Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Golczewo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGolczewo
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-12-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Golczewo
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-30
  • Numer ogłoszenia654151-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 654151-N-2018 z dnia 2018-11-30 r.

Gmina Golczewo: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Golczewo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Golczewo, krajowy numer identyfikacyjny 81168487000000, ul. Zwycięstwa  23 , 72-410   Golczewo, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 3860127, 3860102, , e-mail a.lisiczko@golczewo.pl, , faks 91 3860127.
Adres strony internetowej (URL): www.golczewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.golczewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.golczewo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.golczewo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
ul. Zwycięstwa 23, 72-410 Golczewo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Golczewo
Numer referencyjny: ZZF.271.10.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) świadczenie usług na terenie gminy Golczewo w okresie od dnia 01.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r. w zakresie odbierania, transportu do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych a także odbieranie i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach typu PDS-KT ustawionych w 21 lokalizacjach na terenie Gminy Golczewo. 2) wyposażenie nieruchomości w wymagane ilości worków oraz pojemników na odpady komunalne. 3) zapewnienie obsługi technicznej i administracyjnej Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. 4) zabezpieczenie i umożliwienie mieszkańcom Gminy Golczewo odpłatnego wynajęcia lub zakupu pojemników na odpady komunalne, odpowiadających postanowieniom regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Golczewo. 5) odbiór i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych znajdujących się przy przystankach autobusowych, na ulicach miasta Golczewo jak również odpadów zgromadzonych obok wymienionych pojemników. 2. Odpady selektywnie zbierane, typu: opakowania szklane, tworzywa sztuczne, papier, metale i opakowania wielomateriałowe, odebrane przez Wykonawcę zostaną odpłatnie nabyte od Zamawiającego i przekazane do zagospodarowania zgodnie z wolą Wykonawcy w granicach obowiązujących przepisów. 3. Wykonawca przed podpisaniem umowy przekazuje Zamawiającemu harmonogram roczny odbioru odpadów z podziałem na tereny: 1) obszar w granicach administracyjnej miasta Golczewa, obejmujący : a) nieruchomości jednorodzinne, b) nieruchomości spółdzielni mieszkaniowych oraz wspólnot mieszkaniowych, 2) pozostały obszar gminy Golczewo. 4. Uzupełniony o daty odbioru harmonogram Zamawiający publikuje na swojej stronie oraz udostępnia mieszkańcom. Na harmonogramie powinny znajdować się oznaczenia rodzaju odbieranych odpadów przypisanych do konkretnej daty odbioru. Odbiór odpadów powinien odbywać się w dni robocze, zawsze w te same dni tygodnia (np. pierwszy poniedziałek miesiąca itp.). Jeżeli planowany odbiór nie jest możliwy danego dnia (np. przypada w dzień wolny od pracy) Wykonawca ustala odbiór odpadów na dzień roboczy następny lub dzień przed dniem planowanego odbioru. 5. Charakterystyka Gminy 1) gmina miejsko – wiejska; 2) powierzchnia terenu Gminy wynosi 175,39 km2 3) Gminę zamieszkuje 5 720 mieszkańców (stan osób zameldowanych na 12.10.2018 r.); 4) Gminę tworzy miasto Golczewo liczące 2567 mieszkańców oraz obszar wiejski (27 miejscowości) liczący 3153 mieszkańców (stan osób zameldowanych na 12.10.2018); 5) Liczbę mieszkańców poszczególnych miejscowości Gminy Golczewo przedstawiono w załączniku nr 7 do SIWZ; 6) Liczba ustawionych w miejscach publicznie dostępnych pojemników typu PDS-KT do selektywnej zbiórki odpadów – 21 kompletów złożonych z trzech pojemników (na papier, szkło, tworzywa sztuczne). Wykaz pojemników z podaniem miejscowości, których są ustawione zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Charakterystyka ilościowa gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Golczewo. Ilość odebranych odpadów komunalnych w 2017 r. i 2018 r., ze wskazaniem ilości odebranych odpadów w poszczególnych miesiącach przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Wymogi dotyczące zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych. Realizując zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych z terenu gminy Golczewo podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazania: 1) zmieszanych odpadów komunalnych, selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych odpadów ulegających biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji zastępczych, określonych dla regionu CZG R-XXI w „Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2016-2022 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2023-2028”. Dla Gminy Golczewo jest to Regionalny Zakład Gospodarowania Odpadami w Słajsinie; 2) pozostałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również transport odebranych odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów lub do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych bądź instalacji zastępczych. 8. Rodzaje odbieranych odpadów komunalnych oraz częstotliwość ich odbierania: 1) ustala się następujące częstotliwości pozbywania się odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej: a) odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) - co najmniej 1 raz na 2 tygodnie; b) odpadów ulegających biodegradacji w tym zielonych - co najmniej 1 raz na 2 tygodnie; c) szkła - co najmniej 1 raz na miesiąc; d) papieru i tektury - co najmniej 1 raz na miesiąc; e) tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych - co najmniej 1 raz na miesiąc. 2) Ustala się następujące częstotliwości pozbywania się odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych z budynków wielolokalowych: a) odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) - co najmniej 1 raz tydzień; b) odpadów ulegających biodegradacji w tym zielonych - co najmniej 1 raz tydzień, w okresie od kwietnia do października. W pozostałym okresie nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie; c) szkła - co najmniej 1 raz dwa tygodnie; d) papieru i tektury - co najmniej 1 raz na dwa tygodnie; e) tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych - co najmniej 1 raz tydzień. 3) ustala się następujące częstotliwości pozbywania się odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych: a) odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) - co najmniej 1 raz na 2 tygodnie; b) odpadów ulegających biodegradacji w tym zielonych - co najmniej 1 raz na 2 tygodnie; c) szkła - co najmniej 1 raz na miesiąc; d) papieru i tektury - co najmniej 1 raz na miesiąc; e) tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych - co najmniej 1 raz na miesiąc. 4) ustala się następujące częstotliwości pozbywania się odpadów komunalnych segregowanych, gromadzonych w pojemnikach gminnych typu PDS-KT: a) tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych - co najmniej 2 razy w miesiącu (w okresie od 01.05.2019 r. do 30.09.2019 r.), co najmniej raz w miesiącu w pozostałym okresie; b) szkła - co najmniej 1 raz na miesiąc; c) papieru i tektury - co najmniej 1 raz na miesiąc. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany częstotliwości odbierania odpadów komunalnych przez Wykonawcę (wynikającą z konieczność dostosowania gospodarki odpadami komunalnymi do potrzeb utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Golczewo). 10. Zamawiający określa jednocześnie, iż podane w ust. 11 i 12 częstotliwości odbierania poszczególnych odpadów komunalnych nie zwiększą się więcej niż dwukrotnie w całym okresie trwania umowy, z zastrzeżeniem, że zmiana częstotliwości odbierania odpadów komunalnych musi być zgodna z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Golczewo. 11. Wykonawca wyraża gotowość do zmiany częstotliwości odbioru odpadów komunalnych z uwzględnieniem powyższych wymogów Zamawiającego. 12. Zmiana częstotliwości odbioru odpadów komunalnych nie będzie stanowić zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Właściciele nieruchomości zobowiązani są umożliwić przedsiębiorcy dostęp do pojemników w dniu odbierania odpadów komunalnych z tych nieruchomości (wg określonego harmonogramu odbioru), przy wejściu na nieruchomość od strony ulicy, z możliwością wejścia na teren nieruchomości lub poprzez wystawienie pojemnika przed nieruchomością, w miejscu umożliwiającym swobodny dojazd do nich, z tym że: 1) wystawione pojemniki nie mogą być zlokalizowane poza terenem nieruchomości dłużej niż 12 godzin przed i po terminie odbioru odpadów określonym w harmonogramie odbioru, 2) wystawione pojemniki nie mogą powodować ograniczeń komunikacyjnych. 14. Odbieranie odpadów odbywać się będzie zgodnie z podanym do ogólnej wiadomości harmonogramem odbioru odpadów komunalnych. W przypadku gdy termin wskazany w harmonogramie będzie przypadał na dzień ustawowo wolny od pracy, termin odbioru może ulec przesunięciu o dzień przed lub dzień po terminie wskazanym w harmonogramie. 15. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą określi w umowie dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia wykaz adresów nieruchomości objętych odbiorem odpadów komunalnych oraz niezbędnych informacji do prowadzenia ewidencji oraz kontroli odbieranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wynikających z zebranych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 16. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym określi terminy oraz godziny funkcjonowania przedsiębiorstwa w zakresie odbierania odpadów komunalnych. 17. Częstotliwość organizowania objazdowych zbiórek komunalnych odpadów problemowych: 1) dla gminy Golczewo zakłada się odbieranie komunalnych odpadów problemowych w systemie objazdowym z następującą częstotliwością dwóch zbiórek objazdowych; 2) zbiórka objazdowa organizowana będzie na podstawie zgłoszeń mieszkańców Gminy (mailowo lub telefonicznie) do Urzędu Miejskiego. Zgłoszenie odbioru minimum dwa dni przed terminem objazdu. Zgłoszenie takie zawierać będzie następujące informacje: a) imię i nazwisko zgłaszającego, b) imię i nazwisko właściciela nieruchomości, c) adres nieruchomości, d) rodzaj i ilość oddawanych odpadów. 3) wykonawca organizował będzie zbiórki objazdowe na podstawie ustalonego z Zamawiającym harmonogramu (określającego terminy planowanych zbiórek w poszczególnych miejscowościach Gminy) oraz na podstawie przekazanych przez Zamawiającego danych i informacji uzyskanych ze zgłoszeń telefonicznych. 4) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję przyjmowanych komunalnych odpadów problemowych zawierającą: a) imię i nazwisko osoby dostarczającej odpady, b) imię i nazwisko właściciela nieruchomości, z której pochodzą odpady, c) adres nieruchomości, z której pochodzą odpady, d) rodzaj i ilość oddawanych odpadów. 18. Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów komunalnych (PSZOK): 1) PSZOK na terenie Gminy Golczewo znajduje się przy ulicy Krótkiej 4 w Golczewie (teren oczyszczalni ścieków); 2) Odbiór odpadów komunalnych gromadzonych w PSZOK będzie odbywał się z częstotliwością dopasowaną do potrzeb oraz na zgłoszenie Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż 3 x w roku; 3) zakłada się, że funkcjonujący PSZOK będzie wyłącznie elementem wspomagającym system zbiórki komunalnych odpadów problemowych; 4) PSZOK świadczyć będzie usługi w wyznaczonym miejscu, w dniach i godzinach określonych przez Zamawiającego i podanych do publicznej wiadomości, co najmniej przez 1 dzień w tygodniu w wymiarze nie mniejszym niż 7 godzin. 5) do PSZOK mogą być dostarczane wszystkie odpady ze strumienia odpadów komunalnych. Aby zabezpieczyć PSZOK przed wpływem nadmiernej ilości odpadów (np. z działalności przemysłowej, gospodarczej) zostały określone maksymalne ilości dostarczanych odpadów komunalnych z nieruchomości znajdujących się na terenie gminy. Przyjęcie odpadów powyżej ilości dozwolonej będzie odpłatne. 6) ilości komunalnych odpadów problemowych, jakie właściciele nieruchomości będą mogli dostarczać w ramach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi do PSZOK oraz objazdowych zbiórek odpadów, określone są w uchwale, o której mowa w Rozdziale II ust. 4 pkt 6 SIWZ; 7) limity przyjęcia komunalnych odpadów problemowych dotyczą ilości oddawanych łącznie odpadów komunalnych do PSZOK-u oraz zbiórek objazdowych w ciągu roku w przeliczeniu na nieruchomość; 8) zakłada się, że do PSZOK-u będą trafiały niewielkie ilości odpadów szkła, tworzyw sztucznych, papieru i tektury oraz metali ze względu na prowadzenie odbioru wyżej wymienionych frakcji odpadów bezpośrednio od właścicieli nieruchomości. 19. Zakłada się spójny system informacyjno-ewidencyjny dla PSZOK-u oraz dla systemu zbiórek objazdowych między Zamawiającym a Wykonawcą w celu prawidłowego ewidencjonowania odbieranych odpadów i stosowania dozwolonych limitów przyjmowania poszczególnych frakcji odpadów komunalnych w ramach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 20. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń Wykonawca zapewnia: 1) zabezpieczanie pojazdów i urządzeń przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku oraz transportu; 2) poddawanie myciu i dezynfekcji pojazdów i urządzeń, w tym także pojemników typu PDS-KT, których właścicielem jest Zamawiający z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie; 3) posiadanie aktualnych dokumentów potwierdzających wykonanie czynności mycia i dezynfekcji; 4) opróżnianie pojazdów z odpadów na koniec każdego dnia roboczego oraz parkowanie ich wyłącznie na terenie bazy magazynowo – transportowej Wykonawcy. 21. Obowiązki prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem: 1) Prowadzenie kontroli nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia w zakresie wywiązywania się z obowiązków wynikających z Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Golczewo W przypadku niedopełniania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych Wykonawca odbiera odpady komunalne jako zmieszane odpady komunalne i powiadamia o tym Zamawiającego drogą elektroniczną. Następnie Wykonawca przedstawia wykaz tych nieruchomości, szczegółowy zakres naruszenia oraz zdjęcie odbieranych odpadów w formacie cyfrowym zawierające datę i godzinę zdarzenia; 2) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów oraz prowadzenia sprawozdawczości zgodnie z przepisami obowiązującego prawa; 3) Prowadzenie dodatkowej comiesięcznej sprawozdawczości i przekazywanie Zamawiającemu (do 10. dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy sprawozdanie) danych i informacji (w wersji papierowej lub elektronicznej na ustalonym z Zamawiającym nośniku danych oraz w ustalonym z Zamawiającym formacie); Zakres dodatkowej sprawozdawczości obejmuje: a) raporty miesięczne zawierające informacje o ilościach i rodzajach odpadów (oraz ilościach i rodzajach pojemników i kontenerów opróżnionych w związku z odbiorem tych odpadów) od właścicieli nieruchomości w ramach harmonogramu, b) raporty miesięczne zawierające informacje o ilościach i rodzajach odpadów (a także ilościach odebranych worków oraz rodzajach i ilościach pojemników i kontenerów opróżnionych w związku z odbiorem tych odpadów wraz ze wskazaniem nieruchomości, której odbiór dotyczył) odebranych od właścicieli nieruchomości poza harmonogramem, c) informacje z systemów GPS dotyczące wszystkich przejazdów pojazdów transportujących odpady w zakresie: tras przejazdów każdego z pojazdów, miejsc zatrzymania pojazdów, a także momentów załadunku lub wyładunku odpadów (otwierania klapy w przypadku pojazdów typu śmieciarka i pojazdów typu HDS, oraz załadunku lub wyładunku kontenera w przypadku pojazdów typu „hakowiec” lub „bramowiec”), d) raporty miesięczne zawierające informacje o ilości wydanych worków, e) na koniec każdego miesiąca Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu potwierdzenie przekazania odpadów odebranych w danym miesiącu do Instalacji Kartą Przekazania Odpadów. Przekazanie Karty jest podstawą do zapłaty faktury. 4) opracowanie i przestrzeganie harmonogramu odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie gminy Golczewo, zgodnego z założeniami niniejszego dokumentu oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Golczewo. 22. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy zamówienia: 1) wyposażenie PSZOK w następujące ilości i rodzaje odpowiednio oznaczonych pojemników: a) kontener stalowy o pojemności 10 m3 na odpady wielkogabarytowe– 1 szt., b) pojemniki stalowe o pojemności 5 m3 na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny i odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne – 2 szt., c) pojemniki na akumulatory o pojemności 0,6 m3 – 2 szt., d) pojemniki na świetlówki o pojemności do 140 szt. – 2 szt., e) pojemnik na przeterminowane leki – 1 szt., f) pojemniki o pojemności 1100 l na odpady zielone – 2 szt., g) pojemniki o pojemności 1100 l na tworzywa sztuczne i metale – 2 szt. h) pojemniki o pojemności 1100 l na papier i tekturę – 2 szt; 2) wyposażenie nieruchomości wielorodzinnych oraz nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, w następujące ilości oraz rodzaje pojemników na odpady komunalne (dane szacunkowe): a) pojemniki 1100 l - 148 szt., b) pojemniki 240 l - 91 szt., c) pojemniki 120 l – 49 szt., d) worki o pojemności min. 80 l - 235 szt/m-c.; 3) wyposażenie nieruchomości jednorodzinnych w worki do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności minimum 80 l (dopuszcza się możliwość wyposażania nieruchomości jednorodzinnych w pojemniki z inicjatywy i na koszt Wykonawcy zamówienia). Szacowana ilość dostarczanych worków w skali miesiąca wynosi 6000 szt; 4) Ilość i jakość dostarczanych worków do gromadzenia odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny powinna odpowiadać ilości i rodzajowi odebranych odpadów z terenu danej nieruchomości, jednak z założeniem nie mniej niż 1 szt. na 1 rodzaj odpadów gromadzonych selektywnie; 5) dostarczenie wskazanych w pkt. 2 i pkt. 3 pojemników oraz worków pod wskazane przez Zamawiającego adresy w terminie do dnia 01.01.2019 r.; 6) Przeprowadzanie dezynfekcji pojemników na odpady komunalne dostarczonych przez Wykonawcę, bezpośrednio u właścicieli nieruchomości z częstotliwością 2 x na pół roku (2 razy podczas okresu realizacji zamówienia). 7) odpłatne nabycie od Zamawiającego zebranych selektywnie odpadów komunalnych (szkło, plastik, papier i tektura) i przekazanie do zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 8) osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami frakcji odpadów komunalnych: a) składających się z papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, tj. co najmniej 40 % w 2019 r., b) składających się z innych niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe, tj. co najmniej 60 % w 2019 r. , - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. Z 2016 r. poz. 2167). 9) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich lub Zamawiającego, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy; 10) 11) naprawa lub ponoszenie (wg wyboru Zamawiającego) kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (uszkodzenia chodników osiedlowych, ogrodzenia, punktów do składowania odpadów itp.); 12) posprzątanie rozsypanych odpadów, będących wynikiem nieodpowiedniego opróżniania pojemników na odpady komunalne i odstawienie pojemników na miejsca, z których zostały odebrane. Obowiązkiem Wykonawcy jest pozostawienie porządku i czystości w miejscach odbioru odpadów. Obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników, kontenerów; 13) odbieranie z nieruchomości również odpadów komunalnych selektywnie zbieranych zgromadzonych w miejscu lokalizacji pojemników i worków, ale poza tymi pojemnikami i workami. 14) w przypadkach jednostkowych i występujących sporadycznie (np. odbiór odpadów typu kartony po urządzeniach i meblach wielkogabarytowych) Wykonawca odbiera te odpady w ramach obowiązku wykonywania ogólnej usługi przedmiotu zamówienia i pozostawia w danym miejscu czystość i porządek. Natomiast w przypadkach systematycznego gromadzenia odpadów selektywnie zbieranych poza pojemnikami i workami Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego z podaniem odpowiednich danych adresowych i osobowych właściciela nieruchomości; 15) pojemniki oraz worki powinny być dostosowane do wymagań wynikających z Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Golczewo; 16) odbieranie od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych zbieranych selektywnie zgromadzonych w innych workach lub pojemnikach niż dostarczone przez Wykonawcę pod warunkiem, że spełniają one wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Golczewo; 17) wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców Gminy Golczewo do niezbędnego minimum; 18) zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi; 19) wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy; 20) dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy; 21) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; 22) w przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom stosowna informacja powinna zostać zawarta w pkt 11 Oferty cenowej (załącznik nr 1 do SIWZ). 23) okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa; 24) zapewnienie obsługi technicznej i administracyjnej PSZOK w zakresie niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania; 25) worki oraz pojemniki mają być oznaczone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. Z 2017 r. poz. 19).

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90510000-5
90513000-6
90513200-8
90533000-2
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-01   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a) posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej uprawniający do prowadzenia działalności na terenie Gminy Golczewo w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, b) posiadanie wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez właściwego marszałka województwa - do czasu utworzenia rejestru Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018r. poz. 992, z późn. zm.), c) posiadanie wpisu do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.
Informacje dodatkowe warunek wpisu do rejestru może dotyczyć podwykonawcy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu (np. umowy ubezpieczenia) potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) posiadania co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych (śmieciarki), b) posiadania co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) posiadania co najmniej jednego pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, d) posiadania co najmniej jednego pojazdu do transportu kontenerów o dużej pojemności, e) posiadania pojazdu lub specjalistycznego urządzenia do dezynfekcji pojemników, f) dysponowania jedną bazą magazynowo-transportową (spełniającą wymogi rrozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz rrozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi - Dz. U. z 2009 r. nr 104 poz. 686) usytuowaną w gminie Golczewo lub odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawny, g) w zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów Wykonawca zapewnia aby:  konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady;  pojazdy były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów,  pojazdy były wyposażone w czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiające weryfikację tych danych;  pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Golczewa na prowadzenie działalności na terenie Gminy Golczewo w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, zawierającego nadany numer rejestrowy. 2) dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa - do czasu utworzenia rejestru Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach; 3) dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska; 4) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (spełniających warunek wykonania usług odbierania odpadów komunalnych w ilościach minimum 1 000 ton/rok, w tym minimum 50 ton/rok odpadów selektywnie zebranych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, datą wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 5) wykazu narzędzi (pojazdów, sprzętu) w posiadaniu Wykonawcy w celu realizacji zamówienia publicznego (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ); 6) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu (np. umowy ubezpieczenia) potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium Kwota wadium wynosi 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.) 4. Uwaga: dokument gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych lub poręczeń winien zawierać wyszczególnione warunki utraty kwoty wadium przez Wykonawcę (zatrzymania wadium przez Zamawiającego), tj. w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wniesione wadium musi zabezpieczać ofertę Wykonawcy przez cały okres związania ofertą. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 88 9376 1011 2004 0004 0934 0005 Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Przetarg - odbiór odpadów 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, do oferty należy dołączyć kopię dokumentu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna jest oryginalny dokument banku, ubezpieczyciela lub poręczyciela, wystawiony na Zamawiającego – Gminę Golczewo, ul. Zwycięstwa 23, 72-410 Golczewo z oznaczeniem: Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Golczewo” złożony w Urzędzie Miejskim w Golczewie, ul. Zwycięstwa 23, 72-410 Golczewo, pok. nr 14 (sekretariat), przed upływem terminu wyznaczonego na dzień składania ofert. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zgodnie z art. 148 ust. 4 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium, które zostało wniesione w pieniądzu, na poczet zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 90,00
Dodatkowe mycie i dezynfekcja pojemników na odpady zmieszane 5,00
Czas realizacji reklamacji 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) istotne zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty są niedopuszczalne, z zastrzeżeniem zaliczenia kar umownych; 2) wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach dozwolonych przez art. 144 ustawy Pzp; 3) zmiana postanowień niniejszej Umowy w zakresie odnoszącym się do ceny, terminu i sposobu realizacji, jest dopuszczalna w przypadku: a) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa, b) zmiany obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości, c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 r. poz. 2177), jeżeli te zmiany będą miały wpływ na koszty realizacji zamówienia przez Wykonawcę, d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli te zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, e) zmiany wysokości stawek opłaty za korzystanie ze środowiska z tytułu składowania odpadów, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, f) zmiany przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającej na zasady, sposób lub zakres odbierania lub zagospodarowywania odpadów komunalnych, w szczególności zmiana wysokości poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku frakcji odpadów komunalnych w postaci: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła lub sposobu jego obliczania określonych wskazanym w rozdziale II ust. 4 pkt. 7.; g) dokonania zmiany częstotliwości i miejsca odbioru odpadów komunalnych określonych w załączniku nr 2 do Umowy – Harmonogram odbioru odpadów komunalnych. 4) Zmiana postanowień Umowy z przyczyn naliczenia kar umownych może wpłynąć na zmianę wysokości wynagrodzenia, przy czym zwiększenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić wyłącznie o kwotę nie większą niż wartość wzrostu wysokości kosztów świadczenia usługi udokumentowanych przez Wykonawcę; 5) nie stanowi podstawy do zmiany Umowy oraz należnego Wykonawcy wynagrodzenia zmiana stawek opłat za przyjęcie odpadów w instalacji przetwarzającej dostarczane do niej odpady komunalne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-10, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI