„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zakrzówek”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZakrzówek
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Zakrzówek
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-17
  • Numer ogłoszenia586358-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 586358-N-2020 z dnia 2020-09-17 r.

Gmina Zakrzówek: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zakrzówek”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakrzówek, krajowy numer identyfikacyjny 43102013800000, ul. ul. Żeromskiego  24 , 23-213  Zakrzówek, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 215 002, e-mail gmina@zakrzowek.pl, faks 818 215 002.
Adres strony internetowej (URL): www.zakrzowek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ugzakrzowek.bip.lubelskie.pl/index.php?id=313

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ugzakrzowek.bip.lubelskie.pl/index.php?id=313

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej w postaci papierowej
Adres:
23-213 Zakrzówek, ul. Żeromskiego 24

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zakrzówek”
Numer referencyjny: ZP.271.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zakrzówek oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), położonego w miejscowości Zakrzówek, ul. Żeromskiego (obok kotłowni opalanej biomasą).3.2 Charakterystyka gminy ZakrzówekPowierzchnia: 9,908 haOgólne dane administracyjne: gmina wiejska w skład której wchodzi 16 sołectw: Bystrzyca, Góry, Józefin, Lipno, Majdan-Grabina, Majorat, Rudki, Rudnik Drugi, Rudnik Pierwszy, Studzianki, Studzianki-Kolonia, Sulów, Świerczyna, Zakrzówek, Zakrzówek Nowy, Zakrzówek-Wieś.Mapa gminy Zakrzówek stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 3.3 Dane dotyczące mieszkańców i rodzaju zabudowy: a) liczba mieszkańców ogółem: 6466b) liczba gospodarstw ogółem: 1825Na obszarze gminy Zakrzówek występuje zabudowa jednorodzinna za wyjątkiem miejscowości Zakrzówek: kilka procent mieszkańców zabudowy wielorodzinnej. Szacunkowa liczba nieruchomości zamieszkałych, z których należy odebrać i zagospodarować odpady wynosi na dzień ogłoszenia przetargu 1825. Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek migracji ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia. W przypadku zamieszkania mieszkańców w nowych nieruchomościach Wykonawca odbierze i zagospodaruje odpady komunalne z nowych nieruchomości począwszy od pierwszego miesiąca od umieszczenia ich w bazie danych Gminy i przekazania tych informacji przez Zamawiającego. Należy wyposażyć nieodpłatnie wszystkie nieruchomości zamieszkałe w pojemniki na zmieszane odpady komunalne na podstawie indywidulanej umowy z właścicielem nieruchomości. Zamawiający dostarczy Wykonawcy dokładny wykaz nieruchomości zamieszkałych oraz informację czy dana nieruchomość zadeklarowała segregowanie odpadów komunalnych w ciągu 3 dni roboczych od podpisania umowy. Otrzymane dane posłużą Wykonawcy do przygotowania odpowiedniej ilości worków na odpady komunalne zbierane selektywnie („frakcja sucha”) oraz comiesięcznego rozliczenia się z Zamawiającym za wykonaną usługę w oparciu o cenę przedstawioną w ofercie.3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zakrzówek. Usługa obejmuje również odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w prowadzonym przez Zamawiającego Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w miejscowości Zakrzówek, ul. Żeromskiego (obok kotłowni opalanej biomasą) oraz dostawę nieodpłatnie pojemników i worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, tj.: frakcji suchej i frakcji zmieszanej. Odpady komunalne gromadzone są z podziałem na następujące frakcje: odpady zmieszane odpady zbierane selektywne, z podziałem na:– „Papier”,– „Szkło” – „Metale i tworzywa sztuczne”– „BIO” – biodegradowalne.Szczegółowa klasyfikacja rodzajów odpadów wchodzących w skład poszczególnych frakcji znajduje się w Rozdziale 3 pkt 3.6.Dla potrzeb selektywnej zbiórki odpadów komunalnych stosuje się następujące oznakowania worków: zielony z widocznym napisem „SZKŁO” – do zbierania szkła i opakowań szklanych,  niebieski z widocznym napisem „PAPIER” – do zbierania papieru, tektury,  żółty z widocznym napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” – do zbierania metali, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych ,  brązowy z widocznym napisem „BIO” - z przeznaczeniem na odpady biodegradowalne, W harmonogramie, który Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia w dniu podpisania umowy Zamawiającemu, konieczne jest również określenie terminu odbierania odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, worków po nawozach, sznurków, styropianu oraz wełny mineralnej. Odbiór ten będzie odbywał się w PSZOK-u oraz w ramach tzw. wystawki. W tym zakresie Wykonawca z wyprzedzeniem dwu tygodniowym rozpowszechni informację w drodze plakatów w ilości trzy plakaty na teren każdego sołectwa. Zamawiający zastrzega jednocześnie, iż zmiana częstotliwości odbioru może nastąpić w przypadku zmiany zapisów Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zakrzówek.Harmonogram należy tak opracować by odbiór odpadów następował w dni robocze. Powinien odbywać się dla danej nieruchomości zawsze w ten sam dzień miesiąca (np. pierwszy poniedziałek miesiąca, drugi wtorek miesiąca itd.). Wykonawca winien tak konstruować harmonogram by odbierać odpady z danej miejscowości jednego dnia jeśli pozwolą na to warunki techniczne, topograficzne itp. Harmonogram musi zawierać także informację, do której godziny w dniu odbioru właściciele nieruchomości zamieszkałych mają wystawić pojemniki i worki do odbioru. Nie dopuszcza się zbierania - dopełniania pojazdów odpadów z terenu innej gminy. Pojazd odbierający odpady nie może skracać drogi poprzez przejazd przez teren innej gminy. Odpady należy odbierać w terminach określonych w harmonogramie. W przypadku szczególnych utrudnień wynikających z warunków atmosferycznych (deszcze, zawieje i zamiecie śnieżne, itp.) oraz przypadającym w dniu wolnym od pracy. Wykonawca odbierze odpady w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy. Rodzaje pojemników i worków do zbierania odpadów komunalnych na terenie gminy Zakrzówek, zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zakrzówek:a) worki foliowe o pojemności 120 l,,b) kosze uliczne o pojemności od 10 l do 50 l,, c) pojemniki na odpady o pojemności od 120 l, 240 l, 3600 l,d) worki z folii LDPE 120 l na frakcje zbierane selektywniee) kontenery o pojemności od 5 do 7 m3 Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów winna być zgodna z określonymi w odpowiednich przepisach prawa wymaganiami w zakresie standardu sanitarnego oraz ochrony środowiska. Odbiór ww. odpadów komunalnych następuje zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zakrzówek.Określa się następujący sposób odbioru odpadów, w zależności od rodzaju zabudowy:• Zabudowa jednorodzinna:Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych, w systemie „sprzed furtki”, tzn. że odbiór odpadów i transport odpadów następuję z pojemników ustawionych przy drogach gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz drogach wewnętrznych stanowiących własność gminy Zakrzówek. Zmieszane odpady komunalne (kod 20 03 01)Zmieszane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 i 240 litrów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (tzw. nieruchomości zamieszkałych). Wykonawca zapewni nieodpłatnie w/w pojemnik na odpady zmieszane oraz oznaczy go numerem porządkowym nieruchomości, z której odpady pochodzą. Wykonawca przedłoży projekt oznaczenia pojemników np.: naklejka z numerem lub inna forma.Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych – raz w miesiącu, a w miesiącach od kwietnia do października raz na dwa tygodnie w godzinach 7:00 do 20:00 w dni robocze.Odpady komunalne zbierane selektywnieSelektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej odbywać się będzie w plastikowych workach o kolorach określonych w Rozdziale 3.6. Worki te zapewnia nieodpłatnie Wykonawca i dostarczy je w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zbieranych selektywnie – nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu w godzinach od 7:00 do 20:00 w dni robocze.Odpady zbierane w worki z oznaczeniem „BIO” będą odbierane z nie więcej jak 5% szacowanej liczby posesji.Odbiór odpadów wielkogabarytowych tzw. wystawka (zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, worków po nawozach, sznurków, styropianu oraz wełny mineralnej) Wykonawca zorganizuje dwa razy do roku w terminie wiosennym i jesiennym.3.5 Ilość i charakterystyka pojemników na odpady zmieszane i worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych:a) charakterystyka pojemników:• materiał – tworzywo PE-HD (polietylen),• pojemność – 120l, 240l• każdy kolor z wyjątkiem koloru brązowego, który przeznaczony jest na odpady biodegradowalne,• nadruk – kolor nadruku kontrastujący z kolorem pojemnika z nazwą Wykonawcy i napisem gmina Zakrzówek oraz numer posesji (Bystrzyca x lub Zakrzówek ul. x i nr y).b) szacowane ilości pojemników:• pojemność 120l – 1 280 szt.• pojemność 240l – 545 szt. c) charakterystyka worków:• materiał – folia polietylenowa LDPE,• pojemność –120 l, • grubość – zapewniająca wytrzymałość, co najmniej 60 mikronów,• dla potrzeb selektywnej zbiórki odpadów komunalnych stosuje się następujące oznakowania kolorystyczne pojemników/worków: zielony z widocznym napisem „SZKŁO” – do zbierania szkła i opakowań szklanych,  niebieski z widocznym napisem „PAPIER” – do zbierania papieru, tektury,  żółty z widocznym napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” – do zbierania metali, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych ,  brązowy z widocznym napisem „BIO” - z przeznaczeniem na odpady biodegradowalne, d) szacowana ilość worków:• w liczbie wystarczającej do realizacji zamówienia – w pierwszym miesiącu należy dostarczyć do każdej nieruchomości minimum 3 worki na odpady „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, po 1 worku na „SZKŁO” i „PAPIER”, w kolejnych miesiącach Wykonawca będzie cyklicznie wyposażał w nowe, puste worki do frakcji suchej (w ilości odpowiadającej odebranym workom). Na wniosek mieszkańca będzie zostawiał dodatkowy worek.3.6 Klasyfikacja rodzajów odpadów do poszczególnej frakcji: Frakcja zmieszana: • 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalneFrakcja sucha: • 20 01 01 papier i tektura,• 20 01 02 szkło,• 20 01 39 tworzywa sztuczne,• 20 01 40 metale,• 20 01 99 inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny• 15 01 01 opakowania z papieru i tektury,• 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych,• 15 01 04 opakowania z metalu,• 15 01 05 opakowania wielomateriałowe,• 15 01 06 zmieszane odpady opakowaniowe,• 15 01 07 opakowania ze szkłaW ramach PSZOK gromadzone są następujące rodzaje odpadów komunalnych:• 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji,• 20 01 08 odpady kuchenne ulegające biodegradacji• 20 01 13* Rozpuszczalniki,• 20 01 14* Kwasy,• 20 01 15* Alkalia,• 20 01 17 Odczynniki fotograficzne,• 20 01 21* Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, • 20 01 26* Oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 25,• 20 01 27* Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne,• 20 01 28 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27,• 20 01 29* Detergenty zawierające substancje niebezpieczne,• 20 01 30 Detergenty inne niż wymienione w 20 01 29,• 20 01 31* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne,• 20 01 31 Leki inne niż wymienione w 20 01 31,• 20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki,• 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35,• 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe,• 15 01 10* Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności – bardzo toksyczne i toksyczne),• 15 01 11* Opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy wzmocnienia konstrukcyjnego (np. azbest), włącznie z pustymi pojemnikami ciśnieniowymi,• 16 06 04 Baterie alkaliczne (z wyłączeniem 16 06 03),• 16 06 05 Inne baterie i akumulatory,• 13 02 04* Mineralne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe zawierające związki chlorowcoorganiczne,• 13 02 05* Mineralne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe niezawierające związków chlorowcoorganicznych,• 13 02 06* Syntetyczne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe,• 13 02 07* Oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe łatwo ulegające biodegradacji,• 13 02 08* Inne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe.• 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06,• 17 01 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02, 17 09 03,• 16 01 03 zużyte oponyWykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów (w tym popiołu) zgromadzonych w PSZOK w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.Pojemniki na gromadzenie odpadów oraz infrastrukturę związaną z działalnością PSZOK zapewnia Zamawiający.Właściciel nieruchomości zapewnia utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym.3.7 Szacowana ilość odpadów komunalnych. Rodzaj odpadów komunalnych Przewidywana masa odpadów w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. w MgNiesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 452,64Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny - szkło 72,68Papier i tektura 62,56Inne odpady nieulegające biodegradacji 70,04Odpady wielkogabarytowe 57,48Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych 2,90Materiały izolacyjne 0,71Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne 11,17Odpady ulegające biodegradacji 1,00Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach- popiół 52,72Zużyte opony 2,00Tworzywa sztuczne 3,44Urządzenia zawierające freony 2,82Razem: 792,16Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać i zagospodarować – (od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.) – 792,16 Mg. Szacunek odnosi się łącznie do odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz odpadów przekazywanych do PSZOK. W związku z tym, iż określone wyżej ilości są wielkościami szacunkowymi mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu).3.8 Sprzęt techniczny Wykonawcy.Wykonawca winien dysponować sprzętem zapewniającym prawidłowe wykonanie zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013 poz. 122). 3.9 Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca:a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;b) w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. c) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy.3.10 Zamawiający przy usłudze związanej z przedmiotem zamówienia określa wymóg zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę co najmniej następujących osób: kierowców oraz obsługi pojazdów odbierających zmieszane odpady komunalne, odpady zbierane selektywnie, odpady odbierane w ramach tzw. wystawki oraz odpady z PSZOK-u. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Wykonawca zobowiązuje się, że w/w pracownicy będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudnić osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzać na podstawie odrębnych przepisów oraz które wyrażą zgodę na dostęp przez Zamawiającego do ich danych osobowych. Osoby, które takiej zgody nie wyrażają nie mogą brać udziału w realizacji zamówienia.Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ (wzór umowy).Powyższe wymagania określają w szczególności:a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp,a) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań,3.11 Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia.1. Wykonawca ma obowiązek nieodpłatnego wyposażenia miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki oraz właścicieli nieruchomości w niezbędne worki i pojemniki do dnia 31 grudnia 2020 r. Na potwierdzenie dostarczenia pojemników Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli nieruchomości opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela bądź jego przedstawiciela. W przypadku niemożności spełnienia tego warunku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wskaże on Zamawiającemu te przyczyny na piśmie i udokumentuje ich zaistnienie. Za dowód mogą być uznane wskazania urządzeń kontrolujących czas i przebieg tras pojazdów takich jak tachograf czy GPS. Za przyczyny niezależne od Wykonawcy można będzie uznać w szczególności co najmniej trzykrotne nie zastanie właściciela nieruchomości pod wskazanym adresem w odstępach co najmniej 3 dniowych w godzinach 7.00 – 20.00. Pojemnik na frakcje zmieszaną muszą być w dobrym stanie technicznym, a także spełniać wymagania określone w ustawie o systemie oceny zgodności i wymagania PN oraz muszą być dostosowane do samochodów odbierających odpady komunalne. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca będzie cyklicznie wyposażał w nowe, puste worki do frakcji suchej (w ilości odpowiadającej odebranym workom) właścicieli nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów z poszczególnych nieruchomości, umożliwiając w sposób prawidłowy gromadzenie odpadów segregowanych przez właścicieli nieruchomości i sprawne funkcjonowanie systemu w gminie. 2. Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. 3. Wykonawca zobowiązuje się również do utrzymania właściwego stanu higieniczno –sanitarnego i porządkowego miejsc zbierania odpadów, w szczególności poprzez posprzątanie miejsca wokół pojemników i jej otoczenia oraz dostawionych na pojemnikach worków z odpadami komunalnymi zmieszanymi (ww. właściciele nieruchomości mają możliwość dostawienia tego rodzaju worków w przypadku, gdy pojemność pojemnika w danym okresie będzie niewystarczająca), jak również przedstawienie Zamawiającemu informacji (jeden raz w miesiącu) dotyczących miejsc odbioru tego rodzaju worków (adres nieruchomości i ilość dostawionych worków), które to informacje zostaną wykorzystane na potrzeby postępowań kontrolnych w zakresie zgodności zadeklarowanej z faktyczną ilością osób zamieszkujących daną nieruchomość,4. W przypadku zgłoszenia nieodebrania odpadów w terminie wskazanym w harmonogramie bądź innego przypadku niewykonania obowiązków wynikających z umowy, w szczególności niedostarczenia worków lub niezapewnienia właściwego stanu higieniczno-sanitarnego i porządkowego miejsc zbierania odpadów, strony zgodnie ustalają, że przypadki te zostaną rozpatrzone w ramach postępowania reklamacyjnego. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego rozpatrzenia reklamacji, nie później jednak, niż w ciągu 48 godzin od otrzymania od Zamawiającego zawiadomienia faxem, telefonicznie lub drogą mailową. Informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji należy niezwłocznie przekazać Zamawiającemu faxem na numer (81) 82 15 002 lub adres e-mail przedstawiciela Zamawiającego wskazanego do kontaktu,5. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca,6. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikowania poprawności prowadzonej segregacji. W przypadku gdy właściciel nieruchomości, który zdeklarował się na gromadzenie odpadów w sposób selektywny a gromadzi odpady zmieszane lub prowadzi segregację niezgodnie z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zakrzówek, Wykonawca informuje Zamawiającego w terminie 7 dni, że odpady są zbierane niezgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zakrzówek, załączając odpowiednią dokumentację fotograficzną.7. Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania dokumentacji pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu.8. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów poprodukcyjnych powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej.3.12 Obowiązki Wykonawcy w zakresie prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem.1. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia szczegółowej dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej, związanej z działalnością objętą zamówieniem, i przekazywanie jej Zamawiającemu w systemie miesięcznym, w terminie do 10-tego dnia miesiąca następującego po miesiącu objętym sprawozdaniem, tj.:a) przekazanie Kart Przekazania Odpadów oraz ewidencji odpadów odebranych w danym miesiącu i przekazanych do instalacji do przetwarzania odpadów oraz innych dokumentów potwierdzających ilość odebranych odpadów komunalnych oraz tras przejazdu,b) przekazanie Kart Przekazania Odpadów i ewidencji odpadów z PSZOK-u.2. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, zgodnych z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2020 r. poz. 1439).3. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad poufności co do informacji pozyskanych w związku z realizacją Umowy, w szczególności do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w tym należytego zabezpieczenia i ochrony tych danych. Wykonawca nie może wykorzystywać pozyskanych danych w żaden inny sposób lub w innym celu niż wykonywania umowy, w szczególności zakazuje się wykorzystywania danych w celach reklamowych lub marketingowych. 3.13 Obowiązki Wykonawcy w zakresie transportu odpadów komunalnych.1. Wykonawca obowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do:a) zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru, b) uprzątnięcia i odbierania odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych odpadów, które nie zostały umieszczone w pojemnikach.2. Wykonawcę obowiązuje:a) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości,b) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem w trakcie transportu; w przypadku wysypania się odpadów Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam itd.),c) zapewnienia odpowiedniego stanu sanitarnego (mycie i dezynfekcja) pojazdów używanych do realizacji zamówienia.3. Wykonawca winien dysponować sprzętem umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych przy drogach nie spełniających parametrów dróg publicznych.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowej kontroli, czy przed rozpoczęciem zbiórki odpadów z terenu gminy Zakrzówek środek transportu przeznaczony do odbioru odpadów komunalnych jest pusty. 5. W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej.6. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Zakrzówek. Usługa obejmuje również odbiór odpadów komunalnych z punktów trudnodostępnych i w warunkach trudnodostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji.3.14 Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiot zamówienia nie jest dzielony na części.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-01 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie są wymagane.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie są wymagane.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie są wymagane.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1 Oświadczenia i dokumenty wymagane w rozdziale 7.1 i 20 SIWZ.2 Formularz ofertowy (wg załącznika nr 2) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną..3 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).4 Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.5 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 6 Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 11.5.3 i 11.5.4 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2020 r.poz.1192). 7 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.8 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 7.1.1, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Oferowana cena 60,00
Termin płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, polegających na:1) Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach:a) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją prawną, finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi i technicznymi, przestojami lub opóźnieniami (np. przedłużająca się procedura Pzp) lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,b) Wystąpienia w trakcie realizacji niniejszej umowy siły wyższej w postaci w szczególności: powodzi, huraganu, śnieżyc lub podobnych zjawisk atmosferycznych, a także innych zjawisk obiektywnie niedających się przewidzieć w dniu zawarcia umowy uniemożliwiających utrzymanie terminów realizacji zamówienia,2) w zakresie wynagrodzenia:a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania Umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, określonej w § 5 ust. 1 Umowy;b) w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość wynikającą z tych zmian;c) w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość wynikającą z tych zmian.d) W przypadkach, o których mowa w art. 135 ustawy z dnia 04.10.2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2215).3) Zmianie ilości (zmniejszenie lub zwiększenie) odpadów objętych umową, które zostały podane szacunkowo. Przy założeniu ze cena jednostkowa wywozu 1 Mg odpadów komunalnych pozostaje niezmienna, 1) Zmianie w wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku gdy szacowana ilość odpadów okaże się większa lub mniejsza od podanej,2) Zmianie terminów określonych w Harmonogramie, w przypadku gdy ich przestrzeganie uniemożliwia wykonanie umowy.1. Dopuszcza się zmiany na skutek zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.3) Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
20. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO .1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zakrzówek, ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek, tel./fax 81 821 50 02, e-mail: gmina@zakrzowek.pl, reprezentowana przez Wójta Gminy; Inspektorem Ochrony Danych w Gminie Zakrzówek jest Pani Elżbieta Krawiecka, tel./fax 81 821 50 02, e-mail: gmina@zakrzowek.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych i mieszanych położonych na terenie Gminy Zakrzówek.” prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn.zm.); odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. • Udostępnione dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu._____________________* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).3. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.4. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawne uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI