Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Rachanie w 2019r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRachanie
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-01-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWójt Gminy Rachanie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-07
  • Numer ogłoszenia501143-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 501143-N-2019 z dnia 2019-01-07 r.

Wójt Gminy Rachanie: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Rachanie w 2019r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Rachanie, krajowy numer identyfikacyjny 54582800000, ul. ul. Dolna  1 , 22640   Rachanie, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 471 103, e-mail rachanie@lubelskie.pl, faks 846 471 103.
Adres strony internetowej (URL): http://www.rachanie.gmina.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://rachanie.e-bip.eu/index.php?id=130

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Rachanie, ul. Dolna 1, 22-640 Rachanie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Rachanie w 2019r.
Numer referencyjny: GKB.271.1.2019.RK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Rachanie liczącej 19 miejscowości: Falków, Grodysławice, Grodysławice-Kolonia, Józefówka, Kociuba, Kozia Wola, Michalów, Michalów-Kolonia, Pawłówka, Rachanie, Rachanie - Kolonia, Siemierz, Siemnice, Werechanie, Werechanie-Kolonia, Wożuczyn, Wożuczyn-Cukrownia, Zwiartówek, Zwiartówek-Kolonia gromadzonych w sposób selektywny jak i zmieszany. Przedmiotem zamówienia jest również odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Rachaniach oraz zagospodarowanie wszystkich odpadów w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zasadami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 1454 ). 2. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności takich jak: - ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ), - ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 799) - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1973), - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. z 2014 r., poz. 1923), - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi ( Dz. U. z 2009 r., Nr 104, poz. 868), - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych ( Dz. U. z 2016 r., poz. 2167), - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi ( Dz. U. z 2016 r., poz. 934), - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji ( Dz. U. z 2017 r., poz. 2412), - Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122 ), - ustawa z 24 maja 2018 r. o odpadach ( Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) - Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rachanie – Uchwała Nr XVI/104/2016 Rady Gminy Rachanie z dnia 22 sierpnia 2016r. ( Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2016r. , poz. 3707) - uchwała nr XVI/105/2016 Rady Gminy Rachanie z dnia 22 sierpnia 2016r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. ( Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2016r. , poz. 3719) - uchwała Nr XXIV/396/2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z 30 lipca 2012 r. w sprawie wykonania „Planu gospodarki odpadami województwa lubelskiego 2017” (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2012 r. poz. 2590 z późn. zm.), 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 2.1 Zapoznania się z regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminie oraz ustalenia zgodnie z nim i z Zamawiającym szczegółowych harmonogramów wykonywania usługi (według pkt. 8 niniejszego rozdziału – SIWZ) na cały czas trwania usługi. Harmonogramy należy uzgodnić najpóźniej do dnia podpisania umowy. Harmonogram powinien odpowiadać następującym wymaganiom: a) powinien być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbioru odpadów, jak też regularności i powtarzalności odbierania odpadów poszczególnych rodzajów. b) zawierać krótką i przejrzystą informację o sposobie segregacji poszczególnych frakcji odpadów oraz kontakt do koordynatora wyznaczonego przez Wykonawcę z którym mieszkańcy nieruchomości będą mogli się bezpośrednio skontaktować w dni robocze ( od poniedziałku do soboty ) w godzinach od 8:00 do 16:00, w przypadku jakichkolwiek niejasności, co do wykonywanej usługi. c) powinien wskazywać na daty odbierania poszczególnych rodzajów odpadów z nieruchomości. d) nie powinien zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z wykonywanym zamówieniem, w szczególności reklam, informacji propagandowych itp. 2.2 Powiadamiania wszystkich właścicieli nieruchomości o w/w harmonogramach, co najmniej tydzień przed pierwszą zbiórką odpadów w następujących formach: a) dla zabudowy jednorodzinnej – 1 egzemplarz w formie papierowej dla każdego właściciela , może być odebrany przez mieszkańca lub wrzucony do skrzynki, jeżeli jest taka możliwość. b) dla zabudowy wielolokalowej i jednostek organizacyjnych – 1 egzemplarz w formie papierowej dla każdego zarządzającego nieruchomością. c) dla Urzędu Gminy w formie elektronicznej. 2.3 Terminowego i właściwego odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości według ustalony harmonogramów. 2.4 Niezwłocznego informowania Zamawiającego i właścicieli nieruchomości o zmianach harmonogramów lub niemożności dostosowania się do ich wykonania. 2.5 Odbioru odpadów wystawionych w pojemnikach przed nieruchomości, wywozu i ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - które to czynności należy wykonywać w dni powszednie od poniedziałku do soboty w godzinach pracy Wykonawcy z zastrzeżeniami; a ) nie wolno z nieruchomości do jednego samochodu zbierać jednocześnie odpadów zmieszanych lub pozostałych z segregacji i surowców wtórnych, b) jeżeli odbiór odpadów segregowanych i zmieszanych następuje w tym samym czasie Wykonawca wykonuje usługę dwoma samochodami odpowiednio oznakowanymi w tym napisy „odpady komunalne" i „surowce wtórne" . 2.6 Po opróżnieniu pojemniki ustawić na właściwe miejsce i dokonać sprzątnięcia w przypadku rozsypania odpadów. 2.7 Zawarcia umów i okazania ich Zamawiającemu w zakresie przekazywania wszystkich odebranych odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) wskazanej w uchwale w sprawie wykonania „Planu gospodarki odpadami dla województwa Lubelskiego" jako instalacji regionalnej dla Gminy Rachanie oraz innych kontrahentów w zakresie zagospodarowania surowców wtórnych. 2.8 Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia na obszarze objętym przedmiotem zamówienia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku frakcji odpadów obejmujących papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło wyliczanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych ( Dz. U. z 2016 r., poz. 2167). 2.9 W przypadku nie osiągnięcia przez Wykonawcę poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. ( Dz. U. z 2016 r., poz. 2167) Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną, a Wykonawca zobowiązuje się naliczoną karę bezspornie zapłacić Zamawiającemu. 2.10 Terminowego i właściwego przygotowywania sprawozdań wymaganych przepisami prawa i przekazywania ich Zamawiającemu. 2.11 Naprawienia lub ponoszenia wg wyboru Zamawiającego kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych na terenie Gminy Rachanie ( uszkodzenia chodników, ulic, obiektów małej architektury, pojemników itp.). 2.12 Ponoszenia odpowiedzialności za zawinione szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich w trakcie odbioru odpadów. 3. Wykonawca po podpisaniu umowy, a przed pierwszym odbiorem odpadów oraz przez cały okres wykonywania zamówienia winien na własny koszt dostarczać właścicielom nieruchomości worki na odpady o kolorystyce opisanej w pkt 3.3 w ilości nie mniejszej niż określono w załączniku nr 9. a) ilość worków dostarczonych właścicielom na odpady musi zagwarantować ich nieprzepełnienie pomiędzy poszczególnymi odbiorami odpadów. b) ilość dostarczonych właścicielom nieruchomości worków na odpady powinna być nie mniejsza jak ilość worków wystawionych do odbioru. c) Wykonawca zobowiązany jest do dodatkowego dostarczenia raz w miesiącu ( w terminie wywozu odpadów dla miejscowości Rachanie ) do Urzędu Gminy Rachanie po 100 szt. worków na każdy rodzaj odpadów. d) worki muszą być wykonane z materiału – folii polietylenowej LDPE o grubości zapewniającej jej wytrzymałość w stosunku do zbieranej frakcji odpadów. 3.1 Zamawiający wymaga od Wykonawcy usługi w przypadku gdy właściciel nieruchomości będzie zainteresowany i zgłosi taką potrzebę, zaopatrzenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki do zbierania odpadów komunalnych na zasadzie odrębnie i wzajemnie ustalonych warunków między właścicielem nieruchomości, a Wykonawcą (umowa sprzedaży, dzierżawy, najmu, użyczenia). Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych należności. Ponadto dezynfekcja pojemników należy do właściciela nieruchomości. 3.2 Właściciele nieruchomości gromadzić będą odpady w następujących rodzajach pojemników: a) worki o pojemności od 60 litrów do 120 litrów, b) pojemniki o pojemności 120 litrów do 240 1itrów, c) pojemniki o pojemności 1 100 litrów, d) kosze uliczne 30 litrów - 60 litrów. 3.3 Kolorystyka pojemników do selektywnej zbiórki (worków i pojemników) będzie następująca: a) kolor niebieski - papier i tektura b) kolor biały - szkło bezbarwne c) kolor zielony – szkło kolorowe d) kolor żółty - tworzywa sztuczne, e) kolor brązowy - ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (pojemnik koloru brązowego powinien być oznaczony napisem „Bio” ) f ) kolor czarny - pozostałe w tym niesegregowane. 4. Podstawowe dane o uwarunkowaniach zamówienia ( pozwalające ocenić wartość oferty): a) liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne wykazane są w zestawieniu załączonym do SIWZ ( załącznik Nr 8 do SIWZ ), b) liczba pojemników, w które powinny być wyposażone nieruchomości, wykazane są w zestawieniu załączonym do SIWZ ( załącznik Nr 9 do SIWZ ), (w przeliczeniu na jeden rodzaj odpadu komunalnego), c) Ilość odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Rachanie w okresie 2016r., 2017r. i I półrocze 2018r.określona jest w zestawieniu załączonym do SIWZ ( załącznik Nr 10 do SIWZ ), d) inne dane charakteryzujące uwarunkowania zamówienia podaje zestawienie załączone do SIWZ ( załącznik Nr 11 do SIWZ ). 5. Wykonawcy wraz z zawarciem umowy zostanie przekazana szczegółowa dokumentacja według zestawień roz. II pkt. 4 ( Załączniki nr 8 i 9 do SIWZ), którą należy uznać za dokumentację wyjściową do stworzenia bazy właścicieli nieruchomości. W trakcie realizacji zadania baza ta będzie podlegała modyfikacjom ze względu na zmianę właścicieli nieruchomości, wielkości wytwarzanych odpadów czy też powstawania nowych obiektów na nieruchomościach, gdzie będą wytwarzane odpady komunalne lub ich likwidacji. 6. Ilość wytworzonych odpadów jak i inne dane wymienione w zestawieniach z pkt. 4 nie są zależne od Zamawiającego. Ustalone ilości będą ulegały zmianom stosownie do rzeczywistej ilości nieruchomości, ilości mieszkańców, ilości i rodzaju odpadów wytworzonych przez właścicieli nieruchomości. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości gromadzonych w sposób selektywny oraz odpadów zmieszanych. 8. Wykonawca jest zobowiązany realizować usługę odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych według niżej określonych warunków: 8.1 Częstotliwość i sposób odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości odbywać się będzie, zależnie od rodzaju zabudowy i rodzaju odpadu oraz zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminie. 8.1.1 zabudowa jednorodzinna na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie gromadzenie odpadów w systemie pojemnikowo - workowym: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz pozostałości sortowania, przeznaczone do składowania gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120 litrów lub 240 litrów lub w workach o pojemności 60 litrów lub 120 litrów. Częstotliwość odbioru z nieruchomości - 1 raz w miesiącu. b) segregowane - papier, tektura, szkło bezbarwne i kolorowe, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, odpady biodegradowalne i zielone gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120 litrów lub 240 litrów lub w workach o pojemności 60 litrów lub 120 litrów. Częstotliwość odbioru z nieruchomości: - co najmniej raz na kwartał, a w okresie od maja do września – co najmniej raz w miesiącu. 8.1.2 zabudowa wielorodzinna na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie gromadzenie odpadów w systemie mieszanym workowo - pojemnikowym: a) niesegregowane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 1 100 litrów, Częstotliwość odbioru z nieruchomości - co najmniej 1 raz w miesiącu, b) segregowane - papier, tektura, szkło bezbarwne i kolorowe, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, odpady biodegradowalne i zielone gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120 litrów lub 240 litrów lub w workach o pojemności 60 litrów lub 120 litrów. Częstotliwość odbioru z nieruchomości: - co najmniej raz na kwartał, a w okresie od maja do września – co najmniej raz w miesiącu. 8.1.3 nieruchomości niezamieszkałe: a) na terenie nieruchomości niezamieszkałych ( działalność produkcyjna, usługowa, handlowa i obiekty użyteczności publicznej ) obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowym: niesegregowane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120 litrów, 240 litrów i 1100 litrów. Częstotliwość odbioru z nieruchomości niezamieszkałych - 1 raz w miesiącu. b) segregowane - papier, tektura, szkło bezbarwne i kolorowe, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, odpady biodegradowalne i zielone gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120 litrów lub 240 litrów lub w workach o pojemności 60 litrów lub 120 litrów. Częstotliwość odbioru z nieruchomości: - co najmniej raz na kwartał, a w okresie od maja do września – co najmniej raz w miesiącu. 8.1.4 warunki wspólne: a) meble i odpady wielkogabarytowe odbierane będą poprzez wystawianie tych odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami. - Częstotliwość odbioru z nieruchomości - 1 raz w roku( III kwartał) . b) odpady z koszy ulicznych o poj. 30 litrów lub 60 litrów Wykazy ilości i rozmieszczenia koszy i pojemników zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. - Częstotliwość odbioru z nieruchomości w terenach wiejskich (przystanki autobusowe, parkingi, w świetlicach i remizach,, placach zabaw i inne) - według potrzeb nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu. c) leki z aptek na terenie gminy w których znajdują się ustanowione punkty zbiórki - Częstotliwość odbioru - 2 razy w roku w miesiącach marzec i październik. Wykaz aptek Zamawiający przekaże w formie wykazu. d) sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte baterie, zużyty olej odbierane będą poprzez wystawianie tych odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami - Częstotliwość odbioru z nieruchomości - 1 raz w roku( III kwartał) . 8.1.5 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w uzgodnieniu z zamawiającym ,w którym mieszkańcy Gminy Rachanie w ramach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi mogą składować wytwarzane przez siebie, selektywnie zebrane odpady komunalne. W PSZOK mieszkańcy Gminy Rachanie będą mogli bezpłatnie zostawić zebrane odpady tj: a) meble i odpady wielkogabarytowe; b) odpady zielone (w szczególności gałęzie, liście, skoszona trawa); c) chemikalia; d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; e) odpady remontowe; f) zużyte baterie i akumulatory; g) przeterminowane leki; h) zużyte opony; i) gruz, odpady budowlane i rozbiórkowe. j) popiół Wykonawca zapewni obsługę PSZOK który będzie funkcjonował przynajmniej jeden raz w miesiącu w godzinach od 800 do 1600 w dniu uzgodnionym z zamawiającym. Dodatkowe dni obsługi PSZOK w miesiącu wynikać będą ze złożonej oferty. Funkcjonowanie polegać będzie na zapewnieniu obsługi przez pracownika zatrudnionego u Wykonawcy. 8.2 Wymogi SIWZ wynikające z art. 6d ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454). 8.2.1 Wymogi dotyczące przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych - art. 6d ust. 4 pkt.l. a) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania wszystkich odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania przeznaczonych do składowania do Regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w uchwale w sprawie wykonania „Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego '' jako instalacji regionalnej dla Gminy Rachanie. b) Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować wszystkie odebrane odpady zebrane selektywnie według powszechnie obowiązujących przepisów prawa. c) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią powstępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. art. 17, z zastrzeżeniem, że jeżeli przed przekazaniem odebranych selektywnie odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zostały one skierowane przez podmiot odbierający odpady do przesortowania, to powstałe pozostałości z sortowania - odpady o kodzie 19 12 12 , przeznaczone do składowania, muszą zostać przekazane do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji zastępczych, o których mowa w pkt a. 8.2.2 Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości - art. 6d ust.4 pkt. 2. a) W sposób selektywny na nieruchomościach gromadzone będą i odbierane następujące odpady komunalne: 1. papier, tektura (kod odpadu 20 01 01) 2. szkło (kod odpadu 20 01 02) 3. tworzywa sztuczne (kod odpadu 20 01 39) 4. metal (kod odpadu 20 01 40) 5. inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (kod odpadu 20 01 99) 6. odpady ulegające biodegradacji (kod odpadu 20 01 08) 7. detergenty (kod odpadu 20 01 29*, 20 01 30) 8. akumulatory (kod odpadu 20 01 34) 9. odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) 10. odpady budowlane i rozbiórkowe (kod odpadu 20 03 99) 11. odpady komunalne, niewymienione w innych podgrupach (kod odpadu 20 03 99) 12. leki (kod odpadu 20 01 31*, 20 01 32) b) Odpady komunalne niesegregowane powstałe na nieruchomościach oznacza się; (kod odpadu 20 03 01). 8.3 Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem - art. 6 d ust. 4 pkt.4 a) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek prowadzenia pełnej dokumentacji wymaganej obowiązującymi w danym czasie przepisami prawa, odzwierciedleniem której będą kwartalne sprawozdania. b) Sprawozdanie należy przekazać w ustawowym terminie na obowiązującym druku w formie elektronicznej na uzgodniony adres poczty elektronicznej i w wersji papierowej na adres Urząd Gminy w Rachaniach. c) Sprawozdanie winno być opatrzone datą oraz imieniem i nazwiskiem osoby go sporządzającej w imieniu Wykonawcy oraz uzyskać akceptacje osoby reprezentującej Wykonawcę. d) W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa wyżej, Wójt Gminy Rachanie może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. e) W przypadku gdy sprawozdanie jest sporządzone nierzetelnie Wójt Gminy Rachanie wezwie Wykonawcę, który przekazał sprawozdanie, do jego uzgodnienia lub poprawienia w terminie 14 dni. 8.4 Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości - art. 6d ust. 4 pkt. 5. A) Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia jest obowiązany: 1) posiadać bazę magazynowo - transportową, do której ma tytuł prawny usytuowaną w gminie Rachanie lub w odległości nie większej niż 60 km od jej granic zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r., która powinna być wyposażona w: a) miejsca do parkowania pojazdów b) pomieszczenia socjalne dla pracowników c) miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów d) legalizowaną samochodową wagę najazdową e) punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów f) miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów g) zamawiający dopuszcza zlecenia usług mycia i dezynfekcji pojazdów przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej 2) zabezpieczyć teren bazy materiałowo - transportowej przed wstępem osób nieupoważnionych; 3) zabezpieczyć miejsca parkowania samochodów przed emisją zanieczyszczeń do gruntu; 4) zabezpieczyć miejsca gromadzenia selektywnie zebranych odpadów komunalnych przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczyć je przed działaniem czynników atmosferycznych - a także utrzymywać we właściwym stanie sanitarno - technicznym; 5) wyposażyć teren bazy w urządzenia odprowadzające wody opadowe i ścieki przemysłowe w/g ustawy prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145); 6) posiadać co najmniej 1 pojazd przystosowany do odbierania selektywnie zebranych odpadów, a także co najmniej 1 pojazd do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, które to wszystkie pojazdy są oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerami telefonu Wykonawcy zamówienia; 7) po zakończonej pracy parkować pojazdy każdego dnia wyłącznie na terenie bazy; 8) zapewnić spełnienie przez pojazdy następujących wymagań: a) pojazdy muszą być zabezpieczone przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów, b) pojazdy muszą być wyposażone w monitoring na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju, c) pojazdy muszą być wyposażone w czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów, d) pojazdy muszą posiadać narzędzia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, e) dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenia do ważenia odpadów. 9) zarejestrować i zapewnić dopuszczenie do ruchu pojazdów oraz posiadanie aktualnych badań technicznych i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami ustawy o ruchu drogowym. B) Zamawiający wymaga od Wykonawcy odpowiedniego oznakowania samochodów, nazwą firmy i danymi do kontaktu a ponadto umieszczenia napisów adekwatnych do przeznaczenia „odpady komunalne" dla odpadów zmieszanych lub pozostałych z segregacji i „surowce wtórne" dla odbioru odpadów segregowanych. 9. Wykonawca w celu realizacji zamówienia jest zobowiązany stworzyć i przedstawić do akceptacji szczegółowe harmonogramy odbioru odpadów według wymogów roz. II pkt pkt. 2.1. – 2.2., najpóźniej do dnia podpisania umowy. Będą one stanowić załącznik do umowy. Zamawiający dopuszcza w trakcie, trwania zamówienia zmiany w harmonogramach z przyczyn uzasadnionych, ale tak aby zachować terminy w rozdz. II pkt.2 ppkt. 2. 10. Gospodarka odpadami budowlanymi i rozbiórkowymi w sytuacjach, gdzie jest wymagane pozwolenie na budowę lub zgłoszenie, nie są przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będą w oparciu o odrębne umowy cywilno - prawne zawierane pomiędzy właścicielami nieruchomości, a podmiotami uprawnionymi do odbioru i zagospodarowania odpadów. 11. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. 1) Zamawiający wymaga, aby czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia w szczególności wykonywane przez: kierowców pojazdów, osób zajmujących się załadunkiem/rozładunkiem odpadów komunalnych, wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwalnie przez cały okres trwania umowy. 2)Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego, zobowiązuje się przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami, o których mowa w pkt.l. 3) W przypadku ustania zatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, na warunkach, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób na umowę o pracę lub nie przedstawieni Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) za każdy ujawniony przypadek niewywiązania się z warunków dotyczących zatrudnienia.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90513100-7
90533000-2
90511000-2
90512000-9
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-01   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca w tym zakresie powinien posiadać: wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Rachanie, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j Dz. U z 2018 r poz. 1454 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wprowadza wymagania dotyczące spełnienia tego warunku. a) Warunek dotyczący Wykonawcy: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną usługę przez okres 12 miesięcy, polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów w ilości min. 500 Mg. b) Warunek dotyczący sprzętu: Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wyposażeniem i urządzeniami technicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami w szczególności: a) jednym pojazdem przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych o ładowności minimum 10 Mg; b) jednym pojazdem do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych o ładowności minimum 3,5 Mg; c) jednym pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej; d) posiadania bazy magazynowo- transportowej usytuowanej na terenie gminy Rachanie lub w odległości nie większej niż 60 km, zlokalizowanej na terenie do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Teren bazy magazynowo–transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych; Teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne ( Dz. U. z 2017r. poz. 1566 z późn. zm.). Baza magazynowo–transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. Na terenie bazy magazynowo–transportowej powinien znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo – transportowej. Posiadać na terenie bazy magazynowo – transportowej urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem; urządzenia należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - ( załącznik nr 5 do SIWZ ). b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - ( załącznik nr 6 do SIWZ ) c) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; (wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Rachanie, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j Dz. U z 2018 r poz. 1454 ze zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy - ( załącznik Nr 1 do SIWZ ) , 2. Zamawiający żąda aby Wykonawca wskazał lub dołączył do oferty dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub rejestr handlowy. 3. Jeżeli uprawnienie do reprezentowania osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu o którym mowa wyżej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10 000,00 PLN ( słownie: dziesięć tys. PLN ).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 60,00
częstotliwość obsługi PSZOK 20,00
częstotliwość odbioru gabarytów 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. a) Zmian osobowych w przypadku: - zmiany osób realizujących zamówienie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; - zmianie osób reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę, - zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia, a także jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej, jak dotychczasowy podwykonawca, b) Pozostałych zmian: - zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; - w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, zmiany te nie będą miały jednak wpływu na wartość brutto wynagrodzenia, - powierzenia części zamówienia podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca nie zakładał wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawcy (ców) w trakcie składania oferty; - przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych; za przedłużające się procedury Zamawiający rozumie podpisanie umowy na realizację przedmiotu zamówienia po dniu 01.01.2019 r. - zmiany danych adresowych , numerów konta, danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, 2) Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć w umowie; 3) Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w art. 144 pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 4) Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy PZP. 5) Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności powodujących zmianę umowy, c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. d) Zamawiający nie ma obowiązku zmiany postanowień umowy, jeżeli Wykonawca w terminie 30 dni od wystąpienia okoliczności powodujących dokonanie zmiany, nie złoży Zamawiającemu, na piśmie, uzasadnionego i udokumentowanego wniosku o dokonanie zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2019-02-14 okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI