Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wilczyn, z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelińska 12D
1.5.2.) Miejscowość: Wilczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-550
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@wilczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wilczyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wilczyn, z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e297a333-d4f4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028944/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wilczyn, z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wilczyn/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wilczyn/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/wilczyn/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału 26 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami rozdziału 26 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGO.271.1.2022.BK.BZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie:
1) Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Wilczyn, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w ilości około 435 Mg (na czas trwania umowy).
2) Popiołu i żużlu z nieruchomości zamieszkałych z zadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów, zgromadzonego w pojemnikach wystawianych przed nieruchomość w ilości około 345 Mg (na czas trwania umowy).
3) Segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach i wystawianych bezpośrednio przed budynkami mieszkalnymi oraz nieruchomościami, na których zamieszkują mieszkańcy - podzielonych na następujące frakcje:
a) papier i tektura - w ilości około 15 Mg (na czas trwania umowy),
b) tworzywa sztuczne, odpady z tworzyw sztucznych - w ilości około 113 Mg (na czas trwania umowy)
c) szkło i opakowania szklane - w ilości około 100 Mg (na czas trwania umowy).
4) Innych odpadów, tj.:
-Bioodpadów, gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach i wystawianych bezpośrednio przed nieruchomością w ilości około: 300 Mg (na czas trwania umowy);
- odpady wielkogabarytowe zbierane z terenów zamieszkiwanych przez mieszkańców Gminy w ilości około: 60 Mg (na czas trwania umowy),
- komunalne odpady: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - w ilości około: 15 Mg (na czas trwania umowy).
- zużyte opony – w ilości około: 20 Mg (na czas trwania umowy).
Podana ilość odpadów stanowi wielkość orientacyjną i Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej lub większej ilości odpadów.
Wszystkie rodzaje odpadów muszą być odbierane w sposób selektywny, tak aby nie mieszać ze sobą poszczególnych frakcji odpadów.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SWZ zwany dalej SOPZ.
3.3. Wykonawca zapewni transport i zagospodarowanie ww. odpadów w Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej w Planie Gospodarki Odpadami Województwa Wielkopolskiego na lata 2016-2022” stanowiącym załącznik do uchwały Nr XXXI/811/17 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 29 maja 2017r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2016-2022 tj. w Miejskim Zakładzie Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Koninie” sp. z o.o., ul. Sulańska 13, 62-510 Konin
3.4. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, § 2, podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany posiadać bazę magazynowo-transportową usytuowaną:
1) teren bazy magazynowo-transportowej będzie położony na terenie gminy Wilczyn lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Wilczyn i zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym;
2) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu;
3) miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych;
4) teren bazy magazynowo-transportowej będzie wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi w odrębnych przepisach.
5) baza magazynowo-transportowa będzie wyposażona w: miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usługi, określają:
a. Specyfikacja Warunków Zamówienia,
b. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
c. Wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena, symbol „C” - 60 %,
2) Kryterium środowiskowe, symbol „S” - 30 %
3) Termin płatności faktur, symbol „TP” - 10 %.
Szczegóły oceny ofert zawarto w rozdziale 17 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności farktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ustawy Pzp, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
2) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
1) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem lub wpis do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, dalej BDO,
2) wpis do rejestru działalności regulowanej, tj.: wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2021 r., poz. 888);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu;
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub na czas realizacji zamówienia będzie dysponował specjalistycznymi jednostkami transportowymi z zainstalowanymi nadajnikami GPS umożliwiającymi śledzenie trasy pojazdu wraz z programem do odczytu danych w tym:
1) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych
2) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
3) co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów umożliwiającym odbieranie odpadów z nieruchomości trudnodostępnych (drogi gruntowe, wąskie, przebiegające przez teren zadrzewiony, leśny). oraz dysponuje
4) bazą magazynowo – transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granic gminy Wilczyn;
5) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną usługę odbioru i zagospodarowania odpadami komunalnymi wykonywaną w sposób ciągły o łącznej masie odpadów komunalnych co najmniej 1000 MG/rok (nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych usług objętych odrębnymi umowami lub zleceniami).
6.2. Wykonawca może w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
6.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
6.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 6.1. SWZ Wykonawcy powinni spełniać łącznie. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
6.6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia” / „nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców, o których mowa w rozdziale nr 8 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076, 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej.
(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
2) dokumenty potwierdzające posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej,
3) dokumenty potwierdzające posiadanie zezwolenia lub wpis do BDO (bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami.
b) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykaz usług, narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami -wykaz pojazdów, którymi Wykonawca będzie dysponował na czas realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122) i wykaz usług – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
8.7. W przypadku składania oferty wspólnej, ww. dokument składają Wykonawcy łącznie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Kompletna oferta składana samodzielnie przez Wykonawcę powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru - zał. nr 1 do SWZ);
2) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy – (wg wzoru – zał. nr 2 do SWZ);
3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy – (wg wzoru – zał. nr 3 do SWZ);
4) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postepowaniu – zał. nr 4a do SWZ
5) zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 4b do SWZ);
6) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
7) Odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest uprawomocniona do jego reprezentowania;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
1) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby zobowiązywać wszystkich Wykonawców występujących wspólnie - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
W związku z powyższym do oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikać zakres umocowania.
3) w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia warunków umowy mogą być dokonywane za zgodą umawiających się stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, o ile nie będzie to sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy zawartej w trybie przepisów Prawa zamówień publicznych w następujących przypadkach:
1) w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie ulega odpowiednio zmianie, tak aby dotychczasowe wynagrodzenie netto należne Wykonawcy nie uległo zmianie;
2) w zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia odbierania i zagospodarowania odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełnienia świadczenia;
3) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
4) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych;
5) dokonania zmiany częstotliwości i miejsca odbioru odpadów komunalnych określonych w harmonogramie odbioru odpadów komunalnych jeżeli jest to uzasadnione usprawnieniem wykonywanej usługi;
6) konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia ze względu na zmianę ilości, częstotliwości lub miejsc odbioru odpadów komunalnych:
a) zwiększenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić wyłącznie o kwotę nie większą niż wartość wzrostu wysokości kosztów świadczenia usług udokumentowanych przez Wykonawcę wskutek zmiany ilości, częstotliwości lub miejsc odbioru odpadów komunalnych,
b) zmniejszenie kwoty należnej Wykonawcy może nastąpić wskutek zmniejszenia ilości, częstotliwości lub miejsc odbioru odpadów.
7) konieczność zmiany wynagrodzenia na skutek zmiany cen na odpady zmieszane dokonane przez Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-24 09:42
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wilczyn/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-24 09:47
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak