Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Parysów oraz wyposażenie i prowadzenie PSZOK
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoParysów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Parysów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-19
  • Numer ogłoszenia612833-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 612833-N-2020 z dnia 2020-11-19 r.

Gmina Parysów: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Parysów oraz wyposażenie i prowadzenie PSZOK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Parysów, krajowy numer identyfikacyjny 71158233900000, ul. ul. Kościuszki  28 , 08-441  Parysów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 256 855 319, e-mail ug@parysow.pl, faks 256 855 319.
Adres strony internetowej (URL): www.parysow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.parysow.biuletyn.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.parysow.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej - za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Parysów, ul. Kościuszki 28, 08-441 Parysów, pok. Nr 1 (Sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Parysów oraz wyposażenie i prowadzenie PSZOK
Numer referencyjny: RI.271.2.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, jedynie przez część roku z terenu Gminy Parysów i ich zagospodarowanie w okresie od stycznia 2021 r. do grudnia 2021 r. oraz wyposażenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Parysów, zwanego w dalszej treści PSZOK, jak również udostępnienie pojemników na odpady zmieszane i worków na odpady zbierane selektywnie. Przewiduje się odbiór ok. 610,00 Mg odpadów komunalnych w ciągu 12 m-cy.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:3.1. Odbiór wskazanych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Parysów.Wykonawca jest zobowiązany do odebrania, transportu i zagospodarowania niżej opisanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, okresowo zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie Gminy Parysów zgodnie z wykazem nieruchomości, który Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. W trakcie realizacji umowy wykaz będzie na bieżąco aktualizowany. Ilość wytworzonych na terenie Gminy Parysów odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość wytworzonych odpadów. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zebrania i odebrania wynosi 610,00 Mg/12 miesięcy. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne.Roczne zestawienie odebranych odpadów przedstawiają załączniki Nr 9 i 10 do SIWZ.3.1.1. Rodzaj odpadów:1. Selektywne odbieranie odpadów komunalnych (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy) następujących frakcji odpadów:1) papier,2) tworzywa sztuczne, metal i odpady opakowaniowe wielomateriałowe3) szkło,4) bioodpady,5) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,6) meble i inne odpady wielkogabarytowe,7) zużyte opony,8) zużyte baterie i akumulatory,9) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,10) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne,11) odpady niebezpieczne, 12) przeterminowane leki i chemikalia, 13) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki,14) żużel i popiół z palenisk i kotłów CO, 15) tekstylia i odzież.2. Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), w tym gromadzonych w kontenerach, koszach na śmieci, pojemnikach, czarnych workach.3. Zapewnienie mieszkańcom gminy worków na selektywne odpady komunalne na warunkach opisanych w specyfikacji.4. Wykonawca odbierający odpady komunalne zobowiązany jest do zagospodarowania (poddania odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem w szczególności z ustawą o odpadach, ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, regulaminem oraz wojewódzkimi planami gospodarki odpadami, obowiązującymi w czasie trwania umowy. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalneKody odpadów:20 03 01 – niesegregowane odpady komunalne.System odbioru odpadów: pojemnikowo – workowy.Rodzaj pojemników do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych:Nieruchomości zamieszkałe: 120 l [0,12 m3]; 240 l [0,24 m3].Nieruchomości niezamieszkałe: 120 l [0,12 m3]; 240 l [0,24 m3]; 1100 l [1,1 m3]; KP-5 [5 m3]; KP-7 [7 m3]; KP-10 [10 m3].Zebrane odpady odstawiane są do granicy działki z drogą publiczną i odbierane przez Wykonawcę zgodnie z dostarczonym harmonogramem.Pojemniki oraz kontenery na odpady zmieszane i odpady biodegradowalne ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów stanowiących odpady komunalne zapewnia właściciel nieruchomości.3.1.2. Częstotliwość odbioru odpadów: Po zaopiniowaniu przez Zamawiającego, Gmina zapewnia następującą częstotliwość odbioru odpadów komunalnych zgodnie z harmonogramem wywozu ustalonym przez podmiot odbierający:a) z nieruchomości zamieszkałych w zabudowie zagrodowej, jednorodzinnej oraz z nieruchomości, na których znajdują się domy zamieszkałe jedynie przez część roku: zbierane selektywnie papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe – raz w miesiącu, odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone, bioodpady stanowiące odpady komunalne:- w okresie od 1 kwietnia do 31 października – 2 razy w miesiącu co 2 tygodnie,- w okresie od 1 listopada do 31 marca – 1 raz w miesiącu, niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: - w okresie od 1 kwietnia do 31 października – 2 razy w miesiącu co 2 tygodnie,- w okresie od 1 listopada do 31 marca – 1 raz w miesiącu, żużel i popiół z palenisk i kotłów C.O.: - w okresie obowiązywania umowy będzie dostarczany przez mieszkańców do punktu PSZOK.b) z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne:  zbierane selektywnie papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metale i odpady opakowaniowe wielomateriałowe – co najmniej 1 raz w miesiącu; odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone, bioodpady stanowiące odpady komunalne:- w okresie od kwietnia do października co najmniej raz na 2 tygodnie,- w okresie od listopada do marca co najmniej 1 raz w miesiącu; niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne:- w okresie od kwietnia do października co najmniej raz na 2 tygodnie, - w okresie od listopada do marca co najmniej 1 raz w miesiącu;  żużel i popiół z palenisk i kotłów C.O.:- w okresie obowiązywania umowy będzie dostarczany przez mieszkańców do punktu PSZOK.c) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania na zgłoszenie Zamawiającego lub Kierownika Placówki odpadów poza ustalonym harmonogramem z nieruchomości niezamieszkałych w szczególności: Urzędu Gminy, 2 szkół podstawowych oraz przedszkola.d) Odbiór odpadów typu wielkogabarytowe, zużyty kompletny sprzęt elektryczny i kompletny elektroniczny, zużyte opony pochodzące z samochodów osobowych i pojazdów jednośladowych, będzie się odbywać poprzez dostarczanie przez mieszkańców wymienionych odpadów do punktu PSZOK.e) W przypadku zastrzeżeń odnośnie jakości i właściwej segregacji przekazanych odpadów od mieszkańców, Wykonawca sporządzi protokół i przekaże go Zamawiającemu do 2 dni roboczych. f) W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, podmiot odbierający odpady komunalne przyjmie je jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i powiadamia o tym wójta oraz właściciela nieruchomości. g) W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości, który złożył informację dotyczącą posiadania kompostownika przydomowego i kompostowania w nim odpadów ulegających biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów stanowiących odpady komunalne, nie dotrzymuje obowiązku, Wykonawca sporządzi protokół i przekaże go Zamawiającemu do 2 dni roboczych. h) Odpady selektywne zbierane u źródłaKody odpadów:15 01 01 – opakowania z tektury i papieru,15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych,15 01 04 – opakowania z metali,15 01 07 – opakowania ze szkła,20 01 01 – papier i tektura,20 01 02 – szkło,20 01 39 – tworzywa sztuczne,20 01 40 – metale,20 02 01 – odpady biodegradowalne,20 01 08 – bioodpady,10 01 01 – żużle i popioły paleniskowe.System odbioru odpadów: pojemnikowo - workowy.• Pojemnik czarny na odpady zmieszane• Pojemnik brązowy na odpady ulegające biodegradacjiWprowadza się 4 rodzajów worków:• niebieski - oznaczony napisem „Papier” z przeznaczeniem na papier i tekturę, • zielony – oznaczony napisem „Szkło” z przeznaczeniem na szkło i odpady opakowaniowe ze szkła (szkło bezbarwne i kolorowe), • żółty – oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne” z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal• szary – oznaczonym napisem „Popiół” z przeznaczeniem na popiół paleniskowy.i) Odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektronicznyKody odpadów:20 03 07 - odpady wielkogabarytowe 20 01 23 - urządzenia zawierające freony,20 01 35* - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 - zawierające niebezpieczne składniki,20 01 36 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35.3.1.3. Sposób zbierania odpadów:Popiół odbierany będzie poprzez dostarczanie przez mieszkańców do punktu PSZOK.Odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone, bioodpady stanowiące odpady komunalne mogą być kompostowane w przydomowym kompostowniku w sposób i w miejscu nie stwarzającym uciążliwości otoczenia lub odbierane wg harmonogramu dla danej miejscowości spod posesji wyłącznie w specjalnie oznakowanym do tego brązowym pojemniku z napisem BIO zgodnie z harmonogramem. Meble, odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe pochodzące z drobnych remontów oraz inne odpady wielkogabarytowe powinny być przekazane do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wskazanego przez Zamawiającego. Transport odpadów do Punktu mieszkańcy zapewniają we własnym zakresie i na własny koszt. Informacje o lokalizacji oraz godzinach otwarcia Punktu gmina podaje poprzez ogłoszenia na tablicach ogłoszeniowych, na stronie internetowej Urzędu Gminy w Parysowie.Wykonawca ma obowiązek w ramach niniejszego zamówienia odebrać wyłącznie te odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do starosty; odpady nie spełniające tej definicji przedsiębiorca ma obowiązek odebrać za dodatkową opłatą, którą poniesie zainteresowana osoba. Pozostałe odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe, muszą zostać załadowane do odpowiedniego pojemnika przeznaczonego na tego typu odpady. Właściciel nieruchomości lub dysponujący lokalem ma obowiązek odpowiednio wcześniej zamówić odpłatnie taki pojemnik u Wykonawcy.Odpady wielkogabarytowe i wyeksploatowany sprzęt kompletny elektryczny oraz kompletny elektroniczny można bezpłatnie przekazać do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wskazanego przez Zamawiającego. Transport odpadów do Punktu mieszkańcy zapewniają we własnym zakresie i na własny koszt. Informacje o lokalizacji oraz godzinach otwarcia Punktu gmina podaje poprzez ogłoszenia na tablicach ogłoszeniowych, na stronie internetowej Urzędu Gminy w Parysowie.3.1.4. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia i wymagania stawiane Wykonawcy:1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w oparciu o aktualne unormowania prawne, zgodnie z obowiązującymi standardami oraz etyką zawodową.2) Wykonawca będzie wykonywał usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu, w szczególności: sprzęt użyty przy realizacji przedmiotowej usługi winien spełniać wymagania wynikające z obowiązujących polskich norm przenoszących normy europejskie i aprobat technicznych polskich bądź europejskich, utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych, spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych; zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia.3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas oraz w związku z realizacją przedmiotu umowy.4) Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu.5) Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Parysów.6) Wykonawca jest obowiązany do realizacji „reklamacji” (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niepozostawienie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem lub telefonicznie od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem do Zamawiającego.7) Wykonawca jest obowiązany naprawiać lub ponosić koszty napraw (wg wyboru Zamawiającego) szkód wyrządzonych w majątku Gminy i osób trzecich podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (uszkodzenia chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów itp.).8) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 dni. Do zawiadomienia Wykonawca może załączyć protokół ze zdarzenia i dokumentację fotograficzną. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia.9) Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i udostępnienia Zamawiającemu możliwości wglądu do ww. dokumentacji. Koszt ważenia poniesie Wykonawca.10) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przekazywania Zamawiającemu w formie elektronicznej i pisemnej miesięcznych raportów zawierających informacje o:a) masie poszczególnych rodzajów odpadów odebranych w ramach realizacji umowy tj.: zmieszane odpady komunalne, bioodpady oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania,b) masie poszczególnych rodzajów odebranych w ramach umowy odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny,c) liczbie nieruchomości, z których zostały odebrane odpady komunalne w ramach realizacji umowy,d) nieruchomości, w których właściciele zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z zadeklarowanym sposobem zbierania odpadów.11) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do osiągnięcia poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych, szkła i BIO odpadów oraz poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167 z późń. zm.).12) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany do ograniczenia odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412 z późń. zm.).13) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu adresów nieruchomości jeżeli nie są ujęte w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego w raporcie miesięcznym.14) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe oraz nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na terenie gminy Parysów do instalacji zgodnie z ustawą o odpadach, ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, regulaminem oraz wojewódzkimi planami gospodarki odpadami.15) Najpóźniej na 10 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram odbioru odpadów w poszczególnych miejscowościach obowiązujący w roku 2021 oraz wykaz liczby nieruchomości objętych zbiórką w poszczególnych miejscowościach.16) Wykonawca jest zobowiązany skonsultować harmonogram odbioru odpadów z Zamawiającym.17) Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o harmonogramie odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca będzie sporządzać harmonogramy odbioru, które Zamawiający będzie po akceptacji publikował na stronie internetowej www.parysow.pl, a Wykonawca w formie wydruków, będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości podczas pierwszego odbioru odpadów.18) Usługa będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:00 oraz w razie potrzeby w soboty od 7:00 do 14:00.19) Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za prowadzenie edukacji ekologicznej.3.2. Udostępnienie pojemników i kontenerów na odpady zmieszane oraz gniazd na odpady zbierane selektywnie. 3.2.1. Zestawy pojemników (gniazda) na odpady segregowane. W Gminie Parysów nie będzie występował system odbioru odpadów komunalnych z tzw. „gniazd”, czyli z pojemników ustawionych w jednym miejscu na cztery frakcje. 3.2.2. Worki na odpady zbierane selektywnieWorki na selektywnie zbierane odpady zapewnia Wykonawca. Wykonawca raz w miesiącu dostarczał będzie mieszkańcom zestaw 4 szt. worków w okresie od 1 października do 30 kwietnia (żółty, niebieski, zielony, szary) a w pozostałe miesiące od 1 maja do 30 września zestaw 3 worków (żółty, niebieski, zielony). Dodatkowo Wykonawca dostarczy po 100 szt. z każdego rodzaju worków do siedziby Urzędu Gminy w Parysowie i zapewni możliwość pobrania dodatkowych worków w siedzibie Zamawiającego zależnie od potrzeb. Wykonawca jest zobowiązany magazynować zakupione przez Zamawiającego worki na swojej bazie magazynowo - transportowej. Worki muszą być oznaczone przez Wykonawcę informacją o rodzaju odpadów, które należy w nich gromadzić . Worki do selektywnej zbiórki muszą też być oznaczone nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy. Czytelna informacja umieszczona na workach ma ułatwić właścicielom nieruchomości prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów. Worki muszą zostać dostarczone w nieprzekraczalnym terminie do czwartego dnia po podpisaniu umowy pod każdy wskazany punkt adresowy przekazany wykonawcy, a następnie przy każdym odbiorze odpadów w systemie: za każdy odebrany napełniony worek danej frakcji odpadów wykonawca na posesji pozostawia worek pusty. Worki do pakowania popiołu będzie można uzyskać w punkcie PSZOK po oddaniu przez mieszkańca odpadu w postaci popiołu-żużlu paleniskowego.3.3. Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Gminy ParysówWykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i prowadzenia PSZOK na nieruchomości położonej pod adresem Parysów, ul. Garwolińska 46, wg następujących zasad:1) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia PSZOK od dnia zawarcia umowy 1 raz w miesiącu (sobota od godziny 7:00 do godziny 14:00).2) Zamawiający posiada prawo dysponowania terenem na którym zostanie prowadzony PSZOK.3) Wykonawca posiada lub będzie posiadał w dniu rozpoczęcia świadczenia przedmiotu umowy następujące aktualne zezwolenia i wymagane prawem decyzje:a) decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów;b) decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.4) Rodzaje odpadów, które mają być odbierane w PSZOK:a) szkło białe i kolorowe, bez szkła typu duralex, szyb samochodowych, luster itp.;b) tworzywa sztuczne (tzw. plastik), w tym typu PET, PP, EPS, butelki po napojach itp.;c) metal, w tym puszki;d) papier, tektura, w tym gazety, czasopisma itp.;e) opakowania wielomateriałowe, np. opakowania kartonowe po mleku, napojach i sokach;f) tekstylia i odzież, w tym ubrania, obuwie itp.;g) odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone, bioodpady stanowiące odpady komunalne;h) zużyte baterie i akumulatory;i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny typu pralki, lodówki, telewizory, radioodbiorniki, komputery, kalkulatory, żarówki, lampy fluorescencyjne, świetlówki, lampy energooszczędne, termometry rtęciowe itp.;j) odpady wielkogabarytowe, w tym meble, wyposażenie wnętrz, wiadra, skrzynki, miski, zabawki, meble ogrodowe, doniczki itp.;k) odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe pochodzące z drobnych remontów, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do starosty. Pozostałe odpady nie spełniające tej definicji przedsiębiorca ma obowiązek odebrać za dodatkową opłatą, którą poniesie zainteresowana osoba;l) styropian (w tym opakowaniowy tzn. po sprzęcie RTV-AGD-PC, meblach itp.);m) zużyte opony od pojazdów osobowych, motocykli, rowerów;n) popiół – żużel opałowy z gospodarstw domowych;o) przeterminowane leki i chemikalia,p) odpady niebezpieczne w tym: odpady farb i lakierów, rozpuszczalników, środków impregnacji drewna, olejów mineralnych i syntetycznych, benzyn, opakowania po środkach ochrony roślin, nawozach, opakowania po aerozolach;q) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych, powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki.5) Do PSZOK nie będą przyjmowane:a) Odpady budowlane i rozbiórkowe nie stanowiące odpadów komunalnych;b) Odpady zawierające azbest;c) Materiały izolacyjne: wełna mineralna, papa;d) Wszystkie części samochodowe (typu: fotele, zderzaki, szyby, części zamienne);e) Odpady niezidentyfikowane, niewiadomego pochodzenia i składu.f) Oleje samochodowe;g) Folia rolnicza z odpadów rolniczych (po kiszonkach).6) Wykonawca może odebrać odpady wymienione w pkt 5) odpłatnie na podstawie aktualnego cennika Wykonawcy.7) Odpady powstające w gospodarstwach rolnych (typu: folia, sznurek, duża opona rolnicza) będą odbierane na podstawie aktualnego cennika Wykonawcy.8) Ilości odpadów, które mają być odbierane w PSZOK.Zamawiający nie jest w stanie oszacować jakie ilości ww. odpadów mogą być dostarczone przez mieszkańców gminy Parysów do PSZOK. (w okresie od 01.07.2019 r. do 30.06.2020 r. – 89,71 Mg).9) Przyjmowanie ww. rodzajów odpadów dostarczonych przez mieszkańców po okazaniu dokumentu potwierdzającego zamieszkanie na terenie gminy Parysów (dowód osobisty, nakaz płatniczy lub inny dokument).10) Punkt musi być wyposażony w:- pojemniki do segregacji odpadów z każdej frakcji,- kontenery lub pojemniki (najlepiej zamykane) odpowiedniej wielkości na odpady należące do kategorii: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory; kontenery lub pojemniki otwarte odpowiedniej wielkości na odpady z pozostałych wyżej wymienionych kategorii.11) Prowadzenie rejestru przyjmowanych odpadów prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 12) Utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK, selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych przekazywane do instalacji odzysku. 13) Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem niniejszego zamówienia, sporządzanie wykazów i sprawozdań oraz przekazywanie ich do Zamawiającego zgodnie z ustawą o odpadach, ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:a) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Parysów w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r., poz. 1439 ze zm.);b) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49, w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do Oferty.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości lub wykonuje w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie łącznej minimum 400 Mg dla każdego zamówienia;b) dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami określonymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013, poz. 122), tj. co najmniej:- dwa pojazdy przystosowane do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych (śmieciarki),- dwa pojazdy przystosowane do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.Wszystkie ww. pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu. Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych przez Zamawiającego. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. Dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych;c) dysponuje bazą magazynowo-transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Parysów, na terenie, do którego posiada tytuł prawny. Teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsce do parkowania pojazdów na bazie powinno być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych zlokalizowane na terenie bazy, muszą być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych. Teren bazy magazynowo – transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne. Baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w: miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. Na terenie bazy powinny znajdować się także: punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów, miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy). Na terenie bazy muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;b) kopii aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Parysów w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 ze zm.);c) kopii aktualnego zezwolenia na transport odpadów lub wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49, w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał, aby Wykonawca, którego oferta oceniona zostanie najwyżej, złożył w określonym w wezwaniu terminie (nie krótszym niż 5 dni – art. 26 ust. 2 ustawy Pzp): a) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje przynajmniej dwie usługi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości o łącznej masie odbieranych odpadów komunalnych co najmniej 400 Mg (rocznie) każda (wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 3 SIWZ), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 4 do SIWZ;W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – potwierdzający spełnianie warunku wynikającego z rozdziału 5 ust. 2, pkt 3 ppkt b);W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. d) dokumenty potwierdzające dysponowanie bazą magazynowo-transportową, której wyposażenie oraz sposób funkcjonowania będzie zgodny z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). Baza musi być usytuowana w odległości nie większej niż 60 km od granic Gminy Parysów, na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsce do parkowania pojazdów na bazie powinno być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych zlokalizowane na terenie bazy, muszą być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych. Teren bazy magazynowo – transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne. Baza magazynowo – transportowa musi być wyposażona w: miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. Na terenie bazy powinny znajdować się także: punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów, miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy). Na terenie bazy muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Formularz ofertowy sporządzony na załączonym druku, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy,2) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, 3) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
emisja spalin 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych ustawą Pzp oraz zapisami w niniejszej SIWZ i w jej załącznikach w następujących przypadkach: 1) zmiana umownych terminów umowy, o którym mowa w harmonogramie odbioru odpadów komunalnych sporządzonego przez wykonawcę jest możliwa w przypadku działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią. Do działań siły wyższej Strony zaliczają w szczególności: powódź, pożar, stan epidemii który nie powstał z winy wykonawcy. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zadań. O ile stan siły wyższej trwa dłużej niż jeden miesiąc, każda ze Stron ma prawo do odstąpienia od dalszej realizacji niniejszej Umowy bez kar i odszkodowań z tego tytułu. Roszczenia powstałe przed zaistnieniem siły wyższej zostaną rozliczone pomiędzy stronami na dzień zaistnienia siły wyższej,2) Zamawiający dopuszcza także zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących okolicznościach:a) zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego; b) zmiany nazwy Wykonawcy;c) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść niniejszej umowy,3) za zgodą Zamawiającego Wykonawca może w trakcie realizacji niniejszej umowy powierzyć wykonanie innych niż określone w złożonej ofercie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W celu uzyskania zgody zastosowanie mają postanowienia określone w §11 niniejszej umowy,4) Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy w trakcie realizacji niniejszej umowy. W zaistniałej sytuacji zastosowanie mają postanowienia określone w §11 niniejszej umowy. Wykonawcy zobowiązany jest do wypłaty należnego wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy oraz do przedłożenia Zamawiającemu dowodów określonych w §4 niniejszej umowy. W przypadku nieprzedłużenia ww. dowodów zastosowanie mają postanowienia określone w §4 niniejszej umowy. Ponadto jeśli następuje zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy i dotyczy ona podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,5) zmiany, o których mowa w pkt 3 i 4 nie wpłyną na realizację niniejszej umowy,6) stosownie do przepisu art. 142 ust. 5 ustawy PZP Zamawiający określa następujące zasady zmiany Umowy w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy. W przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług;b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wykaz zatrudnionych do realizacji Umowy pracowników, do których ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany, które mają bezpośredni wpływ na zaoferowaną cenę;c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wykaz personelu, który realizuje przedmiot Umowy i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany, które mają bezpośredni wpływ na zaoferowaną szacunkową cenę,7) Zmiany, o których mowa w pkt 6 zostaną wprowadzone do Umowy na pisemny, uzasadniony i należycie udokumentowany wniosek Wykonawcy zawierający propozycję waloryzacji. Niezależnie od obowiązku załączenia do wniosku szczegółowej kalkulacji kosztów świadczonej usługi, Wykonawca zobowiązany jest wykazać i udowodnić Zamawiającemu wpływ zmiany na koszty wykonania niniejszej Umowy. Wniosek wraz z załączonymi dokumentami będzie podlegać weryfikacji Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo odmowy dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacjach określonych w pkt 6 ppkt a) i b) w przypadku, gdy wniosek Wykonawcy nie będzie spełniał warunków opisanych w postanowieniach niniejszego paragrafu,8) Wykonawca obowiązany jest przedstawić na każde żądanie Zamawiającego wszelkich informacji, danych, wyliczeń oraz stosownych dowodów oraz stosowanych dowodów potwierdzających zasadność żądania Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie działki- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątanie działki. Proszę o kontakt mailowy. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI