Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Hyżne
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHyżne
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Hyżne
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-06
  • Numer ogłoszenia616766-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 616766-N-2019 z dnia 2019-11-06 r.

Gmina Hyżne: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Hyżne
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hyżne, krajowy numer identyfikacyjny 69058208000000, ul. Hyżne  103 , 36-024  Hyżne, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 295 002, e-mail inwestycje@hyzne.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): hyzne.pl , www.bip.hyzne.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
hyzne.pl , www.bip.hyzne.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
hyzne.pl , www.bip.hyzne.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Gmina Hyżne, Hyżne 103, 36-024 Hyżne
Adres:
Urząd Gminy Hyżne, Hyżne 103, 36-024 Hyżne ( sekretariat Urzędu Gminy)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Hyżne
Numer referencyjny: RIG5.271.8.2019.JG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Odpady będą odbierane z terenu gminy Hyżne, szacunkowa liczba mieszkańców od których będą odbierane odpady komunalne to ok. 6050 mieszkańców w ok. 1760 gospodarstwach na terenie siedmiu sołectw: Brzezówka, Dylągówka, Grzegorzówka, Hyżne, Nieborów, Szklary, Wólka Hyżneńska. Zamawiający przewiduje zmiany ilości gospodarstw ± 1%. Ilość odebranych odpadów w roku 2018 ( od I –XII) w Mg: Lp. Rodzaj odpadu Ilość odebranych w 2018 r. (styczeń –grudzień w Mg) 1 16 01 03 21,020 2 17 01 07 9,610 3 20 01 01 11,620 4 20 01 02 122,330 5 20 01 23* 0,670 6 20 01 27 0,219 7 20 01 32 0,330 8 20 01 34 0,080 9 20 01 36 9,140 10 20 01 39 7,290 11 20 01 40 0,510 12 20 01 99 13,070 13 ex 20 01 99 118,630 14 20 02 01 0,230 15 20 03 01 562,770 16 20 03 07 52,790 Podana ilość odebranych odpadów służy wyłącznie jako informacja dodatkowa umożliwiająca Wykonawcy oszacowanie ilości odpadów powstających w trakcie realizacji zamówienia. 3.2 Usługa odbierania odpadów komunalnych obejmuje wszystkie nieruchomości zamieszkałe, położone na terenie gminy Hyżne. Usługa ta nie obejmuje nieruchomości niezamieszkałych. Zbiórką zostanie objęty teren całej gminy według uzgodnionych między Zamawiającym a Wykonawcą tras przejazdu – Mapa poglądowa z naniesionymi trasami przejazdu samochodów - zał. nr 1 A. 3.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 1) Niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych zgromadzonych w workach/ pojemnikach oznakowanych kodem kreskowym (identyfikatorem) i wystawionych na trasie odbioru. 2) Segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych w sposób selektywny w workach/ pojemnikach oznakowanych kodem kreskowym (identyfikatorem) i wystawionych na trasie odbioru, takich jak: a) papier (w tym tektury, odpadów opakowaniowych z papieru i odpadów opakowaniowych z tektury), b) szkło (w tym odpady opakowaniowe ze szkła), c) metale i tworzyw sztucznych (w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady opakowaniowych z tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe), d) bioodpady stanowiące odpady komunalne oraz pozostałych odpadów w tym: a) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwach domowych w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, b) przeterminowanych leków, c) zużytych baterii. 3) Pozostałych odpadów segregowanych wyszczególnionych poniżej, zebranych w jednej objazdowej zbiórce (wg w/w trasy przejazdu) tj; a) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny b) zużyte opony c) meble i inne odpady wielkogabarytowe, d) odpady budowlane i rozbiórkowe, stanowiące odpady komunalne, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych lub remontowych, nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do organu architektoniczno-budowlanego e) odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych: odpady zawierające rtęć, opakowania po rozpuszczalnikach, środkach czyszczących, środkach ochrony roślin, resztki farb, lakierów, klejów, środków do konserwacji i ochrony drewna itp. opakowania po aerozolach, pozostałości po domowych środkach do dezynfekcji, zużyte oleje smarowe, środki do konserwacji metali itp. różne odczynniki chemiczne np. fotograficzne wraz z opakowaniami itp. f) przeterminowanych chemikaliów g) zużytych baterii i akumulatorów 4) Odbioru i zagospodarowania zgromadzonych w Gnieździe Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Hyżnem pozostałych odpadów komunalnych niesegregowanych, wytworzonych przez mieszkańców zamieszkałych na terenie Gminy Hyżne a pochodzących z przystanków. 3.4 Zużyte baterie, przeterminowane leki oraz odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwach domowych w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi – odbiór po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika Urzędu Gminy w Hyżnem. 3.5 Odpady odbierane z terenu gminy Hyżne będą gromadzone w workach o poj. od 60 l. do 120 l. oraz w pojemnikach specjalistycznych o różnej pojemności, np. na przeterminowane leki, baterie, odpady medyczne, itp. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest odebrać od właścicieli nieruchomości każdą ilość odpadów komunalnych wystawionych na trasie odbioru, zarówno niesegregowanych (zmieszanych), jak i zebranych w sposób selektywny. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest dostarczać nieodpłatnie mieszkańcom worki na odpady wg. zapotrzebowania mieszkańców. Usługa ta winna być wykonywana ciągle bez zbędnej przerwy. Za niedopełnienie tego obowiązku naliczane będą kary umowne za każdy dzień zwłoki, po upływie trzech dni roboczych od zgłoszenia braku worków przez pracownika Urzędu Gminy lub właścicieli wyznaczonych punktów. 3.8 Wykonawca zapewni mieszkańcom worki przeznaczone na odpady komunalne powstające w gospodarstwach domowych o odpowiedniej wytrzymałości. Jeżeli worki będą się rozrywać przy napełnianiu Wykonawca jest zobowiązany do ich niezwłocznej wymiany i ponosi wszelkie koszty z tym związane. 3.9 Odpady poremontowe i budowlane powstałe w wyniku prowadzenia drobnych robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub na wykonanie których nie jest wymagane zgłoszenie do administracji architektoniczno-budowlanej są objęte systemem prowadzonym przez Gminę. Pozbywanie się odpadów nie spełniających tych wymogów odbywa się na koszt właściciela. 3.10 Worki do gromadzenia odpadów komunalnych posiadać będą następujące kolory: 1) worek koloru czarnego – oznaczony napisem „Zmieszane odpady komunalne” przeznaczony do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, 2) worek koloru żółtego – oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne” przeznaczony do gromadzenia metali i tworzyw sztucznych oraz opakowań wielomateriałowych, 3) worek koloru niebieskiego - oznaczony napisem „Papier” przeznaczony do gromadzenia papieru, 4) worek koloru zielonego – oznaczony napisem „Szkło” przeznaczony do gromadzenia szkła, 5) worek koloru brązowego - oznaczony napisem „Bio” – przeznaczony do gromadzenia bioodpadów stanowiących odpady komunalne wraz z widniejącym napisem „GMINA HYŻNE”. 3.11 Zamawiający informuje, że posiada program komputerowy QNet firmy „NETPROCES Systemy informatyczne” do obsługi gospodarki odpadami. 3.12 Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy do wykonania umowy niezbędną ilość skanerów (czytników) kodów kreskowych – które będą wyposażone w aktywny moduł GPS i zobowiązany jest do ich stosowania przy odbiorze zbieranych odpadów. 3.13 Wykonawca zbiera worki posiadające umieszczone przez właścicieli nieruchomości numery identyfikacyjne (kody kreskowe). Numer identyfikacyjny (kod kreskowy) nadaje Urząd Gminy Hyżne po otrzymaniu podpisanej deklaracji od właściciela nieruchomości zamieszkałej. 3.14 Wykonawca jest zobowiązany do rejestrowania ilości wszystkich zebranych worków na podstawie odczytu kodów kreskowych umieszczonych na workach odebranych z danej nieruchomości z podziałem na frakcje odpadów. Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie z następującą częstotliwością: • niesegregowanych (zmieszanych ) odpadów komunalnych – nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, • selektywnych (papier, szkło, metale, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe – nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, • pozostałych odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) pochodzących z przystanków – nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie z Gniazda Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Hyżne, • bioodpadów stanowiących odpady komunalne – nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. 3.15 Dostarczenia jednorazowo do Urzędu Gminy w Hyżnem, co najmniej na 14 dni przed pierwszą zbiórką odpadów, wydrukowanych w kolorze harmonogramów odbioru odpadów w ilości 1800 szt. oraz materiałów informacyjnych dotyczących prawidłowej segregacji odpadów komunalnych w ilości 1800 sztuk . Koszt dostarczenia materiałów pokrywa Wykonawca. 3.16 W czasie realizacji zamówienia Wykonawca będzie zbierał odpady wg tras, które określa mapa poglądowa z naniesionymi trasami przejazdu samochodów odbierających odpady komunalne z terenu gminy Hyżne zgodnie z załącznikiem do umowy nr 1 A – łączna długość trasy objazdu wynosi ok.120 km. ± 15%. 3.17 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy w ramach w/w limitu kilometrów. 3.18 Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych zobowiązany jest do niezwłocznego przekazywania Zamawiającemu informacji o niewłaściwym gromadzeniu odpadów przez mieszkańców w szczególności nieprawidłowej segregacji bądź jej braku. 3.19 W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca kwalifikuje je jako odpady niesegregowane (zmieszane) i powiadamia o tym Zamawiającego i właściciela nieruchomości. Wykonawca sporządza na tą okoliczność dokumentację: notatkę wraz z dokumentacją fotograficzną umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej, jako podstawy do naliczenia wyższej stawki za odbiór odpadów. Wykaz numerów identyfikacyjnych nieruchomości wraz z dokumentacją, poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów Wykonawca przekaże nie później niż do 7 dni od stwierdzenia nieprawidłowej segregacji Zamawiającemu. 3.20 Jeżeli właściciel nieruchomości wystawi worek w odpowiednim kolorze lecz bez nadruku Wykonawcy, a zaopatrzony będzie w odpowiedni kod kreskowy ewidencjonujący nieruchomość, z poprawnie wyselekcjonowanymi odpadami, wówczas Wykonawca jest obowiązany odebrać odpady komunalne z nieruchomości. 3.21 Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3.22 Wykonawca ma obowiązek transportować odebrane od właścicieli nieruchomości odpady komunalne w taki sposób, aby zapobiegać mieszaniu odpadów selektywnie zebranych z odpadami komunalnymi zebranymi w sposób zmieszany. 3.23 W ramach zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych do instalacji komunalnych. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, odbieranych od mieszkańców w systemie workowym w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postepowania z odpadami, o której mowa w art.17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach. 3.24 Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania odebranych odpadów zgodnie z wszelkimi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3.25 Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zapewni osiągniecie odpowiednich poziomów recyklingów, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 3.26 Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia. 3.27 Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. zbiórki odpadów, ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 3.28 Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia powierzonych danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 3.29 W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi umożliwiającymi odbiór odpadów w tym gromadzonych w workach. 3.30 Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie, co najmniej: - dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej (czyli tzw. bramowiec lub kontenerowiec). Pojazdy do odbioru odpadów komunalnych oraz baza magazynowo-transportowa powinny spełniać wymogi wynikające z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 3.31 Pojazdy i urządzenia muszą być trwale oznakowane w widocznym miejscu z nazwą oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunalne. 3.32 Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszystkich wymogów wynikających z art. 9d ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach - Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 3.33 Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru odpadów segregowanych jednym wyspecjalizowanym pojazdem nie dokonując mieszania poszczególnych frakcji odpadów selektywnie zebranych. 3.34 W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 3.35 Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 3.36 W celu ustalenia ilości zebranych odpadów na terenie gminy Hyżne, Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolnego ważenia samochodów zbierających odpady w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3.37 Wykonawca zainstaluje na wskazanym przez Zamawiającego stanowisku komputerowym oprogramowania pozwalającego na bieżący odczyt monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów w celu weryfikacji prawidłowości świadczenia usługi zgodnie z przedmiotem zamówienia. 3.38 Wykonawca umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli bazy magazynowo-transportowej, w szczególności stanu ilościowego posiadanych pojazdów, ich wyposażenia, poprawności działania systemu monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego. 3.39 Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: - miesięczne zestawienie o ilości, rodzaju i kodzie odebranych odpadów (załącznik do faktury) z wyszczególnieniem odebranych odpadów na trasie, - sprawozdania o których mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, - miesięczne raporty w formie papierowej lub elektronicznej z odbioru odpadów gromadzonych w workach z podziałem na frakcje zgodnie z odczytem kodów kreskowych po każdej zbiórce, - monitorowanie i weryfikacja spełniania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, przekazywanej niezwłocznie po ujawnieniu nieprawidłowości, - innych dokumentów jeśli będą niezbędne do prowadzenia zgodnej z obowiązującymi przepisami w tym zakresie ewidencji odbioru i zagospodarowania odpadów t terenu gminy Hyżne. 3.40 Wspólny słownik zamówień (CPV): 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90512000-9 Usługi transportu odpadów 3.41 Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) Prowadzenie ewidencji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach i ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przepisami szczegółowymi. 2) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przekazywania Zamawiającemu informacji o niewłaściwym gromadzeniu odpadów przez mieszkańców w szczególności nieprawidłowej segregacji bądź jej braku. W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych wykonawca przyjmuje je jako odpady niesegregowane (zmieszane) i powiadamia o tym wójta i właściciela nieruchomości. Wykonawca sporządza na tą okoliczność dokumentację ( oświadczenie bądź notatka pracownika czytelnie przez niego podpisane oraz dokumentację fotograficzną) umożliwiającą Zamawiającemu podjęcie stosownych działań. Wykaz numerów identyfikacyjnych nieruchomości (kodów kreskowych) wraz informacją dokumentującą nieprawidłową segregację odpadów Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie po ujawnieniu nieprawidłowości. 3) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz telefonów do kontaktów roboczych z uwzględnieniem łączności bezprzewodowej niezbędnej do prawidłowej realizacji usługi. 4) Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów, w tym prawa miejscowego, wymagań BHP i p.poż. 3.42 Klauzule społeczne . 1) Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymagał będzie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zmówienia , jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). 2) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust.8a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z odbiorem, załadunkiem i transportem odpadów komunalnych, (pracowników fizycznych w tym kierowców). Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni w/w osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy. 3) W przypadku ustania zatrudnienia, np. z rozwiązania stosunku pracy przez osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, w trakcie okresu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia, licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby na warunkach , o których mowa w pkt 2). 4) W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. 5) Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie zamawiającego przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt 2). Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, zgodę dla zamawiającego na dostęp do danych osobowych tych pracowników, w celu prawidłowej realizacji umowy. 3.43 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.44 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy. 3.45 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.46 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 3.47 Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.48 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 3.49 Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie Zamawiającego dokumenty o których mowa w pkt 6.5 SIWZ w odniesieniu do podwykonawców. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Formularzu ofertowym ) tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na zasoby których Wykonawca się powołuje.

II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualny : 1) wpis do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Hyżne w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) wpis do Rejestru Bazy Danych o Odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia prowadzonego przez Marszałka Województwa. 3) Zezwolenie na zbieranie odpadów w zakresie umożliwiającym w pełni realizację zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł (słownie sto tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym spełniającym wymogi określone Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122),w postaci: - co najmniej dwóch samochodów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - co najmniej dwóch samochodów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej (czyli tzw. bramowiec lub kontenerowiec). - Pojazdy do odbioru odpadów komunalnych oraz baza magazynowo-transportowa powinny spełniać wymogi wynikające z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. - Pojazdy i urządzenia muszą być trwale oznakowane w widocznym miejscu z nazwą oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunalne. wykaz usług, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługę bądź usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w łącznej ilości co najmniej 700 Mg w ciągu jednego roku, załączając jednocześnie dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniane będzie ich łączne doświadczenie).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; a) Zamawiający sam zweryfikuje czy Wykonawca jest wpisany do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Hyżne w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualny wpis do Rejestru Bazy Danych o Odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia prowadzonego przez Marszałka Województwa. c) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualne Zezwolenie na zbieranie odpadów w zakresie umożliwiającym w pełni realizację zamówienia 2) sytuację ekonomiczną lub finansową; Kwalifikacja na podstawie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość wymaganych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w wysokości co najmniej 100 000 zł. 3) zdolności techniczne lub zawodowe., a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym w postaci: - co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych - co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych - co najmniej jednego pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, - bazy magazynowo – transportowej usytuowanej w Gminie Hyżne lub odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy, spełniającej wymogi określone Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122), - zał. nr 6 do SIWZ. b) posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługę bądź usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w łącznej ilości co najmniej 700 Mg w ciągu jednego roku , załączając jednocześnie dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniane będzie ich łączne doświadczenie) - zał. 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.dowód wniesienia wadium, 2.pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy- jeśli dotyczy, 3.pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeśli dotyczy, 4.oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i1240 ). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Błażowej oddział Hyżne Nr rachunku: 06915810112002200000130005 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b uPzp). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej ,,Wadium – Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Hyżne w 2020 r. oraz włożyć do koperty zewnętrznej . Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a u Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
system informatyczny 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności, w przypadku: 1) zmiany zakresu usługi, które Wykonawca powierzył Podwykonawcom, a które zostały określone w Umowie; 2) zmiany zakresu usługi poprzez wprowadzenie nowych gospodarstw domowych, wynikająca z potrzeb Zamawiającego, wyłącznie w przypadku, jeżeli liczba nowowprowadzonych gospodarstw domowych przekroczy 3 % ogólnej liczby gospodarstw objętych niniejszym zamówieniem; 3) zmiany Umowy na skutek zmiany formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia lub połączenia Wykonawcy; 4) zmiany danych teleadresowych lub numerów konta Zamawiającego lub Wykonawcy; 5) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług w zakresie obowiązywania Umowy, w takim wypadku ceny jednostykowe, o których mowa w § 7 Umowy, ulęgną stosownej zmianie uwzględniającej zmienioną stawkę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-14, godzina: 10:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI