Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Czermin”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERMIN
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Rolnictwa, Budownictwa i Ochrony Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 47
1.5.2.) Miejscowość: Czermin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-304
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627416031
1.5.8.) Numer faksu: 627417324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: os@czermin.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://czermin.wlkp.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Czermin”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8629f5cd-3001-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8629f5cd-3001-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu i Regulaminie ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagania informacyjne zostały szczegółowo określone w załączniku do Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wymagania informacyjne zostały szczegółowo określone w załączniku do Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RB.271.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Czermin.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Odbiór zmieszanych odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i
niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu gminy Czermin.
b) Odbiór selektywnie zbieranych odpadów komunalnych (tworzywa sztuczne i drobne metale, szkło białe,
szkło kolorowe, papier i tektura, odpady biodegradowalne, baterie, leki popiół) od wszystkich
właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z
terenu gminy Czermin oraz odpadów znajdujących się na terenach użyteczności publicznej.
c) Odbiór i transport odpadów przyjmowanych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów, po jego
uruchomieniu będzie do odbioru w kontenerach KP10, KP14 odpady selektywnie zbierane.
Przewidywana ilość odebranych kontenerów od dnia uruchomienia PSZOK-u do końca roku wynosi:
ok. 120 kontenerów. PSZOK, zlokalizowany będzie pod adresem: Czermin 1B, 63-304 Czermin.
d) Wykonawca zobowiązany jest do transportu wszystkich odebranych zmieszanych odpadów
komunalnych i selektywnie zbieranych do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w
Jarocinie zlokalizowanej w Witaszyczkach ul. Mariusza Małynicza 1 63-200 Jarocin.
e) Wykonywanie innych obowiązków wynikających z przepisów prawa w szczególności
przepisów: ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z
2021r. poz. 888 ze zm. ), ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779),
ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1219 z zm.),
Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w
zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122),
Uchwała Nr XX/99/20 Rady Gminy Czermin z dnia 28 maja 2020 w sprawie Regulaminu utrzymania
czystości i porządku na terenie gminy Czermin oraz Uchwała Nr XXIII/109/20 Rady Gminy Czermin z
dnia 13 lipca 2020r zmieniająca datę wejścia w życie Regulaminu, Uchwała Nr XXXV/17/21 z 27
września 2021 r. w sprawie zmiany uchwały o uchwaleniu Regulaminu utrzymania czystości i porządku
na terenie Gminy Czermin.
f) Wykonywanie zamówienia w sposób, który uniemożliwi mieszanie selektywnie zebranych odpadów
komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości.
g) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 7 do SWZ.
Przez nieruchomość niezamieszkałą należy rozumieć – nieruchomość, na której nie zamieszkują
mieszkańcy a powstają odpady komunalne np. zakłady pracy, działalność gospodarcza prowadzona na
posesji, obiekty handlowe i usługowe, domki letniskowe, ogrody działkowe, szkoły, urzędy, obiekty
użyteczności publicznej, cmentarze, ulice, place zabaw, tereny zieleni i parki.
3.1.1. Przewidywalna liczba nieruchomości zamieszkałych, od których będzie trzeba odebrać odpady na
podstawie złożonych deklaracji na terenie gminy Czermin to ok. 1.179 (stan na dzień 14.10.2021 r.-
dane z systemu GOK). Zamawiający nie dysponuje odrębnym wykazem z liczbą osób faktycznie
zamieszkujących. Przewidywalna liczba nieruchomości niezamieszkałych, od których będzie trzeba
odebrać odpady na podstawie złożonych deklaracji na terenie gminy Czermin to ok. 90 (stan na dzień
14.10.2021 r.- dane z systemu GOK). Zamawiający nie dysponuje odrębnym wykazem z liczbą osób
faktycznie zamieszkujących.(załącznik nr 10 i 11)
3.1.2. Przewidywalna ilość wytworzonych odpadów komunalnych zmieszanych z terenu gminy Czermin, którą
trzeba będzie odebrać od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wynosi 460,00
Mg/12 m-cy
3.1.3. Przewidywalna ilość wytworzonego popiołu z terenu gminy Czermin, którą trzeba będzie odebrać od
właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wynosi 320,00 Mg/12 m-cy
3.1.4. Przewidywalna ilość wytworzonych odpadów komunalnych zbieranych selektywnie (opakowania z
papieru i tektury, tworzywa sztuczne i drobne metale, szkło białe, szkło kolorowe, odpady ulegające
biodegradacji, leki, popiół) z terenu gminy Czermin, którą trzeba będzie odebrać od właścicieli
nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych wynosi 293,230 Mg /12 m-cy.
3.1.5. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego
uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez właścicieli nieruchomości. Podane ilości należy
traktować jako orientacyjne.
3.1.6. Powierzchnia gminy Czermin wynosi: 97,8 ha.
3.1.7. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Końcowa wartość (cena netto), wartość podatku VAT oraz ostateczna cena oferty (cena brutto), winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku.
2. Wartości składowe ceny powinny zawierać w sobie ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę. Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian w Formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty (z zastrzeżeniem zapisów art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy). Wszystkie podane ceny winny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
3. Podane przez Wykonawcę ceny jednostkowe będą stanowiły podstawę miesięcznych rozliczeń za faktycznie wykonane usługi.
4. Zakres usług do obliczenia ceny oferty określony jest w pkt. 3 SWZ.
5. Wszystkie ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.
6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
7. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą będzie prowadzone w PLN (polskich złotych).
W przypadku Wykonawcy spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, który na podstawie odrębnych przepisów nie jest zobowiązany do uiszczania VAT na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i który w Ofercie poda cenę z zerową stawką VAT, Zamawiający na etapie oceny i porównania ofert doliczy do ceny ofertowej podatek od towarów i usług w wysokości określonej aktualnie obowiązującymi przepisami, zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy mówiącym o cenie w rozumieniu art. 3 ust. 1 Ustawy o cenach z dnia 5 lipca 2001 r., powyższe wynika z konieczności ustalenia kwoty, która będzie realnie obciążała budżet Zamawiającego z tytułu realizacji zamówienia.
Oferty odrzucone nie będą brały udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pozostałe oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.
2. Kryteria wraz z wagami
Kryterium CENA waga 60 %
Cmin
C = ----------------- x 60
Cx
C - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę, koszt brutto.
Cmin - minimalna cena, koszt brutto zaoferowana w postępowaniu.
Cx – cena, koszt brutto rozpatrywanej oferty.
Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta w kryterium cena wynosi 60 pkt.
Kryterium TERMIN płatności faktury waga 40 %
Termin płatności 7 dni – 0 pkt;
Termin płatności 14 dni – 20 pkt
Termin płatności 21 dni – 30 pkt
Termin płatności 30 dni – 40 pkt.
Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta w kryterium termin płatności faktury wynosi 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury VAT
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
- w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Czermin, zgodnie z art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz art. 43 ustawy z dnia 6 marca 2018r. Prawo przedsiębiorców w zakresie kodów odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia.
- w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wpis do prowadzonego przez Marszałka Województwa Wielkopolskiego rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO, Dział VII), o którym mowa w art. 49 i następne ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej - w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
- dysponują bazą transportowo–magazynową spełniającą wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, usytuowaną w Gminie Czermin lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy oraz posiada tytuł prawny do terenu na którym jest ona zlokalizowana.
- dysponują jednym pojazdem, przystosowanym do odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, spełniającymi wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
- dysponują jednym pojazdem, przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
spełniającymi wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
- dysponują jednym pojazdem, przystosowanym do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
- dysponują jednym pojazdem, przystosowanym do odbierania odpadów, spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z możliwością wjazdu na drogi o szerokości do 3,0 m, z dopuszczalną masą całkowitą do 12 ton, szerokością zabudowy pojazdu nieprzekraczającą 2,5 m.
- dysponują jednym pojazdem typu: hakowiec/bramowiec, przystosowany do odbierania kontenerów, KP 10, KP14
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawca złoży wymagane przez zamawiającego oświadczenia oraz dokumenty.
2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oraz oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Na podstawie i w granicach art. 455 ustawy dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o zamówienie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
2) Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia:
a) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku, gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości stawki podatku VAT na przedmiot usługi;
b) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie ilości odbieranych odpadów i wysokości wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku wystąpienia powodów niezależnych od Zamawiającego (np. w przypadku błędnego oszacowania ilości odpadów) z zachowaniem cen jednostkowych podanych w ofercie;
c) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy);
d) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego;
e) dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia;
f) konieczności zmiany harmonogramu odbioru odpadów komunalnych, przy zachowaniu częstotliwości odbioru odpadów;
g) konieczności zmian w strukturze zamówienia kwalifikowanego w Specyfikacji Warunków Zamówienia jako prawo opcji wynikającej z konieczności zwiększenia odbioru ilości odpadów odbieranych selektywnie przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości odbieranych odpadów zmieszanych lub na odwrót, przy jednoczesnym zastrzeżeniu, że zmiany te (po ponownym przeliczeniu maksymalnego wynagrodzenia) nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia;
h) postanowienia zawartej umowy w zakresie udziału podwykonawców (jeżeli Wykonawca 14 przewidywał powierzenie części zamówienia do wykonania podwykonawcom) w realizacji zamówienia mogą ulec zmianie w przypadku zmiany podwykonawców i powierzenia części zamówienia nowym podwykonawcom. 2. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-02 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-02 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni