Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słubice w okresie od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSłubice
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Słubice
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-16
  • Numer ogłoszenia649140-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 649140-N-2018 z dnia 2018-11-16 r.

Gmina Słubice: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słubice w okresie od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słubice w okresie od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słubice, krajowy numer identyfikacyjny 61101596800000, ul. ul. Płocka  32 , 09533   Słubice, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 778 056, e-mail ugslubice@plocman.pl, faks 242 778 210.
Adres strony internetowej (URL): ugslubice.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
ugslubice.bip.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
ugslubice.bip.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy Słubice, 09-533 Słubice ul.Płocka 32

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słubice w okresie od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w postępowaniu przetargu nieograniczonego na: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słubice w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r. Spis treści: I. CHARAKTERYSTYKA GMINY: 1. Powierzchnia, 2. Liczba mieszkańców, ilość nieruchomości, 3. Ilość odebranych odpadów komunalnych w roku 2017. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiot zamówienia 2. Przepisy prawa mające wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia III. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1. Wymogi dotyczące przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. 2. Rodzaje odpadów komunalnych selektywnie odbieranych od właścicieli nieruchomości. 3. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska. 4. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z wykonywaniem usług. 5. Szczegółowe wymagania stawiane wykonawcy odbierającemu odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. I. CHARAKTERYSTYKA GMINY 1. Powierzchnia Powierzchnia gminy  9 568 ha, w tym: 2. Kilometraż dróg Gmina Słubice posiada na swoim terenie 160 km dróg 3. Liczba mieszkańców i wykaz miejscowości Tabela 1: Wykaz miejscowości oraz ilość nieruchomości i ludności Lp. Miejscowość Ilość nieruchomości zamieszkałych Liczba osób zamieszkałych wg złożonych deklaracji na dzień 02. 11. 2018 r. Ilość pojemników 120l 240l 1. Alfonsów 45 113 39 6 2. Bończa 51 150 45 6 3. Budy 32 110 22 10 4. Grabowiec 47 145 40 7 5. Grzybów 82 212 76 6 6. Jamno 33 109 24 9 7. Juliszew 65 207 49 16 8. Leonów 7 17 7 0 9. Łaziska 43 139 33 10 10. Nowosiadło 33 102 28 5 11. Nowy Wiączemin 30 83 25 5 12. Piotrkówek 102 344 79 23 13. Potok Biały 16 56 12 4 14. Potok Czarny 21 61 17 4 15. Rybaki 26 78 20 6 16. Sady 21 83 14 7 17. Studzieniec 56 182 45 11 18. Świniary 42 103 38 4 19. Wiączemin Polski 37 107 32 5 20. Wymyśle Polskie 29 94 23 6 21. Zyck Nowy 32 85 30 2 22. Zyck Polski 53 204 33 20 23. S Słubice 346 919 310 36 Razem 1249 3703 1041 208 Uwagi Szacunkowa liczba wszystkich nieruchomości zamieszkałych (w tym czasowo w okresie od kwietnia do października) wynosi ok. 1300 (w tym 1 budynek wielorodzinny). Powyższe dane o ilości nieruchomości i wytwarzanych odpadów mogą ulec zmianie w wyniku zasiedlenia nowych budynków lub wyludnienia oraz w wyniku ograniczania bądź zwiększenia wytwarzania odpadów przez mieszkańców. Z tytułu różnic w ilości odebranych odpadów Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia. 4. W 2017 r. odebrano następujące ilości odpadów komunalnych z podziałem na poszczególne frakcje: Tabela 2: Rodzaj oraz ilość odebranych odpadów w 2017 r. KOD ODPADU RODZAJ ODPADU MASA ODPADU (Mg) za 2017 r. 20 03 01 Zmieszane odpady komunalne 928,16 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 201,98 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 75,95 16 01 03 Zużyte opony 6,425 20 02 03 Inne odpady nie ulegające biodegradacji 11,940 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 27,15 SUMA 1251,605 Od 1 lipca 2013 r. w ramach zadań własnych gminy, nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy objęto systemem gospodarowania odpadami komunalnymi zgodnie z art. 3 ust. 2, pkt 3 oraz art. 6c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1245 ). Gmina Słubice nie objęła systemem odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne wg art. 6c ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1245). II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słubice Rodzaj odpadów / frakcji odpadów stanowiących przedmiot zamówienia Tabela 3: Wykaz odpadów (frakcji) stanowiących przedmiot zamówienia LP. RODZAJ ODPADU 1 Nie segregowane odpady komunalne (w tym popiół) 2 Papier, tektura (makulatura) 3 Szkło 4 Metal 5 Tworzywa sztuczne 6 Opakowania wielomateriałowe (opakowania wykonane co najmniej z dwóch różnych materiałów, tak że nie można ich rozdzielić w sposób ręczny lub przy zastosowaniu prostych metod mechanicznych) 7 Odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, w tym odpadów zielonych i opakowaniowych ulegających biodegradacji (odpady, które ulegają rozkładowi tlenowemu lub beztlenowemu przy udziale mikroorganizmów) 8 Przeterminowane leki i chemikalia 9 Zużyte baterie i akumulatory 10 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 11 Meble i inne odpady wielkogabarytowe (odpady komunalne, które nie mogą być umieszczone, ze względu na swoje rozmiary lub masę, w typowych pojemnikach) 12 Odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne 13 Zużyte opony 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych: a) od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, b) z punku selektywnej zbiórki odpadów, c) z mobilnego punku zbiórki mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon na zasadach określonych w Regulaminie, których termin zostaje podany w harmonogramie zbiórki odpadów, d) świadczenie usługi podstawienia i odbioru kontenera przeznaczonego na odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z remontów wymagających uzyskania zezwoleń wymaganych przez przepisy odrębne. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 1.2. Rodzaje urządzeń do gromadzenia odpadów: a) worki lub pojemniki zgodnie z § 6 i 8 Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Słubice, ustanowionego uchwałą Nr XXXIX.226.2018 Rady Gminy Słubice z dnia 17 lipca 2018 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Słubice. Worki lub pojemniki należy oznaczyć logo przedsiębiorcy adresem i danymi kontaktowymi przedsiębiorcy, opisem przeznaczenia oraz oznaczyć odpowiednimi kolorami w zależności od odpadu na jaki są przeznaczone.  Odbieranie odpadów komunalnych z zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej:. 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą odbierane z pojemników o pojemności 120 l lub 240 l. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. Pojemniki lub worki powinny być koloru szarego lub czarnego, oznaczone napisem „Odpady komunalne” lub bez napisu. 2) odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury zbierane w workach/pojemnikach 120l koloru niebieskiego oznaczonych napisem „PAPIER”; 3) odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła zbierane w workach/pojemnikach 120l koloru zielonego oznaczonych napisem „SZKŁO” 4) odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe zbierane w workach/pojemnikach 120l koloru żółtego oznaczonych napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” ; 5) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów zbierane w workach/pojemnikach 120l koloru brązowego oznaczonych napisem „BIO”. 1.3. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zobowiązany jest do:  zaopatrzenia nieodpłatnego właścicieli nieruchomości lub zarządców nieruchomości w odpowiednie pojemniki na odpady na czas trwania umowy, o pojemnościach wskazanych w Regulaminie Utrzymania Czystości i Porządku na Terenie Gminy Słubice,  dostarczania nieodpłatnie właścicielom nieruchomości lub zarządców nieruchomości odpowiednich worków do selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca przy każdorazowym odbiorze odpadów pozostawi worki w ilości co najmniej odpowiadającej ilości odebranych worków,  realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie pojemników na odpady zmieszane, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 3 dni od otrzymania zawiadomienia e-mailem lub telefonicznie od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem lub telefonicznie na adres Zamawiającego,  mycia i dezynfekcji pojemników na odpady niesegregowane ( zmieszane) z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego,  wyposażenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego przy ul. Szkolnej w Słubicach (za Urzędem Gminy ) w pojemniki na odpady umożliwiające zbiórkę i transport następujących odpadów (w tym co najmniej 1 o pojemności min. 10 m3): - szkło , - papier, tektura (makulatura), opakowania wielomateriałowe, - metal, tworzywa sztuczne, - odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (w tym odpady zielone i opakowania ulegające biodegradacji) , - przeterminowane leki i chemikalia, - zużyte baterie i akumulatory, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - meble i inne odpady wielkogabarytowe, - zużyte opony, - odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne,  odbierania i zagospodarowania odpadów ze stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na terenie Gminy Słubice na każdorazowe wezwanie Zamawiającego. 1.4. Częstotliwość odbierania odpadów z uwzględnieniem podziału na zabudowę wielorodzinną i jednorodzinną zgodnie z § 17 i 18 Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Słubice. 2. Dane do wyliczeń: W wyliczeniach należy uwzględnić skład morfologiczny odpadów komunalnych wytworzonych na terenach wiejskich w 2010 r., który został zawarty w „Krajowym planie gospodarki odpadami 2022” stanowiącego załącznik do Uchwale Nr 88 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2016 r. (M.P. z 2016 r. poz. 784) Lp. Frakcja Skład morfologiczny 1. Papier i tektura 5% 2. Szkło 10% 3. Metale 2,4% 4. Tworzywa sztuczne 10,3% 5. Odpady wielomateriałowe 4,1% 6. Odpady kuchenne i ogrodowe 33,1% 7. Odpady mineralne 6% 8. Frakcja < 10 mm 16,9% 9. Tekstylia 2,1% 10. Drewno 0,7% 11. Odpady niebezpieczne 0,8% 12. Inne Kategorie 4,9% 13. Odpady wielkogabarytowe 1,3% 14. Odpady z terenów zielonych 2,5% III. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1. Wymogi dotyczące przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych: a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne z nieruchomości zamieszkałych – odbierane co najmniej raz na miesiąc, b) Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów ulegających biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK). Zgodnie Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023, przyjętego uchwałą nr 212/12 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 22 października 2012 r., Gminę Słubice włączono do regionu płockiego, w którym poniższe instalacje spełniają kryteria regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych: a) Instalacje do mechaniczno – biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (MBP): • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku. Zakład mechaniczno – biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów selektywnie zebranych w m. Poświętne, gm. Płońsk • Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami w Płocku Sp. z o.o. • Zakład mechaniczno – biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, w m. Kobierniki, gm. Stara Biała b) składowisko odpadów powstających w procesie MBP i pozostałości z sortowania – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Sierpcu – składowisko odpadów komunalnych w m. Rachocin, gm. Sierpc; c) Instalacje do przetwarzania odpadów zielonych i bioodpadów – kompostownie : • Ziemia Polska sp. z o.o. - kompostownia odpadów zielonych w m. Bielice, gm. Sochaczew; • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku - Kompostownia odpadów zielonych w m. Poświętne, gm. Płońsk • Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami w Płocku Sp z o.o. - Kompostownia odpadów zielonych w m. Kobierniki, gm. Stara Biała c) W przypadku awarii RIPOK, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi, do której przypisana jest Gmina Słubice, zgodnie z obowiązującym Planem Gospodarki Odpadami Województwa Mazowieckiego. d) Wykonanie przedmiotu umowy, zapewniające minimalną uciążliwość dla właścicieli nieruchomości z terenu gminy. 2. Rodzaje odpadów komunalnych selektywnie odbieranych od właścicieli nieruchomości 1) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych: a) papier, tektura (makulatura), b) szkło, c) metale, d) tworzywa sztuczne, e) opakowania wielomateriałowe (opakowania wykonane co najmniej z dwóch różnych materiałów, tak że nie można ich rozdzielić w sposób ręczny lub przy zastosowaniu prostych metod mechanicznych), f) odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, w tym odpadów zielonych i opakowaniowych ulegających biodegradacji (odpady, które ulegają rozkładowi tlenowemu lub beztlenowemu przy udziale mikroorganizmów), g) przeterminowane leki i chemikalia, h) zużyte baterie i akumulatory, i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, j) meble i inne odpady wielkogabarytowe (odpady komunalne, które nie mogą być umieszczone, ze względu na swoje rozmiary lub masę, w typowych pojemnikach), k) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, l) zużyte opony, Selektywna zbiórka odpadów prowadzona będzie w systemie pojemnikowym lub workowym z podziałem na:  papier, tekturę (makulatura), opakowania wielomateriałowe (opakowania wykonane co najmniej z dwóch różnych materiałów, tak że nie można ich rozdzielić w sposób ręczny lub przy zastosowaniu prostych metod mechanicznych),  metale i tworzywa sztuczne,  szkło,  odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (w tym odpady zielone i opakowania ulegające biodegradacji), 2) Odbiór odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego przy ul. Szkolnej w Słubicach (za Urzędem Gminy ):  szkło,  papier, tekturę (makulatura), opakowania wielomateriałowe (opakowania wykonane co najmniej z dwóch różnych materiałów, tak że nie można ich rozdzielić w sposób ręczny lub przy zastosowaniu prostych metod mechanicznych),  metale i tworzywa sztuczne,  przeterminowane leki i chemikalia,  zużyte baterie i akumulatory,  zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,  meble i inne odpady wielkogabarytowe,  zużyte opony,  odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (w tym odpady zielone i opakowania ulegające biodegradacji),  odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne. Odpady z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych należy odbierać na każdorazowe wezwanie Zamawiającego. 4) Odbiór odpadów budowlanych i rozbiórkowych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych pochodzących z remontów, niewymagających uzyskania zezwoleń wymaganych przez przepisy odrębne, w tym również gruz – wykonawca zobowiązany będzie do odbioru od właścicieli nieruchomości co najmniej raz na rok w terminie wskazanym w harmonogramie. 5) Odbiór odpadów z terenów zamieszkałych: 1) zgodnie z § 17 Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Słubice, ustanowionego uchwałą Nr XXXIX.226.2018 Rady Gminy Słubice z dnia 17 lipca 2018 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Słubice a) Powyższe wartości są zakładaną ilością usługi na okres obowiązywania umowy. b) Rozliczenie wykonania usługi będzie miało miejsce na podstawie faktycznego wykonania powyższej usługi. c) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi w terminie i w miejscu wskazanym każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. d) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach wynagrodzenia za w/w usługę do dostarczenia odpowiedniej ilości i jakości kontenerów na odpady budowlane i rozbiórkowe z remontów. Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do dowolnej instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z zachowaniem zasady bliskości, o której mowa w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.). 3. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska: 1) Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zgodnie z przepisami prawa ochrony środowiska oraz przepisami sanitarnymi. 2) Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 3) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 4) Wykonawcę obowiązuje:  zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości,  zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych. 4. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z wykonywaniem usług 1) Wykonawca jest obowiązany do prowadzenia na bieżąco ewidencji ilościowej i jakościowej zgodnie z katalogiem odpadów poprzez zważenie na legalizowanej wadze lub określenie w inny sposób ilość przyjętych odpadów, a następnie odnotowanie jej w ewidencji. 2) Ewidencja odpadów należy prowadzić z zastosowaniem następujących dokumentów:  kart przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z art. 67 i art. 69 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.). Kartę przekazania odpadów sporządza wykonawca, który przekazuje odpady. Kartę przekazania odpadów sporządza się w 3 egzemplarzy: dla przejmującego odpady, przekazującego i Zamawiającego,  Zamawiający dopuszcza sporządzanie zbiorczej karty przekazania odpadów, obejmującej odpady danego rodzaju przekazywane łącznie w okresie miesiąca kalendarzowego, za pośrednictwem tego samego transportującego odpady wykonującego usługę transportu odpadów temu samemu posiadaczowi odpadów. Zbiorczą kartę przekazania odpadów sporządza się niezwłocznie po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy. 3) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, tj.: a) półrocznych sprawozdań o których mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zawierające n/w informacje:  o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych, w tym odpadów ulegających biodegradacji, oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do których zostały przekazane odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości,  o masie pozostałości z sortowania i pozostałości z mechaniczno-biologicznego przetwarzania, przeznaczonych do składowania powstałych z odebranych przez podmiot odpadów komunalnych,  o masie odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła przygotowanych do ponownego użycia i poddanych recyklingowi,  o masie odpadów budowlanych i rozbiórkowych będących odpadami komunalnymi, przygotowanych do ponownego użycia, poddanych recyklingowi i innym procesom odzysku,  o osiągniętych poziomach recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w ostatnim sprawozdaniu składanym za dany rok,  liczbie właścicieli nieruchomości, od których odebrał odpady komunalne, oraz załączonym do sprawozdania wykazem właścicieli nieruchomości, z którymi w okresie objętym sprawozdaniem zawarł umowy na odbieranie odpadów komunalnych, a także wykazem tych właścicieli nieruchomości, z którymi umowy te uległy rozwiązaniu lub wygasły. W wykazach zamieszcza się imię i nazwisko albo nazwę oraz adres właściciela nieruchomości, adres nieruchomości oraz w przypadku rozwiązania umowy - informację, do kiedy umowa obowiązywała  wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem,  o osiągniętych poziomach recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić półroczne sprawozdanie o którym mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1245). Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdanie, o których mowa powyżej w formie papierowej lub elektronicznej – w terminie do końca miesiąca następującego po półroczu, którego dotyczy. W przypadku gdy sprawozdanie jest sporządzone nierzetelnie, Wykonawca zobowiązany będzie do jego uzupełnienia lub poprawienia w terminie 14 dni. 4) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. 5) Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Wymóg ten dotyczy tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. 5. Szczegółowe wymagania stawiane wykonawcy odbierającemu odpady komunalne od właścicieli nieruchomości: a) Wymagania w zakresie transportu odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości: 1) Wymogi dotyczące bazy:  Dysponowaniem bazą magazynowo – transportową usytuowaną na terenie Gminy Słubice lub w odległości nie większej niż 60 km od granic tej gminy,  Baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny (własność, najem, dzierżawa itp.). Teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym,  Miejsce do parkowania pojazdów na bazie powinno być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu,  Na terenie bazy muszą być zabezpieczone miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych,  Teren bazy magazynowo – transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne,  Baza magazynowo – transportowa musi być wyposażona w: miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadającej liczbie zatrudnionych osób miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów,  Na terenie bazy powinny znajdować się także: punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów, miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy).  Na terenie bazy muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania, 2) Wymogi dotyczące pojazdów:  Zapewnienie aby wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były dostosowane w zakresie wielkości i rodzaju samochodów odbierających odpady do parametrów ulic/dróg, tj. ich szerokości oraz gęstości zabudowy,  Pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości. Muszą posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu. W razie awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach,  Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady,  Pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikacje tych danych przez Zamawiającego,  Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników,  Zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości pojazdów, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie tj.: - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych; - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych; - co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej, - co najmniej 1 samochodem dostawczym lub terenowym przystosowany do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szerokości od 2,4 m do 3,0 m oraz umożliwiającego przejazd po drogach, na których możliwe jest poruszanie się samochodami o masie całkowitej (masie własnej + masa załadunku) nieprzekraczającej 5 ton. 3) Wymogi dotyczące transportu odpadów:  Wykonawca jest zobowiązany do transportowania odebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w sposób, który uniemożliwia zmieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi oraz w sposób uniemożliwiający mieszanie się ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych.  Wykonawca jest również zobowiązany do zabezpieczenia przewożonych odpadów komunalnych przed wysypaniem, rozwiewaniem na drogę.  Wykonawca ma obowiązek odbioru i transportu odpadów komunalnych, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. 4) Informacje przekazywane Zamawiającemu:  Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania adresów nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy i na których powstały odpady, a nie ujętych w bazie danych u Zamawiającego.  W przypadku niedopełnienia przez mieszkańca warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca odbierający odpady komunalne przyjmuje je jako zmieszane odpady komunalne.  Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego (najpóźniej w ciągu 14 dni od odbioru odpadów) przekazania Zamawiającemu informacji o niezgodnym z deklaracją i Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Słubice gromadzeniu odpadów, w szczególności ich mieszaniu lub przygotowaniu do odbierania w niewłaściwych pojemnikach. Informacja powinna zawierać w szczególności: - adres nieruchomości na której odpady gromadzone są w sposób niezgodny z Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Słubice, - zdjęcia w postaci cyfrowej dowodzące, że odpady gromadzone są w sposób niewłaściwy. Zdjęcia muszą zostać tak wykonane by nie budząc wątpliwości pozwalały na przypisywanie pojemników, w tym worków do konkretnej nieruchomości, - dane pracowników, którzy stwierdzili fakt niezgodny z z Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Słubice,  Raz na kwartał informację o właścicielach nieruchomości ujętych w bazie, którzy nie oddali żadnych odpadów z nieruchomości.  Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania informacji, w postaci pliku w odpowiednim formacie uzgodnionym z Zamawiającym, z trasy przejazdu samochodów odbierających odpady, miejscach postoju, miejsca wyładunku odpadów.  Wykonawca jest zobowiązany przekazać informacje w jednej z następujących form: pocztą elektroniczną na adres: ugslubice@plocman.pl, pocztą tradycyjna na adres: Urząd Gminy Słubice, ul. Płocka 32, 09-533 Słubice, bądź faxem – nr 24 2778 949 b) Wymagania w zakresie częstotliwości odbierania odpadów – harmonogram: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odbieranych odpadów z częstotliwością określoną w zatwierdzonym harmonogramie. 2) Podstawą opracowania harmonogramu są: a. opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ a do umowy stanowi załącznik nr 1, oraz: b. uchwała Nr XXXIX.226.2018 Rady Gminy Słubice z dnia 17 lipca 2018 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Słubice c. Uchwała Nr XVIII.115.2016 Rady Gminy Słubice z dnia 30 czerwca 2016 roku w sprawie: określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. 3) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu odbioru odpadów od właścicieli nieruchomości na cały okres na który zostanie udzielone zamówienie publiczne oraz przedstawienie go Zamawiającemu do akceptacji w terminie uzgodnionym z Zamawiającym przed planowanym terminem odbioru odpadów. Harmonogram powinien odpowiadać następującym wytycznym:  powinien być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak też regularności i powtarzalności odbierania odpadów poszczególnych rodzajów,  powinien wskazywać na daty odbierania poszczególnych rodzajów odpadów z nieruchomości (worki, pojemniki, zbiórka objazdowa). Wykonawca jest zobowiązany umieścić harmonogram na własnej stronie internetowej i eksponować go przez cały okres na jaki został przygotowany oraz dostarczyć właścicielom poszczególnych nieruchomości. Za dostarczenie harmonogramu należy uznać jego pozostawienie w skrzynce pocztowej lub razem z workami na odpady segregowane. Ponadto, każda zmiana w harmonogramie wymaga pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym, z wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga, dni ustawowo wolne od pracy. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy. 4) Wykonawca nie odbiera odpadów komunalnych z terenu gminy w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. W przypadku, gdy dzień odbioru przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów są pierwsze dwa dni robocze następujące po dniu wolnym, 5) Wykonawca jest zobowiązany do odbierania, na zgłoszenie Zamawiającego, odpadów komunalnych poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu, życiu i zdrowiu mieszkańców, 6) Informowanie mieszkańców o terminach odbioru odpadów komunalnych oraz o zmianach terminów wywozów wynikających np. z przypadających dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku, gdy dzień odbioru przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów są pierwsze dwa dni robocze następujące po dniu wolnym, c) inne zobowiązania: e) Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy. f) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników do gromadzenia odpadów należących do właścicieli nieruchomości, powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. g) Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, określonych w:  ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1245 ) oraz rozporządzeń Ministra Środowiska:  z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167),  z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412).

II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90513100-7
90500000-2
90512000-9
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-01   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1.1. posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289 ze zm.), prowadzonego przez Wójta Gminy Słubice w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 1.2. jest wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.), prowadzonego przez marszałka województwa na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992) w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia , 1.3. posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.), prowadzonego przez marszałka województwa na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992) w zakresie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż: 3.1. dysponuje co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 3.2. dysponuje co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych; 3.3. dysponuje co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej; 3.4. dysponuje co najmniej jednym pojazdem specjalnym, przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szerokości od 2,4 m do 3,0 m oraz umożliwiającego przejazd po drogach, na których możliwe jest poruszanie się samochodami o masie całkowitej (masie własnej + masa załadunku) nieprzekraczającej 5 ton; 3.5. dysponuje bazą magazynowo – transportową usytuowaną na terenie Gminy Słubice lub w odległości nie większej niż 60 km od granic tej gminy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 5. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 917 ze zm.). 6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4 czynności. 7. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 7.1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 7.2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 7.3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 2 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) - tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, imion i nazwisk pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018r. poz. 1000). 9. W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę bądź podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zamawiającemu przysługują kary umowne określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do siwz. 10. Wykonawca zobowiązany jest informować osoby fizyczne, których dane przetwarza o obowiązkach wynikających z art. 13 lub 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1. w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 6.1.1. aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1245), prowadzonego przez Wójta Gminy Słubice w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, potwierdzenie wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez marszałka województwa na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992) w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia oraz zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego 6.1.2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wg załącznika nr 5. 6.2. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia 6.2.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 6.2.2. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VIII ppkt. 6.2.1) SIWZ składa odpowiadające im dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6.2.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 7.1. W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. 7.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: 8.1. Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 8.2. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, 8.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 8. 9. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 9.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 oraz oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3 składane jest w oryginale. 9.2. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 9.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia składane jest w oryginale. 9.4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (art. 24 ust. 11 ustawy Pzp) składane jest w oryginale. 9.5. Pozostałe oświadczenia i dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia „za zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 9.7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. IX Udział innych podmiotów w realizacji zamówienia 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 1.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. IX Udział innych podmiotów w realizacji zamówienia 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 1. X Podwykonawcy 1.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 2.Wykonawca ma obowiązek przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, o ile są już znane, podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym z późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 3.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy oraz oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5.Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
2 dodatkowe odbiory odpadów z terenu przy szkołach w Słubicach ( po imprezach: Powiatowy Dzień Ziemi – maj; odpust w Słubicach – 15 sierpnia). Wykonawca ma dostarczyć na 2 dni przed imprezą 10 szt. pojemników 240l, a odebrać je w ciągu 5 dni po imprezie 30,00
dostarczenie pojemnika 120l oraz odbiór odpadów selektywnych i zmieszanych z „Orlika” w Słubicach (okres 9 miesięcy działania „Orlika” w roku kalendarzowym, co najmniej 1x w miesiącu) 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) Zmiany wysokości opłat wynikających z przepisów prawa a mających wpływ na koszty świadczenia usługi. 2) Inne zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływające na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów. 3) Zmiany wynagrodzenia ryczałtowego w przypadku wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 4) Wprowadzenia zmian w stosunku do opisu przedmiotu umowy (zał. do umowy ) w zakresie wykonania prac w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji przedmiotu umowy. 5) W przypadku niezbędnych zmian prawnych i organizacyjnych Wykonawcy będących wynikiem przepisów powszechnie obowiązujących. 2. W przypadku zaistnienia sytuacji opisanych w ust.1 pkt od 1 do 4 Zamawiający dopuszcza możliwość ewentualnego zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost / zmniejszenie kosztów świadczenia usługi
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-27, godzina: 10:20,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI