Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych, odbiór i zagospodarowanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych, odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Zarszyn
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZarszyn
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-11-04
  • ZamawiającyGmina Zarszyn
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00401157
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych, odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Zarszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zarszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bieszczadzka 74

1.5.2.) Miejscowość: Zarszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-530

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zarszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych, odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Zarszyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-060313c7-503f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059416/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i transport odpadów komunalnych, odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych oraz obsługa, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z gminnego PSZOK.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zarszyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej
pod adresem: https://zarszyn.ezamawiajacy.pl
Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert
oraz wszelkich oświadczeń odbywa się przy użyciu Platformy.
Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się
datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla
wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wskazuje informacje, o
których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w
sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu
dostępnego pod adresem https://zarszyn.ezamawiajacy.pl:
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome
lub MS Edge
• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
c) Zamawiający rekomenduje, aby Wykonawca, przed przystąpieniem do składania ofert w systemie,
zapoznał się z Instrukcją korzystania z systemu, która dostępna jest w sekcji „regulacje i procedury
procesu zakupowego” oraz zasadami rejestracji w systemie, o których mowa w regulaminie dostępnym
pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin.
Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
• dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
• dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany
oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz
podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w
txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,
gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IDG.271.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 938427,68 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie usługi polegającej na odbieraniu odpadów
komunalnych zmieszanych, selektywnych oraz odbieranie i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych
z nieruchomości zamieszkałych i domków letniskowych zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy
Zarszyn oraz obsługę transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z gminnego punktu selektywnej
zbiórki odpadów (GPSZOK). Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
zamieszkałych i domków letniskowych obejmuje następujące miejscowości: Bażanówka, Długie, Jaćmierz,
Jaćmierz-Przedmieście, Nowosielce, Odrzechowa, Pastwiska, Pielnia, Posada Jaćmierska, Posada Zarszyńska
i Zarszyn. Zameldowanych na pobyt stały w Gminie Zarszyn na dzień 30 września 2022 r. było 9049 osób.
Odbieraniem odpadów komunalnych objętych zostanie około 7304 osób (liczba mieszkańców na podstawie
danych pochodzących za złożonych przez właścicieli nieruchomości deklaracji o wysokości opłaty za
gospodarowanie odpadami komunalnymi), które zamieszkują w 2473 gospodarstwach na terenie 11 sołectw,
podzielonych na 2 rejony.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: ekologiczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Nie dotyczy
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek jeżeli Wykonawca wykaże że:
 posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Zarszyn, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 z późn.zm.).
 posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami w oparciu o art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2022 r. poz. 699 z późn. zm)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek powinien być spełniony przez każdego Wykonawcę.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Nie dotyczy
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy:
Nie dotyczy
b) dotyczącej osób:
Nie dotyczy
c) dotyczącej sprzętu:
 dysponuje lub będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia:
­ - co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
­ - co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
­ - co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów bez frakcji kompaktującej.
­ -co najmniej jednym pojazdem o DMC do 3,5 tony do odbierania odpadów
z nieruchomości położonych przy wąskich drogach z utrudnionym dojazdem.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.8. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego:
1) zaświadczenie o aktualnym wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzony przez Wójta Gminy Zarszyn, zgodnie z art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 z późn.zm.), w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 8.2 ppkt 2 SWZ,
2) zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami w oparciu o art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 8.2 ppkt 2 SWZ.
3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do Umowy
w przypadkach:
1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT);
2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z działaniem siły wyższej
w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych;
3) na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy dopuszcza się, ze skutkiem od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego następującego po jego złożeniu, dokonania zmiany (korekty) wynagrodzenia określonego w § 15 o:
a) wskaźnik wynoszący 1/5 wielkości procentowej zmiany ceny paliwa (proporcji, aktualnej na dzień poprzedzający datę złożenia wniosku, ceny hurtowej paliwa dostępnej na stronie www.orlen.pl do ceny hurtowej obowiązującej na dzień podpisania Umowy, lub dokonania jej ostatniego aneksowania ze względu na wcześniejszą zmianę ceny paliwa). Dopuszcza się maksymalnie dwukrotną zmianę z tego tytułu w okresie obowiązywania Umowy,
b) wskaźnik wynoszący 3/100 wielkości procentowego wzrostu stawki opłaty za korzystanie ze środowiska w stosunku do stawki obowiązującej na dzień podpisania Umowy. Dopuszcza się maksymalnie jednokrotną zmianę z tego tytułu w okresie o obowiązywania Umowy.
2. Wykonawca, w sytuacji, o których mowa w ust. 1 pkt 3) niniejszego paragrafu zobowiązany jest do:
1) poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej wniosku, o zaistnieniu przesłanki do zmiany postanowień Umowy,
2) udowodnić Zamawiającemu, że zmiana o której mowa w ust. 2 ma wpływ na koszty wykonania realizowanego zamówienia przez Wykonawcę oraz dołączyć do wniosku stosowne wyliczenia i analizy,
3) w oparciu o powyższe Zamawiający przeanalizuje złożony wniosek i po akceptacji, sporządzi aneks do umowy, który zweryfikuje wynagrodzenie Wykonawcy od pierwszego dnia miesiąca następującego po złożeniu wniosku.
3. Każda zmiana Umowy wymaga formy pisemnego aneksu – pod rygorem nieważności, z tym że zmiana harmonogramu odbioru odpadów i trasy przejazdów nie wymaga zmiany Umowy. Niedopuszczalne są jednak, pod rygorem nieważności, zmiany postanowień zawartej Umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do Umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz określił warunki takiej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami na Platformie zakupowej pod adresem: https://zarszyn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z przesłanek wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) zwanej dalej Ustawą o szczególnych rozwiązaniach, tj. w przypadkach gdy:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli do budynku usługowego z pokojami gościnnymi - Ustrzyki Dolne
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli do budynku usługowego z pokojami gościnnymi przeznaczonego na cele turystyczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI