„Kompleksowe odbieranie odpadów komunalnych z domków letniskowych oraz innych nieruchomości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Kompleksowe odbieranie odpadów komunalnych z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe położonych na terenie Gminy Chodecz w 2022 roku.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChodecz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-13
  • ZamawiającyMIASTO I GMINA CHODECZ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00298545
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Kompleksowe odbieranie odpadów komunalnych z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe położonych na terenie Gminy Chodecz w 2022 roku.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA CHODECZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 2

1.5.2.) Miejscowość: Chodecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-860

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542848070

1.5.8.) Numer faksu: 542848070

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@chodecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodecz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowe odbieranie odpadów komunalnych z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe położonych na terenie Gminy Chodecz w 2022 roku.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10cb14a8-541a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000475/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Kompleksowe odbieranie odpadów komunalnych z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe położonych na terenie Gminy Chodecz w 2022 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.chodecz.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Chodecz reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Chodecz z siedzibą w Chodczu przy ul. Kaliska 2, tel. 54 284 80 70.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) e-mail: iod@chodecz.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wyłącznie w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane osobom fizycznym lub podmiotom, które nie są do tego uprawnione. Dane osobowe mogą być udostępnione tylko i wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa regulujących ich działalność. Udostępnienie danych osobowych w takich przypadkach odbywa się na pisemny wniosek.
6) Przekazywanie Pani/Pana danych osobowych podmiotom zewnętrznym bez wniosku może odbywać się w związku ze sprawami prowadzonymi w UMiG, w celu realizacji interesu prawnego uczestników postępowania.
7) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich tylko i wyłącznie w celu realizacji interesu prawnego uczestników postępowania. Pod pojęciem państw trzecich rozumie się wszystkie kraje, które nie są państwami członkowskimi Unii Europejskiej.
8) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji w celu przetwarzania danych tj. do czasu niezbędnego do zrealizowania Pani/Pana uprawnień.
9) ma Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) sprostowania swoich danych osobowych,
c) wniesienia skargi odnośnie nieprawidłowego przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego,
d) usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
e) przenoszenia danych, uzyskania kopii danych osobowych.
10) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;
11) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
12) Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostały Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: In.272.25.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowe odbieranie odpadów komunalnych z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe położonych na terenie Gminy Chodecz w 2022 roku.”
2. Odbieranie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zlokalizowanych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych Gminy Chodecz, będzie odbywało się z 15 ogólnodostępnych punktów zbiorczych odbioru odpadów komunalnych, wyznaczonych przez Zamawiającego.
Liczba nieruchomości niezamieszkałych, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe z terenu Miasta i Gminy Chodecz objętych systemem odbioru z wyznaczonych punktów zbiorczych wynosi 1367
W 2020 roku z terenów domków letniskowych i nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe Gminy Chodecz odebrano łącznie 681,53 Mg odpadów.

Orientacyjne długości tras przejazdowych:
L.p. Miejscowość, ulica Orientacyjna długość tras (obliczenia orientacyjne, jako punkt początkowy przyjęto miejscowość Chodecz, trasy w obie strony)
1 Chodecz – Kromszewice - Chodecz 10 km
2 Chodecz – Szczecin - Bogołomia – Mstowo - Chodecz 15 km
3 Chodecz – Uklejnica – Gawin - Mielinek - Chodecz 15 km
4 Chodecz – Lubieniec – Ługowiska – Piotrowo - Chodecz 13 km

4. Częstotliwość odbioru odpadów
• Odpady komunalne stanowiące pozostałości z segregacji (resztki)
Do zbierania odpadów komunalnych stanowiących pozostałości z segregacji (resztki) z terenów domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe na terenie Gminy Chodecz przeznaczone są ogólnodostępne pojemniki o min. pojemności 1100 l. Pojemniki będą dostępne w punktach zbiorczych odbioru odpadów komunalnych, wyznaczonych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych.

Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów komunalnych stanowiących pozostałości z segregacji (resztki) w ciągu czasu trwania umowy: dwa razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca) w miesiącach: styczeń, luty, marzec, kwiecień, wrzesień, październik, listopad, grudzień 2022 r. oraz dwa razy w tygodniu (w poniedziałek i piątek) w miesiącach: maj, czerwiec, lipiec, sierpień 2022 r.
Jeśli w dniu odbioru odpadów przypada święto wolne od pracy, to Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów w następny dzień roboczy po dniu, w którym przypada to święto.

Wykonawca na czas realizacji przedmiotu umowy:
1 wyposaża każdy z 15 ogólnodostępnych punktów zbiorczych odbioru odpadów komunalnych wyznaczonych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych, w co najmniej 3 pojemniki o min. pojemności 1100 l przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych stanowiących pozostałości z segregacji (resztki);
2 umożliwia odpłatnie właścicielom nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wyposażenie w pojemniki (worki) do gromadzenia odpadów komunalnych stanowiących pozostałości z segregacji (resztki) bez udziału Zamawiającego, jeżeli zgłoszą taką potrzebę.

Ilość wytworzonych na terenie Gminy Chodecz odpadów komunalnych stanowiących pozostałości z segregacji (resztki) nie jest zależna od Zamawiającego.

• Odpady zbierane selektywnie
Selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie pojemnikowym. Wprowadza się następujące rodzaje pojemników:
- pojemnik do gromadzenia odpadów z papieru;
- pojemnik do gromadzenia odpadów z szkła;
- pojemnik do gromadzenia odpadów z metali i tworzyw sztucznych;
- pojemnik do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów.

Wykonawca na czas realizacji przedmiotu umowy:
1 wyposaża każdy z 15 ogólnodostępnych punktów zbiorczych odbioru odpadów komunalnych wyznaczonych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych, w co najmniej 1 pojemnik o min. pojemności 1100 l dla każdej z ww. frakcji odpadów. Każdy z pojemników musi być osobno oznaczony, do jakiego rodzaju odpadów komunalnych jest przeznaczony;
2 umożliwia odpłatnie właścicielom nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wyposażenie w pojemniki (worki) do gromadzenia odpadów zbieranych selektywnie bez udziału Zamawiającego, jeżeli zgłoszą taką potrzebę.
Pojemniki będą dostępne w ogólnodostępnych punktach zbiorczych odbioru odpadów komunalnych, wyznaczonych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych.

Częstotliwość odbioru odpadów zbieranych selektywnie (papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne) w ciągu czasu trwania umowy: raz w miesiącu (w pierwszy poniedziałek miesiąca) w miesiącach: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, wrzesień, październik, listopad, grudzień 2022 r. oraz dwa razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca) w miesiącach: czerwiec, lipiec, sierpień 2022 r.

Częstotliwość odbioru bioodpadów w ciągu czasu trwania umowy: raz w miesiącu (w pierwszy poniedziałek miesiąca w miesiącach: styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień 2022 r. oraz dwa razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca) w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień , wrzesień, październik 2022 r.
Jeśli w dniu odbioru odpadów przypada święto wolne od pracy, to Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów w następny dzień roboczy po dniu, w którym przypada to święto.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ i załącznikach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1 - cena stanowi 60%,
Kryterium 2 – termin płatności 40%
Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie następującego kryterium i sposobu obliczania wartości punktowej:
1) w kryterium cena – waga 60 pkt, zostanie zastosowany następujący wzór:
Cn
A = _______ x 60 pkt
Cb
Gdzie:
A – ilość punktów badanej ceny oferty
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny oferty brutto za realizację zamówienia obliczonej przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa. Określona w ten sposób cena oferty służyć będzie wyłącznie do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
2) w kryterium termin płatności – waga 40 pkt, zostanie zastosowany sposób obliczania wartości punktowej, gdzie:
B – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium termin płatności
7 dni – 0 pkt
14 dni – 10 pkt
21 dni – 20 pkt
30 dni – 40 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:
C = A + B, gdzie:
C – suma punktów uzyskana przez ofertę
A – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
B – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Termin płatności”
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w obu kryteriach wynosi – 100 pkt.
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria, zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
2. Wykonawca winien wypełnić w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ część dotyczącą kryterium „termin płatności”. W tej części formularza zadeklarowany okres zostanie przyjęty do w/w punktacji i będzie obowiązywał w umowie i po jej realizacji. W przypadku braku wskazania terminu płatności w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie okres minimalny terminu płatności.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzony przez Burmistrza Chodcza w zakresie odbierania odpadów komunalnych (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 PZP, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej - dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 3, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż posiada co najmniej:
 dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;
 jeden pojazd przystosowany do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych;
 jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej;
 rębak do gałęzi.
2. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (wg załącznika nr 5 do SWZ) potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu, do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez zamawiającego, wg załącznika nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Szczegółową kalkulację oferty na wzorach określonych w złącznikach nr 1a, 1b, 1c.
4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy załączają:
1. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców.
Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP: /UMiGChodecz/skrytka i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-13 09:45

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Informacja, czy zamówienie publiczne/umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Nie.
2. Nazwa projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – nie dotyczy.
3. Informacja, czy zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305
pkt 1 ustawy - Nie
4. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia (tj. usługa związana z odbiorem odpadów), który nie dotyczy przeznaczenia do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, odstępuje się od uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI