Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Lanckorona z nieruchomości,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Lanckorona z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLanckorona
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Lanckorona
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-28
  • Numer ogłoszenia603510-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603510-N-2020 z dnia 2020-10-28 r.

Urząd Gminy Lanckorona: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Lanckorona z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lanckorona, krajowy numer identyfikacyjny 54050600000000, ul. ul. Krakowska  8 , 34-143  Lanckorona, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 763 595, e-mail sekretariat@lanckorona.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.lanckorona.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.lanckorona.pl/BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.lanckorona.pl/BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy w Lanckoronie, ul. Krakowska 8, 34-143 Lanckorona, pokój nr 7

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Lanckorona z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
Numer referencyjny: IR. 271.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Lanckorona z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.1) Wymogi dotyczące przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, do instalacji komunalnych;Usługa ma być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami:- ustawą z dnia 14.12.2012 r o odpadach (Dz.U.2020.797 ze zm .)- ustawą z dnia 13.09.1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2019.2010 ze zm).- ustawą z dnia 27.04.2001 r. - Prawo Ochrony Środowiska ( Dz.U. z 2019 poz. 1396 t.j. z dnia 29.07.2019 r.) i rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie.- ustawą z dnia 20.07.2017 r. Prawo Wodne (Dz.U. z 2020 r. poz. 310 ze zm.)- rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16.06.2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2009.104.868 z dnia 01.07.2019 r.),- rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013.122 z dnia 25.01.2013 r.),- rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 02.01.2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r. poz. 10),- rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14.12.2016 r. w sprawie poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 2167 z dnia 27.12.2016 r.),- rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15.12.2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz.U. z 2017 r. poz. 2412 z dnia 22.12.2017 r.),- regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Lanckorona przyjętego uchwałą Rady Gminy nr XVIII/134/2020 z dnia 29.09.2020 roku. (Dz. Urz.woj. Małopolskiego poz. 6039 z dnia 01.10.2020 roku).- zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego Uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXXIV/509/17 z dnia 27.03.2017 r. z póź.zm.- uchwałą nr XXXIV/510/17 Sejmiku Woj. Małopolskiego z dnia 27.03.2017 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego wrazz póź.zm.Wszelkie zmiany przepisów należy stosować na bieżąco.- Wykonawca odbierający odpady komunalne zobowiązany jest do transportu i przekazania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, wybranej zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy o odpadach.- Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych bezpośrednio do instalacji Komunalnej, położonej najbliżej miejsca ich powstania, stosując zasadę bliskości, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 14.12.2012 r o odpadach.- System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów innych niż odpady komunalne.- Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dotyczy to m.in. przeładunku, transportu, bazy magazynowo-sprzętowej oraz wszystkich spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczeniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych.- wykonawca odpowiedzialny jest za osiągnięcie poziomów recyklingu frakcji selektywnie zbieranych.2) Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości;Od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy ma być odebrana każda ilość odpadów komunalnych (zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Lanckorona przyjętego uchwałą Rady Gminy nr XVIII/134/2020 z dnia 29.09.2020 r. a) Zmieszane odpady komunalne – kod 20 03 01.b) szkło i opakowania ze szkła - 20 01 02, 15 01 07,c) papier i tektura i opakowania z papieru i tektury - 20 01 01, 15 01 01,d) metale i opakowania z metali - 20 01 40, 15 01 04,e) tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych - 20 01 39, 15 01 02f) opakowania wielomateriałowe - 15 01 05,g) zmieszane odpady opakowaniowe - 15 01 06.h) odpady zielone - 20 02 01.i) inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny–popiół - 20 01 99,j) odpady wielkogabarytowe – 20 03 07,k) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 20 01 35, 20 01 36,l) zużyte opony – 16 01 03f) odpady budowlane – nie są przedmiotem zamówienia, mogą się odbywaćw oparciu o indywidualne umowy cywilno - prawne zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo-budowlane i właścicielami nieruchomości lub między właścicielami, a uprawnionymi do odbioru odpadów firmami.g) Skoszona trawa oraz liście również nie są przedmiotem odbioru, mogą być odebrane na wniosek właściciela na jego koszt.h) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.Punkt będzie otwarty jeden raz w miesiącu.i) Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny:Worki koloru niebieskiego.Worki koloru żółtego. Worki koloru zielonego. Worki koloru brązowego.Pozostałe odpady zmieszane - Worki koloru czarnego. Worki zapewnia właściciel nieruchomości.Worki mają być z folii polietylenowej LDPE o grubości co najmniej 60 mikronów.Częstotliwość odbierania odpadów:dwa razy w miesiącu.Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych bezpośrednio z przed terenu nieruchomości zamieszkałej oraz z z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 3) Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska;- Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dotyczy to załadunku, przeładunku, transportu, uregulowanie spraw związanych z bazą magazynowo-sprzętową – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów (Dz.U. z 2013, poz. 122) komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów komunalnych uprawnionemu przedsiębiorcy, prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.- Wykonawca zapewni właściwy stan sanitarny (mycie i dezynfekcja) pojazdów używanych podczas realizacji zamówienia oraz sprzętu.- Wyposaży własnych pracowników w odzież ochronną zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami.- Wszelkie szkody które mogą wyniknąć przy odbiorze odpadów, na rzecz osób trzecich ponosi wykonawca.4) Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem;Wykonawca ma obowiązek przekazywania:-miesięcznych raportów odebranych odpadów komunalnych,w terminie 15 dni od zakończenia danego miesiąca,- sprawozdania, o którym mowa w art. 9n ustawy z dnia 12.09.1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdanie sporządzone w wersji elektronicznej, w sposób wymagany przez przepisy prawa. Wykonawcaprzekazuje Zamawiającemu w terminie do dnia 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy.- Wykonawca, za pośrednictwem Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO), przedkłada wszelkie wymagane sprawozdania określone obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów, w terminach wskazanych w tychże przepisach.- miesięczne raporty są podstawą do wystawienia miesięcznych faktur.4a) szczegółowy sposób postępowania w przypadku stwierdzenia nieselektywnego zbierania odpadów;- W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych podmiot odbierający odpadykomunalne przejmuje je jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i powiadamia o tym Wójta Gminy oraz właściciela nieruchomości.- Wójt na podstawie powiadomienia, wszczyna postępowanie w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.Wójt określa w drodze decyzji wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za miesiąc lub miesiące, a w przypadku nieruchomości o której mowa w art. 6j ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie.stosując wysokość stawki opłaty, podwyższonej, o której mowa w art. 6k ust. 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie.- Wykonawca jest zobowiązany do kontroli zawartości worków w celu określenia prawidłowości segregacji odpadów.W przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji sporządza dokumentacjęnp.: fotograficzną, spisuje protokół i przekazuje Zamawiającemu, celem wszczęcia postępowania administracyjnego zmieniającego wysokość opłaty.- obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości oraz zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych. Za złamanie tego zakazu grożą sankcje karne. 5) instalacje, w szczególności instalacje komunalne, do których podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, jest obowiązany przekazać odebrane odpady – w przypadku udzielania zamówienia publicznegona odbieranie odpadów od właścicieli nieruchomości lub zobowiązuje do wskazania takich instalacji w ofercie – w przypadku udzielania zamówienia publicznego na odbieranie i zagospodarowania tych odpadów; w przypadku niewielkich ilości odebranych odpadów selektywnie zbieranych możliwe jest wskazanie podmiotu zbierającego odpady;- Wykonawca odbierający odpady komunalne zobowiązany jest do transportu i przekazania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, wybranej zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy o odpadach.- Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych bezpośrednio do instalacji Komunalnej, położonej najbliżej miejsca ich powstania, stosując zasadę bliskości, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 14.12.2012 r o odpadach.6) szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości;Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych jest obowiązany do spełnienia następujących wymagań:- posiadania odpowiednich uprawnień do wykonywania działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Lanckorona,- posiadania zezwolenia uprawniającego do transportu odpadów,- posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego;- utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych;- spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych;- zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej;- przestrzeganie przepisów ustawy o utrzymaniu w czystości i porządku w gminach oraz przepisów ustawy o odpadach i rozporządzeń wykonawczych,- przestrzeganie terminów dostarczenia raportów oraz sprawozdań z odbioru i zagospodarowania odpadów,- uzyskania poziomów recyklingu7) Informacje o gminie Lanckorona:- W skład gminy Lanckorona wchodzi 5 sołectw: Lanckorona, Izdebnik, Jastrzębia, Podchybie i Skawinki. Zabudowa w przeważającej części mieszkalno – zagrodowa oraz mieszkalna. W miejscowości Lanckorona znajduje się jeden budynek wielorodzinny – 16 mieszkań. Powierzchnia gminy 42 km2 – 4061 ha.Rzędne terenu gminy najniższa – 240 m. npm, najwyższa 540 m. npm.- Przez teren miejscowości Izdebnik przebiega droga krajowa, przez tereny miejscowości Izdebnik, Lanckorona, Jastrzębia i Skawinki drogi powiatowe, przez wszystkie miejscowości drogi gminne i osiedlowe, drogi gminne są asfaltowe, zaś osiedlowe są żwirowe i asfaltowe. Liczba ankiet złożonych przez właścicieli nieruchomości od których należy odebrać odpady komunalne wynosi 2152, jest to ok. – 1590 budynków,Liczba osób – 5710.Zamawiający przewiduje szacunkową ilość odpadów komunalnych na terenie gminy Lanckorona przewidzianych do zbiórki i transportu w ilości 950 Mg.Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje realizacji zamówienia co do maksymalnej ilości odpadów wskazanej w umowie.Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanej wielkości.Odpady ulegające biodegradacji oraz popiół będą odbierane w przypadku braku posiadania kompostownika.Kompostowane w/w frakcji przez właścicieli nieruchomości wynosi ok. 98 %.- Zamawiający umożliwi Wykonawcy w okresie trwania umowy dostęp do danych informatycznych, w celu realizacji umowy. W przypadku zgłoszenia nowej nieruchomości Wykonawca będzie odbierał odpady z tej nieruchomości po upływie 14 dni od dnia zgłoszenia.- Zamawiający wymaga, aby zapoznać się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia, posiadany sprzęt transportowy nie może uszkadzać wjazdów na posesje oraz dróg,- Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania adresów nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy i powstają odpady komunalne a nie ujętych w spisie prowadzonym przez Zamawiającego, 3.2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt. 6 ustawy Pzp. 3.3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o prace w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2019 r poz. 1040) przez wykonawcę lub podwykonawcę minimum 3-ch osób wykonujących czynności w ramach realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy w szczególności: kierowca i pracownicy obsługi odbioru odpadów. 3.4. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności.Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogów i dokonywania ich oceny,- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogów.3.5. Wykonawca, nie później niż w dniu zawarcia umowy przedłoży oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawieumowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, określenie, że czynności wskazane przez Zamawiającego wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.3.6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni, wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności:a). poświadczenie za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie, o którym mowa w pkt.3.5 SIWZ wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami stawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególnościbez adresów, nr Pesel pracowników). Imię i Nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania,b). poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia29.08.1997 r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922). imię i Nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.3.7. W przypadku zmian personalnych wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aktualnego oświadczenia w terminie 7 dni od dokonania zmiany.3.8. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości dotyczących zatrudnienia osób przez wykonawcę/podwykonawcę Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku o przeprowadzenie kontroli do Państwowej Inspekcji Pracy.3.9. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub dowodów zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności i skutkować będzienaliczeniem kar umownych zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.3.10. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu umowy zamówienia przy udziale podwykonawców.3.11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia (art. 36a ust. 2 Pzp).3.12. Zamawiający żąda, aby wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (art. 36b ust. 1 Pzp).3.13. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany innypodwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 36b ust.2 Pzp). Zamawiający zastrzega zastosowanie art. 36ba ust. 1 i 2 Pzp także wobec dalszych podwykonawców.3.14. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ, zamawiający wskazał znakitowarowe lub określił ich pochodzenie, użyte w w/w dokumentach nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są danymi przykładowymiZamawiający wymaga aby wykonawcy uczestniczący w postępowaniu kierowali się tymi danymi jako wskaźnikami co do wymagań parametrów technicznych i jakościowych.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511200-4
90511300-5
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90514000-3
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-01 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 5.2.1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej1) posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Lanckorona o kodach: 20 03 01, 20 01 02, 15 01 07, 20 01 01, 15 01 01,20 01 40, 15 01 04, 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 06, 20 02 01, 20 01 99, 20 03 07, 20 01 35, 20 01 36, 16 01 03, - zaświadczenie Wójta Gminy o wpisie do ewidencji działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 5.2.2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą minimum 900 000,00 złotych.Słownie: dziewięćset tysięcy złotych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 5.2.3. Zdolność techniczna i zawodowa5.2.3.1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;Ma to być jedna usługa polegająca na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o łącznej masie minimum 900 Mg. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego warunek ten winien zostać spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę.5.2.3.2. dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował trzema osobami które będą odpowiedzialne za prawidłowe wykonanie usługi.Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca poda trzy osoby odpowiedzialne za prawidłowe wykonanie usługi.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.2.5. - 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp, chyba, że Wykonawca wskaże dostępnośćtego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych,2) posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o kodach: 20 03 01,20 01 02, 15 01 07, 20 01 01, 15 01 01, 20 01 40, 15 01 04, 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 06, 20 02 01, 20 01 99, 20 03 07, 20 01 35, 20 01 36, 16 01 03, zaświadczenie Wójta Gminy o wpisie do ewidencji działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 6.2.6. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, i oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r, poz. 716). 6.2.7. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłaceniemskładek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnieniewarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (art. 25a ust.6 Pzp), zgodnie z treścią załączników nr 2 i 3 do SIWZ.6.4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o podwykonawcach w oświadczeniu – zał. nr 2 do SIWZ (art. 25a ust. 5 Pzp).6.5. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.6.6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy,przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.2.5, 6.2.6 i 6.2.7 SIWZ.6.7. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt. 6.2.5, 6.2.6 i 6.2.7 SIWZ dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jestpodmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 6.8. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.Wykonawca w terminie 3-ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest złożyć w/w poświadczenie bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego.Zamawiający w załączniku nr 5 do SIWZ zamieścił wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z którego może skorzystać Wykonawca.6.9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy Pzp). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w zdaniu pierwszym.W przypadku złożenia oferty wspólnej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winno być dołączone do składanej oferty.Jeżeli oferta w/w wykonawców zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.6.10. Dokumenty podmiotów zagranicznych;Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w:1) pkt. 6.2.5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości –wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2) pkt. 6.2.6, 6.2.7 składa dokument lub dokumenty potwierdzające, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłattych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonaniadecyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych dojego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożenie przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.2.1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jestw stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;6.2.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 6.2.3. oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy;6.2.4. dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10.1. Oferta winna zawierać wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), oraz niżej wymienione dokumenty:10.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu – zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; 10.1.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ;10.1.3. dokument potwierdzający dysponowanie zasobami innych podmiotów – jeżeli dotyczy.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymipodmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:a). zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,b). sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,c). zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,d). czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 10.1.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku należy przedłożyć ustanowienie pełnomocnika doreprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza;10.1.5. oferta i załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych doreprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. W przypadku gdy oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo.6.8. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.Wykonawca w terminie 3-ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest złożyć w/w poświadczenie bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego.Zamawiający w załączniku nr 5 do SIWZ zamieścił wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z którego może skorzystać Wykonawca.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 60,00
aspekt środowiskowy 20,00
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.3. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku:1). Cena usługi netto określonej w ofercie nie może ulec zmianie i obowiązuje przez cały okres zamówienia publicznego.2). Cena usługi brutto może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 3) Zmiana ceny może spowodować zmianę wartości usługi.4) Dopuszcza się zmianę w zakresie sposobu spełnienia przez Wykonawcę świadczenia odbierania i zagospodarowania odpadów w przypadku zmianyprzepisów prawa powszechnie obowiązującego, wpływającego na sposób spełnienia świadczenia.5) Wykonawca może:a) powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom.b) wskazać inny zakres podwykonawstwa niż w ofercie,c) wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w ofercie,d) zrezygnować z podwykonawstwa,e) zmiany terminów odbioru odpadów określonych w harmonogramie, nie mające wpływu na częstotliwość odbioru odpadów. 6). Umowa zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy zawiera postanowienia o zasadach wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:a). stawki podatku od towarów i usług,b). wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c). zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-09, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane - zebrane środki od mieszkańców nie pokryją usługi związanej z odbiorem odpadów.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI