Leasing operacyjny z opcją wykupu jednej sztuki mobilnego przesiewacza bębnowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Leasing operacyjny z opcją wykupu jednej sztuki mobilnego przesiewacza bębnowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBEŁŻYCE
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-21
  • Numer ogłoszenia564863-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 564863-N-2020 z dnia 2020-07-21 r.

Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Leasing operacyjny z opcją wykupu jednej sztuki mobilnego przesiewacza bębnowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 06071470900000, ul. Przemysłowa  35 A , 24-200  BEŁŻYCE, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 885 260 508, , e-mail sekretariat@zzok-belzyce.pl , , faks -.
Adres strony internetowej (URL): https://www.zzok-belzyce.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Komunalna Kodeksu Spółek Handlowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.zzok-belzyce.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://www.zzok-belzyce.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing operacyjny z opcją wykupu jednej sztuki mobilnego przesiewacza bębnowego
Numer referencyjny: ZOU.271.20.2020.AK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu jednej sztuki mobilnego przesiewacza bębnowego.2. Przesiewacza zostanie dostarczony do Zamawiającego na koszt Wykonawcy.3. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w przeciągu 14 dni od dnia podpisania umowy na teren ZZOK w Bełżycach Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 35 A, 24-200 Bełżyce. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej 2 dni robocze przed planowaną dostawą.4. Wykonawca na przedmiot zamówienia dostarczy wszystkie wymagane prawem dokumenty w języku polskim.5. Wykonawca zapewni szkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji przesiewacza wyznaczonym pracownikom Zamawiającego.6. Odbioru przedmiotu leasingu (maszyny) dokona komisja złożona z upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.7. Dokumentem stwierdzającym prawidłowe wykonanie dostawy przedmiotu leasingu (maszyny) będzie podpisany przez obie Strony bez zastrzeżeń protokół odbioru.8. W czasie czynności odbioru Zamawiający jest uprawniony do sprawdzenia zgodności parametrów technicznych przedmiotu leasingu (maszyny) z wymaganiami określonymi w SIWZ i sprawności urządzeń w niej zamontowanych oraz kompletności dostarczonych dokumentów.9. Zamawiający ma prawo odmowy odbioru przedmiotu leasingu (maszyny) w przypadku niedotrzymania terminu dostawy zaoferowanego w ofercie lub gdy maszyna nie spełnia wymagań opisanych w SIWZ.10. Warunki finansowe dotyczące leasingu operacyjnego:1) Zamawiający określa jako wiążący sposób finansowania leasing operacyjny (w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych – tekst jedn. Dz. U z 2019 r. poz. 865 z późn. zm.).2) Czas trwania umowy leasingu 60 miesięcy.3) Zamawiający określa oprocentowanie jako zmienne oparte o WIBOR 1 M powiększony o stałą wartość marży a zatem część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1 M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1 M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji ceny oferty oprocentowania.4) Opłata wstępna (czynsz inicjalny) wynosić będzie 15% wartości maszyny netto. Opłata wstępna zostanie uiszczona w terminie 7 dni od podpisania Umowy Leasingu.5) Wartość wykupu (depozytu gwarancyjnego) wynosić będzie 20% wartości maszyny netto.6) Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia oferty 59 miesięcznych równych stałych rat leasingowych przy uwzględnieniu opłaty wstępnej (inicjalnej) w wysokości 15% wartości maszyny netto oraz kwoty wykupu maszyny (depozyt gwarancyjny) będącej przedmiotem zamówienia w wysokości 20% jego wartości netto.7) Leasing udzielony będzie w złotych polskich.8) Opłata za wykup nastąpi na podstawie odrębnej faktury i zostanie uiszczona po zapłacie ostatniej raty leasingowej wraz z kwotą wykupu. Zamawiający dopiero po uiszczeniu ostatniej raty otrzyma fakturę wykupową, opiewającą na kwotę wykupu, która jest potwierdzeniem przeniesienia na niego prawa własności leasingowanego majątku.9) Ubezpieczenia przedmiotu leasingu przez cały okres trwania Umowy leasingu dokonuje Wykonawca na koszt Zamawiającego, u wybranego przez siebie ubezpieczyciela, a koszt niniejszego ubezpieczenia Wykonawca winien uwzględnić w wartości oferty. 10) Zabezpieczeniem płatności wynagrodzenia i innych zobowiązań z tytułu zawartej umowy leasingowej będzie weksel własny „in blanco” Zamawiającego lub poręczenie osobowe Zarządu Zamawiającego.11) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów.12) Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingowy oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego.13) Ubezpieczenia komunikacyjnego w zakresie OC/AC/NW przedmiotu leasingu w pierwszym roku trwania Umowy leasingu dokonuje Wykonawca na koszt Zamawiającego, u wybranego przez siebie ubezpieczyciela.11. Parametry techniczne rozdrabniacza wolnoobrotowego dwuwałowego:1) Ogólnea) Maszyna używana wyprodukowana nie wcześniej niż w 2018 roku, która przepracowała nie więcej niż 1900 motogodzin,b) Maszyna jest przeznaczona do przesiewania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów drewnianych, odpadów budowlanych, itp.c) Masa całkowita około 11 Mg. Maszyna zabudowana na podwoziu kołowym dwuosiowym,d) Możliwość rejestracji jako przyczepa ciężarowa specjalna z możliwością poruszania się do 100 km/h,e) Maszyna łączona do ciągnika za pomocą zaczepu przelotowego, wymiennego o średnicy 40 mm,f) Zawieszenie mechaniczne – resory paraboliczne,g) Maszyna wyposażona w EBS oraz oświetlenie drogowe,2) Napęd:a) Silnik spalinowy wysokoprężny, norma emisji spalin: EUROMOT III A,b) Moc silnika: mn. 36,4 kW,c) Pojemność zbiornika paliwa: min. 150 l,d) Posiada zabezpieczenie temperaturowe dzięki któremu możliwe jest określenie minimalnego poziomu temperatury silnika przy jakiej można załączyć roboczy układ hydrauliczny (minimum 20°C),e) System automatycznie oczyszczający chłodnicę silnika,f) Zespół napędowy zabudowany na ruchomej platformie w sposób umożliwiający swobodny dostęp do punktów serwisowych.3) Przesiewanie materiału:a) Wydajność: minimum 30 m3/h przesiewanego materiału.4) Główny panel sterowania:a) Główny panel sterowania zawiera przyciski membranowe obsługujące wszystkie funkcje maszyny,b) Wyświetlacz ciekłokrystaliczny pokazujący między innymi:  stan pracy maszyny, parametry eksploatacyjne.5) Zestaw wskaźników przesiewacza zawiera:a) Wskaźnik stanu paliwa,b) Wskaźnik liczby przepracowanych godzin od początku eksploatacji,c) Wskaźnik liczby przepracowanych godzin dziennie,d) Wskaźnik prędkości obrotowej silnika,e) Wskaźnik temperatury pracy silnika.6) Przenośnik odprowadzający frakcję podsitową:a) Szerokość taśmy przenośnika powinna wynosić co najmniej 800 mm,b) Długość przenośnika powinna wynosić co najmniej 5200 mm,c) Taśma wyposażona w zabieraki,d) Prędkość transportu regulowana,e) Przenośnik składany i rozkładany hydraulicznie.7) Przenośnik odprowadzający frakcję nadsitową:a) Szerokość taśmy przenośnika powinna wynosić co najmniej 800 mm,b) Długość przenośnika powinna wynosić co najmniej 5200 mm,c) Taśma wyposażona w zabieraki,d) Prędkość transportu regulowana,e) Przenośnik składany i rozkładany hydraulicznie.8) Kosz zasypowy:a) Objętość około 3 m3,b) Wysokość załadunku w zakresie 2,6 m,c) Posiada hydrauliczne wysunięcie w celu łatwej wymiany bębna oraz oczyszczania komory wprowadzającej.9) Szczotka czyszcząca bęben:a) Szczotka o średnicy min. 650 mm,b) Szczotka wyposażona w mechanizm obrotowy, własny system czyszczący oraz podnoszona i opuszczana hydraulicznie.10) Bębny przesiewające:a) Średnica – 1400 mm,b) Długość – 4400 mm,c) Grubość bębna – 6 mm,d) Rodzaj perforacji: kwadrat 20x20 mm oraz 40x40 mm,e) Napęd bębna silnikiem hydraulicznym za pomocą przekładni zębatej,f) Bęben osadzony na trudnościeralnych rolkach,g) System szybkiej wymiany bębna,h) Prędkość obrotowa bębna regulowana do 23 obr/min.11) Przednie podpory mechaniczne lub hydrauliczne.12) Centralne smarowanie maszyny.13) Opcje dodatkowe:a) Maszyna wraz z przenośnikami stanowi układ niezależny od zewnętrznych źródeł zasilania,b) Napęd wszystkich funkcji przesiewacza hydrauliczny.14) Dokumenty dostarczone wraz z maszyną:a) Świadectwo zgodności CE,b) Świadectwo homologacji dopuszczające maszynę do ruchu po dragach publicznych,c) Katalog części zamiennych,d) Karta gwarancyjna,e) Instrukcja obsługi maszyny. 12. Gwarancja rozruchowa min. 3 miesiące. Zamawiający dopuszcza, by gwarancja jakości na Przedmiot Zamówienia została udzielona przez Dostawcę Przedmiotu Zamówienia oraz przez niego wykonywana. Dokument gwarancji wystawiony na okaziciela.13. Serwis na terenie całej Polski.14. Czas na podjęcie działań serwisowych maksymalnie 48 godz. od momentu zgłoszenia lub urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach. Koszty związane z serwisem pokrywa Wykonawca i winny one być zawarte w ofercie. Przewidywany, roczny czas pracy maszyny wynosi około 3500 mth, przeglądy gwarancyjne odbywać się będą w siedzibie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90533000-2
42996500-9
66114000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
60

II.9) Informacje dodatkowe: Dostawa przedmiotu zamówienia powinna nastąpić w przeciągu 14 dni od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w Załączniku nr 7 do SIWZ (Potencjał techniczny), wykaz sprzętu dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wymaga się, aby sprzęt techniczny był sprawny, gotowy do stosowania w zakresie związanym z ich przeznaczeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje wymaganym potencjałem technicznym, przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego potencjału dla realizacji przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Załącznik Nr 6 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załącznik Nr 5 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wraz z formularzem oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Aktualny wypis z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. 2. Na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie nie krótszym niż 5 dni dokumenty: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy. Oświadczenia należy złożyć w oryginale. Zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załączniki nr 5 i 6 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa również oświadczenia dotyczące tych podmiotów zgodnie z Załącznikiem 5 i 6 do SIWZ. 3) Dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku, gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, na zasoby którego Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Ze zobowiązania musi wynikać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego; b) sposób wykorzystania zasobów podmiotu trzeciego, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czypodmiot trzeci, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego Wykonawcy niezbędne zasoby do realizacji zamówienia należy złożyć w oryginale. Dokumenty, które zostaną załączone do zobowiązania podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot trzeci udostępniający zasoby. 5) Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3. W celu wykazania braku podstawy wykluczenia określonej w 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym Rozdziale, ust. 1, pkt 2, składa na wezwanie Zamawiającego dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym Rozdziale ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowegolub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt 1 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 8. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 pkt. 3-6 ustawy Pzp. 2. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień niniejszej umowy w przypadku: 1) siły wyższej, w wyniku, której nie jest możliwe zachowanie przez Wykonawcę określonego umową terminu realizacja zamówienia publicznego, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy lub zakres zamówienia, 4) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia lub zakresu zamówienia, 5) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, 6) zmiana stawki podatku VAT w przypadku zmiany dokonanej w trakcie trwania umowy, 7) niezgodności dokumentacji zgromadzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z rzeczywistym stanem faktycznym, który ujawni się w toku realizacji przez Wykonawcę zamówienia publicznego, a jest wynikiem okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego, 8) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia, 9) W przypadku wystąpienia zmian, o których mowa w art. 142 ust 5 ustawy Pzp, zmiana wynagrodzenia nastąpi, jeżeli strona umowy która wnioskuje o tę zmianę w przedstawionej kalkulacji kosztów wykonania zadania wykaże wpływ zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy. Ewentualna zmiana wynagrodzenia nastąpi w formie aneksu, który obowiązywał będzie od dnia wejścia w życie przepisów, na podstawie których zostaną dokonane zmiany oraz otrzymaniu przez Zamawiającego stosownych dokumentów np. wykazanie dodatkowych kosztów w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Zamawiający oświadcza, iż nie będzie akceptował kosztów wynikających np. z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, w szczególności koszty podwyższenia wynagrodzenia po zmianie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-28, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI