Odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodach 180102*, 180103*, 18001, 180104,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodach 180102*, 180103*, 18001, 180104, 180109 w związku z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością leczniczą
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-03-08
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. ŚW. JADWIGI W OPOLU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00070465
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodach 180102*, 180103*, 18001, 180104, 180109 w związku z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością leczniczą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. ŚW. JADWIGI W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodociągowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-221

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wszn.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wszn.opole.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodach 180102*, 180103*, 18001, 180104, 180109 w związku z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością leczniczą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91469b9e-9897-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000694/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodach 180102*, 180103*, 18001, 180104, 180109 w związku z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością leczniczą

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wszn.logintrade.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wszn.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
komunikacji wynosi 150 MB. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
użyciu Platformy Przetargowej Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych Czas zapisywany
jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie
potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia
oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości
mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie
zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż
ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych
jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016//679 z dn. 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej RODO - – tym samym dane osobowe podane
przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Dane
osobowe wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr P/2/2021 prowadzonym w
trybie przetargu nieograniczonego. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8
oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Klauzula informacyjna, o
której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje się w rozdziale XXV inne informacje SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P/9/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodach 180102*,180103*, 180101, 180104, 180109 w związku z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością leczniczą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych

90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium cena, Odległość od spalarni i moc przerobowa spalarni

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od spalarni

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Moc przerobowa

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy:
• Wykonawca musi dostarczyć aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwianie odpadów zgodnie z art. 8 i 9 USTAWY z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.) z którego wynika, że Oferent posiada zezwolenie odbiór wszystkich odpadów wytwarzanych przez Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Jadwigi w Opolu określonych w przedmiocie zamówienia.
• Zamawiający żąda dokumentu(zaświadczenia) wydanego przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska (właściwy miejscowo dla spalarni), z którego treści wynika, że spalarnia w której będą unieszkodliwiane odpady medyczne zakaźne jest eksploatowana
• Zezwolenie na odbiór wszystkich odpadów wytwarzanych przez Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Jadwigi w Opolu określonych w przedmiocie zamówienia. W zakresie transportu należy dołączyć do oferty zaświadczenie o nadaniu numeru rejestrowego BDO ( Baza Danych o odpadach)
3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy:
Wykonawca przedstawi umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł. Jeżeli okres ważności umowy ubezpieczenia jest krótszy niż okres trwania przedmiotowej umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nową umowę ubezpieczenia nie później niż w dniu wygaśnięcia dotychczasowej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w/w polisę przedłoży każdy z wykonawców w zakresie części zamówienia, za którą będzie odpowiedzialny.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy:
a) jeżeli Wykonawca wykaże że: dysponuje osobą:- co najmniej 1 osoba na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w zakresie realizacji zamówienia do wykonywania usługi objętej przedmiotem zamówienia.
b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, co najmniej 3 usługi o tonażu nie mniejszym niż 50 000 kg/rok każda i dowody, potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

c) aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwianie odpadów zgodnie z art. 8 i 9 USTAWY z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.) z którego wynika, że Oferent posiada zezwolenie odbiór wszystkich odpadów wytwarzanych przez Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Jadwigi w Opolu określonych w przedmiocie zamówienia.
d) dokument(zaświadczenie) wydane przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska (właściwy miejscowo dla spalarni), z którego treści wynika, że spalarnia w której będą unieszkodliwiane odpady medyczne zakaźne jest eksploatowana
e) zezwolenie na odbiór wszystkich odpadów wytwarzanych przez Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Jadwigi w Opolu określonych w przedmiocie zamówienia. W zakresie transportu należy dołączyć do oferty zaświadczenie o nadaniu numeru rejestrowego BDO ( Baza Danych o odpadach)
f) umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł. Jeżeli okres ważności umowy ubezpieczenia jest krótszy niż okres trwania przedmiotowej umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nową umowę ubezpieczenia nie później niż w dniu wygaśnięcia dotychczasowej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w/w polisę przedłoży każdy z wykonawców w zakresie części zamówienia, za którą będzie odpowiedzialny
g) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, co najmniej 3 usługi o tonażu nie mniejszym niż 50 000 kg/rok każda i dowody - referencje potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
h) wykaz zatrudnionych pracowników na umowę o pracę wykonujących czynności podczas realizacji zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

c) aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwianie odpadów zgodnie z art. 8 i 9 USTAWY z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.) z którego wynika, że Oferent posiada zezwolenie odbiór wszystkich odpadów wytwarzanych przez Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Jadwigi w Opolu określonych w przedmiocie zamówienia.
d) dokument(zaświadczenie) wydane przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska (właściwy miejscowo dla spalarni), z którego treści wynika, że spalarnia w której będą unieszkodliwiane odpady medyczne zakaźne jest eksploatowana
e) zezwolenie na odbiór wszystkich odpadów wytwarzanych przez Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Jadwigi w Opolu określonych w przedmiocie zamówienia. W zakresie transportu należy dołączyć do oferty zaświadczenie o nadaniu numeru rejestrowego BDO ( Baza Danych o odpadach)
f) umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł. Jeżeli okres ważności umowy ubezpieczenia jest krótszy niż okres trwania przedmiotowej umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nową umowę ubezpieczenia nie później niż w dniu wygaśnięcia dotychczasowej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w/w polisę przedłoży każdy z wykonawców w zakresie części zamówienia, za którą będzie odpowiedzialny
g) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, co najmniej 3 usługi o tonażu nie mniejszym niż 50 000 kg/rok każda i dowody - referencje potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
h) wykaz zatrudnionych pracowników na umowę o pracę wykonujących czynności podczas realizacji zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

i) oświadczenie– zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
j) oświadczenie – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ;
k) oświadczenie – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ – jeżeli dotyczy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Nie wyłączając ani nie ograniczają i nie modyfikując okoliczności oraz podstaw zmiany umowy wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy także:
1) w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w takim przypadku, zmianie ulega cena jednostkowa brutto asortymentu objętego przedmiotem umowy, a cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian (Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianach stawek podatku VAT w terminie nie dłuższym, niż 7 dni od daty opublikowania stosownego aktu prawnego);
2) w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu umowy w sytuacji wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, w tym zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-08 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej www.logintrade.pl,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-08 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Pilnie poszukuję firmy do wykonania prac wykończeniowych w pawilonie handlowym - Brzeg
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Pilnie poszukuję firmy do wykonania prac wykończeniowych. Pawilon handlowy w Brzegu. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI