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 04 07, 17 08 02, 20 03 99) – 2,00 Mg;
12) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych
w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych
w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi,
w szczególności igieł i strzykawek (kod odpadu 20 01 99) – 0,01 Mg;
13) tekstylia i odzież (kody 20 01 10, 20 01 11) – 0,01;
14) inne odpady komunalne nie wymienione w pkt. a) - l) - w tym także popioły
i żużle z palenisk domowych – 1,00 Mg;
15) odpady niebezpieczne – 0,30 Mg.
UWAGA:
Wymienione ilości poszczególnych frakcji odpadów przeznaczonych do odbioru i zagospodarowania mają charakter szacunkowy i mają one jedynie pomóc w przygotowaniu oferty. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za powstałe w trakcie zamówienia rozbieżności między podaną szacunkową a zebraną faktycznie przez Wykonawcę ilością odpadów. Wynikłe rozbieżności nie mogą stanowić podstawy ewentualnych roszczeń względem Zamawiającego. Wykonawca przed złożeniem oferty musi mieć świadomość, że dokonując na podstawie podanych wartości obliczeń uwzględnia ryzyko ich zmian w trakcie wykonywania zamówienia.
4. Odbiór i częstotliwość odbioru odpadów.
Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych od właścicieli z nieruchomości zamieszkałych:
1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: od stycznia do marca i od listopada do grudnia 1 raz na 4 tygodnie a od kwietnia do października:
a) dla nieruchomości zabudowanej budynkiem jednorodzinnym: 1 raz na 2 tygodnie,
b) dla nieruchomości zabudowanej budynkiem wielorodzinnym: 1 raz na tydzień,
2) odpady ulegające biodegradacji — od stycznia do marca i od listopada do grudnia 1 raz na 4 tygodnie a od kwietnia do października:
a) dla nieruchomości zabudowanej budynkiem jednorodzinnym: 1 raz na 2 tygodnie,
b) dla nieruchomości zabudowanej budynkiem wielorodzinnym: 1 raz na tydzień, Bioodpady nie będą odbierane z nieruchomości zamieszkałej, której właściciel zadeklarował kompostowanie odpadów i korzysta ze zwolnienia w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
3) papier — odbiór 1 raz na 16 tygodni,
4) szkło — odbiór 1 raz na 12 tygodni,
5) metale, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe — odbiór 1 raz na 4 tygodnie,
6) meble, odpady wielkogabarytowe — odbiór 1 raz w roku,
7) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny — odbiór 1 raz w roku,
8) zużyte baterie i akumulatory — odbiór 1 raz w roku,
9) zużyte opony w ilości do 4 szt. (o średnicy do 1650 mm) rocznie — odbiór 1 raz w roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
a) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO);
b) zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
c) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Tczów dokonanego na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. warunek udziału w postępowaniu powinien spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który zrealizuje usługi, do których realizacji wyżej wskazane dokumenty są wymagana (zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy PZP).
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. warunek udziału w postępowaniu powinien spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) posiada bazę magazynowo-transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Tczów, na terenie do którego posiada tytuł prawny. Baza powinna spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. — w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje należycie co najmniej dwie usługi na rzecz właścicieli nieruchomości, polegające na odbieraniu w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, odpadów komunalnych o łącznej masie min. 300 Mg oraz przedstawi dowody, że ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie w formie poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia, składa oświadczenie, potwierdzające, czy usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, w tym:
• co najmniej dwoma pojazdami specjalistycznymi bezpylnymi z funkcją kompaktującą, przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, zabezpieczonymi przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku i transportu;
• co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, zabezpieczonymi przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku i transportu;
• co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
Pojazdy powinny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122);
Wszystkie pojazdy winny być wyposażone w urządzenia pozwalające Zamawiającemu na kontrolę tras przejazdu oraz miejsc załadunku i rozładunku,
w formie elektronicznej i papierowej, udostępnione w ciągu 24 godzin od wezwania. Wykonawca w przypadku awarii pojazdów niezbędnych do realizacji zamówienia musi mieć zapewniony natychmiastowy dostęp do pojazdów zastępczych.
Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnienie warunków przez wykonawców.
W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez zamawiającego, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
2) Oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez zamawiającego, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1) Zaświadczenia o wpisie do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), o którym mowa w Ustawie o odpadach z 14 grudnia 2021 roku;
2) Zezwolenia na transport odpadów, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
3) Wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Tczów dokonanego na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
4) Polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
5) Wykazu dostępnej Wykonawcy w celu wykonania zamówienia bazy magazynowo transportowej usytuowanej w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Tczów, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami ;
6) Wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu usługi w tym ilości odpadów, okresu wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
W złożonym dokumencie wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/ wykonuje należycie co najmniej dwie usługi na rzecz właścicieli nieruchomości, polegające na odbieraniu w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, odpadów komunalnych o łącznej masie min. 300 Mg.
W odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia, składa oświadczenie, potwierdzające, czy usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie
7) Wykazu sprzętu dostępnego Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ. Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował do celów wykonania zamówienia minimum sprzętem określonym w rozdziale X pkt 2 ppkt 4) lit. c SWZ.
W przypadku pojazdów ujętych w ww. wykazie należy dołączyć kopie dowodów rejestracyjnych i polis OC za wskazane pojazdy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) wypełniony formularz ofertowy – według załącznika nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia – według załącznika nr 2 do SWZ;
3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według zał. nr 3 do SWZ;
4) pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane;
5) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy złotych 00/100).
2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Zwoleniu O/Tczów nr 57 9157 0002 0020 0200 0592 0028
Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - z adnotacją: „Wadium - postępowanie nr GPR.271.7.2021.KR”.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną, jednoznaczną ofertę, zgodnie z przedmiotem zamówienia w określonym terminie.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, jako osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), pod warunkiem, że oferta będzie spełniać następujące wymagania:
1) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Podpisem elektronicznym opatruje ją Wykonawca (Pełnomocnik) upoważniony przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
3) Wykonawca (Pełnomocnik) wspomniany wyżej, dołącza do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z podpisami upoważnionych przedstawicieli wykonawców. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać m.in.:
a) w przypadku konsorcjum – określenie postępowania, którego dotyczy, oznaczenie wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie Wykonawcy (Pełnomocnika) i zakres pełnomocnictwa (dokument winien być podpisany przez upoważnionych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców);
b) w przypadku spółki cywilnej – określenie postępowania, którego dotyczy, wskazanie Pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa (dokument winien być podpisany przez wszystkich wspólników).
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą (Pełnomocnikiem).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony zgodnie postanawiają, iż istotne zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty są niedopuszczalne, z zastrzeżeniem zawartym w ust. 3.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z przyczyny:
1) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
2) zmiany podwykonawców w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego;
3) zmiany przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającej na zasady lub sposób lub zakres odbierania lub zagospodarowywania odpadów komunalnych.
4. Nie wymaga zmiany umowy jakakolwiek zmiana danych dotycząca koordynatorów umowy, o których mowa w § 17 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych ZETO PZP pod adresem: http://przetargi.tczow.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż markiz tarasowych- Piaseczno
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż markiz tarasowych ca 450x280, Zalesie Górne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI