Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i transport odpadów biologicznych z jednostek organizacyjnych UJ (z wyłączeniem UJ – CM), wraz z ich przetwarzaniem oraz dzierżawą kontenerów, w podziale na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 663-10-67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.lukasik@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i transport odpadów biologicznych z jednostek organizacyjnych UJ (z wyłączeniem UJ – CM), wraz z ich przetwarzaniem oraz dzierżawą kontenerów, w podziale na części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51288ab4-a683-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.uj.edu.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.uj.edu.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów wraz ze wskazaniem osób uprawnionych do kontaktów z wykonawcami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - dotyczy wykonawcy będącego osobą fizyczną.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - dotyczy wykonawcy będącego osobą fizyczną.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.76.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest odbiór i transport odpadów biologicznych (medycznych i weterynaryjnych), zgodnie z katalogiem odpadów, który jest załącznikiem do rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. (Dz. U. 2020 poz. 10 ze zm.), z jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego znajdujących się na terenie Miasta Krakowa (z wyłączeniem UJ – Collegium Medicum), ich przetwarzanie zgodnie z zachowaniem wymagań ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020 poz. 797 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. 2020 poz. 1219 ze zm.) oraz dzierżawa kontenerów, w podziale na części.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj odpadów wraz z ich kodami, przewidywana ilość do odbioru, przewidywana częstotliwość odbioru w okresie 12 miesięcy, wykaz posesji, jak również ilość kontenerów na odpady biologiczne (medyczne i weterynaryjne) do dzierżawy, zawierają załącznik A do SWZ (w zakresie części I przedmiotu zamówienia) i załącznik B do SWZ (w zakresie części II przedmiotu zamówienia) – 1 plik w formacie *.XLS zawierający 2 arkusze).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestniczących w postępowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ oraz na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale XV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestniczących w postępowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ oraz na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale XV SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest odbiór i transport odpadów biologicznych (medycznych i weterynaryjnych), zgodnie z katalogiem odpadów, który jest załącznikiem do rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. (Dz. U. 2020 poz. 10 ze zm.), z jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego znajdujących się na terenie Miasta Krakowa (z wyłączeniem UJ – Collegium Medicum), ich przetwarzanie zgodnie z zachowaniem wymagań ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020 poz. 797 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. 2020 poz. 1219 ze zm.) oraz dzierżawa kontenerów, w podziale na części.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj odpadów wraz z ich kodami, przewidywana ilość do odbioru, przewidywana częstotliwość odbioru w okresie 12 miesięcy, wykaz posesji, jak również ilość kontenerów na odpady biologiczne (medyczne i weterynaryjne) do dzierżawy, zawierają załącznik A do SWZ (w zakresie części I przedmiotu zamówienia) i załącznik B do SWZ (w zakresie części II przedmiotu zamówienia) – 1 plik w formacie *.XLS zawierający 2 arkusze).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestniczących w postępowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ oraz na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale XV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestniczących w postępowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ oraz na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale XV SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Rozdział VI SWZ:1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają:1) w zakresie części I przedmiotu zamówienia: aktualną ostateczną decyzję administracyjną marszałka województwa małopolskiego o zezwoleniu na przetwarzanie odpadów polegające na termicznym unieszkodliwianiu zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020 poz. 797 ze zm.), uwzględniające zastrzeżenie, iż zakaźne odpady medyczne i zakaźne odpady weterynaryjne mogą być wyłącznie unieszkodliwione termicznie,oraz wpis jako podmiot transportujący odpady do rejestru prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020 poz. 797 ze zm.), tj. posiadają indywidualny numer rejestrowy;2) w zakresie części II przedmiotu zamówienia: aktualną ostateczną decyzję administracyjną właściwego organu administracji publicznej o zezwoleniu na przetwarzanie odpadów, uwzględniające Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz. U. 2015 poz. 1116 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. 2016 poz. 1819 ze zm.), uwzględniająca wszystkie kody odpadów wymienione w załączniku B do SWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020 poz. 797 ze zm.), bądź aktualną ostateczną decyzję administracyjną właściwego organu administracji publicznej o zezwoleniu na zbieranie odpadów, uwzględniająca wszystkie kody odpadów wymienione w załączniku B do SWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020 poz. 797 ze zm.), bądź aktualną ostateczną decyzję administracyjną właściwego organu administracji publicznej o zezwoleniu na zbieranie odpadów wydane przez właściwy organ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020 poz. 797 ze zm.) oraz aktualna ostateczna decyzja administracyjna właściwego organu administracji publicznej o zezwoleniu na przetwarzanie odpadów, uwzględniające Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz. U. 2015 poz. 1116 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. 2016 poz. 1819 ze zm.), uwzględniające wszystkie kody odpadów wymienione w załączniku B do SWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020 poz. 797 ze zm.), oraz wpis jako podmiot transportujący odpady do rejestru prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020 poz. 797 ze zm.), tj. posiadają indywidualny numer rejestrowy.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.4. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:1) w zakresie części I przedmiotu zamówienia: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej dwie usługi polegające na transporcie oraz przetwarzaniu przez termiczne unieszkodliwienie odpadów o kodach wskazanych w załączniku A do SWZ (w zakresie co najmniej jednego kodu), o łącznej wartości dwóch usług nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 groszy). Zamawiający dopuszcza, iż wykazane usługi nie będą zawierać wszystkich kodów odpadów wskazanych w załączniku A do SWZ, dysponują osobą lub osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie kierowania pojazdami przeznaczonymi do przewozu towarów i ładunków niebezpiecznych ADR, dysponują co najmniej jednym pojazdem przeznaczonym do przewozu towarów i ładunków niebezpiecznych ADR.2) w zakresie części II przedmiotu zamówienia: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej dwie usługi polegające na transporcie, zbieraniu i/lub przetwarzaniu odpadów o kodach wskazanych w załączniku B do SWZ (w zakresie co najmniej trzech kodów) o łącznej wartości dwóch usług nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 groszy). Zamawiający dopuszcza, iż wykazane usługi nie będą zawierać wszystkich kodów odpadów wskazanych w załączniku B do SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział VIII SWZ: a)część I: aktualna ostateczna decyzja administracyjna marszałka województwa małopolskiego o zezwoleniu na przetwarzanie odpadów polegające na termicznym unieszkodliwianiu zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych, uwzględniające wszystkie kody odpadów wymienione w załączniku A do SWZ zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020 poz. 797 ze zm.), uwzględniające zastrzeżenie, iż zakaźne odpady medyczne i zakaźne odpady weterynaryjne mogą być wyłącznie unieszkodliwione termicznie; numer wpisu wraz z wydrukiem poświadczającym wpis jako podmiot transportujący odpady do rejestru prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020 poz. 797 ze. zm.); wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z załączeniem dowodów określających czy usługi zamieszczone w wykazie usług zostały wykonane należycie. b)część II: aktualna ostateczna decyzja administracyjna właściwego organu administracji publicznej o zezwoleniu na przetwarzanie odpadów, uwzględniające Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz. U. 2015 poz. 1116 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. 2016 poz. 1819 ze zm.), uwzględniająca wszystkie kody odpadów wymienione w załączniku B do SWZ zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020 poz. 797 ze zm.), bądź aktualna ostateczna decyzja administracyjna właściwego organu administracji publicznej o zezwoleniu na zbieranie odpadów, uwzględniająca wszystkie kody odpadów wymienione w załączniku B do SWZ zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020 poz. 797 ze zm.); bądź aktualna ostateczna decyzja administracyjna właściwego organu administracji publicznej o zezwoleniu na zbieranie odpadów oraz aktualna ostateczna decyzja administracyjna właściwego organu administracji publicznej o zezwoleniu na przetwarzanie odpadów wydane przez właściwy organ,, uwzględniające Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz. U. 2015 poz. 1116 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. 2016 poz. 1819 ze zm.), uwzględniające wszystkie kody odpadów wymienione w załączniku B do SWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020poz. 797 ze zm.); numer wpisu wraz z wydrukiem poświadczającym wpis jako podmiot transportujący odpady do rejestru prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach t. j. Dz. U. 2020 poz. 797 ze zm.); wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z załączeniem dowodów określających czy usługi zamieszczone w wykazie usług zostały wykonane należycie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Rozdział XII SWZ: Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień SWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z co najmniej następującymi załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią):1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców,2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,3) indywidualna kalkulacja ceny oferty, uwzględniającą wymagania i zapisy SWZ,4) pełnomocnictwo (zgodnie z ust. 5-7 powyżej) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,5) oświadczenie dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy (o ile dotyczy), 6) wykaz podwykonawców (o ile dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Rozdział XII SWZ: Dopuszcza się możliwość złożenia oferty przez dwa lub więcej podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego na zasadach opisanych w treści art. 58 ustawy PZP. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy