IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jedwabnem Nr konta: 69 8752 0006 0000 1023 2000 0070, z dopiskiem „Wadium: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Jedwabne - nr sprawy: BIOŚ.271.5.2020”.4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wadium wnoszone w innych formach dopuszczonych przez zamawiającego winno być dołączone do oferty. Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium, będzie przez zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenia zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona. 6. Wadium nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia dla zamawiającego oprócz przewidzianych ustawą PZP.7. Zwrot wadium nastąpi stosownie do postanowień art. 46 ust. 1- 4 ustawy Pzp.8. Utrata wadium następuje w okolicznościach wskazanych w ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności w art. 46 ust 4a i 5 Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktury |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 1843 z późn. zm.), w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:a) zmiany umowy w zakresie sposobu realizacji umowy w przypadku zmiany przepisów prawa, w tym zmiany przepisów prawa lokalnego, orzeczeń sądowych wpływających na sposób realizacji umowy,b) zmiany umowy w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,c) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych,d) zmian częstotliwości odbioru odpadów, rodzaju i liczby poszczególnych frakcji odbieranych odpadów (liczba odbieranych frakcji zgodnie z SIWZ to 14) oraz rodzaju i ilości dostarczanych worków na odpady, spowodowanych zmianą Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Jedwabne lub zmianą uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, zmianą przepisów regulujących gospodarowanie odpadami komunalnymi, zmianą stanu prawnego, zmianą przepisów prawa, norm i standardów,e) zmian instalacji wskazanych § 5 ust. 3, do których Wykonawca przekazuje odbierane odpady komunalne,f) wprowadzenie do realizacji usługi podwykonawcę, zmiany podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy lub zmiany warunków umowy z podwykonawcą,g) w związku ze zmianami w zakresie zmiany instalacji komunalnej, o której mowa w § 5 ust. 3 tabela nr 2 dopuszczalne jest zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1,h) zmiana instalacji komunalnej, o której mowa w § 5 ust. 3 tabela nr 2, powodująca wzrost ceny za przyjęcie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, może nastąpić w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa, w tym zmiany przepisów prawa lokalnego, orzeczeń sądowych lub innych okoliczności (w tym opinii prawnych), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a także w wyniku zaleceń Zamawiającego co do miejsca zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01.2. Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy dotyczącej zmiany stawki za odbiór i zagospodarowanie 1Mg, o której mowa w tabeli nr 1 pozycja 1 (tj. stawki za odbiór i zagospodarowanie 1 Mg niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 200301), w przypadku:a) zmiany ceny za przyjęcie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 w Instalacjach Komunalnych,b) zmiany Instalacji Komunalnych, do których Wykonawca przekazuje niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01, powodującej zmianę ceny, o której mowa w lit. a,- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,c) uzasadniony wniosek o zmianę wynagrodzenia wraz dokumentacją potwierdzającą zmianę ceny przyjęcia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 przez Instalację Komunalną (tj. m.in. umowy zawarte po miedzy Wykonawcą a zarządcami Instalacji Komunalnych) zgłaszany jest w ciągu 30 dni od zaistnienia okoliczności wymienionych w lit. a - b,d) uzasadnienie, o którym mowa w lit. c winno zawierać szczegółowe wyliczenie wpływu zmian opisanych w lit. a - b na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W wyliczeniach należy uwzględnić koszty, o których mowa w SIWZe) wyliczenie o którym mowa w lit. d, powinno uwzględniać odległości między Instalacjami Komunalnymi a miejscowościami na terenie gminy Jedwabne objętymi SIWZ.f) zmiana wynagrodzenia wymaga akceptacji Zamawiającego dokonanej pod rygorem nieważności na piśmie i obowiązuje od miesiąca, w którym zaistniały okoliczności wymienione w lit. a – b.3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą umawiających się stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-09, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: