IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tys. zł i00/100). 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na okres, co najmniejzwiązania ofertą. 8.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjachbankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, októrych mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej AgencjiRozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299). 8.4. Wadium w formie pieniądza należywnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczy w Krokowej o/ Luzino nr rachunku 81 8349 00020012 8818 2000 0090 z dopiskiem: WADIUM – GOSPODAROWANIE W SZCZEGÓLNOŚCI PRZETWARZANIE USTABILIZOWANYCH KOMUNALNYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH,SKRATEK I ZAWARTOŚCI PIASKOWNIKÓW (…) – sprawa 29.2020. 8.5. Skuteczne wniesieniewadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowymZamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jakoostateczny termin składania ofert. 8.6. Zaleca się, aby w przypadku wniesienia wadium w formieniepieniężnej, oryginał dokumentu został złożony razem z ofertą lub oddzielnie w Kancelarii UrzęduGminy Luzino. 8.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemneżądanie zgłoszenia przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązania Gwaranta dowypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5ustawy Pzp. 8.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowyzostanie odrzucona. 8.9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jegozaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
90,00 |
Czas wywiezienia komunalnych osadów ściekowych |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie: 1) zmiany regulacjiprawnych wprowadzonych w życie po dniu wszczęcia przedmiotowego postępowania przetargowego,wywołujących potrzebę zmiany umowy, w stopniu i zakresie odpowiadającym tym zmianom, 2) wprzypadku wystąpienia „siły wyższej”, o której mowa w § 15 niniejszej umowy – po zawarciu umowy, apowodującej niemożliwość wywiązania się z umowy w jej zatwierdzonym brzmieniu, 3) gdy zmiany te sąnieistotne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 4) zmianywysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmian, jak niżej: a) stawki podatku odtowarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawkigodzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnymwynagrodzeniu za pracę ( Dz. U. z 2018r. poz. 2177 z późn. zm.), c) zasad podlegania ubezpieczeniomspołecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne, d) sytuacji, o której mowa w pkt 1 niniejszego ustępu, - jeśli zmiany te będą miały wpływ nakoszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, - w przypadku wystąpienia, okoliczności jak wyżej w lit. a-d, Wykonawca złoży Zamawiającemu stosowny wniosek wraz z propozycją zmiany wynagrodzeniaudokumentowanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; - ewentualne ustalenie nowegowynagrodzenia nastąpi protokolarnie, po przeprowadzonych negocjacjach między stronami, 5) zmianydanych Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy (bez zmiany samego Wykonawcy), 6) zamianylub wprowadzenia nowych podwykonawców pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, nazasadach określonych w niniejszej umowie, 7) zmiany formy zabezpieczenia na wniosek Wykonawcy,zgodnie z ustawą Pzp, pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jegowartości. 8) Zmian wprowadzonych ustawą z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniachzwiązanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnychoraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020r., poz. 1842). 2. W przypadku zmian wumowie, niedoprecyzowanych w niniejszym paragrafie, mają zastosowanie odpowiednie postanowieniaart. 144 ust.1 pkt 2-6 oraz ust. 1a-3 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
22.12.2020, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
10.18 Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych - zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L z 2016r. Nr 119 str. 1 z 2018r. Nr 127 poz. 2), dalej „RODO”, informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Luzino, 2) kontakt do inspektora ochronydanych osobowych w Gminie Luzino, adres e-mail: inspektor.abi@gmail.com , 3) Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z niniejszympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonegopn. „Gospodarowanie w szczególności przetwarzanie ustabilizowanych komunalnych osadówściekowych, skratek i zawartości piaskowników wraz z załadunkiem i transportem z oczyszczalniścieków w Luzinie”, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), 5) Pani/Panadane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; -konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 7) w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO, 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych , c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzaniadanych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , d) prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzaniedanych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) wzwiązku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawosprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10.19 W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, októrych mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiającymoże żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia.10.20 Wystąpienie z żądaniem, o którym w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10.21Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią niniejszej SIWZ. Wykonawcaponosi ryzyko niedostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów, oraz przedłożeniaoferty nie odpowiadającej wymaganiom określonym przez Zamawiającego. UWAGA! W ZAISTNIAŁEJSYTUACJI OGŁOSZENIA STANU EPIDEMII W POLSCE, JEŻELI W DNIU OTWARCIA OFERT,URZĄD GMINY LUZINO BĘDZIE ZAMKNIĘTY DLA PETENTÓW, OTWARCIE OFERT NASTĄPIPRZY WYKORZYSTANIU TRANSMISJI NA ŻYWO - link do transmisji zostanie podany przedotwarciem ofert, na stronie internetowej Zamawiającego – patrz pkt. 1.3 SIWZ.