Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Nędza
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNędza
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-09-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nędza
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-30
  • Numer ogłoszenia591415-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591415-N-2019 z dnia 2019-08-30 r.

Gmina Nędza: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Nędza
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nędza, krajowy numer identyfikacyjny 27625847000000, ul. ul. Jana III Sobieskiego  5 , 47-440  Nędza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 410-20-18, 410-20-93, e-mail ug@nedza.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.nedza.pl
Adres profilu nabywcy: www.nedza.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.nedza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.nedza.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pocztą, kurierem lub osobiście w formie pisemnej
Adres:
47-440 Nędza ul. Jana III Sobieskiego 5

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Nędza
Numer referencyjny: ZPI.271.9.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, powstających na terenie nieruchomości na terenie Gminy Nędza, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1454 z późn . zm.), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego na lata 2016-2022, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Śląskiego Nr V/37/7/2017 z dnia 24 kwietnia 2017 roku w sprawie przyjęcia Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego na lata 2016-2022 i uchwałą Sejmiku Województwa Śląskiego Nr V/37/8/2017 z dnia 24 kwietnia 2017 roku w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego na lata 2016-2022 oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nędza oraz zasadami określonymi w Uchwale Rady Gminy w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 2. Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, na terenie Gminy Nędza w worki do gromadzenia odpadów oznakowane zgodnie z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nędza oraz z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów, 3. Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513000-6
90513100-7
90514000-3
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-01-01 2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2). Posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Nędza, 3). Posiadanie stosownych wymaganych zezwoleń- wpisów do BDO w zakresie zbierania odpadów , transportu odpadów, zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego , 4). Posiadanie doświadczenia w realizacji usług odbioru odpadów komunalnych ( zmieszanych i segregowanych ) , w okresie ostatnich 3 lat , o wartości zamówienia nie mniejszej niż 800 000, 00 zł brutto każda . ( 2 referencje )
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1). Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 złotych. 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Dysponowanie 3 pojazdami typu śmieciarka przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 80, 110/120 , 240 , 1100 litrów, 2) Dysponowanie 1 pojazdem typu śmieciarka małogabarytowa , przystosowanymi do odbioru odpadów z posesji o utrudnionym dojeździe , w tym o wąskich ograniczonych krawężnikami dojazdach, 3) Dysponowanie 1 pojazdem z dźwigiem hakowym lub bramowym , 4) Dysponowanie 1 samochodem ciężarowym bez funkcji kompaktującej do odbioru np. selektywnie zbieranych odpadów w workach. 5) Wskazanie instalacji , w szczególności regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych , do których podmiot odbierający odpady będzie je przekazywać , 6) Wskazanie podmiotu zbierającego odpady , w przypadku niewielkich ilości odebranych odpadów selektywnie zebranych niepodlegających przekazaniu do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4.wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Nędza, 5.zezwolenie - wpis do BDO w zakresie zbierania odpadów , transportu odpadów, zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego 6.Wskazanie instalacji , w szczególności regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych , do których podmiot odbierający odpady będzie je przekazywać - zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ, 7.Wskazanie podmiotu zbierającego odpady , w przypadku niewielkich ilości odebranych odpadów selektywnie zebranych niepodlegających przekazaniu do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności za usługę 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy Umowa nr PPŚP ……………. zawarta w Nędzy w dniu …………………..., w wyniku udzielenia zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego pomiędzy: Gminą Nędza z siedzibą: Nędza ul. Jana III Sobieskiego 5, NIP 639-196-77-77 REGON 276258470 zwana dalej „Zamawiającą”, w imieniu której działa: Pani mgr Anna Iskała – Wójt Gminy Nędza a ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… . zwaną w dalszej części umowy „Wykonawcą”, reprezentowaną przez: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… § 1 Przedmiot umowy 1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usług pn.: „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Nędza.” 2. Usługa, o której mowa w ust. 1 obejmuje: 1) Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, powstających na terenie nieruchomości na terenie Gminy Nędza, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1454 z późn . zm.), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego na lata 2016-2022, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Śląskiego Nr V/37/7/2017 z dnia 24 kwietnia 2017 roku w sprawie przyjęcia Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego na lata 2016-2022 i uchwałą Sejmiku Województwa Śląskiego Nr V/37/8/2017 z dnia 24 kwietnia 2017 roku w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego na lata 2016-2022 oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nędza ( Uchwała Nr LVII-340-2017 Rady Gminy Nędza z dnia 6 listopada 2017 r.) oraz zasadami określonymi w Uchwale Rady Gminy w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Uchwała Nr LVII-341-2017 Rady Gminy Nędza z dnia 6 listopada 2017r. i Uchwała zmieniająca Nr LXXVI-454-2018 Rady Gminy Nędza z dnia 15 października 2018 r. ). 2) Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, na terenie Gminy Nędza w worki do gromadzenia odpadów oznakowane zgodnie z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nędza oraz z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów, 3) Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 3. Szczegółowy zakres i opis usług będących przedmiotem niniejszej umowy zawarty jest w załączniku nr 3 do umowy. 4. Integralną częścią umowy są załączniki wymienione w § 19, załącznik nr 1 i załącznik nr 2 będą aktualizowane na bieżąco, poprzez przekazywanie Wykonawcy informacji o nowych nieruchomościach lub wykreśleniach nieruchomości ( na podstawie składanych deklaracji przez właścicieli nieruchomości ) . § 2 Obowiązki Wykonawcy 1. Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz postanowieniami niniejszej umowy. 2. Usługi określone w §1 ust.2 pkt 1 będą wykonywane na podstawie opracowanego przez Wykonawcę harmonogramu odbioru odpadów, zatwierdzonego przez Zamawiającą zwanego dalej harmonogramem. 3. Wykonawca dostarczy Zamawiającej harmonogram na rok 2020 w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy. 4. Zamawiający zobowiązany jest do zatwierdzenia harmonogramu lub zgłoszenia uwag do jego postanowień w formie pisemnej, w terminie do 5 dni od daty jego otrzymania od Wykonawcy. 5. Wykonawca ma obowiązek skutecznego powiadomienia mieszkańców o harmonogramie - w terminie 5 dni po jego zatwierdzeniu, nie później niż w pierwszym dniu obowiązywania umowy. 6. Wykonawca zapewnia kompetentne kierownictwo prac, potencjał ludzki, materiały, sprzęt, urządzenia i pojazdy niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 7. Wykonawca oświadcza, że posiada wpis do działalności regulowanej na odbiór odpadów komunalnych na terenie Gminy Nędza oraz wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia i wpisy do rejestrów niezbędne do realizacji przedmiotu umowy. 8. Wykonawca przekaże odebrane odpady komunalne do następujących instalacji: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………W przypadku niewielkich ilości odebranych odpadów selektywnie zebranych niepodlegających przekazaniu do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych , podmiotem zbierającym odpady będzie : ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… § 3 Termin obowiązywania umowy Umowa zostaje zawarta na czas określony od dnia 1 stycznia 2020 r. do dnia 30 września 2020r. § 4 Przedstawiciele stron: 1. Stron wyznaczają następujące osoby do reprezentowania ich w sprawach wykonania umowy: 1) Zamawiająca: Pani Ilona Zoń (tel. 32 66 60 484 , e-mail:, ug@nedza.pl , ilona.zon@nedza.pl), 2) Wykonawca: ………………………………………………………………………………………….. 2. Każda ze stron może zmienić swojego reprezentanta wymienionego w ust. 1, powiadamiając o tym pisemnie druga stronę. 3. Zmiana reprezentanta strony nie stanowi zmiany umowy. 4. Osoby, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 nie są uprawnione do dokonywania zmian umowy. § 5 Wynagrodzenie 1. Za świadczenie usług będących przedmiotem umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone na podstawie oferty złożonej w przetargu w wysokości netto : ………………………….. + podatek VAT (8%) w wysokości …………………… zł, czyli brutto ………………… zł (słownie: ………………………………………………………………………………..). 2. Wynagrodzenie określone w ust. 1 jest wynagrodzeniem ryczałtowym i stanowi pełne wynagrodzenie Wykonawcy za cały okres wykonywania przedmiotu umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz ofertą wykonawcy. 3. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy. § 6 Warunki zapłaty wynagrodzenia 1. Strony ustalają miesięczny okres rozliczeniowy wynagrodzenia za usługi Wykonawcy. 2. Zapłata wynagrodzenia za każdy miesiąc obowiązywania umowy będzie dokonywana na podstawie faktur wystawianej do dnia 15 każdego następnego miesiąca, na kwotę stanowiącą 1/9 wynagrodzenia określonego w § 5 ust.1 3. Przed wystawieniem faktury , w terminie , o którym mowa w ust. 2 , Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającej Raport miesięczny ( z załącznikami – kopiami kart przekazania , dowodów wagowych) z wykonywanych prac stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej umowy, który musi zostać zatwierdzony przez Zamawiającą . 4. Termin zapłaty wynagrodzenia: do ………… od dnia doręczenia faktury Zamawiającej. 5. Zapłata będzie dokonywana przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze. 6. Za termin zapłaty ustala się dzień obciążenia rachunku Zamawiającej. 7. Rzeczywiste ilości odebranych odpadów mogą różnić się od podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia , zmiana ilości odpadów nie pływa na wysokość wynagrodzenia , o którym mowa w § 5. § 7 Kontrola wykonanych usług i odbiór usług Zamawiająca zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli realizacji przedmiotu umowy oraz kontroli dokumentacji powykonawczej wykonanych usług. Stwierdzone nieprawidłowości będą dokumentowane w formie pisemnej i doręczane Wykonawcy celem ustosunkowania się. § 8 Sprawozdawczość Wykonawca ma obowiązek dostarczenia Zamawiającej sprawozdań , o których mowa w art. 9n ustawy – w terminach określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, § 9 Ochrona danych osobowych 1. Wykonawca zapewnia przestrzeganie zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych. 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne skutki działania niezgodnego z przepisami o których mowa w ust. 1. 3. Wykonawca oświadcza, że systemy wykorzystywane w procesie przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi określone w Ustawie o ochronie danych osobowych oraz rozporządzeniach wykonawczych do Ustawy. 4. Wykonawca zapewnia, że przetwarzane dane osobowe będą wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego powiadamiania Zamawiającą o stwierdzeniu próby lub faktu naruszenia poufności danych osobowych przetwarzanych w wyniku realizacji umowy. § 10 Zamówienia uzupełniające Zamawiająca nie przewiduje zlecenia zamówień uzupełniających. § 11 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy § 12 Kary umowne 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającej następujące kary umowne: 1) za odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy - w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto, 2) za każdy potwierdzony przypadek niedokonania odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości lub odebrania odpadów w terminie niezgodnym z zatwierdzonym harmonogramem, w wysokości 50 zł, 3) za każdy dzień opóźnienia w przekazywaniu kompletnego raportu miesięcznego, o którym mowa w § 6 ust. 3 umowy – w wysokości 50 zł za każdy dzień opóźnienia, 4) za nieosiągnięcie wymaganego poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami w wysokości obliczonej na podstawie art. 9x ust. 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, tj. karę oblicza się jako iloczyn jednostkowej stawki opłaty za umieszczenie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych na składowisku, określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 290 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, i brakującej masy odpadów komunalnych wyrażonej w Mg, wymaganej do osiągnięcia odpowiedniego poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, 5) za nieosiągnięcie wymaganego poziomu ograniczenia odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, w wysokości obliczonej na podstawie art. 9x ust. 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, tj. karę oblicza się jako iloczyn jednostkowej stawki opłaty za umieszczenie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych na składowisku, określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 290 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, i brakującej masy odpadów komunalnych wyrażonej w Mg, wymaganej do osiągnięcia odpowiedniego poziomu ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 6) za niewykonanie w terminie zobowiązania, o którym mowa w § 2 ust. 3 umowy - w wysokości 500 zł. za każdy dzień opóźnienia, 7) w przypadku gdy Wykonawca nie będzie posiadał ubezpieczenia, o którym mowa w § 16 – w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto. 2. Kary, o których mowa w ust. 1 potrącane będą z wynagrodzenia Wykonawcy , z zastrzeżeniem , że kary , o których mowa w ust. 1 pkt 4 i 5 dotyczące roku 2020 naliczane zostaną po otrzymaniu sprawozdania za rok 2020 , o którym mowa w § 8 i Zamawiająca wystawi Wykonawcy notę obciążeniową. 3. Jeżeli naliczone kary umowne nie pokrywają poniesionej szkody, strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych. § 13 1. W przypadku niewykonywania lub nienależytego wykonywania umowy Zamawiająca wezwie Wykonawcę do wykonywania lub należytego wykonywania umowy i wyznaczy w tym celu odpowiedni termin. 2. Zamawiająca uprawniony jest do dokonania zlecenia wykonania usługi podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy w przypadku bezskutecznego upływu terminu, o którym mowa w ust. 1, § 14 Zmiany postanowień umowy 1. Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) Zwiększenia lub zmniejszenia częstotliwości odbioru odpadów komunalnych, 2) zmiany przepisów o podatku od towarów i usług, zgodnie z przepisami odrębnymi, mającymi wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, 3) zmiany Regulaminu utrzymania czystości na terenie Gminy Nędza , Uchwały Rady Gminy w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. , Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego 2016-2022, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454) oraz ustawy o odpadach i aktów wykonawczych do tych uchwał , 2. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian zostaną opisane w protokole konieczności zaakceptowanym przez strony umowy. 3. Zmiana harmonogramu odbioru odpadów nie wymaga zmiany umowy , ale wymaga zgody Zamawiającej. 4. Zmiana załącznika nr 1 i załącznika nr 2 wynikająca z ich aktualizacji nie wymaga zmiany umowy. 5. Zmiana postanowień umowy następuje na piśmie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. §15 Odstąpienie od umowy 1. Zamawiającej przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku: 1) wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, odstąpienie od umowy może wystąpić w tym wypadku w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach – w tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, 2) jeżeli Wykonawca nie rozpoczął odbierania odpadów, zgodnie z obowiązującym harmonogramem lub nie kontynuuje odbierania odpadów bez uzasadnionych przyczyn pomimo wezwania złożonego na piśmie przez Zamawiającą. Odstąpienie od umowy może nastąpić wówczas po upływie 3 dni od dnia wezwania do rozpoczęcia lub kontynuacji usługi, 3) jeżeli Wykonawca nie zapewni jakości usługi zgodnej z SIWZ i złożoną ofertą, pomimo wezwania złożonego na piśmie przez Zamawiającą. Odstąpienie od umowy może nastąpić wówczas po upływie 7 dni od dnia wezwania wykonania usług zgodnie z umową. 2. Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej. § 16 Ubezpieczenie Wykonawcy 1. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od wszelkich roszczeń cywilnoprawnych związanych z wykonaniem obowiązków wynikających z umowy w okresie jej realizacji na kwotę nie niższą niż 800.000,00 złotych (słownie: osiemset tysięcy złotych ) . 2. Wykonawca w każdym przypadku zobowiązany jest przedłożyć uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej. § 17 Rozstrzyganie sporów Ewentualne spory wynikające z niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. § 18 Postanowienia końcowe 1. W sprawach nieuregulowanych w umowie mają zastosowanie przepisy: ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, , ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach oraz Kodeksu cywilnego 2. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. § 19 Załączniki Integralną częścią umowy są następujące załączniki: 1) Wykaz nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. 2) Wykaz nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. 3) Szczegółowy zakres usług będących przedmiotem umowy, 4) Raport miesięczny z wykonanych prac, ZAMAWIAJĄCA WYKONAWCA

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga od wybranego Wykonawcy wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zwiększenia lub zmniejszenia częstotliwości odbioru odpadów komunalnych, 2) zmiany przepisów o podatku od towarów i usług, zgodnie z przepisami odrębnymi, mającymi wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, 3) zmiany Regulaminu utrzymania czystości na terenie Gminy Nędza , Uchwały Rady Gminy w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. , Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego 2016-2022, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454) oraz ustawy o odpadach i aktów wykonawczych do tych uchwał ,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-26, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI