Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Augustów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Augustów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoAugustów
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Augustów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-16
  • Numer ogłoszenia610361-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610361-N-2020 z dnia 2020-11-16 r.

Gmina Augustów: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Augustów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Augustów.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Augustów, krajowy numer identyfikacyjny 79067092900000, ul. Mazurska  1c , 16-300  Augustów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 087 6433056, 6433771, , e-mail gmina-augustow@home.pl, , faks 876 432 903.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
Tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.ug.augustow.wrotapodlasia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać osobiście, przesłać pocztą lub za pośrednictwem kuriera.
Adres:
Gmina Augustów, ul. Mazurska 1C, 16-300 Augustów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Augustów
Numer referencyjny: OSW.271.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Augustów i transportu odebranych odpadów w okresie od 01-01-2021 r. do 31-12-2022 r. Odbiór odpadów komunalnych winien odbywać się zgodnie z wytycznymi obowiązującego Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podlaskiego, obowiązującymi w czasie trwania umowy uchwałami Rady Gminy Augustów w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Augustów oraz innymi aktami prawa krajowego lub miejscowego mogącymi mieć wpływ na realizację zamówienia.Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) dla Gminy Augustów to:- Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Koszarówce ze Stacją Przeładunkową w Augustowie,- Zakład Recyklingu w Dolistowie Starym.Operator RIPOK-u, to: BIOM Sp. z o. o. z siedzibą w Dolistowie Starym I 144, 19-124 Jaświły, Biuro Zarządu: Zabiele 37, 19-124 Jaświły,Odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Augustów należy przekazać do:- Stacji Przeładunkowej w Augustowie lub do Zakładu w Koszarówce – odpady komunalne zmieszane,- Zakładu Recyklingu w Dolistowie Starym lub do ZZO w Koszarówce – odpady komunalne zebrane selektywnie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć poszczególne rodzaje odpadów komunalnych w wyżej wskazane miejsca. W przypadku awarii w/w RIPOK-u, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpadów do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi, do której przypisana jest Gmina Augustów, zgodnie z obowiązującym Planem Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego. Nie może to stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.Zamawiający podpisał z właścicielem porozumienie na zagospodarowanie odpadów komunalnych i ponosi koszty ich zagospodarowania. Wykonawca będzie zobowiązany podpisać umowę/porozumienie z operatorem RIPOK na nieodpłatne przekazywanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Augustów. Usługa odbierania odpadów komunalnych na terenie Augustów obejmuje odbieranie odpadów komunalnych (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Augustów) następujących rodzajów odpadów:1) papier i tektura,2) tworzywa sztuczne i metale oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe,3) szkło,4) bioodpady,5) popiół,6) odpady niebezpieczne,7) przeterminowane leki i chemikalia,8) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki,9) zużyte baterie i akumulatory,10) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,11) meble i inne odpady wielkogabarytowe,12) zużyte opony,13) Odpady budowlane i rozbiórkowe,14) odpady tekstyliów i odzieży,15) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne niezawierające odpadów wymienionych w pkt. 1-14.Podmiot odbierający odpady od właścicieli nieruchomości zobowiązany jest odebrać selektywnie co najmniej następujące frakcje odpadów:1) tworzywa sztuczne,2) metale-drobny złom,3) wielomateriałowe,4) papier i makulaturę,5) odpady ze szkła,6) bioodpady, w tym odpady zielone, 7) popiół.Od właściciela nieruchomości należy odbierać każdą zebraną i przekazaną przez właściciela nieruchomości ilość odpadów komunalnych.Pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych lub selektywnych zapewniają właściciele nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia worków do gromadzenia odpadów selektywnie zbieranych w sposób następujący: po każdorazowym odbiorze tych odpadów pozostawić worki w ilości i rodzaju odpowiadającym odebranym workom. Worki powinny być oznaczone informacją/kolorem o rodzaju gromadzonych w nich odpadów: 1) niebieski oznaczony napisem ,,papier” - z przeznaczeniem odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru, odpady opakowaniowe z tektury; 2) zielony oznaczony napisem ,,szkło” - z przeznaczeniem na szkło, w tym odpady opakowaniowe ze szkła; 3) żółty oznaczony napisem ,,metale i tworzywa sztuczne” - z przeznaczeniem metale, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe;4) brązowy oznaczony napisem ,,bio” - z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji w tym bioodpady i odpady zielone;5) bezbarwny - z przeznaczeniem na popiół.INFORMACJE OGÓLNEW skład Gminy Augustów wchodzi 36 sołectw,Na terenie gminy Augustów, zgodnie ze złożonymi deklaracjami, znajduje się 1448 nieruchomości zamieszkałych. Łącznie 561 gospodarstw zadeklarowało brak kompostownika. Dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia.Ilość zebranych na terenie Gminy Augustów odpadów komunalnych zgodnie z danymi z instalacji. Rodzaje odpadów Ilość odpadów w 2019 r. [w Mg]Zmieszane odpady komunalne 767,04Papier i tektura 26,88popiół 29,72Tworzywa sztuczne 99,29Szkło 82,03Wielkogabarytowe 33,94Uwaga: podane powyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne. Faktyczne ilości odpadów, w okresie realizacji zamówienia, mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego.Zmiana liczby obsługiwanych nieruchomości oraz zmiana ilości wywożonych odpadów komunalnych nie będzie powodowała zmiany umowy ani zmiany wartości zamówienia.CZĘSTOTLIWOŚĆ I SPOSÓB ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH:1. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości:1) z budynków mieszkalnych jednorodzinnych i domków letniskowych: a) odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) odbierane będą nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, a w okresie od kwietnia do października – raz na dwa tygodnie;b) bioodpady stanowiące odpady komunalne odbierane będą nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, a w okresie od kwietnia do października – raz na dwa tygodnie;c) segregowane odpady komunalne tj.:- papier i tektura, - tworzywa sztuczne i metale oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe,- szkło,odbierane będą z częstotliwością zgodną z ustalonym harmonogramem, jednak nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu;d) popiół odbierany będzie w sezonie grzewczym nie rzadziej niż jeden raz na dwa miesiące. 2) z budynków nie zamieszkałych, a na których powstają odpady komunalne: a) odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) odbierane będą nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, a w okresie od kwietnia do października – raz na dwa tygodnie.Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych (w szczególności dot. cmentarzy i przystanków autobusowych) na zgłoszenie. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do odbioru odpadów w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia potrzeby odbioru. b) bioodpady stanowiące odpady komunalne odbierane będą nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, a w okresie od kwietnia do października – raz na tydzień;c) segregowane odpady komunalne tj.:- papier i tektura, - tworzywa sztuczne i metale oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe,- szkło,odbierane będą z częstotliwością zgodną z ustalonym harmonogramem, jednak nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu. 2. Segregowane odpady komunalne w miejscach użyteczności publicznej tj. szkoły, świetlice wiejskie oraz Centrum Kultury i Biblioteka w Żarnowie Drugim, gromadzone będą w pojemnikach, 3. Po uzgodnieniu z zamawiającym dopuszcza się odbiór odpadów zmieszanych oraz bioodpadów w jednym terminie.4. Odbiór odpadów od właścicieli nieruchomości Wykonawca winien realizować od poniedziałku do soboty w godzinach od 6 do 20.5. Odpady należy odbierać w terminach określonych w harmonogramie, niezależnie od utrudnień wynikających z warunków drogowych (remonty, przebudowy, wąska droga, itp.) lub atmosferycznych (deszcze, zawieje, zamiecie śnieżne itp.). W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę odbioru odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji.6. Wykonawca zapewnia mieszkańcom Gminy Augustów Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) – który będzie zlokalizowany na terenie Gminy Augustów lub w odległości nie większej niż 20 km od granicy administracyjnej Gminy Augustów. W PSZOK-u będą gromadzone następujące odpady: 1) papier, 2) tworzywa sztuczne i metale oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, 3) szkło, 4) bioodpady, 5) popiół 6) odpady niebezpieczne, 7) przeterminowane leki i chemikalia, 8) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, 9) zużyte baterie i akumulatory, 10) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 11) meble i inne odpady wielkogabarytowe, 12) zużyte opony, 13) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne w ilości 0,50 Mg na nieruchomość, na rok, 14) odpady tekstyliów i odzieży.7. Punk Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych otwarty będzie min. 5 dni w tygodniu przez 4 godziny dziennie.8. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi w ciągu roku jedną zbiórkę odpadów wielkogabarytowych na zasadzie wystawki w terminie uzgodnionym z Zamawiającym po uprzednim poinformowaniu mieszkańców o prowadzonej zbiórce. 9. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca udostępni następujące rodzaje pojemników, z których odbierane będą zmieszane odpady komunalne: 3 szt kontenery o poj. 7m3 ustawione na placach (parkingach) w miejscowościach Janówka, Kolnica, Gabowe Grądy; 35 koszy o minimalnej pojemności 30 l ustawionych przy przystankach autobusowych położonych na terenie gminy Augustów. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych z w/w pojemników według ustalonego harmonogramu bezpośrednio z terenu tych nieruchomości.SPOSÓB REALIZACJI USŁUG1. Wykonawca jest zobowiązany do:a) odbierania wszystkich odpadów zebranych w pojemnikach i/lub workach i w ich bezpośrednim otoczeniu,b) Wykonawca zobowiązany jest zbierać odpady leżące poza pojemnikami. Pojemniki po opróżnieniu powinny być puste, bez resztek odpadów i odstawione na miejsce, z którego je pobrano,c) uprzątnięcia miejsca zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów, jeśli jest to wynikiem jego działalności,d) porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami wysypanymi z pojemników, kontenerów lub worków w trakcie realizacji usługi wywozu,e) odstawienia opróżnionego kontenera lub pojemnika w miejsce, gdzie był wystawiony,f) świadczenia usług w sposób ograniczający do minimum niedogodności dla mieszkańców oraz utrudnienia w ruchu drogowym,g) odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego w szczególności zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru,h) zabezpieczenia ładowanych i przewożonych odpadów przed wysypaniem, rozwianiem lub wyciekiem, a w przypadku wydostania się odpadów – do natychmiastowego usunięcia skutków zaistniałych zdarzeń.2. Wykonawca będzie prowadził usługi odbioru z należytą starannością, w taki sposób by nie uszkodzić pojemników do zbierania odpadów w tym należących do właścicieli nieruchomości i Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiadał na zniszczenie lub uszkodzenie pojemników na zasadach wynikających z Kodeksu cywilnego. 3. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy ponoszenie odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym i innych ustawach.4. Odpady komunalne (zmieszane, pozostałe i selektywnie zebrane) należy zbierać i transportować w sposób uniemożliwiający ich rozsypanie, wywianie, oraz w sposób bezpieczny dla ruchu drogowego. 5. Szczegółowy wykaz nieruchomości, z których odbierane będą odpady komunalne zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Wykaz ten będzie sukcesywnie aktualizowany w trakcie realizacji umowy.6. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania ciągłości świadczenia usługi w okresie realizacji umowy. Nie dopuszcza się sytuacji, w której Wykonawca przerwie świadczenie usług, np. z uwagi na uszkodzenie pojemnika, pojazdu, chorobą personelu, itp.7. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach, które mogą wpłynąć na prawidłową realizację umowy lub sytuacjach konfliktowych.8. Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości.9. Odpady selektywnie zebrane odbierane są w sposób gwarantujący ich nie mieszanie z innymi rodzajami odpadów selektywnie zbieranymi.10. Zakazuje się mieszania odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Augustów z odpadami zebranymi z terenu innej gminy. 11. W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami, ofertą lub umową Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej.12. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności przepisami prawa miejscowego. HARMONOGRAM ODBIORU ODPADÓW1. Wykonawca jest zobowiązany świadczyć usługi zgodnie z opracowanym harmonogramem odbioru zatwierdzonym przez Zamawiającego. Celem harmonogramu jest zapewnienie regularności i powtarzalności odbierania odpadów, aby mieszkańcy mogli zaplanować przygotowanie i wystawienie odpadów do odebrania.2. Harmonogram na rok 2021 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Harmonogram na rok 2022 Wykonawca przedstawi do dnia 06.12.2021 r. Wykonawca zobowiązany jest do dystrybucji harmonogramów odbioru odpadów wśród mieszkańców na własny koszt. 3. Harmonogram musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego.4. Harmonogram musi być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny i umożliwiający łatwe zorientowanie się w dacie lub dniu odbioru poszczególnych rodzajów odpadów.5. Obowiązkiem Wykonawcy jest takie sporządzenie harmonogramu, aby nie dochodziło do mieszania segregowanych i zmieszanych odpadów komunalnych zebranych na terenie Gminy Augustów z odpadami zebranymi z terenu innej gminy.6. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu odbioru odpadów. Wykonawca odpowiedzialny jest w takim przypadku za bieżące poinformowanie Zamawiającego oraz właścicieli nieruchomości o zmianie.7. Na podstawie informacji przekazanych przez Zamawiającego Wykonawca na bieżąco będzie wprowadzał zmiany w harmonogramie m. in. w przypadkach:a) powstania lub likwidacji nieruchomości,b) zmiany w zakresie zadeklarowanego przez właściciela nieruchomości sposobu gromadzenia odpadów.8. Harmonogram i jego aktualizacje będą przekazywane Zamawiającemu w wersji elektronicznej w celu publikacji na stronie internetowej Zamawiającego. KONTROLA ODPADÓW1. W przypadku, gdy odpady nie są gromadzone w pojemnikach i w workach odpowiadających wymaganiom Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Augustów, Wykonawca obowiązany jest do ich odebrania oraz poinformowania Zamawiającego o nieruchomości, na której odpady nie są gromadzone w sposób odpowiadający wymaganiom Regulaminu.2. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i nie później niż w terminie 3 dni pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem powiadomić o tym Zamawiającego. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację filmową lub zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny. PERSONEL1. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, aby umowa realizowana była przez personel odpowiednio wykwalifikowany, przeszkolony oraz działający z należytą starannością.2. Przy odbiorze odpadów Wykonawca zobowiązany jest do użycia takiej ilości sił i środków, aby zbiórkę przeprowadzić sprawnie pozostawiając teren, na którym prowadzona była zbiórka w należytym porządku. SKARGI, REKLAMACJE, WNIOSKI, DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW1. Skargi, wnioski, reklamacje kierowane do Urzędu Gminy dot. świadczenia usług przez Wykonawcę Urząd Gminy przekaże telefonicznie, pisemnie, drogą elektroniczną (e-mail) lub faksem. 2. W przypadku zgłoszenia skargi, wniosku, reklamacji do Wykonawcy, potraktuje on tę informację jak by została zgłoszona przez Urząd Gminy. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie, telefonicznie, faksem lub mailem.WYMAGANIA DOTYCZĄCE POJAZDÓW ORAZ BAZY MAGAZYNOWO-TRANSPORTOWEJ1. Wykonawca obowiązany jest posiadać bazę magazynowo-transportową usytuowaną:a) na terenie Gminy Augustów lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Augustów, b) na terenie, do którego posiada tytuł prawny. 2. W zakresie wyposażenia bazy magazynowo-transportowej należy zapewnić, aby:a) teren bazy magazynowo-transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym,b) miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu,c) miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych,d) teren bazy magazynowo-transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2020 r. poz. 310 z późn. zm.),e) baza magazynowo-transportowa była wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów,f) na terenie bazy magazynowo-transportowej powinien znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej. Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych warunków.3. W zakresie posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz jego odpowiedniego stanu technicznego Wykonawca winien zapewnić, aby:a) w jego posiadaniu znajdowały się co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,b) pojazdy były trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,c) na terenie bazy magazynowo-transportowej znajdowały się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania.4. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń Wykonawca winien zapewnić, aby:a) urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych były utrzymane we właściwym stanie technicznym i sanitarnym,b) pojazdy i urządzenia były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu,c) pojazdy i urządzenia były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie – Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności,d) na koniec każdego dnia roboczego pojazdy były opróżnione z odpadów i były parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo-transportowej.5. W zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów Wykonawca winien zapewnić, aby:a) konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady,b) pojazdy były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiający weryfikację tych danych,c) pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników,d) dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych.e) pojazdy były zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadały aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym.6. Dane o położeniu pojazdów pochodzące z systemu monitoringu, powinny być przechowywane w siedzibie podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości przez okres 5 lat od dnia ich zapisania. 7. Wykonawca powinien posiadać oprogramowanie oraz odpowiednie licencje umożliwiające odczyt, prezentację i weryfikację przechowywanych danych oraz udostępnić je na każde żądanie organowi właściwemu ze względu na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, a także organom kontrolnym. 8. Wykonawca jest obowiązany prowadzić i przechowywać przez okres 5 lat dokumentację zawierającą informacje o stosowanych środkach dezynfekujących oraz o częstotliwości wykonywanej dezynfekcji pojazdów i urządzeń.KONTROLA WYKONYWANIA USŁUG1. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający ma prawo do nadzoru oraz dokonywania kontroli sposobu i prawidłowości wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 2. Zamawiający ma prawo przeprowadzić kontrolę bez uprzedniego zawiadomienia Wykonawcy ani uzgadniania czasu i miejsca kontroli.3. Osoba wyznaczona przez Zamawiającego informuje przedstawiciela Wykonawcy o fakcie rozpoczęcia kontroli. Ewentualne niestawiennictwo przedstawiciela Wykonawcy nie wstrzymuje kontroli i nie powoduje jej przerwania. W przypadku gdy przedstawiciel Wykonawcy, pomimo poinformowania o fakcie rozpoczęcia kontroli, nie uczestniczy w kontroli, wszelkie udokumentowane uwagi spostrzeżenia i zalecenia Zamawiającego będą dla Wykonawcy obowiązujące, a w przypadku stwierdzenia niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy, mogą stanowić podstawę do naliczenia kar umownych. 4. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić osobie wyznaczonej przez Zamawiającego przeprowadzenie kontroli, w szczególności umożliwić dokonanie oględzin pojazdów w dowolnym miejscu (również poza terenem gminy Augustów).5. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy zobowiązuje się do bieżącej i stałej współpracy z Zamawiajacym w celu zapewnienia wykonywania umowy zgodnie z jej postanowieniami.6. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia wszelkiej dokumentacji związanej z wykonywaniem umowy, a także do udzielenia stosownych wyjaśnień na żądanie Zamawiającego. Zamawiający może żądać wyjaśnień ustnych i pisemnych, a także przedłożenia oryginałów dokumentów związanych z wykonywaniem umowy. 7. W przypadku gdy Wykonawca realizuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców, uprawnienia Zamawiającego do przeprowadzenia kontroli oraz żądania przedstawienia dokumentów czy wyjaśnień, dotyczą również podwykonawców. 8. Odbiór i transport odpadów Wykonawca będzie wykonywał z użyciem pojazdów spełniających wymagania przepisów, w szczególności rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), w szczególności Wykonawca zapewnia, żeby pojazdy były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów. 9. Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego wydruki GPS z pracy pojazdów odbierających odpady z terenu Gminy Augustów oraz umożliwi na każde żądanie Zamawiającego pracę na programie GPS w bazie Wykonawcy.10. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązzany jest do udostepnienia w formie elektronicznej podglądu w czasie rzeczywistym aktualnego położenia pojazdów, które będą odbierały odpady z terenu Gminy Augustów. Wykonawca nieodpłatnie udostępni oraz zainstaluje na komputerze Zamawiającego niezbędne oprogramowanie oraz zapewni nieodpłatny dostęp do systemu monitoringu pojazdów oraz przeszkoli w zakresie obsługi pracownika Zamawiajacego.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90513100-7
90512000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2022-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Augustów, prowadzonego na podstawie art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439)- aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2019 r., poz. 701 z późn. zm.) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem lub wpisu do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie) co najmniej jedną usługę związaną z przedmiotem zamówienia, a w szczególności polegającą na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, o łącznej wartości min. 100 000 zł brutto. 2. dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami: • co najmniej 2 pojazdami specjalnymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, przystosowanymi do opróżniania pojemników o pojemności od 120 l do 1100 l,• co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych gromadzonych w workach,• co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbioru kontenerów z odpadami z dźwigiem hakowym lub bramowym.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca składa:a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w gminie Augustów zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r. poz. 1439);2. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2019 r., poz. 701 z późn. zm.) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem lub wpisu do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO). 3. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ4. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych, dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany formularz „Formularz ofertowy”.2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23.Oświadczenie należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ.3. Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4. Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ryczałtowa brutto 60,00
termin płatności faktury od dnia jej przedłożenia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, którą stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:1) Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie wynagrodzenia, dopuszczalna jest w przypadku:- zmiany wysokości opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotny wpływ na koszty świadczenia usługi,- innej zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zasady odbierania odpadów,- wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji zamówienia.2) W związku z wskazanymi w ust. 1 okolicznościami, dopuszczalne jest zwiększenie wynagrodzenia, przy czym możliwe jest ono o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usługi.3) Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia odbierania odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełniania świadczenia4) W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług po zawarciu umowy, dla Stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury, a zmiana kwoty ceny brutto z tego tytułu jest akceptowana przez Strony, bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń.5) Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian w Umowie spowodowanych zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które zaczęły obowiązywać po dniu zawarcia Umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, które mają wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:• zmianie siedziby lub nazwy firmy,• zmianie osób reprezentujących- przedstawicieli umowy,• ogłoszeniu upadłości,• ogłoszeniu likwidacji,• zawieszenia działalności.2. Stosownie do treści art. 142 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 7 umowy w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 –5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) w przypadku zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,- jeżeli zmiany określone w ppkt 1-4 będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż garażu drewnianego plus pomieszczenia gospodarczego- Grajewo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż garażu drewnianego plus pomieszczenia gospodarczego (jeden otwór to brama garażowa, drugi otwór to drzwi) łączna długość 6 m szerokość 5 m. Plus obok wiata. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI