Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Sł

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Sławno
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSławno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miejski w Sławnie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-13
  • Numer ogłoszenia647197-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 647197-N-2018 z dnia 2018-11-13 r.

Urząd Miejski w Sławnie: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Sławno
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Sławnie, krajowy numer identyfikacyjny 52636300000, ul. ul. M. C. Skłodowskiej  9 , 76100   Sławno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 598 103 051, e-mail admin@slawno.pl, faks 598 103 340.
Adres strony internetowej (URL): http://um.slawno.ibip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://um.slawno.ibip.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://um.slawno.ibip.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa sie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Miasto Sławno Urząd Miejski w Sławnie 76-100 Sławno, ul. M. Curie-Skłodowskiej 9, pok. 36

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Sławno
Numer referencyjny: ZW.271.9.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CHARAKTERYSTYKA GMINY MIASTO SŁAWNO 1) Powierzchnia Powierzchnia Gminy Miasto Sławno wynosi 1583 ha. 2) Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców Gminy Miasto Sławno wynosi ok 12310, w tym około 7532 w zabudowie wielorodzinnej i około 4778 w zabudowie jednorodzinnej. 3) Liczba budynków jednorodzinnych i równoważnych (gospodarstw domowych) – ok. 1500. 4) Liczba budynków wielorodzinnych – ok. 300. 5) Liczba miejsc do gromadzenia odpadów zmieszanych (altanki, miejsca ustawienia pojemników) – ok. 1718. 6) Przedmiot zamówienia zgodnie z kodem CPV: 90.50.00.00-2 usługi związane z odpadami 90.51.10.00-2 usługi wywozu odpadów 90.51.20.00-9 usługi transportu odpadów 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest odbieranie wskazanych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Miasto Sławno. Urządzenia do gromadzenia odpadów (pojemniki, kontenery, worki), które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego, zapewnia Wykonawca. Zamawiający zapewnia część niezbędnych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. Szczegółowe dane dotyczące ilości budynków jedno- i wielorodzinnych, ilości miejsc do gromadzenia odpadów (osłony śmietnikowe, miejsca ustawienia pojemników i inne), ilości i rodzaju niezbędnych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz worków przedstawiono w § 3 ust. 4 SIWZ. Wymagania dotyczące częstotliwości odbierania odpadów komunalnych 1) Zabudowa wielorodzinna a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w dotychczasowych przeznaczonych do tego miejscach (osłony śmietnikowe, wyznaczone utwardzone miejsca na pojemniki). Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych – minimum 1 raz w tygodniu w godzinach 7.00 – 20.00). Pojemniki zapewnia Wykonawca i ustawia je w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ilość miejsc do gromadzenia odpadów (osłony śmietnikowe, miejsca ustawienia pojemników), ilość niezbędnych pojemników podano w § 3 ust. 4 pkt 1 SIWZ. b) Selektywnie zbierane odpady komunalne (określone w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Sławno) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników rozmieszczonych w miejscach ogólnie dostępnych. Prowadzona będzie z częstotliwością niedopuszczającą do przepełnienia pojemników w godzinach 7.00-20.00 - jednak nie rzadziej niż: - pojemniki na „szkło” – 1 raz na cztery tygodnie, - pojemniki na „papier” – 1 raz na cztery tygodnie, - pojemniki na „plastik” – 1 raz na tydzień w okresie od 01 maja do 30 września, w pozostałych miesiącach 1 raz na dwa tygodnie. c) Odpady ulegające biodegradacji „zielone” oraz „kuchenne” Miejsce odbioru worków do gromadzenia odpadów biodegradowalnych „zielonych” i „kuchennych” ustali bezpośrednio Wykonawca z zarządcami poszczególnych budynków. Ilość niezbędnych worków i ich charakterystykę podano § 3 ust. 4 pkt 2 SIWZ. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów biodegradowalnych „zielonych” i „kuchennych” – 1 raz w tygodniu w okresach wegetacyjnych (od 01 kwietnia do 30 listopada). Odpady kuchenne po 30 listopada będą odbierane tylko od mieszkańców którzy zgłoszą chęć ich przekazywania u Zamawiającego. Dodatkowo dla choinek wyznacza się 2 terminy odbioru w styczniu i lutym. Szczegółowy harmonogram Wykonawca uzgodni z zarządcami nieruchomości z udziałem Zamawiającego. Worki do gromadzenia odpadów biodegradowalnych „zielonych” i „kuchennych” zapewni Wykonawca. d) Odpady wielkogabarytowe Odpady wielkogabarytowe gromadzone będą przez mieszkańców w wyznaczonych przez zarządców budynków miejscach przy urządzeniach do gromadzenia odpadów (przy osłonach śmietnikowych, pojemnikach czy kontenerach). Częstotliwość załadunku i wywozu zgodnie z harmonogramem – czterech razy w roku. e) Wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny Odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie prowadzone z częstotliwością dwa razy w roku w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą, w razie takiej konieczności, może zwiększyć częstotliwość odbioru do czterech razy w roku. f) Odpady budowlane i inne Odbieranie odpadów budowlanych i remontowych określonych w regulaminie utrzymania czystości i porządku, zużytych opon i tekstyliów będzie następowało w gminnym punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, który zorganizuje i wskaże, w uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca. Podmioty wykonujące prace remontowo-budowlane są zobowiązane do zawarcia umowy z Wykonawcą na odbiór odpadów. g) Przeterminowane leki Odbiór przeterminowanych leków prowadzony będzie z aptek, których adresy wskaże i zapewni odpowiednie pojemniki Zamawiający. Częstotliwość odbioru – raz w miesiącu. h) Odpady niebezpieczne i inne Odbieranie odpadów niebezpiecznych (akumulatory inne niż przemysłowe i samochodowe) będzie następowało w gminnym punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, który zorganizuje i wskaże, w uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca. i) Zużyte baterie Odbiór zużytych baterii należy przeprowadzić raz w roku, z pojemników, które zapewni Zamawiający, rozmieszczonych na terenie placówek użyteczności publicznej, adresy, których wskaże Zamawiający. 2) Zabudowa jednorodzinna a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach utwardzonych lub osłonach śmietnikowych, wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Liczba budynków jednorodzinnych, miejsc do gromadzenia odpadów, ilość i rodzaj niezbędnych pojemników podano w § 3 ust. 4 pkt 1 SIWZ. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę, – co najmniej raz na dwa tygodnie. b) Selektywnie zbierane odpady komunalne u źródła od mieszkańców, którzy zadeklarowali taki sposób a obejmujący: - papier, - szkło, - metale, - tworzywa sztuczne, - odpady ulegające biodegradacji „zielone” oraz „kuchenne” Zbieranie odpadów w sposób selektywny odbywać się będzie do dostarczonych przez Wykonawcę worków opisanych w § 3 ust. 4 pkt.2, SIWZ, co najmniej raz na dwa tygodnie: - worek koloru niebieskiego - odpady z papieru w tym odpady z tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, - worek koloru zielonego - odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, - worek koloru żółtego - odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, - worek koloru brązowego - odpady ulegające biodegradacji „zielone” oraz „kuchenne”. c) Selektywnie zbierane odpady komunalne (określone w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Sławno) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jedno i wielorodzinnej odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników rozmieszczonych w miejscach ogólnie dostępnych. Prowadzona będzie z częstotliwością niedopuszczającą do przepełnienia pojemników w godzinach 7.00-20.00 - jednak nie rzadziej niż: - pojemniki na szkło – 1 raz na cztery tygodnie, - pojemniki na papier – 1 raz na cztery tygodnie, - pojemniki na plastik –1 raz na tydzień w okresie od 01 maja do 30 września, w pozostałych miesiącach 1 raz na dwa tygodnie. d) Odpady ulegające biodegradacji „zielone” oraz „kuchenne” Worki w kolorze brązowym w ilości i o parametrach ustalonych w § 3 ust. 4 pkt 2 SIWZ zapewnia Wykonawca. Ilość worków dostarczanych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów biodegradowalnych „zielonych” i „kuchennych, – co najmniej raz na tydzień (od 1 kwietnia do 30 listopada), w dniu odbioru odpadów zmieszanych lub innym dniu uzgodnionym z Zamawiającym. Odpady kuchenne po 30 listopada będą odbierane tylko od mieszkańców którzy zgłoszą chęć ich przekazywania u Zamawiającego. Dodatkowo dla choinek wyznacza się 2 terminy odbioru w styczniu i lutym. Szczegółowy harmonogram Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. e) Odpady wielkogabarytowe Odbiór odpadów wielkogabarytowych będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami Częstotliwość załadunku i wywozu zgodnie z harmonogramem – cztery razy w roku. f) Wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny Odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie prowadzony z częstotliwością dwa razy w roku w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą, w razie takiej konieczności, może zwiększyć częstotliwość odbioru do czterech razy w roku. g) Odpady budowlane i inne Odbieranie odpadów budowlanych i remontowych określonych w regulaminie utrzymania czystości i porządku, zużytych opon i tekstyliów będzie następowało w gminnym punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, który zorganizuje i wskaże, w uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca. Podmioty wykonujące prace remontowo-budowlane są zobowiązane do zawarcia umowy z Wykonawcą na odbiór odpadów. h) Przeterminowane leki Odbiór przeterminowanych leków prowadzony będzie z aptek, których adresy wskaże i zapewni odpowiednie pojemniki Zamawiający. Częstotliwość odbioru – raz w miesiącu. i) Odpady niebezpieczne i inne Odbieranie odpadów niebezpiecznych będzie następowało w gminnym punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, który zorganizuje i wskaże, w uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca. j) Zużyte baterie Odbiór zużytych baterii należy przeprowadzić raz w roku, z pojemników, które zapewni Zamawiający, rozmieszczonych na terenie placówek użyteczności publicznej, adresy których wskaże Zamawiający. 3. Wymagania dotyczące harmonogramu odbioru odpadów komunalnych: 1) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu odbierania odpadów z terenów zabudowy wielorodzinnej i jednorodzinnej obejmujący odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych oraz selektywnie zbieranych z podziałem na poszczególne rodzaje odpadów. 2) Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji harmonogramu odbioru odpadów w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3) Harmonogram powinien być sporządzony zgodnie z następującymi wymogami: a) powinien wskazywać na daty odbierania poszczególnych rodzajów odpadów z nieruchomości, b) harmonogram powinien być opracowany w podziale na nieruchomości zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej, c) odbiór odpadów nie może następować w niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy, d) odbiór odpadów powinien przypadać na ten sam dzień tygodnia lub dni tygodnia, e) odbiór odpadów selektywnie zbieranych u źródła powinien następować w tym samym dniu, co odbiór odpadów niesegregowanych. f) harmonogram powinien być opracowany na podstawie terminów zawartych w harmonogramie z 2018 r., g) harmonogram odbioru odpadów komunalnych z terenu miasta Sławno nie może w żadnym przypadku pokrywać się z terminami odbioru takich odpadów, realizowanych przez Wykonawcę od innych podmiotów. 4) Wykonawca po opracowaniu harmonogramu przedstawi go Zamawiającemu (egzemplarz w wersji papierowej i elektronicznej w formacie ustalonym z Zamawiającym) w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt w harmonogramie odbioru odpadów. Po zaakceptowaniu harmonogramu przez Zamawiającego, Wykonawca zamieści harmonogram na swojej stronie internetowej i będzie on dostępny przez cały okres obowiązywania umowy. Harmonogram odbioru odpadów zostanie umieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Sławnie. 5) Wykonawca jest obowiązany do dostarczenia 1 egzemplarza harmonogramu (zaakceptowanego przez Zamawiającego) w wersji papierowej do poszczególnych właścicieli nieruchomości (administratorzy, zarządcy nieruchomości, właściciele domów jednorodzinnych), w terminie 14 dni od dnia zaakceptowania harmonogramu. 4. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów: 1) Liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych o poszczególnych pojemnościach: a) 110 l. - min. 100 szt. b) 120 l. - min. 1500 szt. c) 240 l. - min. 500 szt. d) 1100 l. - min. 200 szt. Pojemniki winny być wyposażone w koła umożliwiające przetaczanie z wyłączeniem pojemników 110 l. Koszt dostarczenia nowych pojemników w miejsce zdewastowanych i skradzionych Wykonawca powinien skalkulować w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej. Wszystkie przypadki kradzieży i dewastacji powinny być udokumentowane przez zgłaszającego. 2) Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów u źródła; a) Koloru niebieskiego- min 3000 szt. b) Koloru zielonego - min 3000 szt. c) Koloru żółtego-min 3000 szt. Charakterystyka worków z foli polietylenowej LDPE do selektywnej zbiórki odpadów u źródła; wykonane z folii polietylowej LDPE lub równoważnego materiału o grubości zapewniającej odporność na rozerwanie, bez dodatku kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska; a) Koloru żółtego- 120 l grubość folii-60-80 mikronów b) Koloru niebieskiego-120 l grubość foli-60-85 mikronów c) Koloru zielonego-120 l grubość folii-60-80 mikronów d) Worki zostaną oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadach, nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy oraz oznaczeniem Miasto Sławno e) nadruk - jednostronny, kolor nadruku czarny lub biały, powierzchnia nadruku minimum 1000cm2, treść napisu opracuje Wykonawca i przekaże Zamawiającemu do zatwierdzenia przed rozpoczęciem realizacji zamówienia 3) Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów: Koloru brązowego - min. 25000 szt. – charakterystyka worków do selektywnej zbiórki: a) materiał - folia polietylenowa LDPE, b) pojemność -100 - 120 dm3, c) grubość - co najmniej 60 mikronów, d) Worki zostaną oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadach, nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy oraz oznaczeniem Miasto Sławno, e) nadruk - jednostronny, kolor nadruku czarny lub biały, powierzchnia nadruku minimum 1000cm2, treść napisu opracuje Wykonawca i przekaże Zamawiającemu do zatwierdzenia przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 4) Charakterystyka specjalistycznych pojemników do gromadzenia odpadów segregowanych: a) pojemność, co najmniej 1000 litrów, b) zaopatrzone w specjalne (małe) otwory wrzutowe, c) oznaczenie pojemników, do jakiego rodzaju odpadu są przeznaczone. 5) Liczba specjalistycznych pojemników do gromadzenia odpadów segregowanych: a) pojemniki koloru zielonego z napisem „Szkło”- minimum 70 szt., b) pojemniki koloru niebieskiego z napisem „Papier”- minimum 16 szt., c) pojemniki koloru żółtego z napisem „Plastik”- minimum 70 szt., d) Zamawiający zapewnia część pojemników do selektywnej zbiórki (minimum 41 szt. na plastik, 39 szt. na szkło i 16 szt. na papier) pozostałą cześć pojemników zapewnia Wykonawca (Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo do zakupu nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych), e) dopuszcza się pojemniki o innej kolorystyce, pod warunkiem umieszczenia na nich stosownych napisów o ich przeznaczeniu, f) liczba miejsc do gromadzenia odpadów selektywnie zbieranych (plastik, szkło, papier) – 85. 5. Obowiązki wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia: 1) Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów oraz miejsc do gromadzenia odpadów. 2) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki w terminie najpóźniej do 01.01.2019 r. Na potwierdzenie dostarczenia pojemników Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli nieruchomości opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela bądź jego przedstawiciela. W przypadku niemożności spełnienia tego warunku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskaże on Zamawiającemu te przyczyny na piśmie i udokumentuje ich zaistnienie. Za dowód mogą być uznane wskazania urządzeń kontrolujących czas i przebieg tras pojazdów takich jak tachograf czy GPS. Za przyczyny niezależne od Wykonawcy można będzie uznać w szczególności, co najmniej trzykrotne niezastanie właściciela nieruchomości pod wskazanym adresem w odstępach, co najmniej 3 dniowych w godzinach 7.00 – 20.00. Na Wykonawcę nakłada się obowiązek (w przypadku pierwszej nieudanej próby dostarczenia pojemników) pozostawienia informacji pisemnej, która ułatwi kontakt pomiędzy właścicielem nieruchomości a Wykonawcą w celu dostarczenia pojemnika. 3) W trakcie wykonywania umowy, wyposażenie zgłoszonych przez Zamawiającego miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki oraz harmonogram odbioru odpadów następuje w ciągu 3 dni roboczych na zasadach opisanych § 3 ust. 5 pkt. 2. 4) W trakcie wykonywania umowy wprowadzanie zmian w ilości i rodzaju pojemników w uzgodnieniu z Zamawiającym. 5) Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia właścicielom nieruchomości, od których odbierane są odpady komunalne w sposób selektywny worki na tworzywa sztuczne, papier i tekturę oraz opakowania szklane w ciągu 7 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego adresów nieruchomości, których właściciele zadeklarowali taki sposób, następnie w dniu odbioru worków z odpadami. Worki należy przekazać właścicielowi nieruchomości, a podczas jego nieobecności pozostawić we wcześniej opróżnionym pojemniku na zmieszane odpady komunalne. Wykonawca dostarczy worki po każdorazowym odbiorze zapełnionego worka/worków. Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia worków na odpady „zielone” i „kuchenne”, jeśli właściciel nieruchomości zgłosi taką potrzebę. (Pakiet startowy min. 3 worki, następnie Wykonawca będzie dostarczał worki przy odbiorze zapełnionych worków w systemie „worek za worek”). Zobowiązuje się Wykonawcę do odbioru odpadów zielonych od właścicieli nieruchomości w workach, które pozostały w ich posiadaniu przed 01 stycznia 2019 r. 6) Wykonawca jest zobowiązany także do zebrania odpadów leżących obok pojemników w osłonach śmietnikowych i odpadów leżących obok pojemników (również pojemników do selektywnej zbiórki odpadów). 7) Wykonawca odpowiada za stan techniczny pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów (dotyczy również pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, również stanowiących własność Miasta Sławno). Zobowiązany jest do ich napraw, systematycznych konserwacji, oznakowania oraz wymiany uszkodzonych, skorodowanych lub zniszczonych pojemników, a także do uzupełniania w przypadku kradzieży pojemników bez wezwanie Zamawiającego a także na wezwanie Zamawiającego (w terminie 3 dni roboczych). 8) Czyszczenie i dezynfekcja pojemników: a) dezynfekcja pojemników na odpady zmieszane - jeden raz w miesiącu od 1 marca do 30 listopada (w terminach ustalonych z Zamawiającym), b) czyszczenie, mycie pojemników na odpady zmieszane na miejscu odbioru odpadów (zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie) z częstotliwością min. 3 razy w roku w szczególności w okresie letnim w terminach ustalonych z Zamawiającym, c) dezynfekcja wszystkich pojemników do gromadzenia odpadów segregowanych- jeden raz na 2 miesiące w okresie od 1 marca do 30 listopada (w terminach ustalonych z Zamawiającym), d) czyszczenie wszystkich pojemników do gromadzenia odpadów segregowanych ma być zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne z częstotliwością 2 razy w roku w terminach ustalonych z Zamawiającym, e) w przypadku zabrudzenia pojemników do gromadzenia odpadów segregowanych i zmieszanych w skutek np. oblania farbą lub inną substancją Wykonawca jest obowiązany do umycia pojemnika w terminie 3 dni roboczych od daty powiadomienia lub stwierdzenia zaistniałej sytuacji. 9) Wykonawca obowiązany jest w ramach umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym do dystrybucji innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami w Sławnie, o ile nie wymagają one potwierdzenia odbioru. 10) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 11) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2018 r. poz. 992 z późn. zm.), b) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ), c) uchwały nr XXIX/148/2012 Rady Miejskiej w Sławnie z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Sławno (Dz. Urzędowy woj. Zachodniopomorskiego z 2013 r. poz. 716), d) uchwały nr XXV/131/2016 Rady Miejskiej w Sławnie z dnia 30 czerwca 2016 r. zmieniająca uchwałę Nr XXIX/148/2012 Rady Miejskiej w Sławnie z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Sławno (Dz. Urzędowy woj. Zachodniopomorskiego z 2016 r. poz. 2880), e) uchwały nr XXV/130/2016 Rady Miejskiej w Sławnie z dnia 30 czerwca 2016 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczona przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. Urzędowy woj. Zachodniopomorskiego z 2016 r. poz. 2879), f) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania frakcji odpadów ( Dz. U. 2017 r. poz. 19) g) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), h) aktów normatywnych związanych z gospodarką odpadami, które zostaną wprowadzone przez ustawodawcę w trakcie trwania umowy, co zostanie szczegółowo ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 12) Pojazdy przeznaczone do odbierania odpadów komunalnych muszą być wyposażone w system lokalizacji i monitorowania, wraz z dostępem do jego funkcjonowania w siedzibie Zamawiającego. 13) Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, wykaz wszystkich pojazdów odbierających odpady z terenu Miasta Sławno, w którym będzie się znajdował: nr rejestracyjny pojazdu, przeznaczenie i do jakiej frakcji odpadów jest wykorzystywany. 14) W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach. 15) System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 6. Wymagania dotyczące zorganizowania Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwanego dalej PSZOK): 1) PSZOK powinien znajdować się na terenie Gminy Miasto Sławno. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zamontowania tablicy informacyjnej przed wjazdem na teren PSZOK o następującej treści „Gminny Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych” lub „Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych” oraz dni i godzin otwarcia. Wielkość tablicy minimum 70 cm x50 cm. 3) Godziny przyjęć odpadów do PSZOK w dni robocze co najmniej od godziny 8.00 do 17.00 i soboty w godz. 8.00 do 14.00. 4) Wykonawca wyposaży PSZOK w niezbędne pojemniki i kontenery do selektywnej zbiórki odpadów oraz inne urządzenia niezbędne do realizacji usługi. 5) Prowadzenie dokumentacji obejmującej, takie dane jak: data przyjęcia odpadów, kod i waga odpadów, imię i nazwisko oraz adres zameldowania osoby dostarczającej odpady, adres nieruchomości, z której pochodzą odpady lub podanie miejsca wytworzenia odpadów, podpis osoby dostarczającej. 6) W PSZOK będą przyjmowane odpady pochodzące od właścicieli nieruchomości zamieszkanych zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku w mieście Sławno, a w szczególności do PSZOK będą przyjmowane odpady: a) odpady wielkogabarytowe, b) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, c) zużyte opony, d) papier i tektura, tworzywa sztuczne, szkło, e) opakowania wielomateriałowe, f) odpady ulegające biodegradacji, g) odzież i tekstylia, h) rozpuszczalniki, kwasy, resztki farb lakierów innych środków oraz opakowania po nich, i) lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, w tym świetlówki, termometry, przełączniki, j) środki ochrony roślin i opakowania po nich, k) baterie i akumulatory (akumulatory inne niż przemysłowe i samochodowe), l) metale, m) odpady remontowo-budowlane, n) przepracowane oleje, o) zużyte kartridże i tonery. 7. Sposób postępowania z odpadami odebranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkanych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją usługi. 1) Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miasto Sławno Wykonawca zobowiązany jest przekazać właścicielowi Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Gwiazdowie (zgodnie z Regulaminem korzystania z usług publicznych świadczonych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.) gdzie zostaną poddane procesowi odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującym prawem, w tym wymaganiami ochrony środowiska. 2) Odpady, które nie mogą być przyjęte do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Gwiazdowie Wykonawca zobowiązany jest przekazać do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.) lub samodzielnego zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadą bliskości. 3) Wykonawca zobowiązany jest do składania sprawozdań półrocznych sporządzonych zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w wersji papierowej i elektronicznej. Sprawozdania powinny być sporządzone na wzorach określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2016 r. poz. 934), a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami sprawozdań. 4) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu wszelkich niezbędnych informacji dotyczących odbierania odpadów w aptekach (przeterminowane leki), obiektach użyteczności publicznej (zużyte baterie), oraz innych informacji niezbędnych do właściwej realizacji zamówienia. 5) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu comiesięcznych raportów (raport będzie stanowić załącznik do protokołu wykonania usług stanowiący załącznik do umowy) w wersji papierowej i elektronicznej (format ustalony z Zamawiającym) zawierający: a) informację o zmianach w ilości i rodzaju pojemników, b) informację o nieruchomościach, dla których ustalona częstotliwość odbioru odpadów jest niewystarczająca, c) informację o przeprowadzonych zabiegach mycia, czyszczenia i dezynfekcji pojemników obejmującą adres nieruchomości lub miejsc gromadzenia odpadów, datę wykonania usługi, ilość pojemników podanych myciu, czyszczeniu i dezynfekcji, d) informację o wykonanych naprawach, konserwacji pojemników i dokonanych wymianach pojemników, e) dokumenty, o których mowa w § 3 ust. 6 pkt. 5 6) Wykonawca raz w miesiącu, jeżeli nastąpiły zmiany w ilości pojemników przekaże Zamawiającemu elektroniczne aktualne zestawieni wszystkich pojemników.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-01-01 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Miasta Sławno, zgodnie z art. 9 c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2018.1454 j.t. z późn. zm.); b) zezwolenie na zbieranie odpadów, zgodnie z art. 41, zezwolenie na transport odpadów w związku z art. 233 bądź zaświadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2018.992 z późn. zm.); c) zezwolenie na zbieranie odpadów dla następujących rodzajów odpadów: 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 04 Opakowania z metali 15 01 05 Opakowania wielomateriałowe 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 07 Opakowania ze szkła 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 20 01 01 Papier i tektura 20 01 02 Szkło 20 01 23* Urządzenia zawierające freony 20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 20 01 39 Tworzywa sztuczne 20 01 40 Metale 20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (popiół) 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca wykaże, ze wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę odbioru odpadów komunalnych wykonanej na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 m-cy o masie łącznej minimum - 3.000 Mg, b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował wyposażeniem umożliwiającym odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w ilości co najmniej: - 3 pojazdami specjalistycznymi – o minimalnej kubaturze 10 m3 każdy, - 2 pojazdami skrzyniowymi lub skrzyniowymi z HDS o ładowności minimalnej 3,5 Mg każdy. Emisja spalin pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych musi być zgodna z obowiązującymi przepisami – nie niższa niż Euro III. Pojazdy przeznaczone do odbierania odpadów komunalnych muszą być wyposażone w system lokalizacji i monitorowania, wraz z dostępem do jego funkcjonowania w siedzibie Zamawiającego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Miasta Sławno, zgodnie z art. 9 c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2018.1454 j.t. z późn. zm.); b) zezwolenie na zbieranie odpadów, zgodnie z art. 41, zezwolenie na transport odpadów w związku z art. 233 bądź zaświadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2018.992 z późn. zm.); c) zezwolenie na zbieranie odpadów dla następujących rodzajów odpadów: 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 04 Opakowania z metali 15 01 05 Opakowania wielomateriałowe 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 07 Opakowania ze szkła 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 20 01 01 Papier i tektura 20 01 02 Szkło 20 01 23* Urządzenia zawierające freony 20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 20 01 39 Tworzywa sztuczne 20 01 40 Metale 20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (popiół) 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usług są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, o których mowa w części 7 ust. 2 pkt 2 lit. b SIWZ, dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 10 9317 0002 0000 3183 2000 0030 z dopiskiem: „Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Sławno”. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, odrębnie na każdą część zamówienia, należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dokumentów na wypadek gdyby Wykonawca: 1) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o który mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Przedkładana gwarancja musi wskazywać jakiego postępowania dotyczy, określić wykonawcę, beneficjenta gwarancji oraz gwaranta, kwotę gwarancji i termin jej ważności. W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w treści dokumentu winna znaleźć się informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy. Brak którejkolwiek z wymaganych adnotacji w treści dokumentu wadialnego, będzie skutkować odrzuceniem oferty w związku z wykluczeniem Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy Pzp. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda we wskazanym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Zatrudnienie (w oparciu o umowę o pracę) przy realizacji zamówienia osób zamieszkałych na terenie gminy miejskiej i wiejskiej Sławno 20,00
Zorganizowanie wycieczki edukacyjnej do RIPOK dla uczniów z klas VI szkół podstawowych nr 1 i nr 3 w Sławnie 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
5. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy na skutek: a) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, b) zmiany przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającej na zasady lub sposób lub zakres odbierania lub zagospodarowywania odpadów komunalnych, c) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, – przy czym zmiana terminu będzie dokonana z uwzględnieniem pełnego miesiąca świadczenia usługi; 2) ceny – w przypadku zmiany obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości; 3) sposobu realizacji przedmiotu umowy na skutek: a) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa, b) zmiany przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającej na zasady lub sposób lub zakres odbierania lub zagospodarowywania odpadów komunalnych, c) uzasadnionej faktycznymi potrzebami konieczności zmiany częstotliwości odbioru odpadów komunalnych, przy założeniu, że częstotliwość nie może ulec zwiększeniu więcej niż o jeden odbiór na miesiąc lub tydzień, w zależności od częstotliwości realizacji konkretnej usługi, d) dokonania zmiany szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia nie skutkującej zmianą zakresu przedmiotu zamówienia ani wysokości wynagrodzenia; – przy czym zmiany te nie będą stanowić podstawy zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 6. W żadnym wypadku postanowień klauzuli pkt 5 nie należy interpretować jako udzielenie dowolnej ze stron roszczenia do żądania zmiany umowy, a jedynie możliwość dokonania zmiany umowy. 7. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż stolarki okiennej - Świnoujście
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż stolarki okiennej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI