ODBIERANIE I TRANSPORT ORAZ ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ODBIERANIE I TRANSPORT ORAZ ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE MIASTA OBRZYCKO ORAZ ODBIÓR I TRANSPORT ORAZ ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoObrzycko
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-02-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Obrzycko
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-31
  • Numer ogłoszenia508180-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 508180-N-2020 z dnia 2020-01-31 r.

Miasto Obrzycko: ODBIERANIE I TRANSPORT ORAZ ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE MIASTA OBRZYCKO ORAZ ODBIÓR I TRANSPORT ORAZ ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Obrzycko, krajowy numer identyfikacyjny 63125788000000, ul. Rynek  19 , 64-520  Obrzycko, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 2913187, 2913248, e-mail sekretarz@obrzycko.com, faks 612 913 248.
Adres strony internetowej (URL): www.obrzycko.biuletyn.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
Urząd Miasta Obrzycko, ul. Rynek 19, 64-520 Obrzycko

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.obrzycko.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej papierowej
Adres:
Urząd Miasta Obrzycko, ul. Rynek 19, 64-520 Obrzycko

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE I TRANSPORT ORAZ ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE MIASTA OBRZYCKO ORAZ ODBIÓR I TRANSPORT ORAZ ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK)
Numer referencyjny: DOP.271.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania i transportu oraz zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Miasta Obrzycko oraz odbierania i transportu oraz zagospodarowania odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów (PSZOK) w okresie od 1 marca 2020 r. do 31.12.2020 r. Miasto zajmuje powierzchnię 3,7 km2. Szacuje się, że na terenie miasta zamieszkuje ok. 2446 mieszkańców w ok. 750 gospodarstwach domowych. Liczba zabudowy wielolokalowej 14 budynków. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w szczególności przez: 2.1. cykliczny odbiór niesegregowanych (zmieszanych) oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, z częstotliwością określoną w dalszej części opisu zamówienia; 2.2. transport i zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w instalacjach komunalnych wynikających z wojewódzkich planów gospodarki odpadami; 2.3. transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych w instalacjach komunalnych albo instalacjach odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, októrej mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.). W przypadku niewielkich ilości odebranych odpadów selektywnie zbieranych niepodlegających przekazaniu do instalacji komunalnej do przetwarzania odpadów, odpady mogą być przekazane podmiotom zbierającym odpady. 2.4. odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) ,zlokalizowanego na terenie oczyszczalni w mieście Obrzycko, o którym szczegółowo mowa w dalszej części opisu zamówienia. 2.5. sprawowanie kontroli nad prawidłowym działaniem systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w trakcie ich odbioru od właścicieli nieruchomości, o której szczegółowo mowa w dalszej części opisu zamówienia. 3. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie obejmuje terenów niezamieszkałych, tj. podmiotów gospodarczych, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na inne cele niż zamieszkanie. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wyposażenia nieruchomości w pojemniki na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać każdą ilość odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych znajdujących się na terenie Miasta Obrzycko. 6. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych - 822, 13 Mg 7. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych: 7.1. Bezpośrednio z terenu nieruchomości (w ramach tzw. „zbiórek objazdowych”) odbierane będą w każdej ilości następujące odpady: a) papier, w tym tektura, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, b) szkło bezbarwne i kolorowe, oraz opakowania szklane z wyłączeniem opakowań po środkach ochrony roślin, środkach medycznych i truciznach, c) metale, w tym odpady opakowaniowe z metali, z możliwością umieszczenia w pojemniku lub worku do zbierania odpadów z tworzyw sztucznych, d) tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, wielomateriałowe e) biodegradowalne z uwzględnieniem bioodpadów, f) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. g) odpady wielogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny-2 razy na rok 7.2. W Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w każdych ilościach następujące odpady: a) papier, w tym tektura, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, b) szkło bezbarwne, w tym odpady opakowaniowe ze szkła bezbarwnego, c) szkło kolorowe, w tym odpady opakowaniowe ze szkła kolorowego, d) metale, w tym odpady opakowaniowe z metali, e) tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, f) opakowaniowe wielomateriałowe, g) niebezpieczne, h) zużyte chemikalia, i) niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, j) zużyte baterie i akumulatory, k) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. l) odpady wielkogabarytowe , m) zużyte opony, n) budowlanoremontowe. 7.3. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia PSZOK w następujące pojemniki i kontenery z przeznaczeniem na odpady, które winny być oznaczone nazwą odpadów: a)odpady budowlano-remontowe – 1 szt., KP-7, b)zużyte baterie i akumulatory-1 szt., o poj. 120 l c)papier i tektura-1 szt., o poj.1100 l d)szkło – 1 szt., o poj.1100 l e)tworzywa sztuczne-1 szt., o poj.1100 l, f)odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu po-ziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek,-1 szt. ,o poj. 120 l, g) odpady niebezpieczne-1 szt. ,o poj. 120 l, h)przeterminowane chemikalia-1 szt. ,o poj.120 l. 7.4. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu PSZOK odbywać się będzie na zgłoszenie Zamawiającego. Odpady, które mieszkańcy będą dostarczać do PSZOK, Wykonawca zobowiązany jest przekazać do instalacji komunalnych albo instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.). W przypadku niewielkich ilości odebranych odpadów selektywnie zbieranych niepodlegających przekazaniu do instalacji komunalnej do przetwarzania odpadów, odpady mogą być przekazane podmiotom zbierającym odpady. 7.5. Wykonawca zapewni w PSZOK załadunek zgromadzonych odpadów na środki transportu zbiorczego do miejsca dalszego zagospodarowania zebranych odpadów komunalnych. 7.6. Wykonawca zapewni transport zebranych i zmagazynowanych w PSZOK odpadów własnymi środkami transportu do miejsca ich dalszego odzysku, recyklingu, unieszkodliwienia lub składowania. 7.7. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania, transportu oraz zagospodarowania przeterminowanych leków pochodzących od właścicieli nieruchomości (mieszkańców) przekazanych do odpowiednio oznaczonych pojemników znajdujących się na terenie Przychodni Lekarza Rodzinnego Vita ul. Kruppika 7 64-520 Obrzycko. 8. Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w pojemniki i/lub worki do selektywnego zbierania odpadów komunalnych: 8.1. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaża nieruchomości zamieszkałe w pojemniki i/lub worki do selektywnego zbierania odpadów komunalnych o pojemności 120 l i 240 l z zastrzeżeniem, że pojemniki i/lub worki będą dostarczane w ilości odpowiadającej dokonywanym odbiorom odpadów selektywnie gromadzonych z danej nieruchomości według zasady „worek za worek.” Worki muszą: a) być wykonane z tworzywa LDPE uniemożliwiającego ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji, grubość min.0,06 mm, zaciskane lub wiązane, b) zawierać trwałe oznaczenie nazwy lub logo Wykonawcy i Zamawiającego, c) zawierać zasady segregacji odpadów komunalnych obowiązujące na terenie miasta Obrzycko, d) być oznaczone w następujący sposób umożliwiający identyfikację poszczególnych frakcji selektywnej zbiórki odpadów: • worki przeznaczone do zbierania odpadów z papieru, w tym tektury, odpadów opakowaniowych z papieru i odpadów opakowaniowych z tektury muszą być koloru niebieskiego i oznaczone napisem „PAPIER”, • worki przeznaczone do zbierania odpadów ze szkła bezbarwnego, kolorowego , w tym odpadów opakowaniowych ze szkła bezbarwnego, kolorowego muszą być koloru zielonego i oznaczone napisem „SZKŁO ”, • worki przeznaczone do zbierania odpadów metali, odpadów tworzyw sztucznych, w tym odpadów opakowaniowych tworzyw sztucznych oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych muszą być koloru żółtego i oznaczone napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”. • worki przeznaczone do zbierania odpadów biodegradowalnych ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów muszą być koloru brązowego i oznaczone BIO. 8.2. W przypadku powstania nowych miejsc wytwarzania odpadów komunalnych, z których odbiór jest objęty przedmiotem niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest, po otrzymaniu takiej informacji od Zamawiającego, do dostarczenia w tych miejscach pojemników i/lub worków przeznaczonych do zbierania segregowanych odpadów komunalnych podczas pierwszego odbioru odpadów niesegregowanych (zmieszanych) z tej nieruchomości. 9. W ramach obowiązków ewidencyjnosprawozdawczych Wykonawca zobowiązany jest do: 9.1. Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu zestawienia masy odebranych odpadów komunalnych: 9.1.1. w terminie do 10 dnia każdego następnego miesiąca, wraz z fakturą za wykonanie zamówienia: 9.1.2. comiesięczne zestawienie masy odebranych odpadów komunalnych musi zawierać: a) masy odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych [Mg], b) masy odebranych segregowanych odpadów komunalnych - z podziałem na frakcje odpadów [Mg]; 9.1.3. do zestawienia należy dołączyć karty przekazania odpadu (KPO); 9.1.4. w przypadku przekazania odpadów Odbiorcy posiadającemu zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwienie odebranych odpadów, Wykonawca ma obowiązek do ww. zestawienia dołączyć aktualne zezwolenie na przetwarzanie przekazanych odpadów posiadane przez Odbiorcę odpadów; 9.1.5. do zestawienia należy dołączyć miesięczne raporty wagowe( kwity wagowe) wystawione przez odpowiednie instalacje komunalne albo instalacje odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (dla każdej odebranej frakcji); 9.2. Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu rocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami; 10. Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia na obszarze objętym przedmiotem zamówienia poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia odpadów komunalnych, z wyłączeniem innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne, w wysokości co najmniej 50 % wagowo, zgodnie z art. 3b ust.1 pkt.1 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach. 11. Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia na obszarze objętym przedmiotem zamówienia poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne w wysokości co najmniej 70 % wagowo, zgodnie z art. 3b ust.1 pkt.1 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach. 12. Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia na obszarze objętym przedmiotem zamówienia poziomu ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania w stosunku do masy tych odpadów wytworzonych w 1995 r. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w SIWZ oraz w załączniku Nr 8 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90511200-4
90512000-9
90513100-7
90514000-3
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-03-01 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeśli wykaże, że posiada: 1) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami, o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.( tj. Dz. U z 2019 r., poz. 701 ) w zakresie transportu odpadów, 2) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzony przez Miasto Obrzycko.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek sytuacji finansowej lub ekonomicznej, jeśli posiadać będzie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe, jeśli wykaże: 1) wykaz wykonanych usług -załącznik nr 3 - Wykaz usług wykonanych, lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał lub wykonuje jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych (zbieranych w sposób selektywny i zmieszany) na rzecz właścicieli nieruchomości, a usługa realizowana była minimum 12 miesięcy w granicach administracyjnych jednego miasta (dzielnicy, posesji należących do Spółdzielni Mieszkaniowej) lub jednej gminy, obejmująca swym zakresem co najmniej 500 gospodarstw domowych lub nie mniej niż 1000 mieszkańców i odbiór odpadów komunalnych o masie nie mniejszej niż 600,00 Mg , 2) Wykonawca winien dysponować: - bazą magazynowo- transportową usytuowaną w mieście Obrzycko lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy miasta Obrzycko, na terenie do którego posiada tytuł prawny. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 -co najmniej dwoma pojazdami bezpylnymi, przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z tylnym lub przednim mechanizm załadowczym z funkcją kompaktującą, - co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych o ładowności co najmniej 3,5 t, - co najmniej jednym pojazdem typu hakowiec, lub bramowiec, lub pojazdem skrzyniowym do odbioru odpadów wielkogabarytowych, - co najmniej jednym pojazdem przeznaczonym do zbiórki odpadów komunalnych, w tym odpadów ulegających biodegradacji, - co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kopaktującej, - co najmniej jednym samochodem dostawczym lub terenowym przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust.1 i art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 8.4.5, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczy dokument, wskazany nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis pkt b) stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami, o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.( tj. Dz. U z 2019 r., poz. 701 ) w zakresie transportu odpadów, 2) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzony przez Miasto Obrzycko. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć: 1. wykaz wykonanych usług - załącznik nr 3 do SIWZ, 2. oświadczenie o posiadaniu bazy magazynowo -transportowej - załącznik Nr 4 do SIWZ, 3. wykaz narzędzi i urządzeń - załacznik nr 5 do SIWZ. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: na potwierdzenie należy złożyć dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 zł., wraz z dowodem jego opłacenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zasobach innych podmiotów. 3. Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 4. Pełnomocnictwa w przypadkach wskazanych w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium w wysokości 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy zł ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, póz. 253, Nr 66, póz. 596 i Nr 216, póz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, póz. 1537). Oryginał wniesienia wadium jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy we Wronkach Nr rachunku 83 8961 10120010 0100 1023 0007 z dopiskiem „Wadium odpady". Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie wyznaczonym na składanie ofert zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Do oferty Wykonawca dołącza kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a. wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; d. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 80,00
Edukacja ekologiczna 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następującej okoliczności: 1.Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych we wzorze umowy, w tym w szczególności dotyczy to przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, w następujących przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które istotnie utrudniają wykonywanie zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie ma na realizację przedmiotu umowy, b) wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w systemie odbioru odpadów (np. zmiany częstotliwości odbioru odpadów, modyfikacji zakresu selektywnej zbiórki w aktach prawa miejscowego), c) zmiany przepisów dotyczących podatku VAT. Cena brutto będzie podlegać waloryzacji o różnicę w kwocie podatku VAT wynikającej ze zmiany stawki podatku na stawkę podatku obowiązującego w dniu powstania obowiązku podatkowego, d) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, e) zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, f) zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w chwili jej zawarcia, g) konieczności zmian w strukturze zamówienia kwalifikowanego w SIWZ wynikającej z konieczności zwiększenia odbioru, transportu oraz zagospodarowania ilości odpadów odbieranych selektywnie przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów niesegregowanych, zmieszanych lub odwrotnie, przy jednoczesnym zastrzeżeniu, że zmiany te nie spowodują zwiększenia wynagrodzenia określonego w § 7 ust.1 umowy. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 24.2.1, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej. 3. Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy. 4. Wszelkie zmiany umowy muszą być dokonywane na podstawie obustronnie uzgodnionych pisemnych aneksów do umowy. 5. Zmiany terminu przewidzianego na rozpoczęcie i zakończenie świadczenia w przypadku niemożności rozpoczęcia świadczenia z przyczyn niezależnych od stron. W okolicznościach późniejszego rozpoczęcia świadczenia ulegnie wydłużony o ten okres zakończenie świadczenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-10, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI