Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Borzechów oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Opadów Komunalnych (PSZOK)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBorzechów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Borzechów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-06
  • Numer ogłoszenia607772-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 607772-N-2020 z dnia 2020-11-06 r.

Gmina Borzechów: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Borzechów oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Opadów Komunalnych (PSZOK)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borzechów, krajowy numer identyfikacyjny 53513200000000, ul.   , 24-224  Borzechów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 111 702, e-mail jarzynka2@op.pl, faks 815 111 024.
Adres strony internetowej (URL): https://www.borzechow.eu/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://borzechow.e-biuletyn.pl/index.php?id=6

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Borzechów oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Opadów Komunalnych (PSZOK)
Numer referencyjny: FKP.271.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Borzechów oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK).2. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ.Zadanie nr 1:1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Borzechów w czasie obowiązywania umowy od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz właścicieli nieruchomości niezamieszkałych.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać przetransportować następujące rodzaje odpadów komunalnych:1) Zmieszane odpady komunalne (szacunkowa ilość: 315 Mg/rok, czyli ok. 26,25 Mg/miesiąc).2) Odpady zebrane selektywnie tj. papier i tektura (w tym opakowania, gazety, czasopisma itd.), metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz szkło i odpady opakowaniowe ze szkła, odpady ulegające biodegradacji, (szacunkowa ilość 125 Mg/rok, czyli ok. 10,42 Mg/miesiąc) zbierane w 4 worki:- frakcję odpadów, w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury – worek koloru niebieskiego oznaczony napisem „papier” (5Mg/rok), - frakcję odpadów, w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła – worek koloru zielonego oznaczony napisem „szkło”(55Mg/rok), - frakcję odpadów, w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe – worek koloru żółtego oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne” (60 Mg/rok),- frakcję odpadów, w skład której wchodzą odpady ulegające biodegradacji – worek koloru brązowego oznaczony napisem „Bio” (5 Mg/rok),zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017, poz. 19),.3. Odbioru odpadów wymienionych w ust. 2 należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadu tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne.4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, położonych na terenie gminy Borzechów. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu , które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych trudno dostępnych.5. Właściciel nieruchomości zgodnie z Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Borzechów ma obowiązek ustawić pojemniki i worki z odpadami w granicy nieruchomości lub bezpośrednio przy ogrodzeniu z posesją w sposób umożliwiający dojazd pojazdu do transportu odpadów oraz nie zastawiając ciągów pieszych i jezdnych.6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne (zmieszane oraz selektywnie zbierane) z częstotliwością raz w miesiącu.7. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie odbierania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 19.00.8. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości powinien odbywać się z zachowaniem dotychczasowych częstotliwości odbiorów z poszczególnych miejscowości:a) Łączki - Pawłówek, Grabówka, Majdan Borzechowski, Borzechów Kolonia, Borzechów, Majdan Skrzyniecki, Kępa Borzechowska w każdy pierwszy roboczy dzień miesiąca.b) Kłodnica Górna, Osina, Dobrowola, Ryczydół, Białawoda, Dąbrowa, Kłodnica Dolna w każdy drugi roboczy dzień miesiąca.c) Łopiennik, Łopiennik Kolonia, Majdan Radliński, Zakącie, Ludwinów, Kaźmierów, Kępa, Kępa Kolonia w każdy trzeci roboczy dzień miesiąca.9. Wykonawca jest zobowiązany przygotować (przed podpisaniem umowy) roczny harmonogram odbioru odpadów komunalnych, zgodnie z częstotliwością ich odbioru wymienioną w ust. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego właściciela nieruchomości harmonogram odbioru odpadów komunalnych. Harmonogram może ulec zmianie, jednak każda zmiana harmonogramu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.10. Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania koszy ulicznych znajdujących się w obrębie przystanków autobusowych na terenie gminy i przy wiatach znajdujących się przy szlakach rowerowych w Majdanie Skrzynieckim i Kępie Borzechowskiej oraz opróżniania koszy znajdujących się przy placach zabaw zlokalizowanych przy budynkach Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowościach: Borzechów-Kolonia, Łączki-Pawłówek, Majdan Borzechowski, Kępa-Kolonia, Kępa, Łopiennik, Ludwinów, Białawoda i Dobrowola w terminach ustalonych dla odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości poszczególnych miejscowości.11. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120l, 140l, 240l, 1100l, 7000l i innych występujących na terenie gminy, oraz workach 120l z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych.12. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów zbieranych w sposób selektywny gromadzonych w pojemnikach typu Dzwon ustawionych przy Szkole Podstawowej w Kłodnicy Dolnej i Szkole Podstawowej w Borzechowie Kolonii po uprzedniej informacji telefonicznej lub drogą elektroniczną o napełnieniu się pojemników.13. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbioru odpadów właścicieli nieruchomości w worki 120l z folii LDPE posiadające logo Gminy Borzechów w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym dniu, przy czym przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość po 3 worki każdego koloru. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu w każdym miesiącu 200 sztuk worków o kolorze w zależności od potrzeb zamawiającego (zgłoszenie telefoniczne lub mailowo).14. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart ewidencji odpadów. Przekazanie odbywać się będzie raz na miesiąc, do 7 dnia następującego po miesiącu odebrania odpadów.15. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania sprawozdania, o którym mowa w art. 9n ust. 1-3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po okresie sprawozdawczym, którego dotyczy. Sprawozdanie zawiera:1) informacje o masie poszczególnych odebranych odpadów komunalnych;2) informacje o masie odpadów komunalnych ulęgających biodegradacji:a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów,b) nieprzekazanych do składowania na składowisku i sposobie ich zagospodarowania;3) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne;4) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady niezgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Borzechów. Do takiego wykazu należy dołączyć dokumentację fotograficzną na przenośnym nośniku danych) lub dokumentację filmową każdego stwierdzonego przypadku zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem.16. W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w ustępie 15 Wójt Gminy Borzechów może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzonych na potrzeby ewidencji odpadów.17. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania wszystkich odebranych odpadów komunalnych do instalacji EKOLAND POLSKA S.A. ul Piłsudskiego 14, 23-200 Kraśnik – składowisko Lasy, ul. Jodłowa 70, 23-200 Kraśnik. 18. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.19. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości regularnie (permanentnie) pozostawia odpady obok kontenera lub nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, tzn. gromadzi odpady niezgodnie ze złożoną deklaracją, Wykonawca odbiera odpady komunalne jako zmieszane. W takim przypadku Wykonawca umieszcza na pokrywie pojemnika znacznik informujący właściciela nieruchomości o obciążeniu za odbiór odpadów zmieszanych. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o powyższej sytuacji na piśmie w trybie ust. 15 wyszczególniając nieruchomość.20. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego (nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od zakończenia odbioru odpadów na terenie Gminy) powiadomienia Zamawiającego o niedopełnieniu przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca na tę okoliczność sporządza dokumentację filmową lub zdjęcie w postaci cyfrowej dowodzące, że odpady nie są zbierane w sposób selektywny. Dokumentacja filmowa lub zdjęcia musza być wykonane w taki sposób, aby nie budząc wątpliwości pozwalały na przypisanie pojemników do konkretnej nieruchomości. Informacja o nieprawidłowej segregacji odpadów powinna być przekazywana do Zamawiającego według załącznika nr 10 do SIWZ, do którego Wykonawca dołącza nośnik danych (płyta CD, lub inny) z wykonaną dokumentacją fotograficzną.21. W celu kontroli wywiązywania się właścicieli nieruchomości z obowiązku segregacji odpadów Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz właścicieli z informacją o sposobie gromadzenia odpadów komunalnych.22. Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w czasie wskazanym w ofercie nie dłuższym niż 72 godziny od otrzymania zawiadomienia, (e-mailem, telefonicznie) od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić Zamawiającemu.Wynagrodzenie za wykonanie zadania nr 1 będzie stanowić iloczyn odebranych i przetransportowanych odpadów mierzonych w Mg i ceny za odbiór i transport odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany będzie w ofercie podać cenę za 1 Mg odebranych i przetransportowanych odpadów komunalnych w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021.Zadanie nr 2:1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do odbioru i transportu odpadów z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, który mieści się w Borzechowie, następujących rodzajów odpadów:1) Szkło (17 02 02) – 5 Mg2) Opakowania ze szkła (15 01 07) – 5Mg3) Papier, tektura, opakowania z papieru i tektury (20 01 01) – 5Mg4) Tworzywa sztuczne (20 01 39) – 15Mg5) Metale (20 01 40) – 2 Mg6) odpady komunalne ulegające biodegradacji (20 02 01) - 2 Mg7) Opakowania zawierające pozostałości Substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (15 01 10*) - 10 Mg8) Popiół z palenisk domowych (ex 20 01 99) – 2Mg9) Odpady wielkogabarytowe (20 03 07) – 35 Mg10) Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne(20 01 35*, 20 01 36) – 6 Mg11) Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (20 01 21) – 0,1 Mg12) Urządzenia zawierające freony (20 01 23) – 1 Mg13) Zużyte opony(samochodowe i inne małe oraz rolnicze) (16 01 03) – 35 Mg14) Zużyte oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe (13 02 08*) – 0,5 Mg15) Rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, odczynniki fotograficzne (20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*) – 0,1 Mg16) Detergenty (20 01 29*, 20 01 30) – 0,1 Mg 17) Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice (20 01 27*, 20 01 28) – 0,5Mg18) Odpady budowlane (17 01 01, 17 01 07) – 50 Mg19) Przeterminowane leki (20 01 32) – 0,1 Mg20) Baterie i akumulatory (20 01 34) – 0,5 Mg21) Materiały izolacyjne (17 06 04) – 4 Mg22) Odpadowa papa – (17 03 80) – 3 Mg23) Odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, a w szczególności igieł i strzykawek – 0,01 Mg24) Inne niewymienione po wcześniejszym uzgodnieniu cenyWyżej Zamawiający podał szacunkową ilość odpadów danej frakcji, którą Wykonawca odbierze z PSZOK-u i przetransportuje w czasie trwania umowy.2. Podane w SIWZ i formularzu ofertowym zestawienie ilości poszczególnych rodzajów odpadów mają charakter szacunkowy i służą do porównania złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych w zestawieniu, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tego tytułu.3. Częstotliwość odbioru odpadów będzie uzależniona od napełnienia pojemników lub kontenerów. Zamawiający poinformuje telefonicznie lub drogą elektroniczną o konieczności odebrania odpadów z konkretnych pojemników. Czas dokonania odbioru odpadów przez Wykonawcę wynosi maksymalnie 3 dni robocze od dokonania zgłoszenia.4. Wynagrodzenie za zadanie nr 2 będzie stanowić iloczyn ilości wytwarzanych odpadów mierzony w Mg oraz ceny odbioru i transportu poszczególnej frakcji podanej w formularzu ofertowym.5. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych oświadczeń zawierających informacje o ilości odpadów komunalnych odebranych z PSZOK:a. Ilości odebranego szkło Mgb. Ilości odebranych opakowań ze szkła Mgc. Ilości odebranego papieru, tektury, opakowań z papieru i tektury Mgd. Ilości odebranych tworzyw sztucznych Mge. Ilości odebranych metali Mgf. Ilości odebranych odpadów komunalnych ulegających biodegradacji Mgg. Ilości odebranych opakowań zawierających pozostałości Substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone Mgh. Ilości odebranego popiołu z palenisk domowych Mgi. Ilości odebranych odpadów wielkogabarytowych Mgj. Ilości odebranych zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych Mgk. Ilości odebranych lamp fluorescencyjnych i innych odpadów zawierających rtęć Mgl. Ilość odebranych urządzeń zawierających freony Mgm. Ilość odebranych zużytych opon Mgn. Ilość odebranych zużytych olejów silnikowych, przekładniowych i smarowych Mgo. Ilość odebranych rozpuszczalników, kwasów, alkaliów, odczynników fotograficznych Mgp. Ilość odebranych detergentów Mg q. Ilość odebranych farb, tuszy, farb drukarskich, klei, lepiszczu i żywic Mgr. Ilość odebranych odpadów budowlanych Mgs. Ilość odebranych przeterminowanych leków Mgt. Ilość odebranych baterii i akumulatorów Mgu. Ilość odebranych materiałów izolacyjnych Mgv. Ilość odebranej odpadowej papy Mgw. Ilość odebranych odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, a w szczególności igieł i strzykawek Mg6. Oświadczenia, o których mowa wraz z kartami ewidencji odpadów (jeśli dotyczą) musza być przekazane do siedziby Zamawiającego, do 7 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczą, w formie papierowej oraz elektronicznej i podpisane przez Wykonawcę.7. Oświadczenia będą podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę.8. Przekazanie powyższych oświadczeń nie zwalnia Wykonawcy ze złożenia sprawozdania, o którym mowa w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
90511000-2
90513100-7
90511300-5
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania;3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wg wzoru załącznika nr 7 do SIWZ).2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. W celu wykazania, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów:1) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji;2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wg wzoru załącznika nr 7 do SIWZ).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 1 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późniejszymi zmianami).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: 47 8687 0009 2002 2500 0127 0025.5. Wadium wnoszone w innych formach należy załączyć do oferty.6. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.7. Wadium wniesione przelewem musi wpłynąć na rachunek przed upływem terminu do składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas realizacji reklamacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 1 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.4. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy, najpóźniej w dniu podpisania umowy.5. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.6. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w pozostałych dopuszczonych formach określonych w SIWZ oraz ustawie Pzp z treści dokumentu zabezpieczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie na rzecz Zamawiającego zapłaty przez gwaranta kwoty gwarancyjnej do określonej wysokości sumy gwarancyjnej.7. Zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na konto Zamawiającego Nr 47 8687 0009 2002 2500 0127 0025.8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.9. Zwrot zabezpieczenia następuje zgodnie z przepisami Pzp.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmiana ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem umowy;2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;3) wystąpienie uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;4) dostosowanie umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, oraz regulacji wewnętrznych Gminy Borzechów dotyczących gospodarki odpadami;5) przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy;6) zmiana osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę ziemi do wyrównania terenu- Końskowola
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę ziemi do wyrównania terenu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI