IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin płatności |
20,00 |
ZADANIE 1 – Częstotliwość wywozu tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych ZADANIA 2 – Ilość dni odbioru odpadów w PSZOK (wymagana minimalna ilość dni odbioru odpadów w PSZOK w tygodniu – 3 dni a maksymalna – 5 dni) |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1) przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, spowodowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz prawa miejscowego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie sposobu oraz zbierania, magazynowania zebranych odpadów komunalnych, w takim przypadku zmiany Umowy będą polegać na dostosowaniu jej postanowień do zmienionych przepisów prawa. 2)wynagrodzenia, w przypadku : a) ograniczenia na wniosek Zamawiającego realizacji części przedmiotu umowy i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu umowy bez ograniczenia jego zakresu powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu umowy i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, b) zmiany wysokości opłaty za korzystanie ze środowiska lub zmiany prawa miejscowego w zakresie wzrostu kosztów realizacji usługi i jednoczesnej zmiany stawki opłaty za zagospodarowanie odpadów komunalnych, która może nastąpić na wniosek Wykonawcy i po udokumentowaniu szczegółowej kalkulacji kosztów realizacji usługi. W takim przypadku zmiana wynagrodzenia Wykonawcy nie może być większa niż wartość całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającego ze wzrostu opłaty za korzystanie ze środowiska lub opłaty za zagospodarowanie odpadów. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmiany opłaty za korzystanie ze środowiska lub stawki opłaty za zagospodarowanie odpadami. 3) terminu, w przypadku: a) zmiany terminu rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy, wynikającej z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dotyczącej terminu podpisania umowy, uniemożliwiającego rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy z dniem 1 lutego 2019 r., b) zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy lub jej części, w sytuacji gdy zmiana spowodowana jest okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego, jak i od Wykonawcy, na skutek których koniecznym jest przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy, w szczególności wystąpienia warunków atmosferycznych i siły wyższej uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu umowy, 4)zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały wymagane przepisami uprawnienia do obsługi sprzętu mechanicznego i będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz.U. z 2018 r. poz.1454 t.j.), 5)zmiany podwykonawcy określonego w ofercie lub wprowadzeniu nowych części przedmiotu umowy, które będą realizowane przy udziale podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Każdy podwykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt 12)-23) oraz ust.5 pkt 1) i 8) Ustawy Pzp. Wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa Zamawiającemu oświadczenie , o którym mowa w art.25 a ust.5 pkt 1) potwierdzające brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12)-23) oraz ust.5 pkt 1) i 8) Ustawy Pzp wobec tego podwykonawcy. Zamawiający ma prawo zażądać dokumenty i oświadczenia wskazane w SIWZ, a potwierdzające brak podstaw do wykluczenia podwykonawcy na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12)-23) oraz ust.5 pkt 1) i 8) Ustawy Pzp. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 6)wprowadzenia zmian o charakterze informacyjnym niezbędnym dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących zmiany danych wykonawcy, nazwy, nr rachunku bankowego stron, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, adresu siedziby wraz z numerami telefonu etc. 7)sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona, 8)zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej , 9) innych zmian, określonych w art.144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2018 r. poz.1986 t.j.). 3.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Podstawą wprowadzenia zmiany jest pisemne wystąpienie Strony, która jest inicjatorem jej wprowadzenia. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia, w terminie 14 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę wniosku o którym mowa w ust. 4 kwoty o jaką należy zmienić wynagrodzenie Wykonawcy. W sytuacji niezatwierdzenia przez Zamawiającego kwoty o jaką należy zmienić wynagrodzenie, Zamawiający ma obowiązek uzasadnić na piśmie swoją decyzję. Odmowa dokonania przez Zamawiającego zmian nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 6. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 pkt 3 lit.a) i b)termin wykonania umowy może być przedłużony maksymalnie o czas trwania tych okoliczności. Przedłużenie terminu wykonania umowy dopuszczalne jest tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub wniesienia nowego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na przedłużony termin wykonania przedmiotu umowy, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-12-27, godzina:
11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: