Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Wielbark
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWielbark
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wielbark
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-22
  • Numer ogłoszenia626531-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 626531-N-2019 z dnia 2019-11-22 r.

Gmina Wielbark: Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Wielbark
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielbark, krajowy numer identyfikacyjny 51074327800000, ul. ul. Grunwaldzka  2 , 12-160  Wielbark, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 218 106, e-mail wielbark@mailbox.olsztyn.pl, faks 896 218 106.
Adres strony internetowej (URL): wielbark.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
wielbark-ug.bip-wm.pl/public

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
wielbark-ug.bip-wm.pl/public

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej: osobiście, pocztą, kurierem
Adres:
Urząd Miejski w Wielbarku, ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Wielbark
Numer referencyjny: IZ.271.9.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. „Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Wielbark”. Zadanie polega na wykonaniu usługi odbioru zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się na terenie Gminy Wielbark, odbiorze odpadów zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów prowadzonym przez Wykonawcę (PSZOK) oraz z punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Wielbark i ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, tj. do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Olsztynie, ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn, za pośrednictwem Stacji przeładunkowej odpadów komunalnych w Trelkowie (gm. Szczytno). 2. Szczegółowy opis 1) Opis wykonania usług w zależności od rodzaju zabudowy: Zabudowa jednorodzinna: Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system workowo – pojemnikowy odbioru odpadów komunalnych. a) zmieszane odpady komunalne kod 20 03 01: Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Częstotliwość odbioru: - w okresie od 01 kwietnia do 30 września – co 2 tygodnie, - w okresie od 01 października do 30 marca – nie rzadziej niż raz w miesiącu. b) selektywnie zbierane odpady komunalne: Selektywny odbiór odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej odbywać się będzie w systemie workowym. - kolor żółty - do gromadzenia tworzyw sztucznych, wielomateriałowych oraz metalu; Częstotliwość odbioru: co 2 tygodnie - kolor niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru; Częstotliwość odbioru: co dwa tygodnie - kolor zielony - do gromadzenia odpadów ze szkła; Częstotliwość odbioru: co dwa tygodnie - kolor brązowy– do gromadzenia bioodpadów. Częstotliwość odbioru: - w okresie od 01 kwietnia do 30 września – co 2 tygodnie, - w okresie od 01 października do 30 marca – nie rzadziej niż raz w miesiącu. Zabudowa wielorodzinna: Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system workowo – pojemnikowy odbioru odpadów komunalnych. a) zmieszane odpady komunalne kod 20 03 01: Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Częstotliwość odbioru: - w okresie od 01 kwietnia do 30 września – raz w tygodniu, - w okresie od 01 października do 30 marca – nie rzadziej niż raz w miesiącu. b) selektywnie zbierane odpady komunalne: Selektywny odbiór odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie w systemie workowym. - kolor żółty - do gromadzenia tworzyw sztucznych, wielomateriałowych oraz metalu; Częstotliwość odbioru: co 2 tygodnie - kolor niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru; Częstotliwość odbioru: co 2 tygodnie - kolor zielony - do gromadzenia odpadów ze szkła; Częstotliwość odbioru: co 2 tygodnie - kolor brązowy– do gromadzenia bioodpadów. Częstotliwość odbioru: - w okresie od 01 kwietnia do 30 września – raz w tygodniu, - w okresie od 01 października do 30marca – nie rzadziej niż raz w miesiącu. Worki do selektywnej zbiórki zapewnia Wykonawca w ilości dostosowanej do rzeczywistej ilości odpadów powstających na nieruchomości. W dniu odbierania odpadów gromadzonych selektywnie, Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia właścicieli nieruchomości w worki w ilości i kolorze jakie aktualnie odebrał. Z zastrzeżeniem, że począwszy od 01 stycznia 2020 roku Wykonawca dostarczy komplet worków do każdej nieruchomości gromadzącej selektywnie odpady w systemie workowym. Zabudowa jednorodzinna i wielorodzinna: a) odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny Odbiór odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą terminach. Częstotliwość załadunku i wywozu - dwa razy w roku Poza terminem zbiórki w/w odpady dostarczane będą własnym transportem przez właściciela nieruchomości lub odpłatnie przez Wykonawcę w terminie uzgodnionym telefonicznie do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. b) popiół Odbiór popiołu będzie się odbywać w miejscowości Wielbark poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w okresie od 1 października do 30 kwietnia w każdy ostatni piątek miesiąca. c) odpady niebezpieczne typu: - leki odbierane będą w punktach aptecznych (wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy). Pojemniki dostarcza Wykonawca w ilości - 2 sztuk. - baterie odbierane będą w punktach stacjonarnych (wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy). Pojemniki na zużyte baterie, zaopatrzone w małe otwory wrzutowe, dostarcza Wykonawca w ilości 4 sztuk. Częstotliwość załadunku i wywozu - co najmniej 1 raz na 3 miesiące, lecz w sposób zapobiegający przepełnieniu i umożliwiający ciągłe dostarczenie i składowanie odpadów przez mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji umowy do objęcia systemem odbioru wszystkich nowych nieruchomości zgłaszanych przez Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia liczba nieruchomości zamieszkałych może się zmienić. 2) Opróżnianie koszy ulicznych. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego opróżniania koszy ulicznych zlokalizowanych w miejscowości Wielbark w ilości 20 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie zwiększenie ilości koszy do opróżniania w trakcie realizacji zamówienia. 3) Uprzątanie wiat przystankowych. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania i utrzymania zimowego wiat i przystanków autobusowych w obrębie 3 m. Zakres prac: 1) sprzątanie ze śmieci wiat i przystanków autobusowych, 2) zamiatanie części utwardzonej przystanków (zatoki, wnętrze wiat), 3) odśnieżanie i zapobieganie gołoledzi na przystankach autobusowych i wiatach. Przystanki zlokalizowane są w miejscowościach: Sędrowo, Wielbark, Baranowo, Głuch, Jesionowiec, Kucbork, Wyżegi, Piwnice Wielkie, Szymanki, Przeździęk Wielki, Kołodziejowy Grąd, Zabiele, Wesołowo, Wesołówko, Róklas, Lejkowo, Łatana Wielka, Kipary, Zieleniec, Ciemna Dąbrowa, Lesiny Wielkie. Częstotliwość sprzątania przystanków – w Wielbarku codziennie w pozostałych miejscowościach raz w tygodniu lub w razie potrzeby na zgłoszenie Zamawiającego. 4) Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia, utrzymania i obsługi Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanego dalej PSZOK) na terenie gminy Wielbark w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym w terminie do 31.01.2020 r. i zapewniającym łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców gminy, który będzie czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00. Do punktu mogą być dostarczane następujące odpady: odpady z papieru, odpady z metali, odpady z tworzyw sztucznych, odpady ze szkła, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, bioodpady, odpady niebezpieczne, przeterminowane leki, chemikalia, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igiły i strzykawki, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe, popiół z palenisk domowych oraz inne odpady problemowe takie jak: drzwi, okna, wanny, sedesy, umywalki, kabiny prysznicowe, brodziki, wykładziny, dywany itp.). Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych powinien być wyposażony w kontenery i pojemniki przeznaczone do selektywnego gromadzenia poszczególnych rodzajów odpadów ustawione na utwardzonej powierzchni oraz urządzenia uniemożliwiające przedostawanie się odcieków do gleby. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania odpadów od osób, które przedstawią dowód wniesienia opłaty za gospodarowanie odpadami na terenie gminy Wielbark oraz do prowadzenia ewidencji odpadów przywożonych do punktu. 5) Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów. Do gromadzenia odpadów na terenie Gminy Wielbark służą: a) kosze uliczne o pojemności 35 l do 60 l b) pojemniki: - 120 l - 1100 l Do selektywnej zbiórki odpadów Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: a) worki o minimalnej pojemności 35 litrów wykonane z folii polietylenowych o grubości dostosowanej do ilości odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka. 6) Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie. Gmina Wielbark liczy 6623 mieszkańców, na której znajduje się ok. 1723 nieruchomości zlokalizowanych w 22 sołectwach. 6.1) Wykaz gospodarstw domowych , a tym samym miejsc gromadzenia odpadów przedstawia się następująco: Lp. Miejscowość, ulica Ilość gospodarstw domowych 1. Wielbark, ul. Śląska 3 2. Wielbark, ul. Kętrzyńskiego 89 3. Wielbark, ul. Studzienna 17 4. Wielbark, ul. Sprzymierzonych 8 5. Wielbark, ul. Jagiełły 73 6. Wielbark, ul. Mickiewicza 63 7. Wielbark, ul. 1 Maja 60 8 Wielbark, ul. 11 Listopada 38 9. Wielbark, ul. F. Nowowiejskiego 84 10. Wielbark, ul. Kopernika 76 11. Wielbark, ul. Czarnieckiego 57 12. Wielbark, ul. Polna 34 13. Wielbark, ul. Ogrodowa 14 14. Wielbark, ul. Nad Sawicą 12 15. Wielbark, ul. Kajki 21 16. Wielbark, ul. Plac Wojciecha 4 17. Wielbark, ul. Mazurska 20 18. Wielbark, ul. Warmińska 1 19. Wielbark, ul. Królowej Jadwigi 3 20. Wielbark, ul. Krótka 3 21. Wielbark, ul. Napoleońska 10 20. Wielbark Wspólnoty mieszkaniowe 86 21. Wielbark, ul. Lipowa 11 22. Wielbark, ul. Grunwaldzka 22 23. Wielbark, ul. Chodkiewicza 34 24. Wielbark, ul. Bartniki 6 25. Wielbark, ul. Podmiejska 3 26. Wielbark, ul. Brzozowa 6 27. Wielbark, ul. Akacjowa 6 28. Wielbark, ul. Przemysłowa 3 29. Wielbark, ul. Stanisława Żółkiewskiego 1 30. Wielbark, ul. Emila Leyka 3 31. Wielbark, ul. Leśna 5 32. Wielbark, ul. Dębowa 2 33. Wielbark, ul. Sosnowa 2 34. Wielbark, ul. Świerkowa 2 35. Wielbark, ul. Nad Omulwią 6 36. Wielbark, ul. Katarzyny Piotrowicz 1 37. Lejkowo 28 38. Sędrowo 21 39. Lesiny Wielkie 31 40. Zapadki 7 41. Zieleniec 29 42. Zabiele 35 43. Wesołowo 49 44. Stachy 44 45. Róklas 9 46. Przeździęk Wielki 56 47. Przeździęk Mały 20 48. Ostrowy 7 49. Nowojowiec 16 50. Łysak 5 51. Łatana Mała 12 52. Łatana Wielka 18 53. Lesiny Małe 11 54. Maliniak 7 55. Olędry 13 56. Piwnice Wielkie 40 57. Szymanki 47 58. Wesołówko 23 59. Wyżegi 44 60. Jankowo 6 61. Ciemna Dąbrowa 28 62. Borki Wielbarskie 14 63. Głuch 20 64. Kipary 17 65. Jakubowy Borek 5 66. Baranowo 49 67. Jesionowiec 39 68. Kołodziejowy Grąd 18 69. Kucbork 67 Razem 1723 6.2) Ilość odpadów zebranych z terenu Gminy Wielbark w 2016 roku z podziałem na poszczególne frakcje przedstawia się następująco: ▪ odpady zmieszane pochodzące z gospodarstw domowych - 441,200 Mg, ▪ tworzywa sztuczne - 47,840Mg ▪ papier i tektura - 2,880 Mg ▪ opakowania szklane - 95,800 Mg ▪ zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 3,280 Mg ▪ odpady wielkogabarytowe - 1,040 Mg ▪ urządzenia zawierające freony - 3,240 Mg Łączna ilość odebranych odpadów - 595,28 Mg 6.3) Ilość odpadów zebranych z terenu Gminy Wielbark w 2017 roku z podziałem na poszczególne frakcje przedstawia się następująco: ▪ odpady zmieszane pochodzące z gospodarstw domowych - 508,840 Mg ▪ tworzywa sztuczne - 60,960 Mg ▪ papier i tektura - 0,240 Mg ▪ opakowania szklane - 96,380 Mg ▪ zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 3,740 Mg ▪ odpady wielkogabarytowe - 7,300 Mg ▪ urządzenia zawierające freony - 2,260Mg ▪ zużyte opony - 2,760 Mg Łączna ilość odebranych odpadów - 682,48 Mg 6.4) Ilość odpadów zebranych z terenu Gminy Wielbark w 2018 roku z podziałem na poszczególne frakcje przedstawia się następująco: ▪ odpady zmieszane pochodzące z gospodarstw domowych - 535,090 Mg, ▪ tworzywa sztuczne - 64,040 Mg ▪ papier i tektura - 3,320 Mg ▪ opakowania szklane - 81,400 Mg ▪ zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23, 20 01 34 - 0,120Mg ▪ odpady wielkogabarytowe - 8,730Mg ▪ urządzenia zawierające freony - 1,260Mg ▪ zużyte opony - 0,420Mg ▪ odpadowa papa - 2,200 Mg ▪ zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne zawierające substancje niebezpieczne - 3,160 Mg Łączna ilość odebranych odpadów - 699,74 Mg 6.5) Ilość odpadów zebranych z terenu Gminy Wielbark w okresie od 01.01.2019r. do 30.09.2019r. z podziałem na poszczególne frakcje przedstawia się następująco: ▪ odpady zmieszane pochodzące z gospodarstw domowych - 370,940 Mg ▪ tworzywa sztuczne - 53,820Mg ▪ papier i tektura - 3,340Mg ▪ opakowania szklane - 87,700Mg ▪ zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne zawierające substancje niebezpieczne - 4,460 Mg ▪ zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23, 20 01 34 - 0,520Mg ▪ odpadowa papa - 5,640 Mg ▪ odpady wielkogabarytowe - 11,420 Mg ▪ urządzenia zawierające freony - 5,880 Mg ▪ zużyte opony - 15,480 Mg ▪ Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 - 20,600 Mg Łączna ilość odebranych odpadów - 579,80 Mg 6.6) Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania od właściciela nieruchomości każdej ilości zebranych odpadów komunalnych, według frakcji: a) zmieszane odpady komunalne, b) szkło, c) papier, d) tworzywa sztuczne, opakowania z metali, opakowania wielomateriałowe, e) popiół, f) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, g) odpady wielkogabarytowe, h) bioodpady 6.7) Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w miesięcznych ratach w zależności od ilości zebranych odpadów w Mg. 6.8) W okresie wykonywania przedmiotu zamówienia przewiduje się rozmieszczenie w poszczególnych gospodarstwach domowych pojemników 120 l w ilości 1710 szt. oraz 1100 l w ilości 13 sztuk. 6.9) Przykładowy harmonogram wywozu oraz orientacyjne długości tras przejazdowych Ulica/ wieś Poniedziałek Wielbark : ul. Polna, ul. Lipowa, ul.1 Maja, ul. Mickiewicza, ul. Leśna, ul. Dębowa, ul. Świerkowa, ul. Sosnowa, ul. Sprzymierzonych, ul. Bartniki, ul. Stanisława Żółkiewskiego, ul. Katarzyny Piotrowicz miejscowości wraz z zabudową kolonijną : Piwnice Wielkie, Wyżegi PGR, Wyżegi, Baranowo, Przeździęk Mały, Przeździęk Wielki długość trasy: ok. 50 km Wtorek Wielbark : ul. Jagiełły, ul. Ogrodowa, ul. Studzienna, ul. Kopernika, ul. Grunwaldzka miejscowości wraz z zabudową kolonijną: Szymanki, Kucbork, Głuch, Wesołówek, Wesołowo długość trasy: ok. 120 km Środa Wielbark: ul. Nowowiejskiego, ul. Kajki, ul. Dworcowa, ul. Nad Sawicą, ul. Czarnieckiego, ul. Kopernika miejscowości wraz z zabudowa kolonijną : Ciemna Dąbrowa, Zabiele, Jesionowiec, Kołodziejowy Grąd długość trasy: ok. 40 km Czwartek Wielbark: ul. 11-go Listopada, ul. Kopernika- główna, ul. Napoleońska, ul. Królowej Jadwigi, ul. Krótka miejscowości wraz z zabudową kolonijną: Stachy, Borki Wielbarskie, Lejkowo, Zieleniec, Lesiny Małe, Lesiny Wielkie, Łatana Mała, Łatana Wielka, Kipary, Sędrowo długość trasy: ok. 60 km Piątek Wielbark: ul. Kętrzyńskiego, ul. Mazurska , ul. Warmińska, ul. Podmiejska, ul. Nad Omulwią, ul. Emila Leyka, ul. Brzozowa, ul. Akacjowa, ul. Przemysłowa, ul. Mickiewicza od nr 24 - 49, ul. Polna nr 25 . długość trasy: ok. 50 km 7) Transport Odpadów 7.1) Wielkość i rodzaj samochodów odbierających odpady należy dostosować do rodzaju odbieranych odpadów oraz terenu, z którego będą one odbierane. 7.2) Wykonawca przed złożeniem oferty, ma obowiązek zapoznać się z terenem, na którym działalność będzie prowadzona. 7.3) Zamawiający nie dopuszcza odbierania odpadów komunalnych zleconych przez Zamawiającego wspólnie z jakimikolwiek innymi odpadami pochodzącymi od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych lub z innych gmin. 7.4) Wykonawca zdaje odpady do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn, za pośrednictwem Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Trelkowie. 7.5) Fakt ten udokumentowany zostanie poprzez przedstawienie Zamawiającemu raz w miesiącu dokumentów potwierdzających odebranie odpadów. Karta przekazania odpadów przedkładana będzie w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 7.6) Zagospodarowanie odpadów nie stanowi przedmiotu umowy. 8) Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 8.1) wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego oraz przepisami miejscowymi w tym: Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Wielbark a także innymi przepisami prawa; 8.2) prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, w tym sporządzanie rocznych sprawozdań, o których mowa w art. 9n ust. 1-3 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w sposób i terminach tam określonych; 8.3) przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informację o: a) ilości odebranych odpadów zmieszanych (Mg), b) ilości odebranych odpadów papieru i tektury, opakowań z papieru i tektury (Mg), c) ilości odebranych odpadów szkła, opakowań ze szkła ( Mg ), d) ilości odebranych odpadów z tworzyw sztucznych w tym metali oraz opakowań wielomateriałowych ( Mg ), e) ilości odebranych bioodpadów ( Mg ), f) ilości odebranych odpadów wielkogabarytowych ( Mg ), g) ilości odebranych odpadów popiołu ( Mg ), h) innych odebranych i zebranych odpadach w ciągu danego miesiąca ( Mg ), i) nieruchomości, które gromadzą odpady w sposób zmieszany. 8.4) przekazywanie Zamawiającemu na bieżąco wykazu nieruchomości, od których odebrane zostały odpady selektywnie zebrane poza harmonogramem. Wykaz ten powinien zawierać adres nieruchomości oraz częstotliwość i rodzaj odebranych odpadów. 9) Obowiązki Wykonawcy w zakresie wymagań dotyczących pojemników na odpady komunalne zmieszane: 9.1) pojemniki dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. 9.2) odstawienia opróżnionego ze wszystkich odpadów pojemnika na miejsce jego posadowienia. 10) Obowiązki Wykonawcy w zakresie wymagań dotyczących worków na odpady komunalne zbierane selektywnie i odbierane bezpośrednio z nieruchomości: 10.1) zaopatrywania właścicieli nieruchomości w worki na odpady zbierane selektywnie, tj. papier, szkło, tworzywa sztuczne w tym opakowania PET, opakowania wielomateriałowe i metale, bioodpady, na zasadach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wielbark; 10.2) worki powinny być wykonane: a) materiał – folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków dla odpowiedniej frakcji odpadów, b) worki przeznaczone na bioodpady powinny być dodatkowo wykonane z materiałów ulegających biodegradacji. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia atestu potwierdzającego wykonanie worków z materiałów biodegradowalnych, c) wielkość worków – 60 L, 120L, 10.3) wyposażenia każdorazowo w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości, od których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny, w żółte, zielone, niebieskie, brązowe, w ilości i kolorze jakie aktualnie zostały odebrane; 10.4) worki na odpady komunalne zbierane selektywnie przekazywane przez Wykonawcę właścicielom nieruchomości, winny być oznakowane w logo firmy oraz zawierać informację o sposobie korzystania z nich; 10.5) w przypadku, gdy właściciel nieruchomości gromadzi odpady w sposób niewłaściwy, Wykonawca zobowiązany jest w dniu odbioru tych odpadów do niezwłocznego poinformowania właściciela nieruchomości o nieprawidłowym gromadzeniu odpadów, w zakresie selektywnej zbiórki, a zgromadzone odpady przyjąć jako zmieszane odpady komunalne według harmonogramu odbioru odpadów zmieszanych. Zamawiającemu Wykonawca przekaże każdorazowo materiał dowodowy jednoznacznie identyfikujący nieruchomość (np. zdjęcie) z informacją w jakim dniu doszło do powyższego ustalenia; 10.6) przekazywania na bieżąco Zamawiającemu informacji o zniszczonych, uszkodzonych przez osoby trzecie pojemnikach wraz z dokumentacją fotograficzną oraz notatką zawierającą rodzaj pojemnika, lokalizację, datę stwierdzenia zniszczenia, uszkodzenia pojemnika. 11) Obowiązki w zakresie dotyczącym harmonogramu wywozu odpadów komunalnych: 11.1) Wykonawca usługi najpóźniej na 3 dni przed przystąpieniem do realizacji zamówienia sporządzi harmonogram odbioru odpadów, w tym również odpadów wielkogabarytowych na okres obowiązywania umowy, który zapewni regularność i powtarzalność odbierania odpadów. Harmonogram podlega akceptacji przez Zamawiającego. 11.2) wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga, dni ustawowo wolne. We wszystkich przypadkach zmiana harmonogramu nastąpi po, co najmniej ustnym, uzgodnieniu między stronami. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy; 11.3) w ciągu 7 dni od zatwierdzenia harmonogramu odbioru odpadów przez Zamawiającego, Wykonawca na własny koszt wykona i przekaże właścicielom nieruchomości kopię zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu odbioru odpadów; 11.4) nieodebranie odpadów przez Wykonawcę, zgodnie z harmonogramem, skutkuje obowiązkiem dokonania takiego odbioru najpóźniej w ciągu 2 dni dnia następnego od otrzymania zawiadomienia e-mailem od Zamawiającego. 12) Obowiązki w zakresie ilości odbieranych odpadów komunalnych: 12.1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z zachowaniem należytej staranności, odpowiada za przebieg oraz terminowe zgodne z harmonogramem wykonanie usługi zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 12.2) odpady komunalne zmieszane będą odbierane w każdej ilości zebranej do pojemnika przez właściciela nieruchomości znajdującej się na terenie gminy Wielbark wypełniającego obowiązki związane z wnoszeniem opłaty za odbiór odpadów, z zastrzeżeniem pkt 12.4; 12.3) odpady komunalne pochodzące z selektywnej zbiórki będą odbierane w każdej ilości zebranej do worka przez właściciela nieruchomości znajdującej się na terenie miasta i gminy Wielbark, wypełniającego obowiązki związane z wnoszeniem opłaty za odbiór odpadów; 12.4) w przypadku gdy incydentalnie na nieruchomościach zamieszkałych odpady zmieszane nie pomieszczą się w pojemniku i zostaną dodatkowo wystawione w zamkniętych workach, Wykonawca ma obowiązek zabrania również tych odpadów. W przypadku systematycznego co najmniej 3 krotnego udokumentowanego przepełniania pojemników, Wykonawca o tym fakcie powiadamia Zamawiającego na piśmie, w celu sprawdzenia czy ilość pojemników na tej posesji nie jest zbyt mała; 12.5) należy przewidzieć zwiększoną częstotliwość odbioru odpadów i związanej z tym wzmożonej produkcji odpadów w okresach świąt kościelnych i państwowych jak również długich weekendów oraz imprez okolicznościowych; 12.6) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych przy użyciu odpowiedniej ilości pojazdów pozwalających na jej wykonanie w terminach określonych w harmonogramie i w godzinach od 600 – do godz. 2000; 12.7) w przypadku nie odebrania opadów przez Wykonawcę w ostatnim czasie trwania umowy z nieruchomości zgodnie z harmonogramem, skutkuje koniecznością takiego odbioru najpóźniej w ciągu 2 dni od otrzymania zawiadomienia e-mailem od Zamawiającego po zakończeniu umowy; 12.8) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach uniemożliwiających prawidłowe wykonanie usług w przypadku ich zajścia; 12.9) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o awarii pojazdu do odbioru odpadów komunalnych i zastąpienie go nowym spełniającym wymagania niniejszego przedmiotu zamówienia oraz przekazanie numeru rejestracyjnego i marki pojazdu zastępczego. 13) Obowiązki Wykonawcy w zakresie transportu odpadów komunalnych: 13.1) Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości: a) zakazuje się mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych, jednakże Zamawiający dopuszcza zbiórkę odpadów gromadzonych w sposób selektywny w workach w ramach jednej jednostki transportowej; b) dopuszcza się odbieranie, w wyjątkowych sytuacjach, na zgłoszenie Zamawiającego odpadów, poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców; c) w zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń Wykonawca zobowiązany będzie do: - zapewnienia zabezpieczenia pojazdów i urządzeń przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu, - opróżniania pojazdów z odpadów i parkowania tych pojazdów na terenie bazy magazynowo – transportowej na koniec każdego dnia roboczego. 14) Inne obowiązki Wykonawcy: 14.1) Wykonywanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców gminy Wielbark do niezbędnego minimum; 14.2) zapewnienie przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących bezawaryjne, terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie; 14.3) porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu; 14.4) garażowanie pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie na terenie posiadanej bazy transportowej; 14.5) zapewnienie aby pojazdy do realizacji przedmiotu zamówienia były trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; 14.6) wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy; 14.7) dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy; 14.8) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; 14.9) okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa; 14.10) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy; 14.11) niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o zdarzeniach, które mogą wpłynąć na prawidłową realizację zamówienia, w szczególności w sytuacjach konfliktowych oraz mających wpływ na wizerunek Zamawiającego; 14.12) umożliwienie pracownikom Zamawiającego lub osobom upoważnionym przez Zamawiającego, przeprowadzenia kontroli pojazdów odbierających odpady; 14.13) posiadanie na wszystkich wykorzystywanych do świadczenia usługi pojazdach łączności o takich parametrach technicznych, które będą zapewniały kontakt z Zamawiającym; 14.14) dostarczenia na żądanie Zamawiającego karty wydruku z dowolnie zadanego okresu dla wybranego pojazdu bądź grupy pojazdów, umożliwiającej weryfikację poprawności świadczenia przedmiotu niniejszego zamówienia; 3. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem umowy. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu bez odrębnego wezwania dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia. 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli kierowców pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych, osób zajmujących się załadunkiem/rozładunkiem odpadów komunalnych oraz osoby/osób do obsługi i nadzoru PSZOKu. 5. Zamawiający wymaga aby wykonawca zatrudniał na umowę o pracę, w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, wszystkich pracowników fizycznych oraz operatorów maszyn i urządzeń, pracowników biurowych i kadrę kierowniczą. 6. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu w CEIDG lub innych równoważnych rejestrów oraz wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia. 7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust 4 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 9. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ustępie 4 i 5 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ustępie 4 i 5 czynności. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-01-01 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi zamawiającemu (na wezwanie) dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: - wpis do działalności regulowanej na podstawie art. 9c ust. 1 ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2019 r., poz. 2010) - zezwolenie na transport oraz zezwolenie na zbieranie odpadów, wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) w zakresie potencjału technicznego – zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zmówienia, w ilości, co najmniej: - dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - jednego pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktujacej (Załącznik nr 6 do SIWZ). b) w zakresie wiedzy i doświadczenia – zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub ciągle wykonuje co najmniej dwie usługi w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych każda o wartości minimum 200 000,00 zł brutto (Załącznik nr 5 do SIWZ)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (wpis do działalności regulowanej). 2. Zezwolenie na transport oraz zezwolenie na zbieranie odpadów, wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U z 2019 r., poz. 701 z późn zm.). 3. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Załącznik nr 5 do SIWZ) 4. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zmówienia, w ilości, co najmniej: - dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - jednego pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktujacej (Załącznik nr 6 do SIWZ). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty, o których mowa wyżej, powinny zostać zastąpione odpowiednimi dokumentami, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez wykonawcę.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b (Załącznik nr 3 do SIWZ). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy)(Załącznik nr 7 do SIWZ). 6. Potwierdzenie wniesienia wadium. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 8. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ); (oświadczenia nie należy załączać do oferty)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień i uzupełnienia treści zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących zakresach: 1) Zmiana treści umowy w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, lub powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 2) Zmiana nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, 3) Zmian wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki Vat w okresie realizacji zamówienia stawka należnego podatku Vat będzie zmieniona aneksem, a wynagrodzenie Wykonawcy za usługi wykonane od czasu tej zmiany będą wyliczane jako kwota netto według Oferty Wykonawcy plus należny podatek Vat, b) minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w §9 ust. 2 pkt. 1- 3 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku - Tylice
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku do celów prowadzenia w nim sali eventowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI