Https://bip.ugjoniec.pl

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Https://bip.ugjoniec.pl
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJoniec
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-01-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-20
  • Numer ogłoszenia638161-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 638161-N-2019 z dnia 2019-12-20 r.

Urząd Gminy: https://bip.ugjoniec.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Joniec w 2020 roku
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Tak

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 99518700000000, ul. Joniec  29 , 09-131  Joniec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 616 041, e-mail Joniec@ugjoniec.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://bip.ugjoniec.pl, www.ugjoniec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://bip.ugjoniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.ugjoniec.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.ugjoniec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Urząd Gminy w Jońcu, Joniec 29, 09-131 Joniec

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: https://bip.ugjoniec.pl
Numer referencyjny: PBG.271.15.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Joniec, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm.), z zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego, zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Joniec, przyjętego uchwałą Rady Gminy Joniec nr XIX/92/2016 z dnia 27 lipca 2016 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Joniec i Uchwałą nr XII/59/2019 Rady Gminy Joniec z dnia 11 lipca 2019 r. zmieniającą Uchwałę nr XIX/92/2016 z dnia 27 lipca 2016 roku w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Joniec oraz Uchwałą Nr XIX/95/2016 z dnia 27 lipca 2016 roku w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi i Uchwałą nr XII/62/2019 Rady Gminy Joniec z dnia 25 września 2019 r. zmieniającą Uchwałę Nr XIX/95/2016 z dnia 27 lipca 2016 roku w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 1. Zakres prac obejmuje: 1.1. Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w tym: 1.1.1. Odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych – (zmieszanych), (kod odpadu 20 03 01); w każdej ilości, z koszy o pojemności 120 litrów lub 240 litrów, w zależności od liczby osób w gospodarstwie domowym rozumianym jako zespół osób spokrewnionych lub niespokrewnionych, mieszkających razem na danej nieruchomości i wspólnie się utrzymujących. 1.1.2. Odbieranie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny w każdej ilości – wyselekcjonowane: a) Papier i tektura, b) Szkło opakowaniowe, c) Metale i tworzywa sztuczne, d) Bioodpady. 1.2. Odbieranie, z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych usytuowanego w Jońcu (PSZOK), po ich dostarczeniu przez mieszkańców na własny koszt, każdej ilości odpadów komunalnych w tym odpadów niebezpiecznych: a) Wielkogabarytowych i mebli (kod 20 03 07) – z jednego kontenera o pojemności 6,5 m³, tzw. kontener KP7 zadaszony plandeką, b) Rozbiórkowych i budowlanych (kod 17 01 01; 17 01 02; 17 01 03; 17 01 07; 17 01 80; 17 01 82; 17 02 01; 17 02 02; 17 02 03; 17 02 04*) – z jednego kontenera o pojemności 6,5 m³, tzw. kontener KP7 zadaszony plandeką, c) Biodegradowalnych (kod 20 01 08; 20 02 01; 20 02 03) – z jednego pojemnika z pokrywą na odpady komunalne o pojemności 1100 l, d) Metalu (kod 15 01 04; 20 01 40) - z jednego pojemnika z pokrywą na odpady komunalne o pojemności 1100 l, e) Papieru (kod 15 01 01; 20 01 01) - z jednego pojemnika typu „dzwon” o pojemności min. 1500 l, f) Szkła (kod 15 01 07; 20 01 02) - z jednego pojemnika typu „dzwon”, o pojemności min. 1500 l, g) Tworzywa sztuczne (kod 15 01 02; 15 01 05; 20 01 39) – z jednego pojemnika typu „dzwon” o pojemności min. 1500 l, albo z jednego pojemnika siatkowego o pojemności min. 1500 l, h) Resztek farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochrony drewna oraz opakowań po nich (kod 20 01 27*; 20 01 28; 15 01 10*; 15 01 11*) – z zamkniętych szczelnie pojemników z pokrywą o pojemności 240 l, i) Rozpuszczalniki, środki czyszczące, substancje do wywabiania plam i opakowania po nich; (kod 20 01 13*; 20 01 14*; 20 01 15*; 20 01 29*; 20 01 30; 15 01 10*; 15 01 11*) – z zamkniętych szczelnie pojemników z pokrywą o pojemności 240 l, j) Zbiorniki po aerozolach, pozostałości po domowych środkach dezynfekcji i dezynsekcji oraz opakowań po nich (kod 15 01 10*; 15 01 11*) – z zamkniętych pojemników z pokrywą o pojemności 240 l, k) Środki ochrony roślin oraz opakowań po nich (kod 20 01 19*; 20 01 80; 15 01 10*) – z zamkniętych pojemników z pokrywą o pojemności 240 l, l) Baterie i akumulatory (kod 20 01 33*; 20 01 34) – z zamkniętych pojemników z pokrywą o pojemności 240 l, m) Przepracowane oleje (kod 20 01 26*) – z zamkniętych szczelnie pojemników z pokrywą 1100 l, n) Przeterminowane leki (kod 20 01 31*; 20 01 32) – z zamkniętych pojemników z pokrywą 240 l, o) Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (kod 20 01 21*) – z zamkniętych pojemników 240 l, p) Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kod 20 01 23*; 20 01 35*; 20 01 36) z zamkniętych kontenerów o pojemności 6,5 m³, tzw. kontener KP7, r) Zużytych opon (kod 16 01 03) – z kontenerów zadaszonych plandeką o pojemności 6,5 m³, tzw. kontener KP7. 1.3. Częstotliwość odbioru odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Jońcu, o którym mowa w pkt 1.2. lit. a) – g) - po zapełnieniu kontenera lub pojemnika, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy konieczności odbioru. 1.4. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych w tym odpadów niebezpiecznych z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Jońcu, o którym mowa w pkt 1.2. lit. h) – r) - po zapełnieniu kontenera lub pojemnika, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy konieczności odbioru. 1.5. Kontenery i pojemniki zlokalizowane będą w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 1.6. Zamawiający zapewni nadzór i obsługę fizyczną punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 1.6.1. Zakres prac obejmuje również odbieranie od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, każdej ilości odpadów komunalnych: - wielogabarytowych i mebli (kod 20 03 07), - zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kod 20 01 23*, 20 01 35*,20 01 36), - zużytych opon (kod 16 01 03). 1.6.2. Częstotliwość odpadów komunalnych w których mowa w ust. 1.6.1 następować będzie dwa razy w roku zgodnie z harmonogramem wykonanym przez wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez zamawiającego. 1.7. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży na swój koszt do dnia 24 stycznia 2020 roku nieruchomości zamieszkałe w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych, które muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Joniec. Ilość i rodzaj pojemników będzie odpowiadała zapotrzebowaniu zgłoszonemu do Wykonawcy przez Zamawiającego i uzależniona będzie od rodzaju zabudowy oraz liczby i wielkości gospodarstw domowych usytuowanych na terenie Gminy Joniec. W sytuacji zmiany liczby lub wielkości gospodarstw domowych, w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do bieżącego dostosowywania ilości i rodzaju pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych do liczby i wielkości gospodarstw domowych usytuowanych na terenie Gminy Joniec, w terminie 7 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia pojemniki pozostają własnością Wykonawcy. Wykonawca, w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia, zobowiązany jest na własny koszt odebrać pojemniki z nieruchomości, na których były one posadowione. 1.8. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży na swój koszt do dnia 24 stycznia 2020 roku punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Jońcu, o którym mowa w pkt 1.2. lit. a) - g) w kontenery i pojemniki w ilości określonej w tymże punkcie, a także zapewni obsługę w zakresie odbierania odpadów z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. W trakcie realizacji zamówienia kontenery i pojemniki pozostają własnością Wykonawcy. Wykonawca, w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia, zobowiązany jest na własny koszt odebrać pojemniki z nieruchomości, na których były one posadowione. 1.9. Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, w terminie określonym w pkt 1.4. wyposaży na swój koszt punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Jońcu w kontenery i pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych, o których mowa w pkt 1.2. lit. h) – r), w liczbie umożliwiającej odbiór każdej ilości dostarczonych odpadów komunalnych oraz zapewni obsługę w zakresie odbierania odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy konieczności odbioru. 1.10. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży na swój koszt do dnia 24 stycznia 2020 roku nieruchomości zamieszkałe w worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – papieru, szkła bezbarwnego, szkła kolorowego, metali i tworzyw sztucznych oraz odpadów ulegających biodegradacji - na cały okres obowiązywania Umowy. Worki muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Joniec. Ilość i rodzaj worków będzie odpowiadała zapotrzebowaniu zgłoszonemu do Wykonawcy przez Zamawiającego i uzależniona będzie od rodzaju zabudowy oraz liczby i wielkości gospodarstw domowych. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz gospodarstw domowych niezwłocznie po podpisaniu umowy. W sytuacji zwiększenia liczby lub wielkości gospodarstw domowych, w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dostarczenia worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w terminie 7 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – szkła oraz tworzyw sztucznych i metalu pozostają własnością Wykonawcy. Wykonawca, w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia, zobowiązany jest na własny koszt odebrać pojemniki z nieruchomości, na których były one posadowione. 2. Odbiór każdej ilości odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w budynkach jednorodzinnych i zabudowie zagrodowej: 2.1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01): a) Niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 l lub 240 l, b) Odbiór niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych następował będzie z drogi gminnej, powiatowej, wojewódzkiej bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałej, c) Właściciel nieruchomości zobowiązany jest udostępnić pojemnik przeznaczony do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych, na czas odbierania tych odpadów, w szczególności poprzez wystawienie go przed posesję w sposób umożliwiający jego swobodny odbiór z drogi gminnej, powiatowej, wojewódzkiej, d) Częstotliwość wywozu, w przypadku odbioru odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) od właścicieli nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy, w okresie od kwietnia do października nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie w pozostałych miesiącach raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego, e) Realizacja „reklamacji” - w ciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić – faks nr 23 661 63 30 lub e-mail: sekretariat@ugjoniec.pl f) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu raz w miesiącu (wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów wraz z informacją nt. instalacji, do której odpady zostały przekazane. Odpady powinny być kierowane zgodnie z zasadą bliskości do najbliżej położonej instalacji odzysku odpadów, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy o odpadach, g) Obowiązkiem Wykonawcy będzie porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników w trakcie realizacji usługi odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych. 2.2. Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane) (kody 15 01 01; 15 01 07; 15 01 05; 15 01 04; 20 01 01; 20 01 02; 15 01 02; 20 01 39; 20 01 40). a) Odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych – szkła (opakowania szklane), tworzyw sztucznych, metalu, papieru i tektury oraz opakowań wielomateriałowych – z nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi lub w zabudowie zagrodowej odbywać się będzie w systemie workowym, b) Wprowadza się worki koloru: • zielonego – odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła - z napisem „Szkło” , • żółtego – odpady metali, w tym odpady opakowaniowe metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe – z napisem „Metale i tworzywa sztuczne”, • niebieskiego - odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury – z napisem „Papier”, • brązowego - bioodpady – z napisem „Bio”. c) Worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zapewnia Wykonawca w ilości umożliwiającej odbiór każdej ilości zgromadzonego szkła (opakowania szklane), tworzyw sztucznych, metalu, papieru i tektury oraz opakowań wielomateriałowych, d) Worki powinny posiadać następujące parametry: • materiał – folia polietylenowa LDPE lub HDPE o grubości dostosowanej do ilości i rodzajów odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, • oznakowanie – worki muszą być opatrzone nadrukowaną informacją na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, • pojemność worka powinna wynosić od 60 l do 120 l, e) Odbiór selektywnie zbieranych odpadów następował będzie z drogi gminnej, powiatowej, wojewódzkiej, bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałej, f) Właściciel nieruchomości zobowiązany jest udostępnić worki przeznaczone do zbiórki odpadów komunalnych, na czas odbierania tych odpadów, w szczególności poprzez ich wystawienie przed posesję w sposób umożliwiający ich swobodny odbiór z drogi gminnej, powiatowej, wojewódzkiej, g) Częstotliwość wywozu selektywnie zbieranych odpadów komunalnych następować będzie raz w miesiącu zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego, h) Częstotliwość odbioru bioodpadów stanowiących odpady komunalne : w okresie od kwietnia do października nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie w pozostałych miesiącach raz w miesiącu zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę i Zaakceptowanym przez Zamawiającego. i) Realizacja „reklamacji” - w ciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić – faks nr 23 661 63 30 lub e-mail: sekretariat@ugjoniec.pl, j) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu raz w miesiącu (wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Odpady powinny być kierowane zgodnie z zasadą bliskości do najbliżej położonej instalacji odzysku odpadów, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy o odpadach, k) Obowiązkiem Wykonawcy będzie porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z worków w trakcie realizacji usługi odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania wdrożonego systemu zarządzania jakością i zarządzania środowiskiem. 4. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia: 4.1. Niezwłocznie po podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów komunalnych. W pozostałych przypadkach wykazy nieruchomości przekazywane będą w siedzibie Zamawiającego do końca miesiąca poprzedzającego odbiór odpadów. W wykazie Zamawiający poda miedzy innymi informacje o ilości osób zamieszkujących daną nieruchomość. 4.2. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram (w formie papierowej i elektronicznej), na cały okres trwania umowy, który winien być uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Harmonogram Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji najpóźniej w dniu 24 stycznia 2020 roku. 4.3. Każdorazowa zmiana harmonogramu odbioru odpadów komunalnych wymaga akceptacji ze strony Zamawiającego. Zaktualizowany harmonogram sporządza Wykonawca. Zmiany zaczynają obowiązywać w terminie 7 dni od dnia zaakceptowania harmonogramu przez Zamawiającego. 4.4. Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania odpadów komunalnych. W tym celu Wykonawca dostarcza harmonogram odbioru odpadów komunalnych wszystkim mieszkańcom objętym systemem gospodarowania odpadami. Dodatkowo Wykonawca dostarcza harmonogram Zamawiającemu celem opublikowania na stronie internetowej Urzędu Gminy w Joniec, oraz tablicach ogłoszeń na terenie Gminy Joniec. 4.5. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w dni powszednie w godzinach 7.00 - 18.00 przy czym właściciele nieruchomości zobowiązani są wystawić pojemniki i worki do godz. 7.00, w dniu przewidzianym w harmonogramie odbioru. 4.6. W przypadku niemożności odbioru odpadów komunalnych, na skutek okoliczności zaistniałych po stronie Wykonawcy, w terminie wynikającym z harmonogramu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Odbiór odpadów nastąpi najpóźniej w dniu roboczym następującym po dniu, w którym odebranie nie było możliwe. 4.7. W przypadku niemożności odbioru odpadów komunalnych w terminie wynikającym z harmonogramu, na skutek siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Odbiór odpadów nastąpi najpóźniej w dniu roboczym po dniu, w którym odbiór odpadów nie był możliwy. 4.8. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu rocznych sprawozdań, zgodnych z przepisem art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm.). 4.9. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Joniec Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem i zasadą bliskości (art. 20 ustawy z dn. 14.12.2012 r. o odpadach – t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1160 ze zm.), w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania zagospodarować w instalacji komunalnej wskazanej w ofercie. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie przedstawiać Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (wraz z fakturami za wykonanie usług) dowody potwierdzające wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 4.10. Zgodnie z art. 6d ust. 4 pkt 5 ustawy z dn. 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm.), Wykonawca w ofercie wskaże instalacje, do których przekazywać będzie odebrane odpady z terenu Gminy Joniec. 4.11. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: 1) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701ze zm.), 2) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm.), 3) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167), 4) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412), 5) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), 6) Uchwały Rady Gminy Joniec w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Joniec, 7) Uchwały Rady Gminy Joniec w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 8) Aktualnego Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego. 4.12. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej ilość odebranych odpadów komunalnych oraz wykonywanych tras przejazdu (na wypadek reklamacji lub ewentualnie innej potrzeby uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych informacji). 4.13. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikowania prawidłowości prowadzonej segregacji. 4.14. Zgodnie z art. 6ka ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm.) Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca przyjmuje je jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i powiadamia o tym Wójta oraz właściciela nieruchomości poprzez pozostawienie informacji na pojemniku w formie naklejki ostrzegawczej. 4.15. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu informacji z zrealizowania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji, lub braku segregacji odpadów Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. 4.16. Przedłożona Zamawiającemu dokumentacja musi zawierać co najmniej: 1) adres nieruchomości, na której odpady gromadzone są w sposób nieprawidłowy, 2) zdjęcia w postaci cyfrowej z rejestracją daty i godziny dowodzące, że odpady gromadzone są w sposób niewłaściwy; zdjęcia musza zostać wykonane w taki sposób, aby nie budząc wątpliwości pozwalały na przypisanie pojemników, w tym worków do konkretnej nieruchomości , 3) dane pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt niezgodnego z Regulaminem Utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Joniec postępowania z odpadami komunalnymi, 4) dane dotyczących adresów nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, na których powstały odpady , a nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego, 5) Wykonawca jest zobowiązany przekazać informacje w jednej z następujących form: pocztą elektroniczną na adres - sekretariat@ugjoniec.pl, pocztą tradycyjną na adres Urzędu: Urząd Gminy w Jońcu, Joniec 29, 09-131 Joniec, bądź faxem – nr 23 661 63 30. 4.17. Za zawinione szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich w trakcie wykonywania usługi odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90514000-3
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-24   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: 2. Do dn. 24 stycznia 2020 r. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania innych czynności wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, tj. wyposażenia w worki, pojemniki i kontenery odpowiednio nieruchomości zamieszkałych oraz punktu selektywnej zbiórki odpadów, jak również przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu odbioru odpadów.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca wykaże dokumenty potwierdzające posiadanie kompetencji i uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej, a w szczególności: 1) Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010) prowadzonego przez Wójta Gminy Joniec w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 2) Aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych objętych postępowaniem przetargowym lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2019 r. poz. 701 ze zm.) lub wpis do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami prowadzonej przez Marszałka Województwa.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2.3.1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, dwie usługi odbioru odpadów komunalnych o łącznej masie nie mniejszej niż 1000. Mg (Załącznik Nr 6 do SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3.2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne dostępne Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami: 1) Wykonawca wykaże, że dysponuje (Załącznik Nr 7 do SIWZ) co najmniej: a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami, b) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) jednym samochodem specjalnym przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szerokości od 2,4 do 3,0 m i masie własnej 5 ton, d) jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. 2) Ponadto Wykonawca wykaże, że posiada bazę magazynowo-transportową (Załącznik Nr 8 do SIWZ) usytuowaną: a) w gminie Joniec lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy, b) na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Pojazdy oraz baza magazynowo-transportowa muszą spełniać wymagania określone przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.) oraz przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). UWAGA: Wielkość i rodzaj samochodów odbierających odpady należy dostosować do parametrów dróg, tj. ich szerokości oraz gęstości zabudowy. Zobowiązuje się Wykonawcę do sprawdzenia lokalizacji i warunków miejscowych terenu gminy przed złożeniem oferty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający informuje, iż zgodnie z dyspozycją art. 26 ust 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w celu potwierdzenia ww. okoliczności skorzysta z dokumentu znajdującego się w ogólnie dostępnej bazie danych
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010) prowadzonego przez Wójta Gminy Joniec w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 2) Aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych objętych postępowaniem przetargowym lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2019 r. poz. 701 ze zm.) lub wpis do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami prowadzonej przez Marszałka Województwa. 3) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 4) Wykaz urządzeń i narzędzi technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (Załączniki Nr 7 i 8 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca powinien posiadać wdrożony system zarządzania jakością i zarządzania środowiskiem, a więc świadczyć usługi: a) zgodnie z normami jakościowymi: Wykonawca przedłoży zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi (np. ISO 9001). b) zgodnie z europejskimi normami zarządzania środowiskiem: Wykonawca przedłoży zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem (np. ISO 14001).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne zmiany treści niniejszej umowy, przewidziane przez Zamawiającego, wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, na uzasadniony wniosek w następujących przypadkach: 1) zmiany adresu Wykonawcy, 2) wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy, 3) w przypadku konieczności zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, 4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu usług, bądź wprowadzenia nowego Podwykonawcy; jeżeli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, Wykonawca jest obowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 5) wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana: a) siłą wyższą lub innymi okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, b) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:
Nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI