Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Krzczonów.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrzczonów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGMINA KRZCZONÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-12
  • Numer ogłoszenia609502-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609502-N-2020 z dnia 2020-11-12 r.

GMINA KRZCZONÓW: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Krzczonów.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: GMINA KRZCZONÓW, krajowy numer identyfikacyjny 43101965500000, ul. Spokojna  7 , 23-110  Krzczonów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48(81)5664051, +48(81)5664079, e-mail krystyna.solowska@krzczonow.mbnet.pl, mariusz.robak@krzczonow.mbnet.pl, faks +48(81)5664079.
Adres strony internetowej (URL): https://ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składac w siedzibie Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Gminy Krzczonów, ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Krzczonów.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Krzczonów w 2021 roku oraz I półroczu 2022 roku od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, odbiór i zagospodarowanie odpadów gromadzonych w sposób selektywny z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, wyposażenie właścicieli nieruchomości w worki do selektywnej zbiórki odpadów oraz nieruchomości wielorodzinne w pojemniki do zbiórki bioodpadów 4 szt., wyposażenie PSZOK w 2 pojemniki 1100l i 1 pojemnik KP-7. Szacunkowa ilość odpadów do odebrania od właścicieli nieruchomości w okresie od 01.01.2021 r. do 30.06.2022 r. – 812,250 Mg. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania : Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01) - 510 Mg,Bioodpady (20 01 08, 20 02 01)- 12 Mg, Selektywnie zbierane odpady komunalne papieru i tektury (15 01 01, 20 01 01) - 18 Mg,Selektywnie zbierane odpady komunalne tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych (15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 20 01 39, 20 01 40) - 75 Mg, Selektywnie zbierane odpady komunalne szkło (15 01 07, 20 01 02) - 75 Mg, Odpady wielkogabarytowe (20 03 07)- 60 Mg, Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36) - 15 Mg, Przeterminowane leki (20 01 32) - 0,15 Mg,Odpady niebezpieczne i chemikalia (20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 16 02 11*) - 0,15 Mg, Zużyte opony samochodowe (16 01 03) - 22,50 Mg, Odpady pochodzące z robót budowlanych i remontów (17 01 01, 17 01 02, 17 01 07, 17 09 04) - 9 Mg, Zużyte akumulatory i baterie (20 01 34) - 0,15 Mg, Popioły z gospodarstw domowych - 15 Mg, Odpady medyczne powstałe w gosp. domowych w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi - 0,3 Mg, Szacunkowa ilość odpadów przeznaczonych do odbioru i zagospodarowania, może ulec zmianie. Szacunkowe dane mają pomóc w przygotowaniu oferty. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za powstałe w trakcie realizacji zamówienia rozbieżności między podaną szacunkową, a zebraną faktycznie przez Wykonawcę ilością odpadów. Wynikłe rozbieżności nie mogą stanowić podstawy ewentualnych roszczeń względem Zamawiającego. Wykonawca przed złożeniem oferty musi mieć świadomość, że dokonując na podstawie podanych wartości obliczeń uwzględnia ryzyko ich zmian w trakcie wykonywania zamówienia. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać z nieruchomości i zagospodarować następujące rodzaje odpadów komunalnych: 1) Zmieszane odpady komunalne.2) Odpady zbierane selektywnie: - opakowania z papieru i tektury, papier i tektura, - opakowania ze szkła, szkło, - opakowania z metali, metale, opakowania z tworzyw sztucznych, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, - bioodpady, - popiół. Odpady zbierane będą w workach lub pojemnikach w następujących kolorach: niebieskim z napisem PAPIER, żółtym z napisem METALE I TWORZYWA SZTUCZNE, zielonym z napisem SZKŁO, brązowym z napisem BIO, szarym z napisem POPIÓŁ. Wykonawca zobowiązany jest również do odbioru i zagospodarowania odpadów gromadzonych w sposób selektywny z następujących punktów: a) bioodpadów, przeterminowanych leków, odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi (w szczególności igły i strzykawki), chemikaliów, odpadów niebezpiecznych, zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych, zużytych opon, papieru, metali, tworzyw sztucznych, szkła, odpadów opakowaniowych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych usytuowanego w miejscowości Krzczonów, ul. Spółdzielcza 7 . b) przeterminowanych leków z dwóch aptek położonych w Krzczonowie: ul. Żeromskiego 12 oraz ul. Spokojna 6. c) zużytych baterii z budynku Urzędu Gminy, ul. Spokojna 7, oraz budynku Regionalnego Ośrodka Kultury i Sportu w Krzczonowie, ul. Żeromskiego 11. 3. Odbioru odpadów wymienionych w ust. 2 należy wykonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne (z zaznaczeniem, iż zabrania się mieszania ze sobą poszczególnych frakcji odpadów). 4.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne według ustalonego harmonogramu z następującymi częstotliwościami:1) Zmieszane odpady komunalne i bioodpady w zabudowie jednorodzinnej: a) W miesiącach od kwietnia do października: raz na dwa tygodnie. b) W miesiącach od stycznia do marca oraz od listopada do grudnia raz w miesiącu. 2) Zmieszane odpady komunalne i bioodpady w zabudowie wielorodzinnej tj. adresy Krzczonów: ul. Żeromskiego 26, ul. Leśna 3, ul. Spółdzielcza 1, ul. Spokojna 5: a) W miesiącach od kwietnia do października: raz na tydzień. b) W miesiącach od stycznia do marca oraz od listopada do grudnia raz w miesiącu. 3) Odpady zbierane selektywnie: metale i tworzywa sztuczne: a) Zabudowa jednorodzinna: raz w miesiącu. b) Zabudowa wielorodzinna: raz w miesiącu. 4) Odpady zbierane selektywnie: papier, szkło: a) Zabudowa jednorodzinna: raz na dwa miesiące. b) Zabudowa wielorodzinna: raz na dwa miesiące. 5) Popiół z palenisk domowych w okresie grzewczym w miesiącach styczeń, luty, marzec, maj, listopad, grudzień z częstotliwością raz na miesiąc, w terminach ustalonych z Zamawiającym, z miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Lista nieruchomości z których należy odebrać popiół paleniskowy zostanie przekazana Wykonawcy 2 tygodnie przed planowanym terminem ich odbioru. 5. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów zgromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz przeterminowanych leków i zużytych baterii zgromadzonych w punktach zbierania, na zgłoszenie Zamawiającego (telefonicznie, e-mailem bądź faksem) nie później jednak niż w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 6. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować 1 raz w pierwszym półroczu 2021 r., 1 raz w drugim półroczu 2021 r. oraz 1 raz w pierwszym półroczu 2022 r. zbiórkę: sprzętu elektrycznego i elektronicznego, opon samochodowych, mebli oraz innych odpadów wielkogabarytowych z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Krzczonów. Harmonogram zbiórki zostanie ustalony po podpisaniu umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest przygotować (po podpisaniu umowy) harmonogram odbioru odpadów komunalnych, zgodny z częstotliwością ich odbioru wymienioną w ust. 4. Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie każdego właściciela nieruchomości na której zamieszkują mieszkańcy o harmonogramie odbioru odpadów komunalnych niezwłocznie po podpisaniu umowy jednak nie później niż 7 dni przed pierwszym odbiorem oraz o każdorazowej zmianie tego harmonogramu. Wykonawca w harmonogramie zawrze zapis, że właściciel gospodarstwa ma obowiązek wystawić pojemnik w dniu przewidzianego odbioru do godz. 7.00, a niezastosowanie się do powyższego obowiązku będzie skutkowało nie odebraniem odpadów. 8. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 – 19.00. 9. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120 l, (również w zabudowie wielorodzinnej), workach 120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny oraz pojemnikach 240l, 1100l. Pojemniki na zmieszane odpady komunalne dostarczone są mieszkańcom przez zamawiającego. Dopuszcza się możliwość dostawienia zmieszanych odpadów komunalnych w workach koloru czarnego o pojemności do 120 l. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażania nieruchomości z których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki o pojemności 120 litrów, z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie suchych odpadów segregowanych: niebieskiego - z napisem PAPIER – na papier i tekturę, żółtego - z napisem METALE I TWORZYWA SZTUCZNE – na tworzywa sztuczne, drobne metale i opakowania wielomateriałowe, zielonego z napisem SZKŁO – na szkło białe i kolorowe, brązowego z napisem BIO – na bioodpady (po dostarczeniu przez zamawiającego listy nieruchomości z których odbierane będą bioodpady wyposaży je w 2 worki do ich gromadzenia), szarego z napisem POPIÓŁ (po dostarczeniu przez zamawiającego listy nieruchomości z których odbierany będzie popiół wyposaży je w 2 worki do jego gromadzenia). 11. Worki na odpady gromadzone w sposób selektywny dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany napełniony worek wykonawca pozostawia worek pusty. W przypadku zgłoszenia przez mieszkańców zapotrzebowania na większą ilość worków, wykonawca jest zobowiązany do pozostawienia odpowiednio większej ilości. Wykonawca w ramach usługi dostarczy do Urzędu Gminy Krzczonów po 100 sztuk worków koloru zielonego, żółtego, niebieskiego oraz po 20 sztuk worków koloru brązowego i szarego tzw. pakiet awaryjny i będzie uzupełniał stan worków w razie ich braku po uzgodnieniu tego faktu z zamawiającym. 12. Wykonawca zobowiązany jest do użyczenia dla zabudowy wielorodzinnej (na okres trwania umowy) pojemników na odpady biodegradowalne koloru brązowego z napisem BIO i dostarczenia ich niezwłocznie po podpisaniu umowy do nieruchomości: - nieruchomość Krzczonów, ul. Żeromskiego 26 - pojemnik na bioodpady o pojemności 1100l, - nieruchomość Krzczonów, ul. Leśna 3 - pojemnik na bioodpady o pojemności 240l, - nieruchomość Krzczonów, ul. Spółdzielcza 1 - pojemnik na bioodpady o pojemności 240l, - nieruchomość Krzczonów, ul. Spokojna 5 - pojemnik na bioodpady o pojemności 240l.

II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90513100-7
90514000-3
90511000-2
90533000-2
90512000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać: a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art.. 9b, ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1439) w zakresie wszystkich odpadów objętych niniejszym postępowaniem. b) wpis do rejestru BDO na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wynikający z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli czas prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług świadczonych w sposób ciągły przez okres 12 miesięcy polegających na odbiorze odpadów komunalnych w ilości nie mniejszej niż 400 Mg. b) zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Pojazdy do odbioru odpadów muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Usytuowaną na terenie gminy Krzczonów lub nie dalej niż 60 km od granic administracyjnych gminy Krzczonów bazą magazynową-transportową. Baza magazynowo-transportowa musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r., poz. 1439) w zakresie w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem. 2) dowód wpisu do rejestru BDO na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wynikający z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797). 3) wykazu usług wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli termin prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ilości odebranych odpadów, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie. A jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. 4) Wykaz środków transportu dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
aspekty środowiskowe 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 2) dostosowania umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zmówienia, 3) przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy, 4) zmiana osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie, 5) zmiany stawki podatku VAT, 6) zajdą inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-20, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Pracownicy i ekipy do montażu balustrad, zadaszeń, itp. - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Pracownicy i ekipy do montażu balustrad, zadaszeń, itp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI