ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY TRZESZCZANY W 2021 R.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzeszczany
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Trzeszczany
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-08
  • Numer ogłoszenia763630-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 763630-N-2020 z dnia 08.12.2020 r.

Gmina Trzeszczany: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY TRZESZCZANY W 2021 R.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzeszczany, krajowy numer identyfikacyjny 55011400000000, ul. Trzeszczany Pierwsze  194 , 22-554  Trzeszczany, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 575 059, e-mail gmina@trzeszczany.pl, faks 846 575 023.
Adres strony internetowej (URL): www.trzeszczany.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.trzeszczany.pl/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
W formie pisemnej pod rygorem nieważności, posłańcem, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście
Adres:
Urząd Gminy Trzeszczany, Trzeszczany Pierwsze 194, 22-554 Trzeszczany

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY TRZESZCZANY W 2021 R.
Numer referencyjny: DPŚ.271.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Trzeszczany w 2021r. wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych .Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym:1) papier i tektura;2) metale;3) tworzywa sztuczne;4) szkło;5) bioodpady; 6) odpady opakowaniowe wielomateriałowe;7) przeterminowane leki i chemikalia;8) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek;9) zużyte baterie i akumulatory;10) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny ; 11) meble i inne odpady wielkogabarytowe;12) odpady budowlane i rozbiórkowe;13) odpady niebezpieczne;14) popiół z palenisk domowych;15) tekstylia i odzież;16) zużyte opony.Zamawiający dopuszcza wyposażenie przez Wykonawcę nieruchomości zamieszkanych w pojemniki na indywidualne zamówienie właściciela, w tym pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów na terenie nieruchomości wielorodzinnych (np. najem, dzierżawa, zakup). Zakup, dzierżawa lub najem pojemników nie może być wliczony w cenę zamówienia.5. ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY:5.1.zabudowa jednorodzinna i zagrodowaNa terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system zbiórki odpadów komunalnych pojemnikowy dla odpadów zmieszanych oraz system workowy dla odpadów segregowanych:1) zmieszane odpady komunalnea) Zmieszane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności: 120 l, 240 l i sporadycznie 1100 l. W przypadku wystawienia przez właściciela nieruchomości odpadów zmieszanych w dodatkowym worku obok pojemnika, Wykonawca zobowiązany jest odebrać te odpady.b) Częstotliwość odbierania zmieszanych odpadów komunalnych – w okresie od kwietnia do października nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, w okresie od listopada do marca nie rzadziej niż raz na miesiąc, według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym.2) odpady komunalne odbierane selektywnie (papier i tektura, opakowania szklane, tworzywa sztuczne, metale, bioodpady).Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Do gromadzenia odpadów segregowanych obowiązuje system kolorowych worków :a) zielony z widocznym napisem „SZKŁO” – do zbierania szkła i opakowań szklanych,b) niebieski z widocznym napisem „PAPIER” – do zbierania papieru, tektury,c) żółty z widocznym napisem „METALE i TWORZYWA SZTUCZNE” – do zbierania metali, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych,d) brązowy z napisem „BIO” – do zbierania odpadów zielonych i odpadów ulegających biodegradacji,e) szarym lub czarnym, w zakresie obejmującym pojemniki do gromadzenia popiołu lub niesegregowanych odpadów komunalnych. Każdy rodzaj z tych odpadów gromadzony winien być w oddzielnym worku/pojemniku,Częstotliwość odbierania odpadów zbieranych w sposób selektywny – metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, odpady ze szkła i opakowań szklanych, papieru i tektury - raz w miesiącu, według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym.Częstotliwość odbierania bioodpadów – w okresie od kwietnia do października nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, w okresie od listopada do marca nie rzadziej niż raz na miesiąc, według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym.3) odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.Odbieranie i wywóz odpadów wielkogabarytowych, opon, oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać się będzie bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości.Ponadto Wykonawca na terenie objętym przedmiotem zamówienia zobowiązany jest do minimum jednokrotnego zorganizowania zbiórki i odebrania odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego , opon i odpadów wielkogabarytowych w okresie trwania umowy w terminie do dnia 30 listopada 2021 r. . (w ilości zbiórek zgodnej ze złożoną deklaracją w formularzu oferty). Cenę za usługę należy wkalkulować w cenę oferty. Usługa nie będzie podlegała odrębnemu rozliczeniu. Terminy odbioru Wykonawca wskaże w harmonogramie odbioru odpadów. Harmonogram odbioru odpadów zostanie uzgodniony z Zamawiającym najpóźniej w dniu podpisania umowy.4) odpady remontowo-budowlane i rozbiórkowe - wytworzone w gospodarstwach domowych, pochodzące z drobnych remontów wykonywanych systemem gospodarczym ( bez udziału firm zewnętrznych), nie wymagających zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, przekazywane będą przez właścicieli nieruchomości do PSZOK.5) Pozostałe odpady przekazywane będą przez właścicieli nieruchomości do PSZOK zgodnie z zapisami obowiązującego Regulaminu trzymania czystości i porządku na terenie gminy Trzeszczany.5.2. zabudowa wielorodzinna1) zmieszane odpady komunalnea) Zmieszane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120l i 1100l oraz 5000L i 7000l.b) Częstotliwość odbierania i wywozu zmieszanych odpadów komunalnych oraz bioodpadów – w okresie od kwietnia do października nie rzadziej niż raz na tydzień, w okresie od listopada do marca nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie; 2) odpady komunalne odbierane selektywnie (papier i tektura, opakowania szklane, tworzywa sztuczne, metale, bioodpady)a) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej prowadzona będzie z wykorzystaniem worków lub pojemników o pojemności 120l i od 800 l do 7000l, dzielonych kontenerów KP-7 wyraźnie oznakowanych co do frakcji gromadzonych odpadów, t.j. - zielony z widocznym napisem „SZKŁO” – do zbierania szkła i opakowań szklanych,- niebieski z widocznym napisem „PAPIER” – do zbierania papieru, tektury,- żółty z widocznym napisem „METALE i TWORZYWA SZTUCZNE” – do zbierania metali, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych,- brązowy z napisem „BIO” – do zbierania odpadów zielonych i odpadów ulegających biodegradacji,- szarym lub czarnym, w zakresie obejmującym pojemniki do gromadzenia popiołu lub niesegregowanych odpadów komunalnych Każdy rodzaj z tych odpadów gromadzony winien być w oddzielnym worku/pojemniku,b) Częstotliwość odbierania i wywozu odpadów komunalnych segregowanych za wyjątkiem odpadów ulegających biodegradacji – raz w miesiącu, według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym.Częstotliwość odbierania i wywozu bioodpadów – w okresie od kwietnia do października nie rzadziej niż raz na tydzień, w okresie od listopada do marca nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie; 3) odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.Odbieranie i wywóz odpadów wielkogabarytowych, opon, oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać się będzie bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości.Ponadto Wykonawca na terenie objętym przedmiotem zamówienia zobowiązany jest do minimum jednokrotnego zorganizowania zbiórki i odebrania odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego , opon i odpadów wielkogabarytowych w okresie trwania umowy w terminie do dnia 30 listopada 2021 r. . (w ilości zbiórek zgodnej ze złożoną deklaracją w formularzu oferty). Cenę za usługę należy wkalkulować w cenę oferty. Usługa nie będzie podlegała odrębnemu rozliczeniu. 4) odpady remontowo-budowlane i rozbiórkowe - wytworzone w gospodarstwach domowych, pochodzące z drobnych remontów wykonywanych systemem gospodarczym ( bez udziału firm zewnętrznych), nie wymagających zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, przekazywane będą przez właścicieli nieruchomości do PSZOK.5) Pozostałe odpady przekazywane będą przez właścicieli nieruchomości do PSZOK zgodnie z zapisami obowiązującego Regulaminu trzymania czystości i porządku na terenie gminy Trzeszczany.5.3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odebranie i zagospodarowanie odebranych z gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa . Dodatkowo każdorazowy odbiór odpadów z punktu musi być potwierdzony potwierdzeniem odbioru podpisanym przez osobę prowadzącą gminny punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnychIlość gospodarstw domowych - ok. 990.Szacunkowa ilość odpadów wynosi:•odpadów zmieszanych – 200 Mg;•odpadów selektywnie zebranych wszystkich frakcji – 180 Mg;Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez mieszkańców. Podane powyżej ilości należy traktować jako orientacyjnie i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie i przekroczenie wskazanych ilości. Wykonawca jest również zobowiązany do przeprowadzenia w I półroczu 2021 r. edukacji ekologicznej polegającej na: przeprowadzeniu akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów w postaci wykonania: 1000 szt. ulotek informacyjnych dotyczących zasad selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz dystrybucji ulotek przez Wykonawcę wśród mieszkańców gminy.Wymagania minimalne ulotek:•Format minimum: A5; papier: kreda, pełen kolor.•W stopce powinien znaleźć się herb gminy Trzeszczany oraz napis: „Gmina Trzeszczany”.•Treść ulotki przed jej wykonaniem winna być zaakceptowana przez Zamawiającego. Potwierdzeniem akcji będzie przedłożenie Zamawiającemu kopii faktury za wykonanie ulotek.5.4. Odbiór odpadów z PSZOK na zgłoszenie Zamawiającego.Szacunkowe ilości odpadów przewidywanych do odbioru z PSZOK wynoszą:– odpadów selektywnie zebranych tworzyw sztucznych, szkła, opakowań, papieru, bioodpadów, pozostałe - 5 Mg;– odpadów wielkogabarytowych – 5 Mg; -odpadów remontowo- budowlanych – 10 Mg5.5. POZOSTAŁE WYMAGANIA :1)Wykonawca ma obowiązek dostarczyć właścicielom nieruchomości zamieszkanych harmonogram odbioru (uprzednio uzgodniony z Zamawiającym) najpóźniej piątego dnia obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym. 2) Harmonogram powinien odpowiadać następującym wytycznym:a) powinien być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak też regularności i powtarzalności odbierania odpadów poszczególnych rodzajów,b) nie powinien zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia, w szczególności reklam, itd.,c)powinien wskazywać: miejscowość i daty odbierania poszczególnych rodzajów odpadów.3)Wykonawca zobowiązany jest do: a) po zawarciu umowy do wyposażenia na własny koszt nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne segregowane, w worki o pojemności min. 60 litrów na szkło i pozostałych pojemności 120 litrów, z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków (tj. co najmniej 60 mikronów). Obowiązek dotyczy wszystkich nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej oraz nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej na których zadeklarowano selektywną zbiórkę odpadów. Na workach do segregacji muszą być nadrukowane informacje dotyczące zasad segregacji.b) uzupełniania na własny koszt właścicielom nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, worków do zbierania odpadów komunalnych segregowanych po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie na terenie posesji nowych worków odpowiadających liczbie i rodzajowi odebranych worków, na posesjach zamieszkanych przez rodziny wieloosobowe wymagane jest pozostawienie większej ilości worków .c) dodatkowo Wykonawca dostarczy do Urzędu Gminy Trzeszczany worki w ilości 500 szt. dla każdego rodzaju, w celu rozdysponowania mieszkańcom w przypadku wytworzenia większej ilości odpadów (w przypadku wykorzystania zdeponowanych worków Wykonawca na wezwanie Zamawiającego uzupełni wg zapotrzebowania worki zdeponowane w Urzędzie Gminy).4) Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty. Ponadto zaleca się zapoznanie z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia.5) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach uniemożliwiających/ utrudniających bądź mogących uniemożliwiać/ utrudniać prawidłowe wykonanie usługi. Zgłoszenie powinno odbyć się tego samego dnia od stwierdzenia przez wykonawcę zaistnienia okoliczności chyba, że zdarzenie nastąpi po godzinie 15.30 wtedy obowiązek może być zrealizowany do godz. 9:00 następnego dnia roboczego. Zgłoszenia można dokonać drogą telefoniczną na nr 846575059 oraz e-mailem, na adres gmina@trzeszczany.pl zakres opóźnień, powód braku realizacji usługi, termin usunięcia nieprawidłowości. 6) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgodniony pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Odbiór odpadów komunalnych będzie odbywał się sprzed posesji indywidualnie od każdego gospodarstwa domowego, bez względu na warunki atmosferyczne w każdej ilości. Podane powyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych ilości lub przekroczenia ilości odpadów.5.6. Miejsce przekazania zebranych odpadówZebrane odpady, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przekazać do właściwej instalacji komunalnej w celu przetworzenia zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego, dopuszcza się w przypadku niewielkich ilości odebranych odpadów selektywnie zebranych niepodlegających przekazaniu do instalacji komunalnej przekazanie tych odpadów do podmiotów zbierających odpady.5.7. Standard sanitarny wykonywania przedmiotu zamówienia1) Odbieranie odpadów komunalnych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego, podanym do publicznej wiadomości mieszkańcom w poszczególnych miejscowościach i ogłoszonym na tablicy Urzędu Gminy oraz stronie internetowej gminy. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania harmonogramu odbioru odpadów.2) Załadunek i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą sprzętu sprawnego technicznie gwarantującego bezpieczny transport odpadów, uniemożliwiający pylenie.3)Ilość środków transportu będąca w dyspozycji wykonawcy ma zapewniać pełną i nieprzerwaną obsługę planowanej liczby obsługiwanych mieszkańców z częstotliwością określoną w opisie przedmiotu zamówienia.4)Wykonawca ma obowiązek powstałe podczas odbioru odpadów komunalnych zanieczyszczenia systematycznie usunąć.5)Wykonawca będzie świadczył usługi wyłącznie sprzętem spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości [Dz. U. z 2013r. poz. 122 z późn. zm. ] w szczególności pojazdami wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscu postoju a także czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiający weryfikację tych danych.6)Wykonawca nie może prowadzić usługi odbioru odpadów pojazdem, który posiada uszkodzony system pozycjonowania satelitarnego (GPS). Jeżeli do awarii dojdzie w momencie prowadzenia zbiórki odpadów, fakt ten należy niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu, a samochód z uszkodzonym systemem GPS zastąpić sprawnym pojazdem w celu kontynuowania zbiórki odpadów.7)Wykonawca na każde żądanie także telefoniczne udostępni Zamawiającemu w celu weryfikacji danych dostęp do programu monitorującego pojazdy GPS wskazujący położenie pojazdu, miejsca postoju oraz miejsca wyładunku odpadów. Po zakończeniu każdego miesiąca przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą na nośniku elektronicznym zapis GPS zawierający raporty o położeniu pojazdu, miejscach postoju oraz miejscach wyładunku odpadów.8)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie zbierania, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.5.8. Pozostałe szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom1)Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości kontrolowania pracy pojazdów obsługujących gminę, również możliwości przejazdu pojazdami podczas zbiórki odpadów i ważenia ich na obiektach wagowych wskazanych przez zamawiającego, a wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia pojazdów do kontroli Zamawiającemu, skierowania ich na wagę wskazaną przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego, wynikające z czynności kontrolnych określonych w zdaniu powyżej.2)Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkanych.3)Zakazuje się Wykonawcy mieszania odpadów komunalnych zbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z odpadami zebranymi od właścicieli nieruchomości niezamieszkanych, jak i również z odpadami zebranymi w innych gminach.4)Wykonawca jest zobowiązany do:a) Zagospodarowania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do instalacji komunalnych zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. kart przekazania odpadów.b) Zagospodarowania zebranych odpadów selektywnych, poprzez przekazanie ich do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. kart przekazania odpadów.c) Rozpatrzenia reklamacji (gdy odpady nie zostały odebrane zgodnie z harmonogramem lub zgłoszeniem, nie dostarczenie worków przy każdorazowym odbiorze) najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia drogą telefoniczną, faksem lub e-mailem od Zamawiającego lub właściciela nieruchomości.d) Wyposażania nieruchomości przy każdorazowym odbiorze odpadów w worki do zbiórki odpadów o pojemności minimum 120 litrów z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków. Uzupełnianie worków następować będzie po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie przy posesji worków w kolorach jakie zostały zabrane. Na workach musi znajdować się nadruk określający rodzaj odpadu z zachowaniem odpowiedniej kolorystyki.e) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do:- osiągnięcia poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła w danym roku obowiązywania umowy oraz poziomu recyklingu przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych co najmniej w wysokości obowiązującej w danym roku zgodnie z art. 3b ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.- osiągnięcia poziomu ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania na poziomie określonym w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (art. 3c) i obowiązującym rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczenia poziomu ograniczenia masy tych odpadów5.9. Szczegółowy sposób postępowania w przypadku stwierdzenia nieselektywnego zbierania odpadów.1)Wykonawca zobowiązany jest do kontrolowania zawartości pojemników do selektywnej zbiorki odpadów i worków pod względem zgodności zbieranych w nich odpadów komunalnych z zapisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (tj: Dz.U. z 2019 r., poz. 2028)2)Wykonawca w przypadku stwierdzenia, że odpady zostały zmieszane, zebrane nie selektywnie, zmieszane odpady umieszczone w urządzeniach do selektywnego zbierania odpadów lub w pojemnikach do zbierania selektywnych odpadów, w strumieniu odpadów zmieszanych umieszczone odpady szkła, tworzyw sztucznych czy papieru, posegregowane niezgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (tj: Dz.U. z 2019 r., poz. 2028) w sposób niewłaściwy, ma obowiązek:a) niezwłocznie sporządzić notatkę służbową uwzględniającą m.in. adres właściciela nieruchomości, miejsce zbiórki oraz opis nieprawidłowości wraz z dokumentację fotograficzną (z widoczną na zdjęciu datą),b)odebrać przedmiotowe odpady jako zmieszane odpady komunalne oraz postępować z nimi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,c) powiadomić gminę i właściciela, powiadomienie Gminy nastąpi w sprawozdaniu miesięcznym.d) powiadomienie właściciela nieruchomości nastąpi poprzez przyklejenie na pojemniku do zbierania odpadów pozostałych naklejki w kolorze żółtym z następującą treścią:Informuje się właściciela nieruchomości nr___ przy ulicy _______________w m ………………..………, że odpady są zbierane niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.W dniu_______________ stwierdzono, że: umieszczono odpady selektywnie zbierane w pojemnikach do zbierania zmieszanych komunalnych/umieszczono odpady zmieszane w urządzeniach do selektywnego zbierania odpadów.Przedmiotowe naruszenie skutkuje wszczęciem postępowania w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi z zastosowaniem opłaty podwyższonej, o której mowa w art. 6k.ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1439).e). Dopuszcza się także pozostawienie informacji o naruszeniu regulaminu w zakresie zbierania selektywnego tylko w skrzynce na listy.f) Wykonawca będzie przestrzegał zasad wynikających z ochrony danych osobowych g) Wykonawca może zaproponować inny system powiadamiania mieszkańców, o ile będzie skuteczny i zaakceptowany przez Zamawiającego.5.10. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem1) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wraz z fakturą:•kopii kart przekazania odpadów do instalacji odzysku, recyklingu lub unieszkodliwiania odpadów potwierdzających sposób zagospodarowania zebranych odpadów. Karty powinny odpowiadać wymogom obowiązujących przepisów wydanych na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2014 r. (Dz.U. z 2020r., poz. 797)•dowodów ważenia odpadów zmieszanych i selektywnie zebranych z dnia wykonania usługi .•zapisu na nośniku informatycznym raportów GPS zawierającego dane o położeniu pojazdu za dany miesiąc rozliczeniowy.2) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dostępu do systemu pozycjonowania satelitarnego, w jaki powinny być wyposażone pojazdy, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów umożliwiającego weryfikację tych danych. 5.11. Wymogi stosowania przepisów szczegółowych do realizacji zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Trzeszczany wskazanych w opisie zamówienia, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z zapisami: ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1439 z późn. zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020r., poz. 797 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego w zakresie obowiązującym od 01.01.2021 r. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania i stosowania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia prawa miejscowego w szczególności:a) przepisami aktualnie obowiązującego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Trzeszczany,b) Uchwały Nr XXI/122/2020 r. Rady Gminy Trzeszczany z dnia 30 lipca 2020 r. ( Dz. Urzędowy Województwa Lubelskiego z 2020 r., poz. 4317) w sprawie określenia szczegółowego sposobu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.Wykonawca podczas realizacji zamówienia dokona wszelkich starań aby jak największa ilość zebranych odpadów poddać recyklingowi i przygotować do ponownego użycia lub odzysku innymi metodami.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.01.2021   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Trzeszczany, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1439)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał min. 1 usługę przez okres minimum 12 miesięcy, polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów w ilości min. 300 ton w tym okresie, potwierdzoną przez instalacje do zagospodarowania odpadów,Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wyposażeniem i urządzeniami technicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości [Dz. U. z 2013r. poz. 122 z późn. zm. ] w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże że dysponuje:a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;b) dwoma pojazdami do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych;c) jednym pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej;d) posiadania bazy magazynowo - transportowej usytuowanej na terenie gminy Trzeszczany lub w odległości nie większej niż 60 km, zlokalizowanej na terenie do którego Wykonawca posiada tytuł prawny.Teren bazy magazynowo–transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym.Miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu.Miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych;Teren bazy magazynowo- transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające odprowadzenie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy- Prawo wodne.Baza magazynowo–transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów.Na terenie bazy magazynowo–transportowej powinien znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo – transportowej.Na terenie bazy magazynowo - transportowej muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem; urządzenia należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym;Pojazdy będą wyposażone w :- System monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów a także umożliwiające weryfikację tych danych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu usług potwierdzających, że Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał 1 usługę przez okres minimum 12 miesięcy, polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów w ilości min. 300 ton w tym okresie, potwierdzoną przez instalacje do zagospodarowania odpadów (wzór – Formularz 3.5).b) wykazu sprzętu wyposażonego w urządzenia techniczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami oraz wskazanie posiadania bazy magazynowo- transportowej usytuowanej na terenie gminy Trzeszczany lub w odległości nie większej niż 60 km, zlokalizowanej na terenie do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. (wzór – Formularz 3.6)c) kserokopię wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Trzeszczany, o którym mowa w art. 9 b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1439) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4.000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100 )Wadium może być wnoszone w następujących formach:• pieniądzu,• poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,• poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo –kredytowych,• gwarancjach bankowych• gwarancjach ubezpieczeniowych,• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 1 lutego 2019 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 299) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, na rachunek bankowy Nr konta: 70 9603 1029 2001 0000 0114 0002 z dopiskiem „Wadium - „ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY TRZESZCZANY W 2021 R.” Za termin wniesienia wadium przyznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww., formie powinno być wystawione na Gmina Trzeszczany, Trzeszczany Pierwsze 194 22-554 Trzeszczany. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, o których mowa w pkt 2, z treści poręczeń i gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego -na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego -kwoty określonej w poręczeniu/gwarancji, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (wadium musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku , gdy:a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Zbiórka i wywóz odpadów wielkogabarytowych, opon oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego [E] 20,00
edukacja ekologiczna [S] 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy ekip podwykonawczych do dociepleń budynków - Biała Podlaska
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy ekip podwykonawczych do dociepleń budynków. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI