Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i unieszkodliwianie ODPADÓW MEDYCZNYCH pochodzących z działalności
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627827345
1.5.8.) Numer faksu: 627827401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kepno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i unieszkodliwianie ODPADÓW MEDYCZNYCH pochodzących z działalności
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-173d011b-d97f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007685/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych pochodzacych z działalności SPZOZ w Kępnie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpital.kepno.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kepno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Szczegółowe informacje zostały zawarte w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ-ZP/1U/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, załadunku, transporcie i unieszkodliwianiu ODPADÓW MEDYCZNYCH pochodzących z działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie. 2. Odbiór odpadów następował będzie z pomieszczenia tymczasowego gromadzenia odpadów medycznych usytuowanego przy Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno.
3. Szacunkowa ilość odpadów medycznych do odbioru i unieszkodliwienia w okresie 12 miesięcy wynosi 49520 kg. Podana ilość jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy gdyż uzależniona jest od liczby pacjentów, ilości wykonywanych zabiegów oraz panującej pandemii COVID-19.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz zdolności technicznej i zawodowej.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji –wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualnej Decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach zgodnie z rodzajem odpadów oddawanych do unieszkodliwienia przez Zamawiającego, określonych w punkcie 1,
b) Zaświadczenia o wpisie do rejestru Baza Danych o Odpadach (BDO), o którym mowa w Dziale IV, Rozdziału 2, art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. : Dz. U. z 2020 r. poz. 150, 284, 322, 568).
c) wykazu – min.2 pojazdów o załadunku minimum 3 000,00 kilogramów przystosowanych do odbioru odpadów o kodach 18 01 02; 18 01 03; 18 01 09 (załącznik nr 3 do SWZ)
d) wykaz usług – min.3 , w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę każdej usługi potwierdzonej odrębną umową nie mniejszą niż 400 000,00 złotych brutto.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
prawidłowo wypełniony formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 1A do SWZ),b) oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr2 do SWZ),
c) Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań
wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzającego, że Wykonawca spełnia określone
wymogi jakościowe w zakresie usług transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych,
potwierdzających spełnianie wymagań norm PN-EN ISO 9001:2015, PN-EN ISO 14001:2015,
PN-ISO 45001:2018-06 lub równoważne aktualne w dacie składania ofert. W przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w/w zaświadczenia przedłoży każdy z
wykonawców w zakresie części zamówienia, za którą będzie odpowiedzialny.
d)Dokumentu wydanego przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska (właściwy miejscowo
dla spalarni), z którego treści wynika, że spalarnia w której będą unieszkodliwiane odpady
medyczne zakaźne jest eksploatowana i spełnia wymogi w zakresie prowadzenia pomiarów
wielkości emisji, a ich standardy są dotrzymane.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1b)składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1b), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.