II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów będących w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Nazwa zamówienia:
Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów będących w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2017 roku
2. Zamówienie dotyczy napraw konserwacji pojazdów należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy tj:
2.1 Samochód osobowy marki SKODA FABIA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2006, numer rejestracyjny CB 9653G;
2.2 Samochód osobowy marki SKODA FABIA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2008, numer rejestracyjny CB0737M;
2.3 Samochód osobowy marki SKODA FABIA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2010, numer rejestracyjny CB 0842U;
2.4 Samochód osobowy marki Skoda Octavia, pojemność silnika 1.6, rok produkcji 2008, numer rejestracyjny CB 1444M;
2.5 Samochód osobowy marki Dacia Logan, pojemność silnika 1.6, rok produkcji 2007, numer rejestracyjny CB 2147K;
2.6 Samochód osobowy marki Dacia Logan, pojemność silnika 1.6, rok produkcji 2007, numer rejestracyjny CB 2148K.
3. Wykaz czynności naprawczych:
3.1 Wymiana oleju silnikowego,
3.2 Wymiana filtra powietrza,
3.3 Wymiana uszczelki pod głowicą,
3.4 Wymiana rozrządu silnika,
3.5 Diagnostyka komputerowa,
3.6 Wymiana sprzęgła,
3.7 Wymiana przegubu wew./zew.,
3.8 Wymiana tarcz, klocków hamulcowych,
3.9 Wymiana klocków hamulcowych,
3.10 Wymiana płynu hamulcowego,
3.11 Regulacja zbieżności kół,
3.12 Naprawa układu kierowniczego,
3.13 Wymiana amortyzatorów,
3.14 Wymiana opon zima – lato,
3.15 Naprawa układu klimatyzacji, odgrzybianie,
3.16 Inne nie wymienione w ramach potrzeb.
4. Wykaz napraw blacharskich: Prace blacharskie.
5. Wykaz czynności lakierniczych:
5.1 Przygotowanie elementu do lakierowania,
5.2 Lakierowanie elementu.
6. Wykonawca winien posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów i ich podzespołów.
7. Zakład naprawczy, w którym będą świadczone usługi winien znajdować się na terenie miasta Bydgoszcz bądź gminy znajdującej się w bezpośrednim sąsiedztwie miasta Bydgoszcz.
8. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: odebrania pojazdu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 80 - miejsca garażowania na własny koszt i ryzyko. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny.
9. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia. Minimalny okres gwarancji powinien wynosić 12 miesięcy, maksymalny okres 20 miesięcy.
11. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Wykonawcy.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych pojazdów i sprzętu w trakcie trwania umowy.
13. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji dostarczać będzie dostawca części zamiennych, którego Zamawiający wyłoni w oddzielnym postępowaniu, za wyjątkiem materiałów lakierniczych, które stanowiły będą odrębną fakturę zawierającą rzeczywisty koszt zakupu tych materiałów.
14. Podzespoły pojazdów, których nie można nabyć u dostawcy części zamiennych zapewni Wykonawca usługi w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe, po uprzednim telefonicznym zaakceptowaniu ceny zakupu przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wartość materiału Wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze.
15. Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw.
16. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest: z przewidywanym przez Zamawiającego zakupem dodatkowych pojazdów przewiduje się możliwość zwiększenia w ramach prawa opcji zamówienia podstawowego o 30 %.
16.1 Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.
16.2 Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 31.12.2017r.
16.3 O zastosowaniu prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie nie później niż 7 dni kalendarzowych przed realizacją.
17. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia – mechanik samochodowy, blacharz, lakiernik.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50110000-9
Dodatkowe kody CPV: