Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na obszarze Gminy Czyżew .
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzyżew
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Czyżew
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-30
  • Numer ogłoszenia536184-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 536184-N-2020 z dnia 2020-04-30 r.

Gmina Czyżew: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na obszarze Gminy Czyżew .
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czyżew, krajowy numer identyfikacyjny 53139300000000, ul. ul. Mazowiecka  34 , 18-220  Czyżew, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 755 036, e-mail sekretariat@umczyzew.pl, faks 862 755 063.
Adres strony internetowej (URL): www.czyzewosada.biuletyn.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.czyzewosada.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na obszarze Gminy Czyżew .
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na obszarze Gminy Czyżew.• Wykonawca w oferowanej cenie wykona kompleksową obsługę w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Czyżew oraz wyposażenie nieruchomości w odpowiednie pojemniki lub worki . • Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych dotyczy nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Czyżew, w sposób zapewniający osiągnięcie przez Gminę odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z póź. zm) .• Nie osiągniecie przez Gminę wymaganego w ustawie poziomu recyklingu odpadów komunalnych spowoduje naliczenie kar zgodnie z ustawą ( Dz.U.2019.0.2010 ) , które będą potrącone z kwoty należnej wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy .• Przygotowanie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ( PSZOK ) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (Czyżew ul. Andrzejewska ) .• Wykonawca będzie wykonywał przez cały okres obowiązywania umowy odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny oraz odpadów zmieszanych ( za odpady zmieszane uznane są odpady niesegregowane oraz odpady, które pozostały po segregacji ) .• Usługa obejmuje wykonanie przez Wykonawcę dojazdu do wszystkich punktów adresowych (posesji) wskazanych przez Zamawiającego, w tym do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, bądź w inny sposób umożliwiający odbiór odpadów z punktów adresowych (przed posesjami) o ograniczonej dostępności – wynikających m.in. ze złych parametrów technicznych dróg.• Umowa obejmuje także zbiórkę w formie objazdowej i wywóz w okresie obowiązywania umowy odpadów wielkogabarytowych, wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, co najmniej dwa razy w każdym roku w uzgodnionym z zamawiającym terminie . • Zgodnie z zapisami studium wykonalności inwestycji dla gmin – członków porozumienia finansujących budowę Zakładu Przetwarzania i Unieszkodliwienia Odpadów w Czerwonym Borze, Gmina Czyżew posiada rabat 8,88 % za każdy Mg dostarczonych odpadów .• Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych wytworzonych w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą ( także rolniczą ) .Rodzaj odpadów / frakcji stanowiących przedmiot zamówieniaTabela : Wykaz odpadów (frakcji) stanowiących przedmiot zamówieniaL. p Rodzaj odpadów1. papier, tektura , odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury 2. szkło, odpady opakowaniowe ze szkła 3. metale i tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe z metali, odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych i odpady opakowaniowe wielomateriałowe 4. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny5. zużyte baterie i akumulatory6. meble i inne odpady wielkogabarytowe7. odpady budowlane i rozbiórkowe8. przeterminowane leki i chemikalia9. odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki 10. odpady niebezpieczne11. zużyte opony12. bioodpady, w tym odpady zielone oraz inne odpady ulegające biodegradacji13. odpady tekstyliów i odzieży 14. zmieszane odpady komunalne3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest : ,,Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na obszarze Gminy Czyżew „1) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnychgromadzonych w sposób selektywny oraz odpadów zmieszanych ( za odpady zmieszane uznane są odpady, które pozostały po segregacji ) .2)Wykonawca zobowiązany jest również do odbioru i zagospodarowania odpadów gromadzonych w sposób selektywny z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ( PSZOK ) Do zadań Wykonawcy należy odpowiednio przygotować teren przy ulicy Andrzejewskiej w Czyżewie. Teren jest ogrodzony i oświetlony .Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia oraz wyposażenia Punku Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ( dalej PSZOK ) w specjalistyczne kontenery do selektywnego zbierania i magazynowania, zgodnie z wymogami przepisów ochrony środowiska . Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych będzie funkcjonalny przez cały okres obowiązywania umowy, w godzinach od 10:00 – 18:00 raz w tygodniu - środa.Nadzór nad punktem oraz majątkiem Wykonawcy ( kontenerami ) będzie leżał po stronie Wykonawcy. Wykonawca wyposaży Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w odpowiednio oznakowane kontenery i pojemniki dla poszczególnych selektywnie zebranych odpadów .Za utrzymanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów odpowiada Wykonawca przez cały okres trwania umowy.Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia ewidencji jakościowej i ilościowej przyjmowanych odpadów oraz utrzymania czystości i porządku na terenie PSZOK .Selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu kontenerów/pojemników bądź segmentu, przekazywane do instalacji odzysku .Wykonawca będzie zobowiązany do stworzenia w terminie 30 dni od daty podpisania umowy regulaminu określającego zasady funkcjonowania PSZOK, jego treść podlega zatwierdzenia przez Zamawiającego .4. Sposób potwierdzania realizacji usługi i jej rozliczania .1.W ramach dokumentowania usług odbioru i zagospodarowania odpadów z nieruchomości objętych niniejszym zamówieniem, podmiot realizujący usługę zobowiązany jest do: 1) ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze samochodowej w miejscu ważenia odpadów komunalnych, odebranych od właścicieli nieruchomości celem ich dalszego zagospodarowania, Wagę samochodową legalizowaną zapewnia Wykonawca. Ważenie odebranych odpadów powinno odbywać się na terenie gminy Czyżew .Przed podpisaniem umowy z Zamawiającym , Wykonawca wskaże miejsce gdzie odbywać się będzie ważenie odebranych odpadów komunalnych .2) przechowywania dokumentów potwierdzających ważenie oraz zagospodarowanie odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz udostępnianie Zamawiającemu na jego żądanie w trybie określonym umową, 3) bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości w ramach realizacji umowy z Zamawiającym, zgodnie z przepisami prawa, 4) sporządzania i przekazywanie Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej sprawozdań, o których mowa w przepisach Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2010) , w szczególności zawartych w art. 9n i 9na tejże ustawy, zawierających informacje o: a) masie poszczególnych rodzajów odebranych w ramach realizacji umowy odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, b) masie poszczególnych rodzajów odebranych w ramach realizacji umowy odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane, c) osiągniętym poziomie recyklingu, przygotowania do ponownego użycia odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, d) liczbie nieruchomości, z których zostały odebrane odpady komunalne w ramach realizacji umowy, e) liczbie nieruchomości i ich lokalizację , w których właściciele zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem .2. Rozliczanie usługi odbywa się w cyklu miesięcznym zgodnie z zaoferowaną w ofercie przetargowej ceną za 1 Mg odebranego i zagospodarowanego odpadu komunalnego. 1) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informacje, o ilości zebranych odpadów z podziałem na poszczególne rodzaje odpadów, ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane. 2) Wykonawca sporządza raport w formie elektronicznej (tabela xls. lub inny format) uzgodnionej z Zamawiającym. 3) Wykonawca przesyła raport do Zamawiającego w terminie do 10 dni od zakończenia miesiąca, którego dotyczy. 4) Zamawiający akceptuje raport lub zgłasza uwagi w terminie 7 dni od jego otrzymania. 5) Zaakceptowany przez Zamawiającego raport jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. 3. Zamawiający wymaga, aby w każdym dniu odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zgodnie z przyjętym harmonogramem Wykonawca wykonał następujące czynności przy zachowaniu ich kolejności: 1) przed rozpoczęciem odbioru odpadów komunalnych każdy pojazd przeznaczony do wykonywania usługi odbioru i transportu odpadów zostanie przez Wykonawcę ustawiony celem dokonania ważenia na legalizowanej wadze wskazanej przez Wykonawcę na terenie gminy Czyżew . Odbiór odpadów na terenie gminy Czyżew odbywać się będzie w dniu roboczym od godz. 8:00 do godz. 15:00 .Po dokonaniu ważenia pojazdu przez przedstawiciela Wykonawcy przy udziale pracownika Zamawiającego waga pojazdu zostanie wpisana do dokumentu potwierdzającego dokonanie ważenia i potwierdzona podpisami przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy; 2) po dokonaniu ważenia pojazdu Wykonawca będzie mógł przystąpić przy użyciu tego pojazdu do odbioru i transportu odpadów komunalnych; 3)po zakończeniu odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości (zapełnieniu pojazdu) Wykonawca ponownie ustawi pojazd celem dokonania ważenia na legalizowanej wadze znajdującej się na terenie gminy Czyżew . Po dokonaniu ważenia pojazdu przez przedstawiciela Wykonawcy przy udziale pracownika Zamawiającego waga pojazdu wraz z podaniem rodzaju odpadów stanowiących jego ładunek zostanie wpisana do dokumentu potwierdzającego dokonanie ważenia i potwierdzona podpisami przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, 4) po dokonaniu ważenia pojazdu z odpadami Wykonawca będzie mógł przetransportować odpady do Zakładu Przetwarzania i Unieszkodliwiania Odpadów , gdzie przeprowadzone będzie ważenie i przekazanie odpadów do zagospodarowania. Przyjmowanie odpadów w powyższym Zakładzie będzie odbywało się w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 . Różnica pomiędzy masą pojazdu zapełnionego odpadami komunalnymi, a masą pojazdu przed ich odbiorem ustalona podczas ważenia w miejscu wskazanym przez Wykonawcę powinna być równa ustalonej podczas ważenia masie odpadów w Zakładzie Przetwarzania i Unieszkodliwienia Odpadów. Zamawiający dopuszcza, aby masa ustalona w wyniku różnicy ważenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającym pojazdu z ładunkiem odpadów i bez ładunku oraz masa odpadów ustalona w wyniku ważenia w Zakładzie Przetwarzania i Unieszkodliwiania Odpadów , różniły się o wartość nie większą niż 0,1Mg (uwzględniając m.in. zużyte przez pojazd podczas załadunku i transportu odpadów paliwo wpływające na zmniejszenie masy pojazdu). W przypadku gdy w wyniku ważenia wymieniona powyżej wartość będzie większa niż 0,1Mg lub Wykonawca nie wykona czynności wymienionych w pkt. 3.1) – 3.4), Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kar umownych w wysokości określonej w projekcie umowy będącej załącznikiem do SIWZ, z wyjątkiem sytuacji, w której z powodów technicznych (awaria wagi) potwierdzonych przez Zamawiającego nie będzie można dokonać ważenia pojazdu . W przypadku braku wskazanej powyżej możliwości dokonania ważenia , masa odpadów przyjmowana do ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zostanie określona według masy odpadów przekazanych do zagospodarowania. 4. W sytuacji szczególnej, jeżeli Zakład Przetwarzania i Unieszkodliwiania Odpadów (dalej Zakład) nie będzie w stanie przyjąć odpadów, wskaże Wykonawcy inną instalację komunalną, która przyjmie odpady. W tej sytuacji w przypadku konieczności transportu odpadów do innej instalacji na odległość od Gminy Czyżew większą niż odległość od powyższego Zakładu, Zakład ten pokryje różnicę w kosztach wynikającą z konieczności transportu odpadów komunalnych na większą odległość. W tej sytuacji ważenie odpadów, o którym mowa w pkt. 3.4) zamiast w powyższym Zakładzie będzie odbywać się w instalacji komunalnej, do której będą dostarczane odpady. 5.Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami lokalnymi i specyfiką terenu gminy Czyżew. 6.W celu ułatwienia wyceny zadania – odbioru i zagospodarowania całej masy odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Czyżew . Kod odpadu Rodzaj odpadu Ilość Mgw 2017 r. Ilość Mgw 2018 r. Ilość Mgw 2019 r.150101 Opakowania z papieru 23,30 31,72 27,86150102 Opakowania z tw. sztucznych 30,10 24,41 27,28150104 Opakowania z metalu 21,30 9,82 7,52150107 Opakowania ze szkła 29,20 16,96 10,84200301 Zmieszane komunalne 1068,80 1152,34 1093,76170107 Zmieszane odpady budowlane 37,10 36,38 38,06200108 Kuchenne uleg. Biodegr. 38,10 45,40 42,20200136 Zużyte urz. Elektr. i elektron 18,50 7,70 19,12200307 Wielkogabarytowe 27,90 37,80 63,94150106 Zmieszane odpady opakowaniowe 39,30 200199 Inne frakcje zbier. w sposób selektywny 3,10 20102 Ulegające biodegradacji 3,7620201 Odpady ulegające biodegradacji 1,18200132 Leki inne niż wymienione w 200131 0,0033 Ogółem : 1.336,70 1.362,53 1.335,52Średnia z 3 lat ( 2017 r. , 2018r. , 2019r. )150101 Opakowania z papieru - 27,63 Mg150102 Opakowania z tw. sztucznych – 27,26 Mg150104 Opakowania z metalu – 12,88 Mg150107 Opakowania ze szkła - 19,00 Mg200301 Zmieszane komunalne - 1104,97 Mg170107 Zmieszane odpady budowlane – 37,18 Mg200108 Kuchenne uleg. Biodegradacji – 41,90 Mg200136 Zużyte urz. elektr. i elektr. – 15,11 Mg200307 Wielogabarytowe – 43,21 Mg150106 Zmieszane odpady opakowaniowe – 39,30 Mg200199 Inne frakcje zbier. w sposób selektywny – 3,10 Mg20102 Ulegające biodegradacji - 3,76 Mg20201 Odpady ulegające biodegradacji – 1,18 Mg200132 Leki inne niż wymienione w 200131 – 0,0033 MgOgółem : 1.376,48 MgNa terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo – pojemnikowy zbierania odpadów komunalnych.Wyposażenie nieruchomości w pojemniki lub worki należy do obowiązków Wykonawcy . Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojemników lub worków dla właścicieli nieruchomości na zasadach określonych w SIWZ .1. Zabudowa jednorodzinna1) Gospodarstwa domowe gromadzące odpady komunalne zbierane w sposób selektywny Wykaz miejscowości na terenie gminy Czyżew : Krzeczkowo Nowe Bieńki, Krzeczkowo Stare Bieńki, Czyżew Chrapki, Czyżew Rus Wieś, Czyżew Ruś Kolonia, Czyżew Złote Jabłko, Czyżew Siedliska, Czyżew Sutki, Dąbrowa Cherubiny , Czyżew Siedliska, Czyżew Sutki, Dąbrowa Cherubiny, Dąbrowa Kity, Dąbrowa Michałki, Dabrowa Nowa Wieś, Dąbrowa Szatanki, Dąbrowa Wielka, Dmochy Glinki, Dmochy Mrozy, Dmochy Rodzonki, Dmochy Wochy, Dmochy Wypychy, Godlewo Kolonia, Jaźwiny Koczoty, Krzeczkowo Gromadzyn, Krzeczkowo Mianowskie, Krzeczkowo Szepielaki, Kaczyn Herbasy, Kaczyn Stary, Michałowo Wielkie, Ołdaki Magna Brok, Rosochate Kościelne, Rosochate Nartołty, Siennica Klawy, Siennica Lipusy, Siennica Święchy, Siennica Szymanki, Siennica Pietrasze, Siennica Puziki, Stokowo Szerszenie, Świeck Strumiany, Zalesie Stare, Zalesie Stefanowo, Zaręby Góry Leśne, Zaręby Bindugi, Zaręby Skórki, Zaręby Święchy, Godlewo Piętaki, Szulborze Kozy, Brulino Koski, Brulino Piwki .Wykaz ulic na terenie miasta Czyżew : ul. Akacjowa , Andrzejewska, Apoznańskich, Cicha, Ciechanowiecka, Cmentarna, Duży Rynek, Jakubskiego, Jaśminowa, Klonowa, Kolejowa, Konopnickiej, Kościelna, Krótka, Krzywa, Kusocińskiego, Kwiatowa, Lipowa, Łąkowa, Mała, Mały Rynek, Mazowiecka, Mickiewicza, Niepodległości, Norwida, Nowa, Nurska, Ogrodowa, Okrężna, Piwna, Polna, Przemysłowa, Przydworcowa, Przytorowa, Sikorskiego, Słoneczna, Słowackiego, Strażacka, Sybiraków, Szkolna, Wesoła, Zambrowska, Zarębska, Zarzecze , Złote Jabłko .2) Częstotliwość odbioru wszystkich frakcji odpadów komunalnych z gospodarstw domowych odbywać się będzie raz na miesiąc, a w okresie od 1 kwietnia do 31 października odpadów zmieszanych tj. pozostałości z sortowania i bioodpadów raz na 2 tygodnie .Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym z podziałem na następujące frakcje: - papier, tektura, - szkło, worki- metale i tworzywa sztuczne - odpady ulegające biodegradacji , w tym odpady zielone – worki- pozostałe odpady komunalne zmieszane niedające się wyselekcjonować, w tym popiół , pojemniki lub worki .Dopuszcza się możliwość gromadzenia odpadów zbieranych w sposób selektywny w odpowiednio oznakowanych pojemnikach.3) Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie :- papier- szkło, raz na miesiąc- metali i tworzywa sztuczne, - odpady ,, zielone” i odpady ulegające biodegradacji - raz na miesiąc, a w okresie od 1 kwietnia do 31 października , raz na 2 tygodnie .4) Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - raz na miesiąc, a w okresie od 1 kwietnia do 31 października , raz na 2 tygodnie .W pozostałej części roku , raz w miesiącu .4) Odpady wielkogabarytowe i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektronicznyWłaściciele samodzielnie dostarczają wymienione odpady do punktu selektywnej zbiórki.Transport do punktu selektywnej zbiórki odpadów właściciele nieruchomości zapewniają i finansują we własnym zakresie. Odbiór odpadów będzie się odbywać także bezpośrednio z nieruchomości poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli nieruchomości w zatwierdzonych przez Zamawiającego i ustalonych z Wykonawcą szczegółowych terminach ( raz w roku )5) Odpady budowlaneWłaściciele samodzielnie dostarczają wymienione odpady do punktu selektywnej zbiórki.Transport do punktu selektywnej zbiórki odpadów właściciele nieruchomości zapewniają i finansują we własnym zakresie.W przypadku odbioru odpadów budowlanych i rozbiórkowych powstających na terenie nieruchomości, właściciel nieruchomości ustala termin indywidualnie z przedsiębiorcą uprawnionym do odbioru odpadów komunalnych na własny koszt.6) Pozostałe frakcje odpadów:- przeterminowane leki i chemikalia,- odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki,-odpady niebezpieczne,- zużyte baterie i akumulatory,- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,- zużyte opony,- odpady tekstyliów i odzieży,właściciele nieruchomości samodzielnie dostarczają w/w odpady komunalne do punktu selektywnej zbiórki ( PSZOK ) lub do innych punktów ich odbioru .4.Zabudowa wielorodzinna 1)Wykaz ulic na terenie miasta Czyżew : ul. Apoznańskich, Jaśminowa, Kolejowa, Przytorowa, Zarzecze.2)Gromadzenie odpadów w sposób selektywny tak jak w zabudowie jednorodzinnej.3)Częstotliwość odbioru wszystkich frakcji odpadów komunalnych z gospodarstw domowych odbywać się będzie raz na 2 tygodnie, a w okresie od 1 kwietnia do 31 października odpadów zmieszanych i bioodpadów raz na tydzień.4)odpady zbierane w sposób selektywny gromadzone są w pojemnikach o pojemności zależnej od liczby mieszkańców.5.Wykaz i charakterystyka urządzeń do gromadzenia odpadówPOJEMNIKI1) Pojemniki wykonane zgodnie z obowiązującymi normami o pojemności:- 120 dm³ ( l )- 240 dm³ ( l )- 480 dm³ ( l )- 1100 dm³( l )2) Wymagana pojemność pojemników na odpady zmieszane dostarczanych przez wykonawcę :a) w zabudowie jednorodzinnej jeden pojemnik o pojemności 120 l w przypadku gospodarstwa domowego, w skład którego wchodzi od 1 do 3 osób,b) w zabudowie jednorodzinnej jeden pojemnik o pojemności 240 l w przypadku gospodarstwa domowego, w skład którego wchodzi powyżej 3 osób,c) w zabudowie wielorodzinnej jeden pojemnik o pojemności 1100 l na 50 mieszkańców.3) Wymagana pojemność pojemników na odpady zbierane w sposób selektywny w zabudowie wielorodzinnej dostarczanych przez wykonawcę :a) jeden pojemnik na papier o pojemności 480 l na 50 mieszkańców,b) jeden pojemnik na szkło o pojemności 480 l na 50 mieszkańców ,c) jeden pojemnik na metale i tworzywa sztuczne o pojemności 1100 l na 50 mieszkańców,d) jeden pojemnik na bioodpady o pojemności 480 l na 50 mieszkańców. WORKI4) Worki z folii LDPE lub HDPE o pojemności 120 dm³ (litrów) wykonane zgodnie z obowiązującymi normami o grubości zapobiegającej pęknięciu lub rozerwaniu przeznaczone do gromadzenia odpadów selektywnych ( co najmniej 60 mikronów )5) Wymagana liczba worków na odpady zbierane w sposób selektywny przypadająca rocznie na jedno gospodarstwo domowe w zabudowie jednorodzinnej dostarczanych przez wykonawcę :a) w przypadku gospodarstwa domowego, w skład którego wchodzi od 1 do 3 osób:- worek na papier – 6 szt.,- worek na szkło – 6 szt. ,- worek na metale i tworzywa sztuczne 10 szt.- worek na odpady zielone oraz inne odpady ulegające biodegradacji – 19 szt. ,b) w przypadku gospodarstwa domowego, w skład którego wchodzi powyżej 3 osób :- worek na papier – 8 szt.- worek na metale i tworzywa sztuczne – 20 szt. ,- worek na szkło – 8 szt. ,- worek na odpady zielone oraz inne odpady ulegające biodegradacji – 19 szt.6) Pojemniki lub worki, o których mowa w pkt. 3 i 5 dostarczane będą przez Wykonawcę nieodpłatnie.Dane dotyczące ilości worków są tylko danymi szacunkowymi, ich rzeczywista ilość może ulec zmianie . Zmiana ilości worków nie wpłynie na wynagrodzenie Wykonawcy .Przedmiotowe worki powinny być dostarczone bezpośrednio do każdego właściciela nieruchomości.7) Dodatkowe pojemniki lub worki oprócz wymienionych w pkt. 3 zapewniają właściciele nieruchomości na własny koszt.8) Oznakowanie urządzeń do gromadzenia odpadów .Oznaczenie i kolor worków na odpady selektywnie zbierane muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów( t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 19 z póżn. zm.).a) kolor żółty – do gromadzenia odpadów surowcowych ( tworzywa sztuczne, metale, odpady wielomateriałowe ) ,b) kolor zielony – do gromadzenia szkła kolorowego ,c) kolor biały - do gromadzenia szkła bezbarwnego ,c) kolor niebieski – do gromadzenia papieru i tektury,d) kolor brązowy – do gromadzenia odpadów zielonych oraz innych odpadów ulegających biodegradacji ,e) kolor czarny lub szary – do gromadzenia odpadów zmieszanych .Dopuszcza się pojemniki innego koloru pod warunkiem wyraźnego oznakowania ich przeznaczenia .

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90000000-7
90513200-8
90533000-2
90514000-3
90511200-4
90511300-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1 pkt. 6 i 7 Prawo zamówień Publicznych .
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :a) zezwolenie na zbieranie odpadów, zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm. ),b) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Czyżew,c) wpis do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska dot. zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże , że jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej ( posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innydokument ) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 200 000,00 zł ,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zamawiający żąda wykazania przez Wykonawcę, że wykonał lub wykonuje ( w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie ) usługi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy o masie łącznej odebranych odpadów komunalnych co najmniej 1000 Mg oraz załączenia dowodów ( referencji) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie .b) Zamawiający żąda wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje specjalistycznym sprzętem zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz.U. z 2013 poz. 122 ) w ilości minimum 5 sztuk, w tym co najmniej :- 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,- 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,- 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.Pojazdy muszą spełniać normy emisji spalin, co najmniej EURO 3 , być wyposażony w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów – umożliwiających weryfikację tych danych. Wszystkie ww. pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwałe i czytelnie oznakowane ( nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu ), winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1 Pzp – wg zał. nr 3 do siwz) aktualne na dzień składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1b pkt 13 Pzp) - (wg załącznika nr 2 do siwz) aktualne na dzień składania ofert wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwaga:Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (na zasadach określonych w art. 22a ust 1- 6 Pzp).Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Uwaga:Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 i 3.4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 4 do siwz).Uwaga:Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy).1) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza.Pełnomocnictwo winno:a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanieb) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowaniac) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.2) Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.5) Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.6) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej/ umowę współpracy.II. ETAP PO DOKONANIU WSTĘPNEJ OCENY OFERT:Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 u Pzp tj.:1.Zamawiający żąda wykazania przez Wykonawcę, że wykonał lub wykonuje ( w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie ) usługi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy o masie łącznej odebranych odpadów komunalnych co najmniej 1000 Mg oraz załączenia dowodów ( referencji) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie .2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany będzie dostarczyć zamawiającemu dowody rejestracyjne posiadających w dyspozycji samochodów wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ oraz aktualne dokumenty potwierdzające normy emisji spalin np. zaświadczenia potwierdzające jaką normę EURO pojazdy spełniają, świadectwa homologacji itp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu .
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena najniższa 60,00
jakość obsługi komunikacja 20,00
termin płatności faktury 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1 pkt. 6 i 7 Prawa Zamówień Publicznych . 2.Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, jak te, które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego określonego w SIWZ.3.Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia Podstawowego.4.Jeżeli zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z Wykonawcą , który spełni wszystkie przedstawione wymagania i którego oferta okaże się najkorzystniejsza.5.W przypadku, jeżeli okaże się , że wykonawca którego oferta została wybrana, przedstawił nieprawdziwe dane lub będzie uchylał się od zawarcia umowy, zamawiający wybierze spośród pozostałych ofert, tę która uzyskała najwyższą liczbę punktów. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, gdy wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art.67 ust.1 pkt 5.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż garażu drewnianego plus pomieszczenia gospodarczego- Grajewo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż garażu drewnianego plus pomieszczenia gospodarczego (jeden otwór to brama garażowa, drugi otwór to drzwi) łączna długość 6 m szerokość 5 m. Plus obok wiata. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI