„Odbieranie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, w tym pozostałości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Odbieranie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych i bioodpadów oraz odbieranie i zagospodarowanie pozostałych selektywnie zbieranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Jasienica Rosielna”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJasienica Rosielna
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-14
  • Numer ogłoszenia622408-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 622408-N-2019 z dnia 2019-11-14 r.

Urząd Gminy: „Odbieranie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych i bioodpadów oraz odbieranie i zagospodarowanie pozostałych selektywnie zbieranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Jasienica Rosielna”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 68615763600000, ul. Jasienica Rosielna  240 , 36-220  Jasienica Rosielna, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 306 033, e-mail eplonka@jasienicarosielna.pl, faks 134 306 033.
Adres strony internetowej (URL): http://www.jasienicarosielna.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://jasienicarosielna.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne-w-gminie-jasienica-rosielna/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://jasienicarosielna.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne-w-gminie-jasienica-rosielna/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Odbieranie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych i bioodpadów oraz odbieranie i zagospodarowanie pozostałych selektywnie zbieranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Jasienica Rosielna”
Numer referencyjny: BFP.271.12.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Odbieranie określonych poniżej odpadów komunalnych, wytworzonych na terenie Gminy Jasienica Rosielna, pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, gromadzonych w workach: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, b) zbieranych w sposób selektywny bioodpadów. 2) Odbieranie i zagospodarowanie następujących odpadów komunalnych, wytworzonych na terenie Gminy Jasienica Rosielna, pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, gromadzonych w workach i zebranych w sposób selektywny: papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło i odpady opakowaniowe wielomateriałowe. 3) Odbieranie i zagospodarowanie określonych poniżej selektywnie zebranych odpadów komunalnych w ramach tzw. mobilnej zbiórki odpadów: a) przeterminowane leki i chemikalia; b) zużyte baterie i akumulatory; c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; d) meble i inne odpady wielkogabarytowe; e) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne; 4) Odbieranie i zagospodarowanie określonych poniżej selektywnie zebranych odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, który zlokalizowany jest na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Gminy Jasienica Rosielna w Bliznem, 36-221 Blizne 240a: a) przeterminowane leki i chemikalia; b) zużyte baterie i akumulatory; c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; d) meble i inne odpady wielkogabarytowe; e) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne; f) odpady niebezpieczne; g) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki; h) zużyte opony; i) popiół; j) papier; k) metal; l) tworzywa sztuczne; ł) szkło; m) odpady opakowaniowe wielomateriałowe; 5) Zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych, o których mowa w rozdziale 3.2. pkt 2-4 w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 6) Osiąganie określonych poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, oraz poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne zgodnie z dyspozycją art. 3b ucpg. 7) Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem tj. m.in. przedkładanie Zamawiającemu sprawozdań rocznych zgodnie z dyspozycją art. 9n ucpg. 8) Kontrola właścicieli nieruchomości w zakresie zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasienica Rosielna. 9) Wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych w worki przeznaczone do zbierania odpadów komunalnych, zgodne z wymaganiami § 7 i § 8 regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasienica Rosielna. Zakres zamówienia jest zgodny z: 1) uchwałą Nr XI/64/2019 Rady Gminy w Jasienicy Rosielnej z dnia 29 października 2019 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasienica Rosielna, 2) uchwałą Nr XI/65/2019 Rady Gminy w Jasienicy Rosielnej z dnia 29 października 2019 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi – załączniki nr 8a i 8b do SIWZ. 3.3. Charakterystyka Gminy Jasienica Rosielna. 1) Gmina Jasienica Rosielna jest gminą wiejską o powierzchni 5755 ha. W skład Gminy wchodzą 4 sołectwa: Blizne, Jasienica Rosielna, Orzechówka i Wola Jasienicka. Jest to gmina typowo rolnicza i ok. 90 % nieruchomości posiada własny kompostownik. Liczba budynków zamieszkałych w Gminie to 1895 w tym jeden budynek wielolokalowy. W poszczególnych latach zameldowanych w Gminie na pobyt stały i czasowy było (stan na dzień 31 grudnia): w 2017 r. 7941 w 2018 r. 7929 (Jasienica Rosielna – 2269, Blizne – 3448, Orzechówka – 1512, Wola Jasienicka – 700 ). Liczba deklaracji złożonych przez mieszkańców Gminy na dzień 31.12.2018 r. wynosi 1954 , w tym: 1863 na odpady segregowane i 91 na odpady niesegregowane. Z danych wynikających ze złożonych deklaracji wynika, że Gminę zamieszkuje łącznie ok. 6589 osób w 1895 budynkach. 2) Ilość odpadów komunalnych odebranych od właścicieli, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Jasienica Rosielna w latach 2016-2018, na podstawie sprawozdań złożonych przez przedsiębiorców odbierających odpady komunalne. L.p. Rodzaj odebranych odpadów komunalnych Masa odebranych odpadów komunalnych (Mg)/okres I-XII 2016 I-XII 2017 I-XII 2018 I-VI 2019 1. Zmieszane odpady komunalne 258,45 293,12 291,580 154,020 2. Metal, papier i opakowania wielomateriałowe 26,16 22,24 ---------- ---------- 3. Tworzywa sztuczne 83,39 170,01 ---------- --------- 4. Papier --------- -------- 28,90 9,100 5. Metale i tworzywa sztuczne --------- -------- 114,26 72,100 6. Szkło 85,52 96,85 93,36 48,540 7. Odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone 13,51 15,20 -------- ---------- 8. Odpady ulegające biodegradacji, w tym bioodpady, z wyłączeniem odpadów zielonych --------- -------- 0,85 10,440 9. Odpady zielone 19,85 ---------- 10. Przeterminowane leki i chemikalia 1,66 2,92 0,35 0,248 11. Zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 7,27 8,54 2,04 ---------- 12. Meble i inne odpady wielkogabarytowe 123,86 180,06 165,54 92,410 13. Odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne 3,38 8,31 14,09 4,200 14. Zużyte opony 34,48 28,25 8,53 2,100 15. Tekstylia i odzież 30,24 ------------- ------------- -------- 16. Popiół 6,86 16,46 14,47 7,910 3) Zamawiający zastrzega, że podane w SIWZ ilości wytwarzanych odpadów mogą ulec zmianie i nie należy ich traktować jako wartość stałą. Ustalone ilości mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego, uwzględniając rzeczywistą ilość wytworzonych odpadów. Zamawiający zastrzega także prawo do zwiększenia lub zmniejszenia liczby obsługiwanych nieruchomości w zakresie odbioru odpadów komunalnych. Zamawiający zastrzega jednak, że w/w zmiany w zakresie ilości odebranych oraz odebranych i zagospodarowanych odpadów oraz w zakresie liczby obsługiwanych nieruchomości nie wpływają na zmianę maksymalnej kwoty określonej w ofercie i zawartej umowie. Zamawiający zastrzega również, że w przypadku gdy do dnia 31 grudnia 2020 r. wykonawca odbierze oraz odbierze i zagospodaruje ilość odpadów za kwotę mniejszą niż kwota maksymalna, która określona jest w ofercie i zawartej umowie, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość odebranych oraz odebranych i zagospodarowanych odpadów i z tego tytułu wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze. 3.4. Szczegółowy zakres zamówienia 1) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania całej masy wskazanych odpadów komunalnych, wytworzonych na terenie Gminy Jasienica Rosielna i pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, gromadzonych w workach: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych – w workach koloru czarnego (przejrzysty) o pojemności 60 l. b) zebranych w sposób selektywny bioodpadów – w workach koloru brązowego (przejrzysty) o pojemności 60 l. 2) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania całej masy wskazanych odpadów komunalnych, wytworzonych na terenie Gminy Jasienica Rosielna i pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, gromadzonych w workach, zebranych w sposób selektywny: a) papier – w workach koloru niebieskiego (przejrzysty) o pojemności 120 l, b) metale, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe – w workach koloru żółtego (przejrzysty) o pojemności 120 l, c) szkło – w workach koloru zielonego (przejrzysty) o pojemności 60 l, Odbiór odpadów, o których mowa w rozdziale 3.4. pkt 1 i pkt 2 będzie odbywał się z miejsc znajdujących się w sąsiedztwie nieruchomości należących do właścicieli nieruchomości zamieszkałych, zgodnie z § 14 pkt 3 regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasienica Rosielna, który stanowi załącznik Nr 8a do SIWZ oraz w terminach określonych w rozdziale 3.5. pkt I SIWZ. 3) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania wskazanych odpadów komunalnych w ramach tzw. mobilnej zbiórki odpadów: a) przeterminowane leki i chemikalia; b) zużyte baterie i akumulatory; c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; d) meble i inne odpady wielkogabarytowe; e) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne; w terminach określonych w rozdziale 3.5. pkt II SIWZ. 4) Wykonawca zobowiązany jest także do odbierania i zagospodarowania zużytych baterii, które będą zbierane w wyznaczonych przez Zamawiającego szkołach, przedszkolach, w Urzędzie Gminy Jasienica Rosielna oraz w sklepach. Odebranie odpadów będzie następowało w ramach tzw. mobilnej zbiórki, w terminach określonych w rozdziale 3.5. pkt II SIWZ. 5) Wykonawca zobowiązany jest także do odbierania i zagospodarowania przeterminowanych leków z wyznaczonych przez Zamawiającego aptek znajdujących się w miejscowościach na terenie Gminy Jasienica Rosielna, w których zostaną umieszczone pojemniki do gromadzenia tego rodzaju odpadów. Odebranie odpadów będzie następowało w ramach tzw. mobilnej zbiórki, w terminach określonych w rozdziale 3.5. pkt II SIWZ. 6) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania wskazanych odpadów komunalnych przyjętych przez Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, który zlokalizowany jest na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Gminy Jasienica Rosielna w Bliznem, 36-221 Blizne 240a takich jak: a) przeterminowane leki i chemikalia; b) zużyte baterie i akumulatory; c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; d) meble i inne odpady wielkogabarytowe; e) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne; f) odpady niebezpieczne; g) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki; h) zużyte opony; i) popiół; j) papier; k) metal; l) tworzywa sztuczne; ł) szkło; m) odpady opakowaniowe wielomateriałowe; w terminach określonych w rozdziale 3.5. pkt III SIWZ, 3.5. Wymagana częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: I. Odbiór z budynków mieszkalnych jednorodzinnych: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych – raz na dwa tygodnie. Harmonogram wraz z trasami przejazdu samochodów odbierających niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych ustala wykonawca i dostarcza zamawiającemu w celu akceptacji, zgodnie z rozdziałem 3.7. SIWZ; 2) odpady komunalne zbierane selektywnie, tj. papier, metal, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, szkło, bioodpady – raz na dwa tygodnie. Harmonogram wraz z trasami przejazdu samochodów odbierających odpady komunalne zbierane selektywnie, ustala wykonawca i dostarcza zamawiającemu w celu akceptacji, zgodnie z rozdziałem 3.7. SIWZ. II. Odbiór z budynków wielolokalowych: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych – raz na dwa tygodnie, z zastrzeżeniem pkt. 3. Harmonogram wraz z trasami przejazdu samochodów odbierających niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych ustala wykonawca i dostarcza zamawiającemu w celu akceptacji, zgodnie z rozdziałem 3.7. SIWZ; 2) odpady komunalne zbierane selektywnie, tj. papier, metal, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, szkło, bioodpady – raz na dwa tygodnie z zastrzeżeniem pkt. 3. Harmonogram wraz z trasami przejazdu samochodów odbierających odpady komunalne zbierane selektywnie, ustala wykonawca i dostarcza zamawiającemu w celu akceptacji, zgodnie z rozdziałem 3.7. SIWZ. 3) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz bioodpady, w okresie od kwietnia do października – raz na tydzień (art. 6r ust. 3b ucpg). II. Odbiór w ramach tzw. mobilnej zbiórki odpadów: 1) przeterminowane chemikalia, zużyte akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe oraz odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne – dwa razy w roku (wiosną i jesienią) – w ramach tzw. mobilnej zbiórki odpadów. Zbiórka mobilna będzie w tym przypadku polegała na odbiorze odpadów z miejsca położonego w sąsiedztwie nieruchomości. Szczegółowy termin i sposób przeprowadzenia zbiórek zostanie uzgodniony z zamawiającym; 2) zużyte baterie i przeterminowane leki, o których mowa w rozdziale 3.4. pkt 4 i 5 SIWZ – dwa razy w roku (wiosną i jesienią) – w ramach tzw. mobilnej zbiórki odpadów. Zbiórka mobilna będzie w tym przypadku polegała na odbiorze odpadów z miejsc, o których mowa w rozdziale 3.4. pkt 4 i 5 SIWZ. Szczegółowy termin i sposób przeprowadzenia zbiórek zostanie uzgodniony z zamawiającym. III. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Bliznem: Przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, odpady niebezpieczne, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, zużyte opony, popiół, papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło i odpady opakowaniowe wielomateriałowe przyjęte przez Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Bliznem – w terminie do 4 dni roboczych od dnia zgłoszenia potrzeby odbioru przez zamawiającego. 3.6. Worki na odpady. 1) Wykonawca w ramach oferowanej ceny wyposaży właścicieli nieruchomości w worki foliowe przeznaczone do zbierania odpadów komunalnych, dostarczając je do punktów odbioru, to jest: Blizne – Zaplecze Turystyczne, Jasienica Rosielna – Urząd Gminy, Orzechówka – Sołtys wsi, Wola Jasienicka – Dom Ludowy. 2) Dostarczone przez wykonawcę worki foliowe powinny być o pojemności i oznakowaniu zgodnymi z § 7 i § 8 regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasienica Rosielna, tj. w następujący sposób: a) NIEBIESKI (przejrzysty) – „Papier”, b) ŻÓŁTY (przejrzysty) – „Metale i tworzywa sztuczne”, c) ZIELONY (przejrzysty) – „Szkło”, d) BRĄZOWY (przejrzysty) – „Bio”, e) CZARNY (przejrzysty) – „Zmieszane”. Worki powinny być wykonane z materiału: folia polietylenowa LDPE o grubości: min. 60 mikronów. 3) Wykonawca dostarczy worki foliowe, o których mowa w pkt 1 i 2 w następujących ilościach: a) niebieski, żółty, zielony i czarny – po trzy z każdego koloru na nieruchomość, której właściciele kompostują bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku przydomowym (wg wykazu dostarczonego przez zamawiającego), następne po odebraniu jednego pełnego worka z każdego koloru, b) niebieski, żółty, zielony i czarny – po trzy z każdego koloru na nieruchomość, której właściciele nie kompostują bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku przydomowym (wg wykazu dostarczonego przez zamawiającego), następne po odebraniu jednego pełnego worka z każdego koloru. 4) Wykonawca dostarczy worki służące do zbierania odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne o których mowa w rozdziale 3.4. pkt 3e SIWZ na podstawie informacji uzyskanej z punktów odbioru, o których mowa w rozdziale 3.6. pkt 1 SIWZ. Worki powinny być przystosowanie do rodzaju odbieranych odpadów oraz o pojemności zgodnej z § 8 regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasienica Rosielna. 5) Dostarczone przez Wykonawcę worki foliowe przeznaczone do zbierania odpadów komunalnych muszą charakteryzować się odpowiednią wytrzymałością względem przypisanej frakcji. 6) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kolejnych worków, o których mowa w pkt 3 na podstawie informacji uzyskanej z punktów odbioru, o których mowa w rozdziale 3.6. pkt 1 SIWZ. 3.7. Harmonogram odbioru odpadów komunalnych. 1) Przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia, wykonawca sporządzi harmonogram odbioru odpadów komunalnych wraz z trasami przejazdu samochodów odbierających niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych i zbierane selektywnie z terenu Gminy i uzgodni go z zamawiającym, z tym że odbiór odpadów komunalnych, w ramach tzw. mobilnej zbiórki (wiosna, jesień) nie może odbywać się w poniedziałek. Po uzyskaniu pisemnej akceptacji projektu harmonogramu przez zamawiającego, wykonawca dostarczy go Zamawiającemu w formie ulotki w ilości 2500 szt. najpóźniej do 10 grudnia 2019 r. Opracowany harmonogram musi być bezwzględnie przestrzegany. 2) Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 17.00 w ten sam dzień tygodnia (np. czwartek) dla danej nieruchomości, a w przypadku gdy w tym dniu przypada dzień wolny od pracy – wykonawca ustali inny dzień w tym tygodniu – zgodnie z harmonogramem. 3) Harmonogram odbioru odpadów i trasy przejazdów mogą być zmienione na pisemny wniosek każdej ze stron pod warunkiem, że zmiana jest uzasadniona. Zmiana taka może nastąpić z miesięcznym wyprzedzeniem przed jej wejściem do stosowania z uwagi na konieczność poinformowania mieszkańców o planowanej zmianie. W przypadku dokonania zmian harmonogramu lub trasy przejazdu samochodu odbierającego odpady, wykonawca ma obowiązek poinformować o zmianach właścicieli nieruchomości zamieszkałych co najmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem. Harmonogram zostanie także umieszczony na stronie internetowej www.jasienicarosielna.pl. 4) Odbiór niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych i odpadów segregowanych odbywać się musi w tym samym dniu, ale innymi środkami transportu. 5) Wykonawca ustalając trasy przejazdu samochodów odbierających odpady komunalne uwzględni to, że odbiór odpadów odbywał się będzie po sieci dróg zlokalizowanych na terenie Gminy Jasienica Rosielna, w skład których wchodzą drogi publiczne: krajowa, wojewódzka, powiatowe i gminne oraz drogi wewnętrzne, z ograniczeniami tonażowymi na niektórych z nich do 3,5 t (poglądowa mapa z przebiegiem dróg na terenie Gminy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 3.8. Obowiązki Wykonawcy: 1) nie dopuszcza się zbierania (dopełniania pojazdów odpadami) z terenu innej gminy lub z terenu nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Jasienica Rosielna. Pojazdy po zapełnieniu niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych i bioodpadami bez dodatkowego postoju będą w tym samym dniu dostarczały odpady do miejsca przetwarzania (odbioru) odpadów; 2) załadunek jak i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu, który musi być w dyspozycji Wykonawcy; 3) przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykonywać zgodnie z przepisami prawa ochrony środowiska oraz przepisami sanitarnymi. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku, transportu, przeładunku, a także magazynowania. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego; 4) w dniu odbioru odpadów komunalnych, o których mowa w rozdziale 3.2 pkt 3 i pkt 4, Wykonawca będzie zobowiązany do ważenia pojazdów odbierających odpady przy każdorazowym wjeździe na teren Gminy Jasienica Rosielna i każdorazowym wyjeździe z terenu Gminy Jasienica Rosielna. Ważenie powinno zostać dokonane za pomocą wagi, w którą wyposażony jest pojazd, ewentualnie w przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje wagą – ważenie dokonywane będzie na wadze wskazanej przez zamawiającego. Ważenie odpadów komunalnych, o których mowa w rozdziale 3.2 pkt 1 i 2 będzie się odbywać każdorazowo na żądanie zamawiającego; 5) wykonawca będzie zobowiązany podczas odbioru odpadów do rzetelnego ewidencjonowania ich ilości za pomocą czytników dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca odbierze czytniki od Zamawiającego w dniu odbioru odpadów i zwróci je tego samego dnia; 6) wykonawca ma obowiązek transportować odebrane od właścicieli odpady komunalne w taki sposób, aby zapobiegać mieszaniu odpadów odebranych w sposób selektywny z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych a także mieszaniu ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych gromadzonych zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasienica Rosielna; 7) przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca wykonywania usługi oraz warunków związanych z wykonaniem usługi będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Koszt wizji lokalnej ponosi wykonawca. Nie przewiduje się udziału zamawiającego w wizji lokalnej. W ramach wizji lokalnej proponuje się sprawdzenie zgodności danych podanych w opisie przedmiotu zamówienia z rzeczywistością, w szczególności: - lokalizację nieruchomości zamieszkałych, - zwartość zabudowy; 8) w przypadku zaistnienia przeszkody uniemożliwiającej bezpośredni dojazd do miejsca gromadzenia odpadów (np. remont drogi, roboty budowlane), Wykonawca dokona uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie ustalenia innego miejsca, z którego Wykonawca będzie odbierał odpady objęte przedmiotem zamówienia i powiadomi o tym właściciela nieruchomości; brak ustaleń pomiędzy wykonawcą a Zamawiającym nie zwalnia wykonawcy z obowiązku odbioru odpadów zgodnie z umową; 9) wykonawca, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, ma obowiązek spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122); 10) wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych i bioodpadów do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Krośnie przy ul. Białobrzeskiej 108. Zakład Unieszkodliwiania Odpadów w Krośnie jest instalacją komunalną. W przypadku wystąpienia awarii instalacji komunalnej, do której przekazywane były odpady, należy je przekazać do innych instalacji spełniających wymagania dla instalacji komunalnych, zgodnie z zapisami art. 38b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.). Zamawiający informuje, że zgodnie z zawartym Porozumieniem międzygminnym Nr GK.033.1.10.2017.L z dnia 27 stycznia 2017 r. pomiędzy Gminą Krosno a Gminą Jasienica Rosielna w sprawie powierzenia Gminie Miasto Krosno wybranego zakresu zadania utrzymania czystości i porządku w gminie, na mocy którego zamawiający dostarcza do instalacji komunalnej – ZUO w Krośnie niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych i bioodpady z terenu Gminy Jasienica Rosielna – załącznik nr 9 do SIWZ; 11) wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych i bioodpadów bezpośrednio do instalacji, o której mowa w pkt 10 w dniu ich odbioru; 12) wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, instalacje komunalne do których będzie przekazywał wszystkie odpady komunalne zebrane w sposób selektywny, z wyłączeniem bioodpadów, zgodnie z art. 6d ust. 4 pkt 5 ucpg. 13) wykonawca jest zobowiązany odebrać od właścicieli nieruchomości każdą ilość zarówno niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych jak i zbieranych w sposób selektywny; 14) wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości i porządku w trakcie odbierania odpadów komunalnych, a w szczególności wykonawca zobowiązany będzie do zebrania odpadów leżących obok worków, utrzymania ich w dobrym stanie sanitarnym i technicznym, oraz utrzymania czystości urządzeń i pojazdów, którymi będzie odbierał i transportował odpady w celu osiągnięcia wymaganego standardu świadczenia usług; 15) wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem zamówienia; a) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie sprawozdawczości podmiot odbierający odpady komunalne i zamawiający zobowiązany jest do uwzględnienia tych zmian. b) wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia potwierdzenia wykonania odbioru odpadów komunalnych zrealizowanego na zgłoszenie zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych od dnia wykonania usługi, nie później jednak niż do 10 dnia miesiąca za poprzedni miesiąc. c) zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu do tachografów z samochodów odbierających odpady oraz do systemu GPS rejestrującego trasy przejazdu samochodów odbierających odpady na bieżąco, a także wglądu do nagrań z kamer zainstalowanych w samochodach, uzyskania informacji o miejscach załadunku bądź wyładunku odpadów - w momencie kontroli wykonywania zadania lub na każde wezwanie zamawiającego. d) wykonawca będzie prowadził sczytywanie wszystkich kodów kreskowych przyklejanych przez właścicieli nieruchomości na workach z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami, w tym pozostałościami z sortowania odpadów komunalnych oraz z odpadami komunalnymi zbieranymi w sposób selektywny; e) wykonawca jest zobowiązany realizować wymogi wynikające z przepisów prawa w tym prawa miejscowego oraz dostosować się do zmian prawa w tym prawa miejscowego po uprzednim uzgodnieniu zakresu zmian z zamawiającym; 16) wykonawca odpowiada za awarie samochodów i sprzętu przeznaczonego do odbioru, transportu. Wykonawca będzie ponosił koszty opóźnienia w odbiorze odpadów; 17) wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia bez względu na warunki atmosferyczne; 18) wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, przepisami BHP, oraz zapisami SIWZ i postanowieniami umowy; 19) wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody spowodowane w majątku zamawiającego lub osób trzecich oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących osób trzecich, a powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia; 20) wielkość i rodzaj samochodów odbierających odpady należy dostosować do parametrów dróg po których odbywał się będzie odbiór, tj. ich szerokości i rodzaju nawierzchni; 21) wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odpadów komunalnych zebranych w sposób selektywny, o których mowa w rozdz. 3.2. pkt 2-4, odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i z punktu selektywnego zbierania odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania tych odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.); 22) wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami zgodnie z art. 3b ucpg, rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167), uchwałą Nr XXXI/552/17 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 5 stycznia 2017 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego 2022 (Dz. Urz. Woj. Podkarpackiego 2017 r. poz. 222 z późn. zm.). W przypadku nieosiągnięcia poziomów o których mowa powyżej Wykonawca zwróci Zamawiającemu kary nałożone za nieosiągnięcie tych poziomów; 23) Wykonawca ma obowiązek kontrolowania spełniania przez właścicieli nieruchomości realizacji obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jasienica Rosielna. Jednocześnie wykonawca ma obowiązek powiadomienia zamawiającego o każdym przypadku nieprzestrzegania powyższego obowiązku. W przypadku stwierdzenia niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, wykonawca odbierający odpady ma obowiązek przyjąć je jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i natychmiast powiadomić zamawiającego oraz właściciela nieruchomości. Do informacji wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji zdjęciowej zaistniałej nieprawidłowości oraz podanie daty odbioru. Dokumentacja zdjęciowa powinna zawierać co najmniej jedno zdjęcie worka z kodem kreskowym. Dokumentacja zdjęciowa powinna być przekazywana zamawiającemu w wersji elektronicznej w formie ogólnodostępnych plików np. PDF, JPG itp. Kontrole powinny być prowadzone zgodnie z art. 6ka ucpg. Wykonawca jest obowiązany także zawiadomić o stwierdzeniu zaistniałej sytuacji właściciela nieruchomości poprzez przekazanie kartki z informacją „Brak segregacji w dniu…..”. Wykonawca potwierdzi w takim przypadku zamawiającemu wykonanie powiadomienia właściciela nieruchomości - w formie pisemnego oświadczenia. Wykonawca podczas dokonywania odbioru odpadów powinien zwracać uwagę czy w workach znajdują się frakcje odpadów do jakich gromadzenia jest przeznaczony worek, dotyczy to także frakcji niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, w tym pozostałości z sortowania odpadów komunalnych. W przypadku jeśli w workach znajdują się frakcje, które nie powinny się w nich znajdować, wykonawca jest zobowiązany wykonać dokumentację zdjęciową, powiadomić o zaistniałym fakcie zamawiającego i zabrać odpady zgodnie z ustawą. Wykonawca jest obowiązany także zawiadomić o stwierdzeniu zaistniałej sytuacji właściciela nieruchomości poprzez przekazanie kartki z informacją „Brak segregacji w dniu…..”. Wykonawca potwierdzi w takim przypadku zamawiającemu wykonanie powiadomienia właściciela nieruchomości - w formie pisemnego oświadczenia. 24) wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji umowy do objęcia systemem odbioru oraz odbioru i zagospodarowania wszystkich nowych nieruchomości, zgłaszanych przez zamawiającego. Wykonawca wyposaży tę nieruchomość w worki foliowe do zbierania odpadów komunalnych oraz będzie odbierał odpady z tej nieruchomości. 25) wykonawca będzie sporządzał i przekazywał zamawiającemu sprawozdanie podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zgodnie z ucpg, (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010) i przepisami wykonawczymi; 26) w odniesieniu do odpadów odbieranych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy do 10 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni wykonawca sporządzi i dostarczy zamawiającemu raport: z podaniem ilości przekazanych odpadów (z podziałem na frakcje), miesięczne zestawienie zbiorcze kwitów wagowych i kart przekazania odpadów komunalnych wygenerowanych z rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami potwierdzających dostarczenie odebranych odpadów z terenów zamieszkałych do instalacji dla każdego rodzaju odpadu – oddzielnie dla każdego rodzaju odpadów – w celu potwierdzenia wykonania usługi. Karty przekazania odpadów do instalacji komunalnej bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych, wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu zgodnie z obowiązującymi wzorami, określonymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819), a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków; 27) w odniesieniu do odpadów odebranych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Gminy Jasienica Rosielna w Bliznem, 36-221 Blizne 240a, do 10 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni wykonawca sporządzi i dostarczy zamawiającemu raport z podaniem ilości przekazanych odpadów (z podziałem na frakcje), miesięczne zestawienie zbiorcze kwitów wagowych i kart przekazania odpadów komunalnych wygenerowanych z rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami potwierdzających dostarczenie odebranych odpadów z terenów zamieszkałych do instalacji dla każdego rodzaju odpadu – oddzielnie dla każdego rodzaju odpadów – w celu potwierdzenia wykonania usługi. Karty przekazania odpadów do instalacji komunalnej bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych, wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu zgodnie z obowiązującymi wzorami, określonymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819), a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków; 28) w celu umożliwienia sporządzenia przez zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ucpg, wykonawca zobowiązany będzie przekazać zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania zamawiającemu innych informacji dotyczących odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie wykonawca, a nie zamawiający; 29) zestawienie miesięczne jest podstawą do wystawienia faktury dla Zamawiającego; 30) zagospodarowanie zebranych odpadów określonych w rozdziale 3.2 pkt 2-4 odbywa się na koszt wykonawcy; 31) wykonawca nie może zbywać ani przenosić na rzecz osób trzecich praw i wierzytelności powstałych w związku z realizacją umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do SIWZ, bez uzyskania pisemnej zgody zamawiającego. 32) stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy , Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę kierowców i osoby obsługujące samochody odbierające odpady komunalne, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). 33) wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności, o których mowa powyżej będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). 34) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych i nie dłuższym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowane kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w pkt 32 dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczania społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek) lub zanonimizowanych dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika do ubezpieczeń. Kopia umowy/umów, dokumenty potwierdzające opłacanie składek powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 poz. 1781) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 35) zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia osób o których mowa w pkt 32 na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, poprzez kontrolę przez przedstawicieli Zamawiającego lub upoważnione osoby trzecie na miejscu wykonania świadczenia lub zwrócenie się o przeprowadzenie stosownej kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w razie powzięcia wątpliwości co do sposobu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 36) nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt 34 w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w umowie, stanowiącej załącznik Nr 5 do SIWZ, oraz stanowić będzie dla Zamawiającego podstawę do zawiadomienia Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. 37) Pozostałe obowiązki: - wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców Gminy Jasienica Rosielna do niezbędnego minimum, - zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości co najmniej takiej, jak w ofercie złożonej w postępowaniu przetargowym, - wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy, - dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, - okazanie na żądanie zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa, 3.9. Prawa i obowiązki Zamawiającego: 1) zagospodarowanie zebranych odpadów określonych w rozdziale 3.2 pkt 1 odbywa się na koszt zamawiającego; 2) przekazanie wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy wykazu nieruchomości i gospodarstw domowych znajdujących się na tych nieruchomościach, z których odbierane będą odpady komunalne. Wykaz nieruchomości będzie aktualizowany przez zamawiającego w miarę potrzeb wynikających ze składanych przez właścicieli nieruchomości deklaracji; 3) wskazanie najpóźniej w dniu zawarcia umowy miejsc z podaniem adresu, w których zlokalizowane będą pojemniki na zużyte baterie i przeterminowane leki; 4) zamawiający ma prawo kontrolować sposób, częstotliwość i jakość wykonywanych usług – na żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego skierowania swojego przedstawiciela do udziału w kontroli realizacji przedmiotu zamówienia; 5) zamawiający ma prawo do dokonania zmiany częstotliwości odbioru odpadów komunalnych z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa. O terminie wprowadzenia przewidywanej zmiany częstotliwości odbioru odpadów komunalnych, zamawiający poinformuje wykonawcę co najmniej na 14 dni przed planowanym terminem zmiany; 6) zamawiający ma prawo do zwiększenia lub zmniejszenia liczby obsługiwanych nieruchomości, z których odbierane będą odpady komunalne. 3.10. Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Jasienica Rosielna.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
90511000-2
90533000-2
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz wykaże, że posiada: 1) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) lub wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzony od 24.01.2018 r. przez marszałka województwa na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2019 poz. 701 z późn. zm. ) oraz 2) wpis do rejestru działalności regulowanej polegającej na odbiorze odpadów komunalnych z terenu Gminy Jasienica Rosielna prowadzonego przez Wójta Gminy Jasienica Rosielna obejmującego wszystkie rodzaje odpadów objętych niniejszym zamówieniem.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (suma gwarancyjna co najmniej 150 000,00 zł – słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej przewidziany przez zamawiającego w SIWZ okres realizacji zadania. Jeżeli ważność polisy wygasa przed terminem wykonania zamówienia, Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie o przedłożeniu Zamawiającemu aktualnego dokumentu ubezpieczenia niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/innego dokumentu ubezpieczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej oraz 1) wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 brutto) każde zamówienie, 2) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, spełniającym wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122): 1) bazą magazynowo - transportową, 2) urządzeniami i pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych, w sposób wykluczający zmieszanie odpadów, w tym co najmniej: a) dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, b) dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Zamawiający wymaga, aby pojazdy wykorzystywane podczas realizacji zamówienia przez wykonawcę posiadały aktualne wymagane przepisami przeglądy, dopuszczenia, ubezpieczenia, były sprawne technicznie oraz spełniały wymogi stawiane w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: 1) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) lub wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzony od 24.01.2018 r. przez marszałka województwa na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2019 poz. 701 z późn. zm. ) oraz 2) wpis do rejestru działalności regulowanej polegającej na odbiorze odpadów komunalnych z terenu Gminy Jasienica Rosielna prowadzonego przez Wójta Gminy Jasienica Rosielna obejmującego wszystkie rodzaje odpadów objętych niniejszym zamówieniem. 3) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wg załącznika nr 3 do SIWZ, - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg załącznika nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Dodatkowe informacje o prawie żądania dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu 1) Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy. 2) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji. 3) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 4) Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5) Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6) Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy. 7) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. ). 8) Zamawiający korzysta z internetowego repozytorium zaświadczeń e-Certis oraz wymaga przede wszystkim takich rodzajów zaświadczeń lub dowodów w formie dokumentów, które są objęte tym repozytorium. 9) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załączniki nr 2 i nr 2a do SIWZ. 10) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załączniki nr 2 i nr 2a do SIWZ. 11) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu według wzoru stanowiące załączniki nr 2 i nr 2a do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł. Formy wniesienia wadium określono w SIWZ i ustawie PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 20,00
przeprowadzenie akcji proekologicznej 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w następujących sytuacjach: a) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, zmiana przepisów prawnych itp.). 2) Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT. 3) Warunki zmian: a) inicjowanie zmian – na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, 4) Forma zmian Aneks do umowy pod rygorem nieważności z tym że zmiana harmonogramu odbioru odpadów i trasy przejazdów, o której mowa w rozdziale 3.7. pkt 3 i rozdziale 3.9. pkt 5 SIWZ nie wymaga zmiany umowy oraz z uwzględnieniem § 5 ust. 3 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje brygad oraz pracowników indywidualnych do prac brukarskich. Poszukuje również operatora koparko-ładowarki. Inwestycje to głównie zamówienia publiczne, drogi, chodniki. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI