Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jastrząb

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jastrząb
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJastrząb
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jastrząb
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-08
  • Numer ogłoszenia646045-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 646045-N-2018 z dnia 2018-11-08 r.

Gmina Jastrząb: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jastrząb
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastrząb, krajowy numer identyfikacyjny 67022374100000, ul. Pl. Niepodległości  5 , 26502   Jastrząb, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 048 628 48 60, e-mail jastrzab@gmina.waw.pl, faks 048 628 48 61.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
ugjastrzab.bip.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nalezy złozyć pisemnie za pośrednictwem operatoa pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy w Jastrzębiu. Pl. Niepodległości 5, 26-502 Jastrząb

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jastrząb
Numer referencyjny: IT.271.17.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Jastrząb w okresie od 1.01.2019 r. do 31.12.2019 r. I. Ogólna charakterystyka Gminy Jastrząb w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów. 1. Na terenie Gminy Jastrząb jest około 1508 nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, dla których zostały złożone 1553 szt. deklaracje o wysokości opłat za odpady (punktów odbioru odpadów) w tym 157 szt. deklaracji od właścicieli nieruchomość na których nie zamieszkują osoby a powstają odpady (w tym firmy, instytucje, nieruchomości użytku publicznego oraz nieruchomości zamieszkałe sezonowo przeznaczone na cele rekracyjno-wypoczynkowe oraz nieruchomościach, na których są domki letniskowe - zamieszkałe sezonowo). Według danych z ewidencji ludności na terenie gminy Jastrząb jest zameldowanych 5165 osób – stan na dzień 31 października 2018 r., zdeklarowanych 4121 osób – stan na dzień 31 października 2018 r. 2. deklaracji złożonych - w podziale na miejscowości przedstawia się następująco: Ilość złożonych deklaracji 1) Jastrząb……………………… - - 324, 2) Gąsawy Plebańskie ……………. - 93, 3) Gąsawy Rządowe ……………… - 248, 4) Gąsawy Rządowe Niwy ………. - 115, 5) Kolonia Kuźnia ……………….. - 57, 6) Kuźnia ………………………… - 47, 7) Lipienice ……………………… - 16, 8) Lipienice Górne ………………. - 127, 9) Lipienice Dolne ………………. - 123, 10) Orłów …………………………. - 78, 11) Nowy Dwór …………………… - 79, 12) Śmiłów ………………………… - 49, 13) Wola Lipienicka Mała ………… - 95, 14) Wola Lipienicka Duża ………… - 102. 3. W Gminie Jastrząb w minionych latach zebrano następujące ilości odpadów komunalnych: Rok 2016 – ilości podane w Mg Zmieszane odpady komunalne – 543,92 Mg Szkło – 38,46 Mg Tworzywa sztuczne – 31,44 Mg Zmieszane odpady opakowaniowe 117,52 Mg Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne – 1,74 Mg Zużyte opony – 9,97 Mg Wielkogabarytowe - 34,80 Mg Żużle i popioły paleniskowe - 221,62 Mg Odpady ulegające biodegradacji – 17,16 Mg RAZEM: ……………………………………… 1016,63 Mg II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Wymogi dotyczące przekazywania odpadów: 1) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt.7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.), a) rozporządzeniem Ministra Środowiska z 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2167), b) rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2017 r., poz. 2412) c) uchwałą Nr 209/16 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z 19 grudnia 2016 r. w sprawie uchwalenia „ Planu gospodarki odpadami województwa mazowieckiego na lata 2012 – 2017 z perspektywą na lata 2018 – 2023”, d) uchwałą Nr 210/16 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z 19 grudnia 2016 r. w sprawie wykonania „Planu gospodarki odpadami województwa mazowieckiego na lata 2012 – 2017 z perspektywą na lata 2018-2023", zmieniony uchwałą Nr 115/18 z dnia 10 lipca 2018 r. (Dz. Urz. z 2018 r. poz.7212 oraz uchwałą Nr 140/18 z dnia 18 września 2018 r. (Dz. Urz. z 2018 r. poz. 9057). 2) Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. 3) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 4) Wykonawca zobowiązany będzie także do zebrania odpadów leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników, jeśli będzie to wynikiem jego działania. 5) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości. 6) Wykonawca zobowiązany będzie również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru. 7) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 8) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. a) w przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. b) Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 3 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji drogą elektroniczną (oraz papierową w ciągu 7 dni) poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. c) do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację . d) z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. 9) Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. Każdorazowe ważenie odpadów musi być potwierdzone dokumentem przekazania odpadów do instalacji przez przyjmującego oraz przesłanie danych w formie elektronicznej do Zamawiającego w dniu zdeponowania odpadów na instalacji. 10) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii RIPOK. 11) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia worków dla właścicieli nieruchomości w ilość odpowiadającej przekazanym odpadom zgodnie ze złożoną deklaracją przez właściciela nieruchomość o ilości osób zamieszkałych na nieruchomości oraz o wielkości pojemnika. 12) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pojemników do nieruchomości podległych Urzędowi Gminy w Jastrzębiu w ilości i o pojemności uzgodnione z kierownikami jednostek organizacyjnych podległych Urzędowi Gminy w Jastrzębiu oraz do obsługi cmentarzy w terminie 2 tygodnie przed pierwszym odbiorem odpadów. 13) Jednostki organizacyjne podległe Urzędowi Gminy w Jastrzębiu do, których należy dostarczyć pojemniki: a) Urząd Gminy w Jastrzębiu, b) Publiczne Szkoły w Jastrzębiu, Gąsawach Rządowych, Woli Lipienieckiej Dużej, Nowym Dworze, Śmiłowie, c) Przedszkola i Żłobka w Gąsawach Plebańskich, d) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Jastrzębiu i w Gąsawach Rządowych, e) Cmentarz w Jastrzębiu i Gąsawach Rządowych 2. Instalacja, do jakiej mogą trafić odpady: Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Jastrząb, Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, dla regionu radomskiego, co oznacza, że zebrane na terenie Gminy Jastrząb, odpady komunalne mogą trafić do jednego ze wskazanych w Planie RIPOK-ów. W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 3. Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych odbieranych selektywnie: 1) Rodzaje odbieranych odpadów komunalnych. Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nie zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, odbywać się będzie z podziałem na: a) odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) – pojemnik lub worek w czarnym kolorze z oznaczeniem opisowym i graficznym – „ODPADY ZMIESZANE”, b) odpady komunalne segregowane w workach koloru:  żółtym – tworzywa sztuczne, opakowania metalowe, drobny metal, opakowania wielomateriałowe z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”,  niebieskim – papier, tektura, makulatura z napisem „PAPIER”,  zielonym – szkło opakowaniowe oraz stłuczka szklana z napisem „SZKŁO”,  brązowym z nadrukiem „BIO” - odpady komunalne ulegające biodegradacji  przezroczysty z nadrukiem „ODPADY NIEBEZPIECZNE” – odpady ze strumienia odpadów komunalnych zebrane w sposób selektywny - przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie, świetlówki i inne,  przezroczystym super mocnym gr 120, poj. 80 l z napisem „POPIÓŁ”  przezroczystym super mocnym gr 120, poj. 80 l z napisem „GRUZ”  akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony – dwa razy w roku w ramach zbiórki objazdowej. 2) Częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych: a) z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne częstotliwość odbioru odpadów komunalnych zmieszanych (niesegregowanych): - w miesiącach styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień – 1 raz w miesiącu, - w miesiącach – kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik - 2 razy w miesiącu, b) z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych częstotliwość odbioru odpadów zbieranych w sposób selektywny: papier, makulatura i tektura, metale, tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, szkło opakowaniowe, drobny gruz rozbiórkowy i inne zebrane w sposób selektywny, - w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik listopad, grudzień – 1 raz w miesiącu, c) z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych częstotliwość odbioru odpadów bio (zielone z pielęgnacji ogródków, posesji), - w miesiącach – styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad, grudzień - jeden raz w miesiącu, d) z nieruchomości zamieszkałych częstotliwość odbioru popiołów i żużli z palenisk domowych w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, październik, listopada, grudzień- jeden raz w miesiącu, e) odpady wielkogabarytowe nie mieszczące się w workach/pojemnikach tj. zużyte meble, sprzęt AGD, urządzenia elektroniczne i elektryczne, akumulatory, zużyte opony z gospodarstw domowych, zużyta stolarka budowlana z drobnych remontów (okna, drzwi) należy odebrać w czasie akcji objazdowej dwa razy w roku – wg harmonogramu. f) odpady zbierane w czasie akcji „Sprzątanie Świata” oraz „Dnia Ziemi” – dwa razy w roku. 3) Właściciele nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych zobowiązani są umożliwić przedsiębiorcy dostęp do pojemników w dniu odbierania odpadów komunalnych z tych nieruchomości (wg określonego harmonogramu odbioru), poprzez wystawienie pojemnika/worka przed nieruchomością, w miejscu umożliwiającym swobodny dojazd do nich. 4) Odbieranie odpadów odbywało się będzie zgodnie z obowiązującym, zatwierdzonym przez Zamawiającego i podanym do ogólnej wiadomości harmonogramem odbioru odpadów komunalnych w formie kalendarza rocznego. W przypadku wystąpienia święta ustawowego lub innych jednorazowych sytuacji nadzwyczajnych termin wywozu może ulec przesunięciu na sobotę przed lub po terminie wskazanym w harmonogramie. 5) Wykonawca opracuje w porozumieniu z Zamawiającym harmonogram odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych, na których powstają odpady objętych odbiorem odpadów komunalnych, a po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego poda harmonogram do ogólnej wiadomości, w tym również udostępni go do publikacji na stronie internetowej Zamawiającego. 6) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania europejskich norm zarządzania środowiskiem, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami. 4. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy: 1) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.), 2) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), 3) rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r., poz. 868), 4) Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jastrząb. 5. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: 1) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań półrocznych, o jakich mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 26 lipca 2018 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2018 r., poz. 1627), a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. 2) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu informacji, o jakich mowa w pkt. B.1. lit. h opisu przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu przed wystawieniem faktury za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsca przekazania odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązująca klasyfikacją odpadów), na których znajdować się winna adnotacja, że odpady pochodzą z terenu Gminy Jastrząb. 5) Zapłata za wykonie odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Jastrząb i ich zagospodarowanie nastąpi po podpisaniu protokołu o wykonaniu usługi za okres rozliczeniowy. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania rodzaju odbieranych odpadów wg podziału na frakcje. III. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów. 1. Urządzenia do gromadzenia odpadów: 1) Wielkości pojemników: Do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych mogą być stosowane pojemniki o pojemności: 120 l, 240 l., 1100 l, KP 5, KP 7, KP 10, KP 14 oraz worki o pojemności: 35 l, 60 l, 80 l, 120 l. Każda nieruchomość zamieszkała musi być wyposażona, w co najmniej 1 pojemnik/worek o pojemności minimum 120 l (dopuszcza się na nieruchomości, w której zamieszkuje jedna osoba pojemniki/worki o mniejszej pojemności na zmieszane odpady komunalne. 2) Do gromadzenia odpadów selektywnie zbierane odpady komunalne należy stosować worki o pojemności: 35 l, 60 l, 80 l, 120 l. 3) W przypadku gromadzenia odpadów zbieranych w sposób selektywny, których ilość do jednorazowego odbioru przekracza pojemność worków można odpady gromadzić w pojemnikach. 4) Wszystkie worki muszą charakteryzować się odpowiednią wytrzymałością mechaniczną a worki na szkło, popioły, gruz budowlany muszą być z materiałów o wzmocnionej wytrzymałości . 5) Oznaczenie pojemników: Pojemniki/worki do zbierania stałych odpadów komunalnych należy oznaczyć zgodnie z poniższym; a) pojemnik (ciemny kolor)/worek koloru czarnego na odpady niesegregowane z napisem – „ODPADY ZMIESZANE” b) worek koloru żółtego z opisem rodzaju odpadów – do zbierania tworzyw sztucznych, drobnego metalu, opakowań wielomateriałowych z napisem – „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”; c) worek koloru niebieskiego z opisem rodzaju odpadów – do zbierania papieru, makulatury, tektury z napisem – „PAPIER”; d) worek koloru zielonego z opisem rodzaju odpadów – do zbierania szkła, opakowań szklanych i stłuczki szklanej z napisem „SZKŁO”; e) worek koloru brązowego z napisem „ BIO” i opisem rodzaju odpadów – do zbierania bioodpadów, drobnych odpadów zielonych; f) worek przezroczysty z napisem „ODPADY NIEBEZPIECZNE” i opisem rodzaju odpadów – do przeterminowane leki i chemikalia, opakowania po chemikaliach, zużyte baterie, świetlówki, opakowania po środkach ochrony roślin i inne niebezpieczne; g) przezroczystym super mocnym gr 120, poj. 80 l z napisem „POPIÓŁ” do zbierania gruzu h) przezroczystym super mocnym gr 120, poj. 80 l z napisem „GRUZ” do zbierania popiołów. 6) Worki na odpady komunalne zmieszane dla właścicieli zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady zapewnia Wykonawca w ilości odpowiadającej przekazanym odpadom. 2. Sprzęt techniczny: 1) Wykonawca zobowiązany będzie Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: 2) Będzie dysponował bazą magazynowo – transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granic tej gminy. Baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsce do parkowania pojazdów na bazie powinno być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Na terenie bazy muszą być zabezpieczone miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych. Teren bazy magazynowo – transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne. 3) Baza magazynowo – transportowa musi być wyposażona w: a) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, b) pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, c) miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, d) legalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. 4) Na terenie bazy powinny znajdować się także: a) punkt bieżącej konserwacji, b) punkt naprawy pojazdów, c) miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy). 5) Na terenie bazy muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania. 6) Dysponuje, co najmniej: a) 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, b) 1 pojazdem przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych o masie całkowitej do 12t, c) 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, d) 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej z HDS. e) pojazdy te muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości. f) pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. g) pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych przez Zamawiającego. h) pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. i) dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. 7) Wykonawca musi posiadać oprogramowanie umożliwiające generowanie sprawozdań zgodnie z ustawą z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wraz z aktualnymi licencjami na ww. oprogramowanie. 8) W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby urządzenia te utrzymane były we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. 9) Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu. 10) Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim, nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie. 11) Wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie czynności mycia i dezynfekcji.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90513100-7
90512000-9
90514000-3
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gmina Jastrząb zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz.U. 2018 poz. 1454 ze zm.), b) zezwolenie na transport, zbieranie i przetwarzanie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.) lub równoważne , w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, c) wpis do rejestru podmiotów zbierających sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek musi spełnić każdy Wykonawca oddzielnie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 400 000,00 zł W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli: a) wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych (zbieranych w sposób selektywny i zmieszany), a każda z tych usług realizowana była 12 miesięcy o masie łącznej minimum 1 200 Mg. b) wykonawca przedłoży wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, z którego wynika, że wykonawca będzie dysponował: - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej, -oraz ,że na czas realizacji zadania będzie dysponował bazą magazynowo -transportową na terenie Gminy Jastrząb lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Jastrząb- na terenie, do którego posiada tytuł prawny. Pojazdy muszą spełniać co najmniej wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122). Pojazdy będą : - trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, - wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku. W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gmina Jastrząb zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz.U. 2018 poz. 1454 ze zm.) b) zezwolenie na transport, zbieranie i przetwarzanie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992) lub równoważne , w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów c) wpis do rejestru podmiotów zbierających sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, d) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 zł e) wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonane w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał lub wykonuje jedną usługę polegającą na odbiorze , transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych (zbieranych w sposób selektywny i zmieszany) a każda z tych usług realizowana była minimum 12 miesięcy o łącznej masie minimum 1 200 Mg rocznie. f) wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, z którego wynika, że wykonawca będzie dysponował: - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej, - bazą magazynowo -transportową na terenie Gminy Jastrząb lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Jastrząb- na terenie, do którego posiada tytuł prawny wzór załącznik nr 7 do SIWZ, g) dokumenty podmiotu trzeciego na którego zasobach polega Wykonawca w celu spełnienia warunków w postępowaniu;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.jastrzab.gmina.waw.pl informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 8 000,00 zł (słownie : osiem tysięcy zł 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie; 1) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, 2) Zmiany przedstawiciela Zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy, 3) zmiany danych osobowych oraz rachunku bankowego. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgoda obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI