Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bulkowo w okresie
od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BULKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Bulkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-454
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 20 13
1.5.8.) Numer faksu: 24 265 20 13 wew. 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bulkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bulkowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bulkowo w okresie
od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a80a5cb-3000-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003461/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bulkowo w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.bulkowo.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert
https://miniportal.uzp.gov.pl
Inna komunikacja z zamawiającym: gmina@bulkowo.pl; r.frankiewicz@bulkowo.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:
r.frankiewicz@bulkowo.pl, gmina@bulkowo.pl.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do
komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji”, wynosi 150 MB.
5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
6) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej
SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu,
klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
7) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w
szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w dziale XI), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pomocą poczty elektronicznej:
gmina@bulkowo.pl i r.frankiewicz@bulkowo.pl. W korespondencji należy posługiwać się numerem
referencyjnym postępowania RRA.IZ.271.12.2021.
8) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, o której mowa w punkcie 7 może również
odbywać się także za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji”
dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.
9) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
UWAGA: Pytania wykonawców o wyjaśnienie treści SWZ nie muszą być składane z uwzględnieniem
powyższych Rozporządzeń ani nie muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożenie oferty jest opisane w rozdziale XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły zawiera rozdział XXXVII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły zawiera rozdział XXXVII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRA.IZ.271.12.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania i zagospodarowywania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bulkowo w okresie
od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. Opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 9 do
SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W przypadku gdy faktyczna ilość odpadów będzie większa niż minimalna (960 Mg),
Zamawiający może zwiększyć zakres zamówienia korzystając z prawa opcji, czyli zwiększyć
ilość odpadów podlegających odbiorowi i zagospodarowaniu do ilości maksymalnej tj. 1 056,000 Mg.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocenie podlegają jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu.
2) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i
ich wagami:
Kryterium I -Cena (C): 60 pkt,
Kryterium II – Termin płatności faktury (T): 40 pkt,
3) Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
Opis sposobu oceny ofert w poszczególnych kryteriach .
W Kryterium I (C) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z
poniższym wzorem:
Najniższa zaoferowana cena brutto
C= ------------------------------------------- x 60 pkt
Cena brutto badanej oferty
W Kryterium II (T) liczba punktów przydzielana będzie zgodnie z poniższą klasyfikacją:
Termin płatności faktury [dni] Liczba przyznanych punktów
14 dni - 0 pkt
20 dni - 20 pkt
30 dni - 40 pkt
Uwaga!
Termin płatności faktury należy podać w dniach w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ).
Wykonawca, który poda w ofercie maksymalny termin płatności faktury otrzyma najwyższą liczbę
punktów w kryterium II (T).
Minimalny wymagany przez Zamawiającego termin płatności faktury wynosi 14 dni.
W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany terminu lub nie podania wcale,
oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia Maksymalny możliwy
do zaoferowania przez Wykonawcę termin płatności faktury wynosi 30 dni. Jeżeli Wykonawca
zaoferuje termin dłuższy niż 30 dni do oceny ofert zostanie przyjęty termin 30 dni i taki zostanie
uwzględniony również w umowie.
4) Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełnia warunki udziału w
postępowaniu, a jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów
wyliczoną zgodnie ze wzorem:
S = C + T
gdzie:
S– łączna ilość punktów dla ocenianej oferty,
C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena”,
T - liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „termin płatności faktury”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunki w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
2. Warunki w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności
zawodowej
Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony,
jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia:
a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Bulkowo
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
b) posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na zbieranie i transport odpadów
komunalnych z uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych lub wpis do rejestru o którym mowa
w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.),
c) posiada aktualny wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska o którym mowa w ustawie o
zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1893 ze zm.) lub wpis
do rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.
Dz.U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.).
3. Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony,
jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
związanej z przedmiotem zmówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 700 000,00 PLN
(siedemset tysięcy złotych 0/100) na jedno i wszystkie zdarzenia i załączy opłaconą polisę OC.
4. Warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej
4.1. Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenia.
Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający
się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób
należyty co najmniej 2 usługi polegające na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów
komunalnych od mieszkańców nieruchomości zamieszkałych każda w ilości co najmniej 700
Mg/rok odpadów zmieszanych i 150 Mg/rok odpadów gromadzonych selektywnie (np. papier,
szkło, tworzywo sztuczne, metal). Dowodami, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie mogą być: referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz,
którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające
ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
4.2. Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanych narzędzi:
1) Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający
się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co
najmniej:
a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
przystosowanymi do opróżniania pojemników
o pojemnościach 120 l, 240 l i 1100 l,
b) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów
komunalnych,
c) jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,
d) jednym pojazdem specjalnym, przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z
możliwością wjazdu na drogi gminne o szerokości od 2,4 m
do 3,0 m i masie rzeczywistej do 5 t.
2) Pojazdy muszą spełniać następujące warunki:
a) posiadać trwałe i czytelne oznakowanie w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi
adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne,
b) zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i
świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,
c) spełniać normy emisji spalin tzw. Euro 4 lub Euro 5,
d) wyposażone w narzędzia lub urządzenia, umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu
pojemników,
e) wyposażone w monitoring bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego (GPS)
umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i
miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów,
f) konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed niekontrolowanym wydostaniem się na
zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu oraz
minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady,
g) dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych.
3) Wykonawca musi utrzymywać odpowiedni stan sanitarny pojazdów i urządzeń poprzez
wykonywanie następujących czynności:
a) mycie i dezynfekcję z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu
sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2
tygodnie. Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie
czynności,
b) opróżnianie pojazdów z odpadów i parkowanie na koniec każdego dnia roboczego wyłącznie
na terenie bazy magazynowo – transportowej.
UWAGA:
W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na
zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane
lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane”.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,
oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –
załącznik nr 5 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta
Gminy Bulkowo, o którym mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i
porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 888 ze zm.);
2) aktualne zezwolenie właściwego organu na zbieranie i transport odpadów komunalnych z
uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych lub wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ust.1. ustawy
z dnia 14 grudnia 2021 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.);
3) aktualny wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez
Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, o którym mowa w ustawie o zużytym sprzęcie
elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1893 ze zm.) lub wpis do rejestru o którym
mowa w art. 49 ust.1. ustawy z dnia 14 grudnia 2021 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze
zm.);
4) opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem
zmówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 700 000,00 PLN (siedemset tysięcy zł 00/100) na
jedno i wszystkie zdarzenia;
5) wykaz usług (minimum dwie) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane,
z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, zgodnie z warunkiem
opisanym w rozdziale XIX punkt 4 podpunkt 4.1. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
6) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu
wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykaz powinien potwierdzać spełnianie warunku, o
którym mowa w rozdziale XIX punkt 4, podpunkt 4.2.
Wzór wykazu narzędzi stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10 000,00 zł
(słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących
formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z
2020 r. poz. 299).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy
Bulkowo Bank Spółdzielczy w Staroźrebach, nr rachunku: 47 9008 0005 0260 0026 2000 0030
Dowód wniesienia wadium w formie pieniądza należy złożyć wraz z ofertą przetargową.
Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia:
Wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą przetargową oryginał gwarancji lub
poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres
związania ofertą.
Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum
uważa się za wniesione prawidłowo.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy
muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy
dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania
oświadczeń woli każdego ze wspólników.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarto w par. 13 wzoru umowy
stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Elektronicznie przez miniPortal UZP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-27 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-25