Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jastrząb

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jastrząb
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJastrząb
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jastrząb
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-12
  • Numer ogłoszenia621249-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 621249-N-2019 z dnia 2019-11-12 r.

Gmina Jastrząb: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jastrząb
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastrząb, krajowy numer identyfikacyjny 67022374100000, ul. Pl. Niepodległości  5 , 26-502  Jastrząb, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 048 628 48 60, , e-mail sekretariat@jastrzab.com.pl, , faks 048 628 48 61.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
ugjastrzab.bip.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nalezy złożyć pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście. za pośrednictwem posłańca
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jastrząb
Numer referencyjny: IT.271.8.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Jastrząb od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych, na których powstają odpady. I. Ogólna charakterystyka Gminy Jastrząb w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów. 1. Liczba mieszkańców Gminy Jastrząb (wg ewidencji ludności), stan na dzień 31.08.2019 r. - wynosi 5151 osób. Liczba mieszkańców Gminy Jastrząb (wg złożonych deklaracji) 4172 oraz 160 szt. deklaracji od właścicieli nieruchomość na których nie zamieszkują osoby a powstają odpady (w tym firmy, instytucje, nieruchomości użytku publicznego oraz nieruchomości zamieszkałe sezonowo przeznaczone na cele rekracyjno-wypoczynkowe oraz nieruchomościach, na których są domki letniskowe - zamieszkałe sezonowo). Gmina Jastrząb liczy 14 miejscowości. 2. Deklaracje złożone - w podziale na miejscowości przedstawiają się następująco: Lp. Nazwa miejscowości Ilość złożonych deklaracji przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych 1. Gąsawy Plebańskie 83 2. Gąsawy Rządowe 224 3. Gąsawy Rządowe Niwy 111 4. Jastrząb 290 5. Kolonia Kuźnia 55 6. Kuźnia 52 7. Lipienice 16 8. Lipienice Dolne 122 9. Lipienice Górne 128 10. Nowy Dwór 67 11. Orłów 74 12. Śmiłów 32 13. Wola Lipieniecka Duża 94 14. Wola Lipieniecka Mała 86 Razem 1434 3. W 2020 r. szacuje się następujące ilości odpadów wytworzonych, do odebrania z terenu gminy Jastrząb od właścicieli nieruchomości. Kod odpadów Rodzaj odpadów Masa odebranych odpadów komunalnych przekazanych do zagospodarowania [Mg] 15 01 02 Tworzywa sztuczne 95,000 15 01 01 Makulatura 2,50 15 01 07 Opakowania ze szkła 125,500 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 300,000 ex20 01 99 Żużle, popioły i pyły z kotłów do przekazania do PSZOK 100,000 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji do przekazania do PSZOK 10,000 Razem 633,00 4. W 2020 r. szacuje się następujące ilości odpadów wytworzonych do odebrania z PSZOK. Kod odpadów Rodzaj odpadów Masa odebranych odpadów komunalnych przekazanych do zagospodarowania [Mg] 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35 0,500 15 01 02 Tworzywa sztuczne i drobny metal 3,000 15 01 01 Makulatura 1,100 15 01 07 Opakowania ze szkła 0,500 16 01 03 Zużyte opony 12,000 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 14,000 Razem 31,100 II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Wymogi dotyczące przekazywania odpadów: 1) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z: a) art. 3 ust. 2 pkt. 7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010), b) rozporządzeniem Ministra Środowiska z 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2167), c) rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2017 r., poz. 2412) 2) Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. 3) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 4) Wykonawca zobowiązany będzie także do zebrania odpadów bezpośrednio z altanek zlokalizowanych na nieruchomości z dostępem bezpośrednim do drogi publicznej oraz leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników, jeśli będzie to wynikiem jego działania. 5) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania harmonogramu zbiórki odpadów ze wskazaniem, do której godziny powinny być wystawiane odpady, na cały okres trwania umowy oraz z podaniem numeru telefonu, pod który mieszkańcy będą mogli bezpośrednio zgłaszać zapotrzebowanie dotyczące odbioru odpadów, bądź składać reklamacje w zakresie ich odbioru. 7) Wykonawca zobowiązany będzie również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości dokumentów i broszur związanych z Systemem Gospodarki Odpadami, o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru; 8) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi; 9) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w szczególności: a) w przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady, jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, b) Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 3 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji drogą elektroniczną (oraz papierową w ciągu 7 dni) poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości, c) do informacji w powyższych sprawach Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację, z której musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. d) jeżeli Wykonawca zauważy, iż na danej nieruchomości wcześniej nie ujętej w wykazie nieruchomości, z którymi Wykonawca winien odbierać odpady powstają odpady i są one oddawane to, Wykonawca jest zobowiązany do przekazania niezwłocznego adresu tej nieruchomości Zamawiającemu. 10) Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru odpadów wystawianych w workach lub pojemnikach oznaczonych kodami kreskowymi oraz z altanek przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych, jeżeli jest dostęp do nich bezpośrednio z drogi publicznej. 11) Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. Każdorazowe ważenie odpadów musi być potwierdzone dokumentem przekazania odpadów do instalacji przez przyjmującego oraz przesłanie danych w formie elektronicznej do Zamawiającego w dniu zdeponowania odpadów na instalacji. 12) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii RIPOK. 13) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia worków dla właścicieli nieruchomości w ilość odpowiadającej przekazanym odpadom zgodnie ze złożoną deklaracją przez właściciela nieruchomości o ilości osób zamieszkałych na nieruchomości. 14) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przed rozpoczęciem i po zakończeniu odbioru odpadów umożliwi kontrolę pojazdów wykorzystywanych do tego celu poprzez przyjazd w wyznaczone miejsce i sprawdzenie wagi zebranych odpadów. 15) Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego wyposażenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Jastrzębiu, w pojemniki na odbiór opadów budowlanych i gabarytów, to jest 3 pojemniki KP7 na okres realizacji umowy. 16) Wykonawca zobowiązany będzie do obsługi Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zwanym PSZOK mieszczącego się w miejscowości Jastrząb ul. Zaciszna 17, 26-502 Jastrząb w zakresie: a) odbioru odpadów przygotowanych do odzysku i zagospodarowania, b) przekazania odebranych odpadów do instalacji lub dalszego zagospodarowania oraz odzysku, c) prowadzenia dokumentacji ewidencyjnej oddzielnie dla PSZOK ilości odebranych odpadów i przekazanych do zagospodarowania, d) potwierdzenie odbioru na kartach odpadów wystawionych przez pracownika obsługującego PSZOK, e) uzgadniania terminu odbioru odpadów z PSZOK z pracownikiem obsługującym PSZOK telefonicznie, lub drogą e-mail’ową, f) przekazywania odpadów z PSZOK do wskazanej instalacji, sortowni oraz dalszego zagospodarowania. 2. Instalacja, do jakiej mogą trafić odpady: 1) odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Jastrząb, Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, dla regionu radomskiego oraz odpady zmieszane należy przekazać do instalacji MBP odpadów, linii segregacji zmieszanych odpadów komunalnych; 2) w przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku unieszkodliwiana; zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach; 3) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia informacji wraz z ofertą do jakiej instalacji będzie przekazywał niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz odpady zbierane w sposób selektywny; 4) Wykonawca przed podpisaniem umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów przedstawi zamawiającemu umowy z instalacjami i odbiorcami końcowymi, do których będą przekazywane odpady; 5) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania odpadów zielonych, odpadów ulegających biodegradacji oraz popiołów i żużli, zebranych bezpośrednio od właścicieli nieruchomości do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Jastrzębiu, ul. Zaciszna 17. 3. Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych odbieranych selektywnie: 1) Rodzaje odbieranych odpadów komunalnych. Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, odbywać się będzie z podziałem na: a) odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) – pojemnik lub worek w czarnym kolorze z napisem – „ODPADY ZMIESZANE”, b) odpady komunalne segregowane - worki koloru:  żółty – tworzywa sztuczne, opakowania metalowe, drobny metal, opakowania wielomateriałowe z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”,  niebieski – papier, tektura, makulatura z napisem „PAPIER”,  zielony – szkło opakowaniowe oraz stłuczka szklana z napisem „SZKŁO”, c) odpady biodegradowalne – pojemnik w kolorze brązowym z napisem „BIO” (w szczególnym przypadku kolor brązowy może stanowić 30% powierzchni pojemnika) d) popioły i żużle z palenisk domowych - pojemniki 120 l, 240 l i 1100 l z napisem „POPIÓŁ”. 2) Częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych: a) z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne częstotliwość odbioru odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych):  w miesiącach styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień – 1 raz w miesiącu,  w miesiącach kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik - 2 razy w miesiącu, b) z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych częstotliwość odbioru odpadów zbieranych w sposób selektywny: papier, makulatura i tektura, metale, tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, szkło opakowaniowe i inne zebrane w sposób selektywny,  w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik listopad, grudzień – 1 raz w miesiącu, c) z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych częstotliwość odbioru odpadów biodegradowalnych (zielone z pielęgnacji ogródków, posesji),  w miesiącach – maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik - dwa razy w miesiącu, d) z nieruchomości zamieszkałych częstotliwość odbioru popiołów i żużli z palenisk domowych trzy razy w roku w miesiącach luty, kwiecień i grudzień- jeden raz w miesiącu zgodnie z harmonogramem, 3) Odbiór odpadów z terenu gminy Jastrząb należy wykonywać w oddzielny dzień dla każdej frakcji odpadów tj. odpady niesegregowane (zmieszane), metale i tworzywa sztuczne, papier, szkło, odpady biodegradowalne, aby nie dochodziło do zbierania odpadów jednym pojazdem różnych frakcji. 4) Odbieranie odpadów odbywało się będzie zgodnie z obowiązującym, zatwierdzonym przez Zamawiającego i podanym do ogólnej wiadomości harmonogramem odbioru odpadów komunalnych. W przypadku wystąpienia święta ustawowego lub innych jednorazowych sytuacji nadzwyczajnych termin wywozu może ulec przesunięciu na sobotę przed lub po terminie wskazanym w harmonogramie. 5) Wykonawca opracuje w porozumieniu z Zamawiającym harmonogram odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych, na których powstają odpady objętych odbiorem odpadów komunalnych, a po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego poda harmonogram do ogólnej wiadomości, w tym również udostępni go do publikacji na stronie internetowej Zamawiającego. 6) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania europejskich norm zarządzania środowiskiem, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami. 4. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy: 1) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.), 2) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), 3) rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r., poz. 868), 4) Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jastrząb. 5. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: 1) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań półrocznych, o jakich mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 26 lipca 2018 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2018 r., poz. 1627), a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. 2) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu przed wystawieniem faktury za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsca przekazania odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązująca klasyfikacją odpadów), na których znajdować się winna adnotacja, że odpady pochodzą z terenu Gminy Jastrząb. 4) Zapłata za wykonie odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Jastrząb i ich zagospodarowanie nastąpi po podpisaniu protokołu o wykonaniu usługi za okres rozliczeniowy. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania rodzaju odbieranych odpadów wg podziału na frakcje. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania rodzaju odbieranych odpadów wg podziału na frakcje na podstawie kodów kreskowych zamieszczonych przez właściciela nieruchomości na pojemnikach/workach i przesyłać dane w formie elektronicznej za pomocą internetu do Zamawiającego wraz danymi dotyczącymi przebiegu trasy od rozpoczęcia odbioru odpadów na terenie gminy Jastrząb do czasu rozładunku odpadów na instalacji. 7) Zamawiający udostępni Wykonawcy jedną sztukę urządzenia do odczytywania kodów kreskowych umieszczonych na workach lub pojemnikach przez właścicieli nieruchomości oraz aplikację Qnet do przeniesienia danych od Wykonawcy do Zamawiającego. III. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów. 1. Urządzenia do gromadzenia odpadów: 1) Wielkości pojemników: Do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych mogą być stosowane pojemniki o pojemności: 120 l, 240 l., 1100 l, KP 5, KP 7, KP 10, KP 14 oraz worki o pojemności: 35 l, 60 l, 80 l, 120 l. Każda nieruchomość zamieszkała musi być wyposażona, w co najmniej 1 pojemnik/worek o pojemności minimum 120 l (dopuszcza się na nieruchomości, w której zamieszkuje jedna osoba pojemniki/worki o mniejszej pojemności na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne). 2) Do gromadzenia odpadów zbieranych selektywnie należy stosować worki o pojemności: 35 l, 60 l, 80 l, 120 l. 3) Do gromadzenia popiołów i żużli z palenisk domowych oraz odpadów biodegradowalnych należy stosować pojemniki o pojemności od 120 l do 1100 l. 4) W przypadku gromadzenia odpadów zbieranych w sposób selektywny, których ilość do jednorazowego odbioru przekracza pojemność worków można odpady gromadzić w pojemnikach. 5) Wszystkie worki muszą charakteryzować się odpowiednią wytrzymałością mechaniczną. 6) Oznaczenie pojemników/worków: Pojemniki/worki do zbierania stałych odpadów komunalnych należy oznaczyć zgodnie z poniższym; a) pojemnik (dowolny kolor)/worek koloru czarnego na odpady niesegregowane(zmieszane) z napisem – „ODPADY ZMIESZANE” b) worek koloru żółtego z opisem rodzaju odpadów – do zbierania tworzyw sztucznych, drobnego metalu, opakowań wielomateriałowych z napisem – „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”; c) worek koloru niebieskiego z opisem rodzaju odpadów – do zbierania papieru, makulatury, tektury z napisem – „PAPIER”; d) worek koloru zielonego z opisem rodzaju odpadów – do zbierania szkła, opakowań szklanych i stłuczki szklanej z napisem „SZKŁO”; e) pojemniki na odpady biodegradowalne koloru brązowego z napisem „ BIO”(w szczególnych przypadkach kolor brązowy może stanowić 30% powierzchni pojemnika); f) pojemniki na popioły i żużle z palenisk domowych o dowolnym kolorze należy oznaczyć napisem „POPIÓŁ” 7) Worki na odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) i segregowane dla właścicieli zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady zapewnia Wykonawca w ilości odpowiadającej przekazanym odpadom. 8) Pojemniki do gromadzenia odpadów Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć właścicielowi nieruchomości na jego wniosek za odpłatnością. 2. Sprzęt techniczny: 1) Wykonawca zobowiązany będzie dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2) Zamawiający wymaga, aby każdy pojazd do odbierania odpadów posiadał zamontowane urządzenie, które umożliwi monitorowanie i kontrolę segregacji odpadów na terenie poszczególnych nieruchomości. 3) Zamawiający dostarczy Wykonawcy 1 szt. elektronicznego urządzenia mobilnego do kontroli rodzaju odpadów, identyfikacji nieruchomości oraz kontroli tras przejazdu pojazdu zbierającego odpady wraz z dostępem do oprogramowania do obsługi jednego pojazdu z możliwością przenoszenia urządzenia do dowolnego pojazdu. 4) Wykonawca musi posiadać odpowiednią liczbę urządzeń do sczytywania danych z kodów kreskowych umieszczonych na pojemnikach i workach na odpady wystawione do odbioru. 5) Wykonawca musi posiadać możliwość przekazywania danych w formie elektronicznej za pomocą internetu z urządzenia monitorującego mobilnego do Zamawiającego. 6) W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby urządzenia te utrzymane były we właściwym stanie technicznym 7) Wykonawca będzie dysponował bazą magazynowo – transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granic Gminy Jastrząb. Baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. 8) Baza magazynowo – transportowa musi być wyposażona w: a) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, b) pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, c) legalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. 9) Na terenie bazy powinny znajdować się także: a) punkt bieżącej konserwacji, b) punkt naprawy pojazdów, c) miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy). 10) Wykonawca dysponuje, co najmniej: a) 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, b) 1 pojazdem przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych o masie całkowitej do 12t, c) 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, d) 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej z HDS. e) pojazdami które muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości. f) pojazdami, które muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. g) pojazdami wyposażonymi w elektroniczny system monitoringu bazujący na GPS, umożliwiający rejestrację położenia pojazdu. System ten ma umożliwiać trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów. System ma zapewnić odwzorowanie aktualnej pozycji i przebytej trasy pojazdu na cyfrowej mapie Gminy Jastrząb, z dokładnością umożliwiającą jednoznaczne określenie miejsca wykonywania pracy. Odpowiedzialność za wybór usługodawcy GPS oraz prawidłowe funkcjonowanie systemu GPS ponosi Wykonawca. Awaria u usługodawcy GPS będzie traktowana jako zawiniona przez Wykonawcę. Dane z czujników i GPS powinny wspierać ciągłą rejestrację pomimo braku zasięgu sieci i powinny być dosyłane po wznowieniu łączności. Dane o położeniu pojazdów pochodzące z systemu nawigacji satelitarnej GPS muszą być dostępne dla Zamawiającego przez okres realizacji przedmiotu zamówienia. h) Pojazdami, które muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. i) Pojazdami, które mogą być wyposażone w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. 11) Wykonawca musi posiadać oprogramowanie umożliwiające generowanie sprawozdań zgodnie z ustawą z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wraz z aktualnymi licencjami na ww. oprogramowanie. 12) W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby urządzenia te utrzymane były we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. 13) Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu. 14) Wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie czynności mycia i dezynfekcji. 15) Wykonawca winien zawrzeć umowę z regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych w zakresie odpadów komunalnych. 16) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy: selektywnie zebranych odpadów do instalacji zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami. 17) Wykonawca przed podpisaniem umowy na świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych przedłoży Zamawiającemu dokumenty, o których mowa wyżej.

II.5) Główny kod CPV: 90513100-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
90514000-3
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gmina Jastrząb zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz.U. 2019 poz. 2010), b) zezwolenie na transport, zbieranie i przetwarzanie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) lub równoważne , w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, c) wpis do rejestru podmiotów zbierających sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. • W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek musi spełnić każdy Wykonawca oddzielnie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 400 000,00 zł • W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli: a) wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych (zbieranych w sposób selektywny i zmieszany), a każda z tych usług realizowana była 12 miesięcy o masie łącznej minimum 600 Mg. b) wykonawca przedłoży wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, z którego wynika, że wykonawca będzie dysponował: - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej, - na czas realizacji zadania bazą magazynowo -transportową na terenie Gminy Jastrząb lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Jastrząb - na terenie, do którego posiada tytuł prawny. • Pojazdy muszą spełniać co najmniej wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122). Pojazdy będą : - trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, - wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku. • W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gmina Jastrząb zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz.U. 2019 poz. 2010) b) zezwolenie na transport, zbieranie i przetwarzanie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów c) wpis do rejestru podmiotów zbierających sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, d) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 400 000,00 zł e) wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał lub wykonuje jedną usługę polegającą na odbiorze , transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych (zbieranych w sposób selektywny i zmieszany) a każda z tych usług realizowana była minimum 12 miesięcy o łącznej masie minimum 600 Mg rocznie. f) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, z którego wynika, że wykonawca będzie dysponował: - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej, - bazą magazynowo -transportową na terenie Gminy Jastrząb lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Jastrząb- na terenie, do którego posiada tytuł prawny wzór Załącznik Nr 6 do SIWZ, g) dokumenty podmiotu trzeciego na którego zasobach polega Wykonawca w celu spełnienia warunków w postępowaniu;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.jastrzab.com.pl informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg Załącznika Nr 5 do SWIZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 8 000,00 zł (słownie : osiem tysięcy złotych). 12.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z pózn. zm.).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin platności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie; 1) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, 2) Zmiany przedstawiciela Zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy, 3) Zmiany danych osobowych oraz rachunku bankowego. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgoda obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Modernizacja Płyty Rynku w Jarosławiu
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie robót instalacyjnych – paczka nr 10
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jastrząb: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W SEZONIE GRZEWCZYM 2019/2020
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jastrząb: ZAKUP I DOSTAWA UŻYWANEJ KOPARKO - ŁADOWARKI
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY CZERMIN
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI