Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu nieruchomości

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Dębowa Łąka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDębowa Łąka
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Dębowa Łąka
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-20
  • Numer ogłoszenia613456-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 613456-N-2020 z dnia 2020-11-20 r.

Gmina Dębowa Łąka: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Dębowa Łąka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Dębowa Łąka
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębowa Łąka, krajowy numer identyfikacyjny 87111879600000, ul. Dębowa Łąka  38 , 87-207  Dębowa Łąka, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 884 918, e-mail rolnictwo@ugdl.pl, faks 566 889 258.
Adres strony internetowej (URL): www.debowalaka.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.debowalaka.bip.net.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.debowalaka.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
przez operatora pocztowego, kurier, posłaniec, osobiście
Adres:
Urząd Gminy w Dębowej Łące Dębowa Łąka 38 87-207 Dębowa Łąka

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Dębowa Łąka
Numer referencyjny: RG.271.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dębowa Łąka. 2. Zakres zamówienia obejmuje: odbieranie stałych odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dębowa Łąka wraz z ich zagospodarowaniem , utworzenie, wyposażenie i obsługę gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych PSZOK. Wspólny Słownik Zamówień CPV 90511000 2 usługi wywozu odpadów, 90512000 9 usługi transportu odpadów, 90513100 7 usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90500000 2 usługi związane z odpadami, 90533000 2 usługi gospodarki odpadami, 90514000 3 usługi recyklingu odpadów, 34928480 6 pojemniki i kosze na odpady i śmieci, III.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Ogólna charakterystyka Gminy Dębowa Łąka w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów 1 Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy Dębowa Łąka wynosi około 3220 osób. 2 Na terenie Gminy Dębowa Łąka znajduje się około 795 gospodarstw domowych. W trakcie trwania realizacji zamówienia przewiduje się wzrost liczby gospodarstw domowych o nie więcej niż 10 %, ewentualny wzrost liczby gospodarstw należy uwzględnić w cenie oferty. 3 Powierzchnia gminy 86,13 km². 4 Rodzaje poszczególnych odpadów wraz z kodami odebrane z terenu nieruchomości 2018 r. w Mg 20 01 02 Szkło 46,6, 20 01 39 Tworzywa sztuczne 33,64, 20 01 01 Papier i tektura 2,28, 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 19,3, 20 03 01 Niesegregowane zmieszane odpady komunalne 424,24, 20 02 03 Inne odpady nieulegające biodegradacji 18,16, 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 4,88, 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 0,58. Rodzaje poszczególnych odpadów wraz z kodami odebrane z PSZOK w 2018r. 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 2,14, 20 01 11 Tekstylia 0,2, 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 5,7, 17 03 80 Odpadowa papa 1,3. Rodzaje poszczególnych odpadów wraz z kodami odebrane z terenu nieruchomości 2019 r. w Mg 20 01 02 Szkło 52,7, 20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 18,8, 20 01 39 Tworzywa sztuczne 38,08, 20 01 01 Papier i tektura 4,98, 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 19,62, 20 03 01 Niesegregowane zmieszane odpady komunalne 411,68, 20 02 03 Inne odpady nieulegające biodegradacji 24,74, 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 5,8, Rodzaje poszczególnych odpadów wraz z kodami odebrane z PSZOK w 2019r. 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 0,36, 17 06 04 Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 0,04, 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 2,74, Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 0,02, 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów ywposażenia inne niż wymienione w 17 01 03 0,12, 20 01 11 Tekstylia 0,6, Wymienione ilości odpadów są ilością prognozowaną do przyjęcia przez Wykonawcę w okresie objętym zamówieniem. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia rzeczywistej ilości odpadów, różniącej się w dół lub w górę od prognozowanej. 2. Wymagania dotyczące przestrzegania przepisów prawa przy realizacji przedmiotu zamówienia 1 Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie. 2 W przypadku zmiany przepisów prawa wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia obowiązujących przepisów prawa. 3 Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 3. Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości. Selektywnie odbierane od właścicieli nieruchomości są następujące rodzaje odpadów komunalnych papier i tektura, tworzywa sztuczne, metal oraz opakowania wielomateriałowe, szkło, bioodpady, w tym odpady zielone, niesegregowane zmieszane odpady komunalne, popiół i żużel 4. Szczegółowe wymagania przy odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 1 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych, przygotowanych do wywozu, z terenu posesji pod warunkiem zgromadzenia ich przez właściciela nieruchomości w odpowiednim pojemniku i przekazania ich do instalacji komunalnej. 2 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości segregowanych odpadów komunalnych, przygotowanych do wywozu, z terenu posesji pod warunkiem zgromadzenia ich przez właściciela nieruchomości w odpowiednim pojemniku. 3 Wykonawca zobowiązany jest do ręcznego wytaczania pojemników do pojazdu lub np. pojazdami o niewielkich wymiarach umożliwiającymi odbiór odpadów z nieruchomości, do których dojazd jest utrudniony z powodu np. wąskich wjazdów. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania usługi również w przypadku gdy dojazd do nieruchomości jest utrudniony, w szczególności w przypadku złych warunków atmosferycznych, złego stanu nawierzchni dróg, prowadzonych remontów, objazdów itp. 4 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć przewożone odpady przed wysypaniem, rozwianiem np. siatką lub wyciekiem w trakcie transportu. W przypadku wysypania rozwiania wycieku cieczy z komory śmieciarki lub kontenerów Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego usunięcia skutków zaistniałych zdarzeń. W przypadku wycieku oleju z pojazdu wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną z tytułu spowodowanych szkód i jest zobowiązany do ich usunięcia i zabezpieczenia roszczeń osób podmiotów poszkodowanych. 5 Wszelkie nieodebranie odpadów komunalnych z nieruchomości związane ze zdarzeniem losowym złe warunki atmosferyczne, utrudniony dojazd lub celowym nieudostępnienie pojemnika przez właściciela nieruchomości w wyznaczonym terminie powinno zostać zgłoszone w formie pisemnej Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od dnia wystąpienia zdarzenia. 6 Wykonawca zobowiązany jest do zebrania odpadów leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników, jeśli będzie to wynikiem jego działania. 7 Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie może mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi zmieszanymi odpadami komunalnymi. 8 Wykonawca w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zapewni wywóz odpadów wielkogabarytowych, mebli, sprzętu elektrycznego i elektroenergetycznego zebranych i przygotowanych do odbioru z posesji w terminach uzgodnionych z właścicielem posesji. 9 Wykonawca zapewni świadczenie usług dodatkowych, w zakresie odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów, polegających na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych w metalowych kontenerach opróżnianych na zamówienie w przypadku zakładów produkcyjnych, usługowych i rzemieślniczych odbieraniu i zagospodarowaniu gruzu budowlanego gromadzonego w metalowych kontenerach pochodzącego z prowadzenia drobnych prac remontowych zawierającego elementy metalowe, szkło, glazurę. Za wywóz tych odpadów Wykonawcy zapłaci właściciel nieruchomości z terenu, którego odbierane będą odpady. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. 10 Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 11 Wykonawca zobowiązany jest do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. 12 W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości, z których odbierane będą odpady komunalne. 13 Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób umożliwiający osiągniecie a określonych w stosownych obowiązujących przepisach poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych b określonych w stosownych przepisach w sprawie ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji. 14 Wykonawca ma obowiązek opracować w uzgodnieniu z zamawiającym co roczny harmonogram odbioru odpadów komunalnych gromadzonych w sposób zmieszany i selektywny z nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Dębowa Łąka z uwzględnieniem poszczególnych rodzajów odpadów. Harmonogram przygotowany zostanie w formacie A4 w formie kolorowej. Harmonogram obejmujący okres od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. winien być przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji w terminie 7 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy. Harmonogram obejmujący okres od dnia 01.01.2022r. do 31.12.2022 r. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie 10 dni kalendarzowych przed terminem jego obowiązywania. Zamawiający zaakceptuje harmonogram lub przedstawi uwagi do niego w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania. Harmonogram nie powinien zawierać żadnych dodatkowych treści ponad te związane z wykonywaniem zamówienia, w szczególności reklam, informacji propagandowych itp. 15 Wykonawca zobowiązany jest do dystrybucji harmonogramu wśród właścicieli nieruchomości. 16 Wykonawca zobowiązany będzie również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami, o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru. 17 Wykonawca jest zobowiązany do realizacji usługi w sposób sprawny, ograniczający do minimum utrudnienia w ruchu drogowym oraz niedogodności dla mieszkańców. 18 Wykonawca jest zobowiązany w czasie trwania umowy do przeprowadzenia 2 akcji promocyjnych, promujących selektywną zbiórkę odpadów komunalnych z terenu Gminy Dębowa Łąka. szczegółowy sposób postępowania w przypadku stwierdzenia nieselektywnego odbierania odpadów 19 Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego poinformowania Zamawiającego o nie wywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację – nagranie wykonane kamerą lub zdjęcia wykonane aparatem cyfrowym i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia podpisany przez osobę, która stwierdziła zaistnienie takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. Wykonawca po stwierdzeniu faktu braku segregacji odpadów komunalnych opatruje pojemnik pojemniki nalepką o treści ustalonej z zamawiającym o stwierdzeniu braku segregacji odpadów. 5. Wymagania dotyczące wyposażenia nieruchomości w urządzenia do gromadzenia odpadów komunalnych 1 Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego dostarczenia i ustawienia na terenie każdej nieruchomości zamieszkałej kompletu pojemników do odbioru odpadów. 2 Wszystkie pojemniki muszą być dostarczone do nieruchomości w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 grudnia 2020 r. 3 Wielkości pojemników do zbierania niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych mogą być stosowane pojemniki o pojemności 60l, 120 l, 240 l, 1100 l, do zbierania segregowanych odpadów komunalnych mogą być stosowane pojemniki o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l. 4 Każda nieruchomość zabudowana budynkiem jednorodzinnym musi być wyposażona w co najmniej 1 pojemnik o pojemności minimum 60 l na niesegregowane odpady komunalne. 5 Każda nieruchomość musi być wyposażona w komplet pojemników tj. pojemnik na odpady niesegregowane zmieszane , pojemnik na papier i tekturę, pojemnik na tworzywa sztuczne,metal i opakowania wielomateriałowe, pojemnik na szkło, pojemnik na bioodpady w przypadku gdy nie są one zbierane na przydomowym kompostowniku, pojemnik na popiół i żużle jeśli jest on zbierany na terenie nieruchomości. 6 Wszystkie pojemniki powinny charakteryzować się odpowiednią wytrzymałością mechaniczną. 7 Oznaczenie pojemników pojemniki do selektywnej zbiórki stałych odpadów komunalnych powinny być oznaczone zgodnie z poniższym a pojemnik koloru niebieskiego do zbierania papieru i tektury z napisem „PAPIER b pojemnik koloru żółtego do zbierania tworzyw sztucznych, metalu oraz opakowań wielomateriałowych z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE c pojemnik koloru zielonego do zbierania szkła z napisem „SZKŁO d pojemnik koloru brązowego do zbierania bioodpadów, odpadów zielonych z napisem „BIO e pojemnik koloru zielonego przeznaczony na niesegregowane zmieszane odpady komunalne. f pojemnik koloru szarego lub czarnego do zbierania popiołów i żużli 8 Zamawiający nie przewiduje zaopatrywania właścicieli nieruchomości w worki do zbierania odpadów. 9 Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy Wykonawcy będzie on zobowiązany do wymiany i dostarczenia pojemników na swój koszt. 10 W przypadku nowo zgłoszonej nieruchomości Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia jej w komplet pojemników do odbierania odpadów w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia danej nieruchomości przez Zamawiającego Wykonawcy. 11 Wykonawca zobowiązany jest do dezynfekcji pojemników na odpady z częstotliwością co najmniej 4 razy do roku. 6. Wymagania dotyczące częstotliwości odbioru stałych odpadów komunalnych odbieranych selektywnie Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania następującej częstotliwość wywozu odpadów z nieruchomości zabudowanej budynkami jednorodzinnymi a niesegregowane zmieszane odpady komunalne od 01.04. do 31.10. – co dwa tygodnie od 01.11. do 31.03. – co cztery tygodnie b bioodpady, w tym odpady zielone od 01.04. do 31.10. – co dwa tygodnie od 01.11. do 31.03. – co cztery tygodnie c papier i tektura – co trzy miesiące d szkło co trzy miesiące e tworzywa sztuczne i metale oraz opakowania wielomateriałowe od 01.04. do 30.09. – co miesiąc od 01.10. do 31.03. – co dwa miesiące 7. Wymagania dotyczące wyposażenia i prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych 1 Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia, utrzymania i obsługi Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zwanego dalej PSZOK dla Gminy Dębowa Łąka. Teren przeznaczony pod PSZOK najpóźniej do dnia 31 grudnia 2020 r. musi spełniać wymagania lokalizacja w miejscowości leżącej na terenie Gminy Dębowa Łąka stanowiącej własność Wykonawcy lub co do której Wykonawca posiada prawo dysponowania nieruchomością na dzień złożenia oferty, lokalizacja, która umożliwia dojazd dla mieszkańców z możliwością zaparkowania przy lub na terenie PSZOK, teren ogrodzony, oświetlony oraz utwardzony odpowiadający wymaganiom określonym przepisami, m.in. ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne, wyposażony w wagę towarową z ważnym świadectwem zgodności i legalizacją, wyposażony w zamykane pojemniki i kontenery oraz wiaty, chroniące zebrane odpady przed wpływem czynników atmosferycznych i dostępem zwierząt, zapewnienie ciągłej obsługi punktu wraz z zabezpieczeniem pomieszczenia socjalnego wyposażonego w sanitariat, energię elektryczną, bieżącą wodę, Wykonawca musi posiadać pozwolenie na użytkowanie w celu zbierania odpadów PSZOK , zgodnie z obowiązującymi przepisami najpóźniej do dnia 31 grudnia 2020 r. 2 Wykonawca jest obowiązany, w związku z obsługą PSZOK, do posiadania stosownego zezwolenia w zakresie zbierania i transportu odpadów, zgodnie z ustawą o odpadach oraz wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, posiadanie odpowiedniego tytułu prawnego do terenu, usuwanie odpadów transport, przekazywanie odpadów do unieszkodliwiania , ponoszenia wszystkich kosztów związanych z utworzeniem i funkcjonowaniem PSZOK, przyjmowanie poniższych rodzajów odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Dębowa Łąka tworzywa sztuczne i metale oraz opakowania wielomateriałowe papier i tekturę szkło bioodpady w tym odpady zielone przeterminowane leki i chemikalia zużyte baterie i akumulatory zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny meble i inne odpady wielkogabarytowe odpady budowlane i rozbiórkowe zużyte opony tekstylia i odzież odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstające w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, popiół i żużel. Przyjmowania wymienionych rodzajów odpadów dostarczonych przez mieszkańców po okazaniu dokumentu potwierdzającego jego zamieszkanie na terenie Gminy Dębowa Łąka zważenia przyjętych odpadów po odbiorze poszczególnych frakcji wyselekcjonowanych odpadów i odnotowywania jej w ewidencji wraz ze wskazaniem miejscowości, numeru posesji oraz danych właściciela prowadzenia rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu prowadzenia dokumentacji związanej z obsługą PSZOK, sporządzanie wykazów i rocznych sprawozdań oraz przekazywanie ich do Zamawiającego nie później niż do końca stycznia za poprzedni rok kalendarzowy. Sprawozdanie należy składać zgodnie z wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi przekazywania Zamawiającemu informacji w zakresie wykazu posesji, z których zostały dostarczone odpady, ich rodzaj i ilość oraz potwierdzenie ich przekazania do innych podmiotów w formie karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów. 3 W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie również do wyposażenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych PSZOK i zapewnienie świadczenia jego usług 5 dni w tygodniu. 4 PSZOK należy wyposażyć w oznakowane kontenery i pojemniki do przyjmowanych odpadów komunalnych metalowy kontener do zbiórki odpadów pochodzących z drobnych prac remontowych, mebli i odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektroenergetycznego – 1 szt. pojemniki z przeznaczeniem na tekstylia i odzież – 2 szt. 5 Odpady komunalne przyjmowane w PSZOK 5.1 zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 5.2 zużyte baterie i akumulatory 5.3 przeterminowane leki i chemikalia 5.4 odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek 5.5 meble i inne odpady wielkogabarytowe 5.6 odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych prac budowlanych 5.7 zużyte opony wyłącznie od samochodów osobowych i pojazdów jednośladowych 5.8 bioodpady, w tym odpady zielone 5.9 papier i tektura 5.10 szkło 5.11 tworzywa sztuczne 5.12 opakowania wielomateriałowe 5.13 tekstylia i odzież 5.14 metale 5.15 popiół i żużel. 6 Szczegółowy harmonogram pracy PSZOK zostanie sporządzony przez wykonawcę w uzgodnieniu z zamawiającym i dostarczony zamawiającemu po podpisaniu umowy. 7 Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania nieodpłatnie wyżej wymienionych rodzajów odpadów dostarczanych przez mieszkańców Gminy Dębowa Łąka po okazaniu dokumentu potwierdzającego zamieszkanie na terenie gminy. 8 Obowiązkiem wykonawcy jest utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK obejmujące w szczególności zamiatanie terenu PSZOK, odśnieżanie w okresie zimowym, bieżące wskazywanie odpowiednich kontenerów do segregacji odpadów, zapobieganie przeładowaniu kontenerów, utrzymywane terenu w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym, zgodne z przepisami przygotowanie odpadów do transportu, w tym do instalacji odzysku. 9 Wykonawca zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie prowadzi dokumentację związaną z prowadzeniem PSZOK w tym ewidencję przyjmowanych w PSZOK odpadów zawierającą m.in. informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów oraz dacie dostarczenia ich do punktu. 8. Wymagania dotyczące obowiązku prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów oraz dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności 1 Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy sprawozdania o którym mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 2 Wykonawca prowadzący Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu w terminie do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy sprawozdania o którym mowa w art. 9na ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 3 W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Informacje te Wykonawca zobowiązany będzie przekazać do dnia 31 stycznia roku następnego. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. 4 Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów miesięcznych zawierających wykazy ilości i rodzaje pojemników znajdujących się na nieruchomościach, które obsługuje Wykonawca. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie sporządzać i przekazywać Zamawiającemu wykaz zmian w ilości i rodzaju pojemników, które nastąpiły w danym miesiącu. 5 Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy kopii raportów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów zgodnie z obowiązującą klasyfikacją odpadów , na których znajdować się winna adnotacja, że odpady pochodzą z terenu Gminy Dębowa Łąka. 6 Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kopii kart przekazania odpadów do RIPOKU, bądź innej jednostki uprawnionej do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. 9. Wymagania dotyczące zapewnienia przez wykonawcę sprzętu i urządzeń oraz bazy magazynowo transportowej w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest zobowiązany do spełnienia następujących wymagań 1. posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego 2. utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 3. spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 4. zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo transportowej Baza magazynowo – transportowa 1 2 Teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. 3 Na terenie bazy magazynowo transportowej należy zapewnić 3.1 miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu i działaniem czynników atmosferycznych 3.2 legalizowaną samochodową wagę najazdową w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów 3.3 miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu 3.4 pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób 3.5 punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji ów o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy 3.6 wyposażenie terenu bazy magazynowo – transportowej w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne 3.7 urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania, utrzymanych we właściwym stanie technicznym i sanitarnym.Pojazdy i urządzenia do odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 1 w celu realizacji przedmiotu zamówienia należy zapewnić, aby 1.1.W posiadaniu wykonawcy odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości znajdowały się co najmniej 2 dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych 2 dwa pojazdy z komorą trójdzielną przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych 1 jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. 1.2. Pojazdy będące w posiadaniu wykonawcy powinny spełniać co najmniej normę emisji spalin EURO 4 lub 5. 1.3. Pojazdy były oznakowane w sposób trwały i czytelny w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości. 1.4. Na koniec każdego dnia roboczego pojazdy opróżniono z odpadów i zaparkowano wyłącznie na terenie bazy magazynowo – transportowej. 1.5. Konstrukcja pojazdów, zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. 1.6. Pojazdy były wyposażone w system monitorujący bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikacje tych danych. 1.7. Pojazdy, którymi świadczona jest usługa były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. 2. Dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. 3. Pojazdy i urządzenia należy zabezpieczyć przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku i transportu. 4. Pojazdy i urządzenia należy poddawać myciu i dezynfekcji z częstotliwością, która zapewni właściwy stan sanitarny nie rzadziej raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie – wykonawca odbierający odpady komunalne musi posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wykonywanie tych czynności. 10. Wymagania dotyczące pojemników do gromadzenia odpadów 1 wykonawca w celu realizacji przedmiotu zamówienia zapewni następujące pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych pojemniki o pojemności 60 l do zmieszanych odpadów komunalnych – 56 szt. pojemniki o pojemności 120 l do zmieszanych odpadów komunalnych – 506 szt. pojemniki o pojemności 240 l do zmieszanych odpadów komunalnych – 404 szt. pojemniki o pojemności 1100 l do zmieszanych odpadów komunalnych – 19 szt. pojemniki o pojemności 240 l do selektywnej zbiórki plastiku – 914 szt. pojemniki o pojemności 240 l do selektywnej zbiórki szkła – 859 szt. pojemniki o pojemności 240 l do selektywnej zbiórki papieru – 66 szt. pojemniki o pojemności 240 l do selektywnej zbiórki bioodpadu i odpadów zielonych – 29 szt. pojemniki o pojemności 1100 l do selektywnej zbiórki plastiku – 9 szt. pojemniki o pojemności 1100 l do selektywnej zbiórki szkła – 2 szt. pojemniki o pojemności 1100 l do selektywnej zbiórki papieru – 9 szt. pojemniki o pojemności 1100 l do selektywnej zbiórki bioodpadu i odpadów zielonych – 57 szt. pojemniki o pojemności 120 l do selektywnej zbiórki szkła – 1 szt. pojemniki o pojemności 120 l do selektywnej zbiórki plastiku – 4 szt. pojemniki o pojemności 120 l do selektywnej zbiórki papieru – 641 szt. pojemniki o pojemności 120 l do selektywnej zbiórki bioodpadu i odpadów zielonych – 252 szt. W odniesieniu do wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych oraz bazy magazynowo transportowej Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania i stosowania przepisów zawartych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz. U. 2013 r. poz.122 . 11. Wymagania dotyczące Instalacji komunalnej 1. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do instalacji komunalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 2. Zebrane selektywnie odpady komunalne w ramach zagospodarowania odpadów wykonawca zobowiązany jest przekazać do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.3. W przypadku awarii instalacji komunalnej, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów, na własny koszt, do instalacji przewidzianej do obsługi zastępczej. 4. Wykonawca wskaże w formularzu oferty instalację komunalną do której przekazane zostaną odpady komunalne od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Dębowa Łąka. 5. Wykonawca przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przekaże zamawiającemu umowę wstępną umowę na odbiór odpadów z prowadzącym Instalację komunalną której przekazane zostaną odpady komunalne od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Dębowa Łąka – jeżeli dotyczy. 12. Wymagania dotyczące standardów sanitarnych wykonywania przedmiotu zamówienia oraz ochrony środowiska Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania standardów sanitanych oraz obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska, a w szczególności zapisów 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, 2 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 3 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, 4 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dębowa Łąka. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SIWZ, wzoru umowy, zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością, a także obowiązującymi przepisami i wymaganymi zezwoleniami oraz według wskazówek Zamawiającego, osobami i sprzętem będącym w dysponowaniu Wykonawcy z uwzględnieniem minimalnych wymagań określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz. U. z 2013 r. poz.122 . 13. Wykonawca w szczególności winien 1 zapobiegać wysypywaniu się odpadów z pojemników podczas dokonywania odbioru, 2 zebrać i odebrać odpady z miejsc gromadzenia odpadów, również w przypadku, gdy ich wysypanie nie nastąpiło w trakcie odbierania. 3 zabezpieczyć przewożone odpady przed wysypaniem w trakcie transportu. W przypadku wysypania Wykonawca natychmiast uprzątnie rozsypane odpady oraz skutki ich wysypania zabrudzenia, plamy, itd. 14. Zabrania się wykonawcy 1 mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi 2 mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych. III.3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę 1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia osób, wykonujących czynności polegające na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych tj kierowców pojazdów którymi realizowany jest transport odpadów oraz osoby zajmujące się załadunkiem odpadów, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia, wykonawca na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży zamawiającemu na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego w pkt 1. czynności oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy 4. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie określonym w wezwaniu dopuszcza się wezwanie wykonawcy środkami komunikacji elektronicznej żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. 5. Za niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną określoną w § 11 projektu umowy.

II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
90513100-7
90500000-2
90533000-2
90514000-3
34928480-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wpis do rejestru działalności regulowanej w Gminie Dębowa Łąka w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, jedną usługę polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych stałych z co najmniej 500 gospodarstw domowych wykonywaną w sposób ciągły przez okres minimum 12 następujących po sobie miesięcy załącznik nr 3. Wykonawca jest zobowiązany posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną na obszarze Gminy Dębowa Łąka lub w odległości nie większej niż 50 km od granic gminy Dębowa Łąka, na terenie do którego posiada tytuł prawny.W celu realizacji przedmiotu zamówienia należy zapewnić, aby w posiadaniu wykonawcy odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości znajdowały się co najmniej 2 dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych 2 dwa pojazdy z komorą trójdzielną przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych 1 jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający wezwie do złożenia następujących dokumentów 1 Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m cy przed upływem terminu składania ofert 2 Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności 3 Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne 4 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w stosunku do podmiotów na zasobach których polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy wykonawca na wezwanie zamawiającego zobowiązany będzie złożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w ust. 13 pkt 1 4 niniejszej specyfikacji. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa a dla ust. 3 pkt 4 informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b dla ust. 4 pkt 4 dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 7. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 3 pkt 1, składa dokument o którym mowa w ust 5 lit. „a w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w części VII.2. niniejszej siwz należy składać w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego – Urząd Gminy Dębowa Łąka Dębowa Łąka 38 87 207 Dębowa Łąka, pocztą, przesyłką kurierską lub doręczyć osobiście.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
dokumentu potwierdzającego że wykonawca posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w Gminie Dębowa Łąka w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 2 zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 3 wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wzór wykazu usług zawiera załącznik 4 do siwz . Dowodami są, referencje, poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 4) Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. załącznik nr 4 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy, zalecane jest sporządzenie oświadczenia na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji 5 Stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) – jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 6 W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.2. Zamawiający, przewiduje wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług;2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 negocjacje trójstronnej komisji w sprawie minimalnego wynagrodzenia ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.4) wysokości stawki opłat za korzystanie ze środowiska;- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.Wykonawca składa do Zamawiającego pisemny wniosek o przystąpienie do negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia z uzasadnieniem.3. Zamawiający, przewiduje wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy związanych z wprowadzeniem Pracowniczych Planów Kapitałowych.Na wykonawcy spoczywa obowiązek przedstawienia zamawiającemu sposobu i podstawy wyliczenia ewentualnej zmiany wynagrodzenia.4. Zamawiający przewiduje zmianę częstotliwość odbioru odpadów od właścicieli nieruchomości, rodzaju odpadów i ich frakcji oraz ilości i rodzajów pojemników w które wyposażane są nieruchomości.5. Zamawiający przewiduje zmianę formy fakturowania (z faktury papierowej na elektroniczną lub odwrotnie).6. Wykonawca może:1) dokonać zmiany podwykonawcy;2) zrezygnować z udziału podwykonawcy w realizacji zamówienia;3) wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie;4) powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom pomimo niewskazania w ofercie części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.7. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:1) jeżeli zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, faktyczna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy;2) na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zjawisko zewnętrzne, gwałtowne i nieoczekiwane, któremu nie można zapobiec przy dołożeniu nawet nadzwyczajnej staranności.8. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia Strony, która inicjuje daną zmianę.9. Jeżeli jedno z postanowień niniejszej umowy jest lub będzie bezskuteczne, nie narusza to mocy obowiązującej pozostałych postanowień. W miejsce bezskutecznego postanowienia umowy, Strony zobowiązane są do uzgodnienia takiego postanowienia, które sensem i celem najbliższe będzie temu postanowieniu, z punktu widzenia celu, dla którego Umowa niniejsza została zawarta i któremu ma służyć.10. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację stacji ładowania z mocą szybką na parkingu - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację stacji ładowania z mocą szybką na parkingu przed wejściem głównym do hotelu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI