Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Miasta i Gminy Górzno od 1 października 2021 r. do 31 marca 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA GÓRZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118419
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Górzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-320
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564989249
1.5.8.) Numer faksu: 566448363
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gorzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorzno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Miasta i Gminy Górzno od 1 października 2021 r. do 31 marca 2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3d36c7e-0640-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009984/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Górzno
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mst-gorzno.rbip.mojregion.info/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę zakupową) - zobowiązany jest
zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy zakupowej - dostępnymi pod
adresemhttps://josephine.proebiz.com/pl/ , znajdującymi się w prawym górnym rogu strony,
oznaczonymi symbolem w postaci książki (Skrócona instrukcja dla Wykonawcy). 2. Złożenie oferty
poprzez Platformę zakupową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego
rozdziału SWZ. 3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej -
wskazane są na stronie internetowej Platformy zakupowej - pod adresem:
https://josephine.proebiz.com/pl/znajdującymi się w prawym górnym rogu strony, oznaczonymi
symbolem w postaci książki, w zakładce inne. 4.Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy
zakupowej udziela jej dostawca, tj.PROEBIZ s.r.o., Masarykovo namesti 52/33, CZ - 702 00 Ostrava -
Moravska Ostrava, C.9176, nr tel.+48 222 139 900, e-mail: houston@proebiz.com od poniedziałku do
piątku (dni robocze) w godz. 8.00 -16.00. 5. Opis złożenia oferty za pośrednictwem Platformy
zakupowej oraz potwierdzenia złożenia oferty, zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy
zakupowej w skróconej instrukcji dla Wykonawcy.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://mst-gorzno.rbip.mojregion.info/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Miasto i Gmina Górzno, REGON: 871118419, NIP:874-168-36-11 ,87-320 Górzno, ul. Rynek 1 woj.
kujawsko-pomorskie tel. 56/ 644-83-51, fax: 56/ 644-83-63;inspektorem ochrony danych osobowych w
Mieście i Gminie Górzno jest Pan Bartosz Żebrowski, z którym ma Pan/Pani prawo skontaktować się
pod adresem email:iod@gorzno.pl ;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6
ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Przebudowa drogi gminnej w Zaborowie o długości 258 metrów - dz. nr 104/1 obręb Zaborowo”.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 latod dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób z automatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;posiada Pani/Pan:na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących;na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych;na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;nie przysługuje
Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, z nieruchomości położonych na terenie Miasta i Gminy Górzno, na których zamieszkują mieszkańcy, z określonych nieruchomości położonych na terenie Miasta i Gminy Górzno, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe bądź inne nieruchomości przeznaczone na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wraz z prowadzeniem i utrzymaniem Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych oraz dostarczaniem worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Realizacja zamówienia odbywać się będzie zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem oraz aktami prawa miejscowego. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania wszystkich obowiązków zawartych w postanowieniach SWZ i Umowy, a także zachowania należytej staranności w trakcie całego okresu realizacji zamówienia.
I. Przedmiot zamówienia odejmuje:
1. Odbieranie bezpośrednio od właścicieli nieruchomości wskazanych w SWZ następujących odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny, zgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Górzno:
a) papier,
b) metale,
c) tworzywa sztuczne,
d) odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
e) szkło,
f) bioodpady,
g) meble i inne odpady wielkogabarytowe w tym zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - w ramach zbiórki objazdowej, raz na pół roku w terminie ustalonym przez strony umowy.
2. Odbieranie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych bezpośrednio od właścicieli nieruchomości wskazanych w SWZ.
3. Prowadzenie i utrzymanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w sposób umożliwiający łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców gminy, zapewniającego przyjmowanie od właścicieli nieruchomości co najmniej następujących odpadów komunalnych selektywnie zebranych, w sposób zgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Górzno:
a) papier,
b) metale,
c) tworzywa sztuczne,
d) odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
e) szkło,
f) bioodpady,
g) odpady niebezpieczne stanowiące odpady komunalne,
h) przeterminowane leki i chemikalia,
i) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki,
j) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
k) zużyte baterie i akumulatory,
l) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
ł) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne,
m) zużyte opony,
n) tekstylia i odzież.
4. Zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych bezpośrednio od właścicieli nieruchomości wskazanych w SWZ (w tym w ramach zbiórek mobilnych ) oraz odpadów komunalnych przyjętych w PSZOK zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.), w tym przekazywanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnych.
5. Dostarczanie worków do odpadów komunalnych selektywnie zbieranych dla właścicieli nieruchomości wskazanych w SWZ w kolorystyce zgodnej z wymogami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2019 r. poz. 2028 ze zm.) tj.:
a) w kolorze żółtym do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, metali i odpadów opakowaniowych wielomateriałowych,
b) w kolorze niebieskim do gromadzenia odpadów z papieru,
c) w kolorze zielonym do gromadzenia odpadów ze szkła,
d) w kolorze brązowym do gromadzenia bioodpadów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2022-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.
1
pkt 7) ustawy Pzp. Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych usług do 10% wartości
zamówienia podstawowego i będzie polegało na zwiększeniu ilości odbieranych odpadów.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin odbioru odpadów z PSZOK
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie stawia
szczegółowego warunku w tym zakresie dopuszcza udział wykonawców, którzy po ogłoszeniu
upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie
przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada :
a) wpis do rejestru działalności regulowanej Miasta i Gminy Górzno na prowadzenie działalności
w zakresie odbierania odpadów komunalnych; na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 888.),
b) wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49,50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r.,o odpadach (t. j.
Dz. U. z 2021 r. poz. 779, 784.)
c) d) Zamawiający na etapie składania ofert będzie żądał przedłożenia umowy ze stosownym
RIPOK, zlokalizowanym zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami. Natomiast w
przypadku Wykonawcy prowadzącego RIPOK żądać będzie przedstawienia aktualnej decyzji na
przetwarzanie, odzysk i unieszkodliwianie odpadów będących przedmiotem zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122171/01 z dnia 2021-07-21
Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości
- co najmniej 1.000.000.00 PLN (słownie: jeden milion OO/100),
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie)
przed upływem terminu składania ofert, wykonał lub wykonuje: usługę/usługi polegającą/ce na
odbiorze i zagospodarowaniu zmieszanych i selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, o
łącznej masie minimum 1000 Mg (ton), nieprzerwanie przez okres 12 miesięcy od właścicieli
nieruchomości w gminach o liczbie mieszkańców powyżej 3 000.
b) posiada wymienione poniżej narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzenia
techniczne dostępne wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, tj.
- bazę magazynowo—transportową usytuowaną na terenie Miasta i Gminy Górzno lub w
odległości nie większej niż 80 km od granicy Miasta i Gminy Górzno, na terenie, do którego
posiada tytuł prawny,
- wyposażenie o odpowiednim stanie technicznym umożliwiającym odbieranie odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości. a w szczególności:
- 3 pojazdy przystosowane do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych
(w tym co najmniej: 2 pojazdy i do odbioru pojemników metalowych i z tworzywa
sztucznego od 60 1 do 1100 l oraz 1 pojazd o ładowności do 3,5 tony do odbierania
odpadów z miejsc o utrudnionym dojeździe).
- 3 pojazdy przystosowane do odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych
(w tym co najmniej: 2 pojazdami do odbioru pojemników metalowych i z tworzywa
sztucznego od 60 1 do 1100 l oraz 1 pojazd o ładowności do 3,5 tony do odbierania
odpadów z miejsc o utrudnionym dojeździe
- 1 samochód ciężarowy z dźwigiem hakowym lub bramowym przystosowany do odbioru
kontenerów z odpadami o pojemności od 1.5 do 10 m3.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem
najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących
podmiotowych środków dowodowych:
a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji
działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwe] placówki
terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie
art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem
a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz
z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał
płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami
lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust, 1 pkt 1 ustawy wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub
opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub
opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
d) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122171/01 z dnia 2021-07-21
- art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie
publiczne tytułem środka karnego;
- art. 109 ust, 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczącej ukarania za wykroczenie. za które
wymierzono karę aresztu,
- art 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania
za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
f) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo—kredytowej, potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym
niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
g) wykazy:
- wykonanych usług; (załącznik nr 2 do SWZ),
- pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ),
- wykaz dostępnej bazy magazynowo- transportowej (załącznik nr 7 do SWZ),
h) oświadczenia:
- wykonawcy składane na podstawie art.125 ust.1 ustawy pzp (załączniki nr 3,nr 4 a do SWZ),
- podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art.125 ust.5 ustawy pzp.(załączniki nr
3a, 4a do SWZ),
i) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik nr 6 do SWZ)
j) informacja dotycząca podwykonawców (załącznik nr 8 jeżeli dotyczy)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile
upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do
oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 3. Wykonawcy wspólnie
ubiegający są o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne
pełnomocnictwo - zgodnie z ust. 1. rozdz. X SWZ - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile
upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do
oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Uwaga nr 1: Pełnomocnictwo,
októrym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Oferta musi być podpisana
w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących
wspólnie(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). 5. W przypadku
wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym
mowa w art.125 ustawy (ust. 1. rozdziału X SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw
wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie
może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. 6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem
występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-03 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni