Kompleksowe odbieranie i zagospodarowywanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowe odbieranie i zagospodarowywanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wielbark
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWielbark
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wielbark
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-22
  • Numer ogłoszenia651732-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 651732-N-2018 z dnia 2018-11-22 r.

Gmina Wielbark: Kompleksowe odbieranie i zagospodarowywanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wielbark
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielbark, krajowy numer identyfikacyjny 51074327800000, ul. ul. Grunwaldzka  2 , 12160   Wielbark, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 218 106, e-mail wielbark@mailbox.olsztyn.pl, faks 896 218 106.
Adres strony internetowej (URL): wielbark.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
wielbark-ug.bip-wm.pl/public

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
wielbark-ug.bip-wm.pl/public

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej: osobiście, pocztą, kurierem
Adres:
Urząd Gminy Wielbark, ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe odbieranie i zagospodarowywanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wielbark
Numer referencyjny: IZ.271.15.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. „Kompleksowe odbieranie i zagospodarowywanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wielbark” oraz ich transport do stacji przeładunkowej w Trelkowie. 2. Zamówienie obejmuje: odbiór i transport do stacji przeładunkowej w Trelkowie w okresie od 01.01.2019 roku do 31.12.2019 roku wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Wielbark, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania , zgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 3. Odbiór odpadów komunalnych z zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej. 1) Na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany (workowo – pojemnikowy) zbiórki odpadów komunalnych. a) zmieszane odpady komunalne Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Częstotliwość załadunku i wywozu – 2 razy w miesiącu. b) selektywna zbiórka odpadów komunalnych Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się następujące rodzaje worków: • żółty – do gromadzenia odpadów z metali w tym odpadów opakowaniowych z metali, odpadów tworzyw sztucznych, w tym odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, • niebieski – do gromadzenia odpadów z papieru , w tym tektury, odpadów opakowaniowych z papieru i odpadów opakowaniowych z tektury, • zielony – do gromadzenia odpadów ze szkła, w tym odpadów opakowaniowych ze szkła. Worki dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców. Częstotliwość załadunku i wywozu– 1 raz w miesiącu, dla każdego rodzaju (koloru worka). c) odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny Odbiór odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą terminach. Częstotliwość załadunku i wywozu – co najmniej jeden raz na trzy miesiące w okresie od 1 kwietnia do 31 października. Poza terminem zbiórki w/w odpady dostarczane będą własnym transportem przez właściciela nieruchomości lub odpłatnie przez Wykonawcę w terminie uzgodnionym telefonicznie do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. d) popiół Odbiór popiołu będzie się odbywać w miejscowości Wielbark poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w okresie od 1 października do 30 kwietnia w każdy ostatni piątek miesiąca. e) odpady niebezpieczne typu: • leki odbierane będą w punktach aptecznych (wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy). Pojemniki dostarcza Wykonawca w ilości - 2 sztuk. • baterie odbierane będą w punktach stacjonarnych (wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy). Pojemniki na zużyte baterie, zaopatrzone w małe otwory wrzutowe, dostarcza Wykonawca w ilości 4 sztuk. Częstotliwość załadunku i wywozu - co najmniej 1 raz na 3 miesiące, lecz w sposób zapobiegający przepełnieniu i umożliwiający ciągłe dostarczenie i składowanie odpadów przez mieszkańców. 2) Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji umowy do objęcia systemem odbioru wszystkich nowych nieruchomości zgłaszanych przez Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia liczba nieruchomości zamieszkałych może się zmienić. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn, za pośrednictwem Stacji przeładunkowej odpadów komunalnych w Trelkowie. 4. Opróżnianie koszy ulicznych Wykonawca zobowiązany jest do codziennego opróżniania koszy ulicznych zlokalizowanych w miejscowości Wielbark w ilości 20 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie zwiększenie ilości koszy do opróżniania w trakcie realizacji zamówienia. 5. Uprzątanie wiat przystankowych Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania i utrzymania zimowego wiat i przystanków autobusowych w obrębie 3 m. Zakres prac:  sprzątanie ze śmieci wiat i przystanków autobusowych,  zamiatanie części utwardzonej przystanków (zatoki, wnętrze wiat),  odśnieżanie i zapobieganie gołoledzi na przystankach autobusowych i wiatach. Częstotliwość sprzątania przystanków – codziennie w ilości 22 obiekty. Wykaz umiejscowienia przystanków poda Zamawiający po podpisaniu umowy. 6. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia, utrzymania i obsługi Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwanego dalej PSZOK) na terenie gminy Wielbark w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym w terminie do 31.01.2019 r. i zapewniającym łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców gminy, który będzie czynny min. 5 dni w tygodniu od wtorku do soboty w godzinach od 7.00 do 15.00 (kryterium wyboru oferty). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej 1 osoby do obsługi i nadzoru PSZOKu w godzinach jego otwarcia. Do punktu mogą być dostarczane następujące odpady: papier; szkło; tworzywa sztuczne; opakowania wielomateriałowe; odpady ulegające biodegradacji, odpady zielone, popiół; budowlane i rozbiórkowe pochodzące z prowadzenia drobnych prac niewymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych do objętości 1m3; zużyte baterie i akumulatory; zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; przeterminowane leki; chemikalia, meble i inne odpady wielkogabarytowe; zużyte opony (tylko od samochodów osobowych, maksymalnie 4 szt. w ciągu roku od jednego gospodarstwa domowego) oraz inne odpady problemowe takie jak: drzwi, okna, wanny, sedesy, umywalki, kabiny prysznicowe, brodziki, wykładziny, dywany itp.). Ponadto punkt powinien być dopełnieniem selektywnej zbiórki odpadów (tj. papier, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale). Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych powinien być wyposażony w kontenery i pojemniki przeznaczone do selektywnego gromadzenia poszczególnych rodzajów odpadów ustawione na utwardzonej powierzchni oraz urządzenia uniemożliwiające przedostawanie się odcieków do gleby. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania odpadów od osób, które przedstawią dowód wniesienia opłaty za gospodarowanie odpadami na terenie gminy Wielbark oraz do prowadzenia ewidencji odpadów przywożonych do punktu. 7. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów. Do gromadzenia odpadów na terenie Gminy Wielbark służą: 1) kosze uliczne o pojemności od 35 l do 60 l 2) pojemniki: - 120 l - 1100 l Do selektywnej zbiórki odpadów Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć : 1) worki o minimalnej pojemności 35 litrów wykonane z folii polietylenowych o grubości dostosowanej do ilości odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka. 8. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie. Gmina Wielbark liczy 6 692 mieszkańców, na której znajduje się ok. 1690 nieruchomości zlokalizowanych w 23 sołectwach. 1) Wykaz gospodarstw domowych , a tym samym miejsc gromadzenia odpadów przedstawia się następująco: Lp. Miejscowość, ulica Ilość gospodarstw domowych 1. Wielbark, ul. Śląska 3 2. Wielbark, ul. Kętrzyńskiego 94 3. Wielbark, ul. Studzienna 19 4. Wielbark, ul. Sprzymierzonych 11 5. Wielbark, ul. Jagiełły 71 6. Wielbark, ul. Mickiewicza 56 7. Wielbark, ul. 1 Maja 58 8 Wielbark, ul. 11 Listopada 39 9. Wielbark, ul. F. Nowowiejskiego 80 10. Wielbark, ul. Kopernika 66 11. Wielbark, ul. Czarnieckiego 54 12. Wielbark, ul. Polna 36 13. Wielbark, ul. Ogrodowa 12 14. Wielbark, ul. Nad Sawicą 11 15. Wielbark, ul. Kajki 20 16. Wielbark, ul. Plac Wojciecha 5 17. Wielbark, ul. Mazurska 19 18. Wielbark, ul. Warmińska 1 19. Wielbark, ul. Królowej Jadwigi 3 20. Wielbark, ul. Krótka 3 21. Wielbark, ul. Napoleońska 8 20. Wielbark Wspólnoty mieszkaniowe 86 21. Wielbark, ul. Lipowa 11 22. Wielbark, ul. Grunwaldzka 22 23. Wielbark, ul. Chodkiewicza 36 24. Wielbark, ul. Bartniki 6 25. Wielbark, ul. Podmiejska 3 26. Wielbark, ul. Brzozowa 5 27. Wielbark, ul. Akacjowa 6 28. Wielbark, ul. Przemysłowa 3 29. Wielbark, ul. Stanisława Żółkiewskiego 1 30. Wielbark, ul. Emila Leyka 3 31. Wielbark, ul. Leśna 5 32. Wielbark, ul. Dębowa 1 33. Wielbark, ul. Sosnowa 1 34. Wielbark, ul. Świerkowa 2 35. Wielbark, ul. Nad Omulwią 4 36. Lejkowo 28 37. Sędrowo 21 38. Lesiny Wielkie 32 39. Zapadki 7 40. Zieleniec 31 41. Zabiele 34 42. Wesołowo 47 43. Stachy 44 44. Róklas 10 45. Przeździęk Wielki 56 46. Przeździęk Mały 20 47. Ostrowy 7 48. Nowojowiec 16 49. Łysak 5 50. Łatana Mała 12 51. Łatana Wielka 16 52. Lesiny Małe 11 53. Maliniak 7 54. Olędry 12 55. Piwnice Wielkie 39 56. Szymanki 45 57. Wesołówko 23 58. Wyżegi 45 59. Jankowo 5 60. Ciemna Dąbrowa 28 61. Borki Wielbarskie 14 62. Głuch 20 63. Kipary 17 64. Jakubowy Borek 5 65. Baranowo 48 66. Jesionowiec 39 67. Kołodziejowy Grąd 19 68. Kucbork 63 Razem 1690 2) Ilość odpadów zebranych z terenu Gminy Wielbark z podziałem na poszczególne frakcje przedstawia się następująco: 2016 rok 2017 rok odpady zmieszane pochodzące z gospodarstw domowych 441,200 Mg 508,840 Mg tworzywa sztuczne 47,840 Mg 60,960 Mg papier i tektura 2,880 Mg 0,240 Mg opakowania szklane 95,800 Mg 96,380 Mg zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 3,280 Mg 3,740 Mg odpady wielkogabarytowe 1,040 Mg 7,300 Mg urządzenia zawierające freony 3,240 Mg 2,260 Mg zużyte opony - 2,760 Mg 3) Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania od właściciela nieruchomości każdej ilości zebranych odpadów komunalnych, według frakcji: a) zmieszane odpady komunalne, b) szkło, c) papier i tektura, d) tworzywa sztuczne, opakowania z metali, opakowania wielomateriałowe, e) popiół, f) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, g) odpady wielkogabarytowe, 4) Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w miesięcznych ratach niezależnie od ilości zebranych odpadów. 5) W okresie wykonywania przedmiotu zamówienia przewiduje się rozmieszczenie w poszczególnych gospodarstwach domowych pojemników 120 l w ilości 1678 szt. oraz 1100 l w ilości 12 sztuk. 6) Przykładowy harmonogram wywozu oraz orientacyjne długości tras przejazdowych Ulica/ wieś Poniedziałek Wielbark : ul. Polna, ul. Lipowa, ul.1 Maja, ul. Mickiewicza, ul. Leśna, ul. Dębowa, ul. Świerkowa, ul. Sosnowa, ul. Sprzymierzonych, ul. Bartniki, ul. Stanisława Żółkiewskiego, miejscowości wraz z zabudową kolonijną : Piwnice Wielkie, Wyżegi PGR, Wyżegi, Baranowo, Przeździęk Mały, Przeździęk Wielki długość trasy: ok. 50 km Wtorek Wielbark : ul. Jagiełły, ul. Ogrodowa, ul. Studzienna, ul. Kopernika, ul. Grunwaldzka miejscowości wraz z zabudową kolonijną: Szymanki, Kucbork, Głuch, Wesołówek, Wesołowo długość trasy: ok. 120 km Środa Wielbark: ul. Nowowiejskiego, ul. Kajki, ul. Dworcowa, ul. Nad Sawicą, ul. Czarnieckiego, ul. Kopernika miejscowości wraz z zabudowa kolonijną : Ciemna Dąbrowa, Zabiele, Jesionowiec, Kołodziejowy Grąd długość trasy: ok. 40 km Czwartek Wielbark: ul. 11-go Listopada, ul. Kopernika- główna, ul. Napoleońska, ul. Królowej Jadwigi, ul.Krótka miejscowości wraz z zabudową kolonijną: Stachy, Borki Wielbarskie, Lejkowo, Zieleniec, Lesiny Małe, Lesiny Wielkie, Łatana Mała, Łatana Wielka, Kipary, Sędrowo długość trasy: ok. 60 km Piątek Wielbark: ul. Kętrzyńskiego, ul. Mazurska , ul. Warmińska, ul. Podmiejska, ul. Nad Omulwią, ul. Emila Leyka, ul. Brzozowa, ul. Akacjowa, ul. Przemysłowa, ul. Mickiewicza od nr 24 - 49, ul. Polna nr 25 . długość trasy: ok. 50 km 9. Transport Odpadów 1) Wielkość i rodzaj samochodów odbierających odpady należy dostosować do rodzaju odbieranych odpadów oraz terenu, z którego będą one odbierane. 2) Wykonawca przed złożeniem oferty, jeżeli uzna to za konieczne może zapoznać się z terenem, na którym działalność będzie prowadzona. 3) Zamawiający nie dopuszcza odbierania odpadów komunalnych zleconych przez Zamawiającego wspólnie z jakimikolwiek innymi odpadami pochodzącymi od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych lub z innych gmin. 4) Wykonawca zdaje odpady do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn, za pośrednictwem Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Trelkowie. 5) Fakt ten udokumentowany zostanie poprzez przedstawienie zamawiającemu raz w miesiącu dokumentów potwierdzających odebranie odpadów. Karta przekazania odpadów przedkładana będzie w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Zagospodarowanie odpadów nie stanowi przedmiotu umowy. 10. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia i wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością, rozumianą, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w oparciu o aktualne unormowania prawne (w szczególności rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – Dz. U z 2013r. poz. 122), oraz zgodnie z obowiązującymi standardami oraz etyką zawodową. 2) Wykonawca będzie wykonywał usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu, w szczególności: sprzęt użyty przy realizacji przedmiotowej usługi winien spełniać wymagania wynikające z obowiązujących polskich norm przenoszących normy europejskie i aprobat technicznych polskich bądź europejskich, utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych, spełniania wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych; zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 4) Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wielbark. 5) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, nie pozostawienie worków na odpady segregowanie selektywnie, itp.) w przeciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia e-mailem lub telefonicznie od Zamawiającego. Wywiązanie się z realizacji reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem do Zamawiającego na adres wielbark@mailbox.olsztyn.pl. 6) Wykonawca jest obowiązany naprawiać lub ponosić koszty napraw (wg. wyboru zamawiającego) szkód wyrządzanych w majątku Gminy i osób trzecich podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w gminie (uszkodzenia chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów itp.). 7) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady, jako zmieszane odpady komunalne i pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 dni. Do zawiadomienia Wykonawca winien załączyć protokół ze zdarzenia i dokumentację fotograficzną. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia w/w zdarzenia. Wykonawca sprawdzi losowo raz w miesiącu 5 na 100 gospodarstw domowych, worki na odpady selektywne pod kątem rzetelności segregacji odpadów przez mieszkańców. 8) System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 9) Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i udostępnienia Zamawiającemu możliwości wglądu do w/w dokumentacji. 10) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest dążyć do osiągnięcia poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papier, metale, tworzyw sztucznych i szkła. 11) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest dążyć do ograniczenia odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, do wysokości określonej w przepisach Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017r., poz. 2412). 12) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu raportów miesięcznych zawierających informację o ilości i rodzaju wydanych pojemników i worków w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca. 13) W trakcie wykonywania umowy Wykonawca wyposaży zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego miejsca gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych. 14) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn, za pośrednictwem Stacji przeładunkowej odpadów komunalnych w Trelkowie. 15) Najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram odbioru odpadów w poszczególnych miejscowościach. 16) Wykonawca jest zobowiązany skonsultować harmonogram odbioru odpadów i uzyskać jego akceptację ze strony Zamawiającego. 17) Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o harmonogramie odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca będzie sporządzać harmonogramy odbioru, które Zamawiający będzie po akceptacji publikował na stronie internetowej www.wielbark.com.pl, a Wykonawca w formie wydruków, będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości podczas pierwszego odbioru odpadów. 18) Usługa będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7: 00 do 15: 00 oraz w razie potrzeby w soboty od 7: 00 do 13:00. 19) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, nieutwardzonych dojazdów, wąskich pasów drogowych itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. 20) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić i sporządzać wszelkie wymagane przepisami prawa ewidencje, sprawozdania i dokumenty. 11. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska 1) Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z przepisami prawa, w tym: a) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 992.); b) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2018r. poz. 992); c) rozporządzenie Ministra środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U.2013, poz. 122); d) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009r., Nr 104 poz. 868); e) Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wielbark. 2) Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 3) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów podmiotowi wskazanemu w SIWZ. 4) Wykonawcę obowiązuje: a) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi od właścicieli nieruchomości, b) mycie i dezynfekcja pojazdów minimum raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, c) mycie i dezynfekcja pojemników dwa razy do roku w miesiącach: czerwiec oraz październik. 12. Pojemniki/ kontenery na odpady zmieszane Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pojemniki na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wielbark na czas zamówienia w ilości: • Pojemnik 120 l- min. 1674 szt. • Pojemniki 1100 l – min. 12 szt. Ww. ilości pojemników i kontenerów jest wartością szacowaną, rzeczywista ilość może być różna od podanej. Wykonawca jest zobowiązany ustalić z mieszkańcami Gminy Wielbark rodzaj oraz ilość pojemników. Rodzaj pojemników musi być zgodny z specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 13. Worki na odpady zbierane selektywnie. Worki na selektywnie zbierane odpady zapewnia Wykonawca w ilościach: • Żółty na tworzywa sztuczne – min. 20.000 szt. • Zielony na szkło – min. 20.000 szt. • Niebieski na papier i tekturę– min. 20.000 szt. Wykonawca będzie przy odbiorze odpadów dostarczał mieszkańcom zestaw 3 worków. 14. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem umowy. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu bez odrębnego wezwania dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia. 15. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności dotyczące robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem w zakresie wymienionym w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w ust. 1 niniejszego rozdziału, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze. zm.), za wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, między innymi osób: kierowników budowy, kierowników robót i inspektorów nadzoru, osób wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 16. Zamawiający wymaga aby wykonawca zatrudniał na umowę o pracę, w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, wszystkich pracowników fizycznych oraz operatorów maszyn i urządzeń, pracowników biurowych i kadrę kierowniczą, za wyjątkiem kierownika budowy i kierowników robót, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia. 17. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu w CEIDG lub innych równoważnych rejestrów oraz wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia. 18. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 19. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 20. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ustępie 15 i 16 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ustępie 15 i 16 czynności. 21. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90514000-3
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-01-01 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi zamawiającemu (na wezwanie) dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (wpis do działalności regulowanej, zezwolenie na transport oraz zezwolenie na zbieranie odpadów, wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.))
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - w zakresie potencjału technicznego – zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zmówienia, w ilości, co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki) oraz co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych a także co najmniej jednego pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktujacej (Załącznik nr 6 do SIWZ). - w zakresie wiedzy i doświadczenia – zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub ciągle wykonuje co najmniej jedną usługę w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych o wartości 200 000,00 zł brutto (Załącznik nr 5 do SIWZ)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (wpis do działalności regulowanej). 2. Zezwolenie na transport oraz zezwolenie na zbieranie odpadów, wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U z 2018 r., poz. 992 z późn zm.). 3. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Załącznik nr 5 do SIWZ) 4. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zmówienia, w ilości, co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki) oraz co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych a także co najmniej jednego pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktujacej (Załącznik nr 6 do SIWZ). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty, o których mowa wyżej, powinny zostać zastąpione odpowiednimi dokumentami, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez wykonawcę.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b (Załącznik nr 3 do SIWZ). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy)(Załącznik nr 6 do SIWZ). 6. Potwierdzenie wniesienia wadium. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 8. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ); (oświadczenia nie należy załączać do oferty)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY 30,00
TERMIN OTWARCIA PSZOKu 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień i uzupełnienia treści zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących zakresach: 1) Zmiana treści umowy w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, lub powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 2) Zmiana nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, 3) Zmian wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki Vat w okresie realizacji zamówienia stawka należnego podatku Vat będzie zmieniona aneksem, a wynagrodzenie Wykonawcy za usługi wykonane od czasu tej zmiany będą wyliczane jako kwota netto według Oferty Wykonawcy plus należny podatek Vat, b) minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w §9 ust. 2 pkt. 1- 3 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-30, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku - Tylice
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku do celów prowadzenia w nim sali eventowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI