ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY ŁYSE

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY ŁYSE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁyse
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Łyse
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-22
  • Numer ogłoszenia564949-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 564949-N-2020 z dnia 2020-07-22 r.

Gmina Łyse: ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY ŁYSE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łyse, krajowy numer identyfikacyjny 55066817200000, ul. ul. Ostrołęcka  2 , 07-437  Łyse, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 725 027, e-mail inwestycje_lyse@wp.pl, faks 29 7725003 w. 41.
Adres strony internetowej (URL): https://uglyse.e-bip.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://uglyse.e-bip.eu/index.php?id=127

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://uglyse.e-bip.eu/index.php?id=127

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
Urząd Gminy w Łysych, ul. Ostrołęcka 2, 07-437 Łyse, pok. Nr 110 - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY ŁYSE
Numer referencyjny: GZP.271.14.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest odbieranie i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Łyse oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Łysych (tzw. PSZOK), zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku na w gminach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.) obowiązującym miejscowo planem gospodarki odpadami oraz zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łyse. Odpady komunalne należy dostarczyć do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych, ul. Komunalna 8, 07-410 Ostrołęka.Przedmiot zamówienia wg CPV: 90500000-2 Usługi związane z odpadami, 90511000-2 Usługi wywozu odpadów,90512000-9 Usługi transportu odpadów,90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych,90533000-2 Usługi gospodarki odpadami,34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych odpadów w stosunku do przedstawionej powyżej ilości oraz prawo do zmiany rodzaju odpadów komunalnych w zależności od faktycznych potrzeb i ilości, bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu.Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonujące obowiązki w zakresie odbierania i transportu odpadów komunalnych. Wykonawca na żądanie zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera załącznik nr 7 do SIWZ – ogólne warunki umowy.1. Wymogi dotyczące przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnych; Wykonawca jest zobowiązany do: przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, zielonych i bioodpadów (odpadów ulegających biodegradacji) z terenu gminy Łyse do instalacji komunalnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.2. Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości;Odpady komunalne będą odbierane z częstotliwością zgodną z uchwałą Nr XI/82/2019 Rady Gminy Łyse z dnia 30.12.2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i przetransportowanie następujących odpadów:a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (w tym popiół) - 2 razy w miesiącu w odstępach co najmniej 2 tygodniowych z każdego gospodarstwa domowego;b) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny, obejmujące następujące frakcje odpadów: - metalu, tworzywa sztucznego i opakowań wielomateriałowych - 1 raz w miesiącu, - szkła – 1 raz na trzy miesiące z każdego gospodarstwa domowego.c) odpady komunalne ulegające biodegradacji – w okresie kwiecień – październik - 2 razy w miesiącu w odstępach co najmniej 2 tygodniowych, natomiast w okresie listopad – marzec - co najmniej 1 raz w miesiącu, z każdego gospodarstwa domowego, które zgłosi takie zapotrzebowanie - tj. z gospodarstw, które nie będą kompostować odpadów biodegradowalnych na terenie własnej nieruchomości ( 329 gospodarstw). Mieszkańcy Gminy Łyse dostarczać będą do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Łysych papier i tekturę, odpady z papieru i odpady opakowane z tektury.Wykonawca musi odebrać odpady z PSZOK 1 raz w tygodniu w czwartek do godz. 15:00.PSZOK znajduje się w miejscowości Łyse, ul. H. Sienkiewicza, działka nr 93/3, prowadzony przez Gminną Jednostkę Usług Komunalnych w Łysych.3. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska;Wykonawca zobowiązany jest:a) zapewnić, aby pojazdy i urządzenia wykorzystywane przy odbiorze odpadów komunalnych były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich gromadzenia, przeładunku a także transportu,b) myć i dezynfekować pojazdy oraz urządzenia z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie,c) prowadzić dokumentację zawierającą informacje o stosowanych środkach dezynfekujących oraz o częstotliwości wykonywanej dezynfekcji pojazdów i urządzeń, którą ma obowiązek przedstawić na żądanie zamawiającego. 4. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem; a) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ilościową i jakościową ewidencję odpadów komunalnych odbieranych z terenu Gminy Łyse, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tych ustaw.b) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą miesięczną kartę przekazania odpadów komunalnych z danego miesiąca zgodnie z załącznikiem Nr 1 Rozporządzenia Ministra Środowiska1) z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U z 2019 r., poz. 819).5. Szczegółowy sposób postępowania w przypadku stwierdzenia nieselektywnego zbierania odpadów;Przed wykonaniem usługi odbioru odpadów z nieruchomości mieszkańców Wykonawca jest zobowiązany do kontroli rodzaju odpadów i zgodności ich z przeznaczeniem pojemnika lub worka. Wykonawca w przypadku stwierdzenia naruszenia regulaminu w zakresie umieszczenia odpadów komunalnych do selektywnego zbierania odpadów, powiadomi gminę i właściciela nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować ten fakt ( opis nieruchomości, zdjęcia w postaci cyfrowej) i powiadomić niezwłocznie gminę. Powiadomienie właściciela nieruchomości nastąpi poprzez pozostawienie informacji w dwojaki sposób: poprzez pozostawienie informacji pisemnej w skrzynce na listy a także poprzez naklejenie na pojemniku kartki ( w przypadku braku skrzynki na listy wystarczy naklejenie na pojemniku kartki) z następującą treścią:„Informuje się właściciela nieruchomości nr ……….. przy ulicy………….. w miejscowości …………………., że odpady komunalne są zbierane niezgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Łyse. W dniu………… stwierdzono, że umieszczono odpady…………………. w pojemnikach/ workach selektywnego zbierania. Kolejne następujące po sobie naruszenie Regulaminu lub czwarte w ciągu roku kalendarzowego będzie skutkowało utratą uprawnienia do stosowania opłaty w obniżonej wysokości i naliczenie opłaty jak za odpady komunalne zmieszane.”Dwa kolejne powiadomienia lub trzy powiadomienia w ciągu roku kalendarzowego, przez podmiot odbierający odpady, o naruszeniu regulaminu będzie skutkowało naliczeniem opłaty jak za odpady zmieszane. Wykonawca będzie przestrzegał zasad wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych. 6. Instalacja komunalna, do której podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości gminy Łyse jest obowiązany przekazać odebrane odpady - Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych, ul. Komunalna 8, 07-410 Ostrołęka.7. Szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości.a) Przedmiot zamówienia obejmuje usługi polegające na odbieraniu i transporcie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Łyse, na których zamieszkują mieszkańcy i z PSZOK oraz wyposażenie od dnia rozpoczęcia świadczenia usług tj. 1 stycznia 2021 roku wszystkich przedmiotowych nieruchomości w worki na odpady. Niesegregowane odpady komunalne (zmieszane) gromadzone będą w pojemnikach lub workach (w przypadku, gdy właściciel nie posiada pojemnika na odpady zmieszane), natomiast selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie odbywać się w systemie workowym. Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości w cenie świadczonej usługi za odbiór i transport odpadów komunalnych po 2 szt. worków o pojemności 120 dm³ każdej frakcji (wymienionej w rozdz. II, pkt 2 przy każdorazowym świadczeniem usługi. Przy pierwszym odbiorze odpadów Wykonawca dostarczy worki z frakcji „PAPIER”: mieszkańcom po 2 worki i do PSZOK po 100 worków. PSZOK będzie wydawał mieszkańcom worki w ilości przyjętych worków z odpadami. Przy odbiorze odpadów Wykonawca pozostawi właścicielowi nieruchomości i w PSZOK taką samą liczbę worków, jaką odbiera z odpadami zebranymi selektywnie. W razie zapotrzebowania na większą ilość worków właściciel nieruchomości i PSZOK zgłosi ten fakt do Wykonawcy, który dostarczy je podczas zbiórki odpadów w danej miejscowości. Ilość wymaganych pojemników i worków określa załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku pojawienia się nowych nieruchomości zamieszkałych i na których powstawać będą odpady komunalne, zakładając że łączna ilość dostarczonych pojemników i worków nie przekroczy ilości podanych w załączniku nr 1 do SIWZ wykonawca bez dodatkowej opłaty dostarczy pojemniki i worki pod wskazany przez zamawiającego adres w terminie do 7 dni od pisemnego przekazania takiej informacji wykonawcy.b) Odpady będą odbierane z nieruchomości na terenie gminy, których wykaz stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz zawiera szacunkową liczbę pojemników i worków na odpady dla danej nieruchomości. Szczegółowy wykaz nieruchomości (opracowany na podstawie złożonych deklaracji), które wykonawca będzie musiał wyposażyć w worki, zamawiający dostarczy przy podpisywaniu umowy. Wykonawca dostarczy zamawiającemu najpóźniej w ciągu 5 dni licząc od 1 stycznia 2021 r. pisemne potwierdzenie wyposażenia w worki przedmiotowych nieruchomości.c) Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia harmonogramu wywozu odpadów z terenu gminy obejmującego okres od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. i jego przekazania zamawiającemu do zaakceptowania w terminie dwóch tygodni przed rozpoczęciem realizacji danej umowy- wykonawca w ramach umowy na odbiór i transport odpadów komunalnych przygotuje na własny koszt i dostarczy wraz z pojemnikami i workami na odpady komunalne dla wszystkich nieruchomości objętych zamówieniem uzgodnione z zamawiającym harmonogramy wywozu odpadów. Harmonogram wywozów będzie również zawierał informacje podane po podpisaniu umowy przez zamawiającego dotyczące wysokości opłaty, terminów wnoszenia opłaty za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, oraz inne istotne dla zamawiającego informacje. Harmonogram dostarczany mieszkańcom powinien być wydrukowany na papierze w kolorze o wielkości co najmniej odpowiadającej formatowi A4.d) Odpady komunalne, będą odbierane z pojemników i worków wyłącznie do tego celu przeznaczonych i opisanych/oznaczonych dla poszczególnych grup odpadów jak niżej : - odpady zmieszane - pojemnik lub worek w kolorze czarnym oznaczony napisem „ZMIESZANE” - odpady z tworzyw sztucznych, metali, wielomateriałowych–worek – kolor żółty z napisem „ metale , tworzywa sztuczne”,- szkło białe i kolorowe- worek – kolor zielony z napisem „szkło”,- odpady z papiery i tektury – worek- kolor niebieski z napisem „papier”,-odpady biodegradowalne – pojemnik lub worek- kolor brązowy z napisem „BIO”.W przypadku gdy odpady z danej nieruchomości nie mieszczą się w pojemniku lub worku o pojemności 120 dm³ Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest odebrać odpady zgromadzone również w workach i wystawione w dniu odbioru przez właściciela nieruchomości.e) Powierzchnia gminy Łyse wynosi 246,45 km². Liczba zameldowanych mieszkańców gminy wynosi 8523 (wg ewidencji ludności, stan na dzień 08.07.2020 r.) Liczba gospodarstw domowych objętych zamówieniem, zgodnie ze złożonymi deklaracjami oraz danymi na dzień 08.07.2020 r. wynosi 1883 szt. Podane ilości w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego przy uwzględnieniu powstawania nowych nieruchomości oraz migracji ludności. Podana ilość gospodarstw domowych jest ilością szacunkową.W trakcie trwania Zamówienia przewiduje się możliwość wzrostu obsługiwanej liczby gospodarstw domowych objętych usługą odbioru i transportu odpadów komunalnych. Zestawienie zebranych deklaracji na dzień 08.07.2020 r.- Liczba gospodarstw które złożyły deklaracje o wysokości opłaty i sposobie zbiórki odpadów komunalnych – 1883Podana ilość gospodarstw domowych jest aktualną ilością jaką wykonawca zobowiązany będzie obsłużyć w ramach zaproponowanego wynagrodzenia. Liczba gospodarstw w trakcie realizacji umowy może się zwiększyć do 2000 szt. f) Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych:- w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego – w godzinach pracy instalacji komunalnej,- w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru,- niezależnie od warunków atmosferycznych,- zabezpieczając przewożone odpady przed wysypaniem w trakcie transportu; w przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itd.).8. Informacje dodatkowe:Długość dróg przebiegających przez gminę:- drogi gminne gruntowe - 59,0 km- drogi gminne bitumiczne – 98,00 km- drogi powiatowe - 71 km- drogi wojewódzkie – 28,145 kmPodane dane są jedynie danymi orientacyjnymi i nie stanowią wystarczającej podstawy do wyliczenia łącznej trasy jaką będzie musiał jednorazowo przebyć wykonawca na terenie gminy Łyse. Podanie bardziej szczegółowych danych nie jest możliwe i uzasadnione, ze względu na różne możliwości przebiegu tras podczas odbioru odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie gminy. Wykonawcy podając cenę za 1Mg odebranych odpadów są zobowiązani należycie oszacować wszystkie koszty transportu. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwiększenia wynagrodzenia z tytułu niewłaściwego oszacowania przez wykonawcę długości tras koniecznych do przejechania w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Niniejsze stanowisko wynika z faktu, że długość tras będzie uzależniona również od właściwości wykonawców, co do których zamawiający nie posiada wystarczającej wiedzy (np. baza wykonawcy, właściwości posiadanych pojazdów itp.)Szacowana masa odpadów odebranych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Łyse – 1305 Mg, w tym:- niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych zmieszanych z popiołem o kodzie 20 03 01 w ilości szacunkowej ok. 850,00 Mg;- odpadów ulegających biodegradacji o kodach 20 02 01, 20 01 08 w ilości szacunkowej ok. 30,00 Mg;- papieru i tektury, opakowań z papieru i tektury o kodach 20 01 01, 15 01 01 w ilości szacunkowej ok. 10,00 Mg (z PSZOK);- tworzyw sztucznych, opakowań z tworzyw sztucznych o kodach 15 01 02, 20 01 39 w ilości szacunkowej ok. 280,00 Mg;- metali, opakowań z metali o kodach 15 01 04, 20 01 40 w ilości szacunkowej ok. 40,00 Mg;- szkła, opakowań ze szkła o kodach 20 01 02, 15 01 07 w ilości szacunkowej ok. 60,00 Mg;- odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w ilości szacunkowej ok. 30,00 Mg (z PSZOK);- zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20, 01 23 i 20 01 35 o kodzie 20 01 36 w ilości szacunkowej 5,00 Mg (z PSZOK).9. Obowiązki wykonawcya) przekazywanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych bezpośrednio do instalacji komunalnej.b) przekazywanie odebranych selektywnie zbieranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwienia odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797, z późn. zm.) . c) informowanie zamawiającego o każdym stwierdzonym przez wykonawcę naruszeniu obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz niezwłoczne, pisemne informowanie zamawiającego o przypadkach niedopełnienia przez właścicieli nieruchomości ww. obowiązku. Konieczne jest dołączenie dokumentacji fotograficznej obrazującej stwierdzone nieprawidłowości z oznaczeniem dnia i godziny wykonania dokumentacji.d) w sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy zamawiającym a wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru.e) odbiór odpadów odbywać się będzie z pojemników i worków wystawionych przez właściciela nieruchomości na zewnątrz posesji lub ustawionych w pergolach śmietnikowych, do których zapewniony jest swobodny dojazd. Właściciel nieruchomości w dniu odbioru odpadów komunalnych jest zobowiązany ustawić pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych przed nieruchomość tak, aby umożliwić odbiór odpadów przez uprawniony podmiot. Właściciele nieruchomości do których prowadzą drogi wewnętrzne stanowiące dojazd do posesji zobowiązani są do ich utrzymywania w dobrym stanie technicznym zapewniającym ich przejezdność. W przypadku nie zapewnienia odpowiedniego dojazdu do posesji lub z uwagi na brak miejsca manewrowego właściciele nieruchomości wystawiają pojemniki na odpady komunalne przy zjeździe z drogi publicznej w dniu odbioru odpadów komunalnych.f) Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości.g) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.h) Wykonawca udostępni zamawiającemu możliwość dostępu poprzez Internet do systemu GPS, w który obowiązkowo wyposażone mają być pojazdy wykorzystywane do odbioru odpadów komunalnych. System monitoringu GPS powinien zapisywać otrzymywane dane, umożliwiać przechowywanie i odczyt danych przez okres co najmniej roku. Jednocześnie system ten powinien posiadać możliwość generowania dziennych raportów o położeniu pojazdów, miejscach postoju i wyładunku odpadów w instalacji docelowej.i) Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy.j) Wykonawca winien zapewnić kontakt telefoniczny co najmniej w godz. 7:30 – 15:30 celem nadzorowania przez Zamawiającego odbierania odpadów na terenie gminy.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90533000-2
34928480-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:a) wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) chyba, że Wykonawca posiada wpis do rejestru zgodnie z przepisem art. 233 ustawy o odpadach;b) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Łyse, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia, co najmniej: a) 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;b) 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;c) 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej, który spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) koncesje, zezwolenie lub licencje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj.: wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dn. 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.),b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) chyba, że Wykonawca posiada wpis do rejestru zgodnie z przepisem art. 233 ustawy o odpadach,c) oświadczenie wykonawcy w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 8.1. Oferta powinna składać się z: 1) formularza ofertowego zgodnego z treścią załącznika nr 2; 2) dowodu wniesienia wadium; 3) aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4) pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile ofertę składa pełnomocnik, 5) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
6.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 6.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz. 1146). 6.3 Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Gmina Łyse prowadzony przez Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu, Oddział w Łysych numer rachunku 47 8920 0001 0017 5362 2000 0050 z dopiskiem na przelewie: Wadium – odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Łyse. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 6.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta b) (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej. Oryginał dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (Gwaranta) składany jest przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji, jako załącznik.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
15.4. W trakcie realizacji umowy, jej postanowienia mogą ulec zmianom, przy czym zmiany mogą dotyczyć: 1) Zmiana sposobu świadczenia usługi związana ze zmianą ilości oddzielnie segregowanych „strumieni” odpadów komunalnych. Warunkiem zmiany będzie ewentualna zmiana Uchwały Rady Gminy Łyse regulującej przedmiotowe kwestie. 2) Zmiana sposobu świadczenia usługi. Warunkiem zmiany będzie:  ewentualna zmiana Uchwały Rady Gminy Łyse regulującej przedmiotowe kwestie,  zmiany krajowych przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,  niezależne od stron umowy zmiany organizacyjne dotyczących osób kluczowych,  wystąpienie nieprzewidzianej, niezawinionej przez żadną ze stron sytuacji losowej. 3) Zmiana w zakresie ceny za świadczone usługi. Warunkiem zmiany będzie:  wystąpienie urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy,  zmiana ilości nieruchomości zamieszkałych z których wykonawca będzie świadczył usługę odbioru odpadów komunalnych dla większej ilości gospodarstw na terenie gminy Łyse w stosunku do ilości nieruchomości wykazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 4) Zmiana stron umowy. Warunkiem zmiany będzie zmiana kapitałowa, prawna lub organizacyjna stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-31, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20 - Pułtusk
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI