OgĹoszenie nr 21560 - 2017
z dnia 2017-02-08 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 370763 - 2016
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 375864 - 2016
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny
112607400000, ul.
ul. M. SkĹodowskiej-CurieÂ
9,
85094 Â
Bydgoszcz, paĹstwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
525Â 854Â 304, faks
525Â 854Â 076, e-mail
zamowienia@jurasza.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jurasza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakĹad opieki zdrowotnej
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Dostawa, wymiana i montaĹź dwĂłch zespoĹĂłw prÄ
dotwĂłrczych oraz rozdzielni RNN 0,4 kV wraz z uruchomieniem
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
SU/NLZ/361-1/72-16
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamĂłwienia jest dostawa, wymiana i montaĹź dwĂłch zespoĹĂłw prÄ
dotwĂłrczych oraz rozdzielni elektrycznej RNN 0,4 kV wraz z uruchomieniem w OddziaĹowej Stacji Transformatorowej nr 1 Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy. Wymiana zespoĹĂłw prÄ
dotwĂłrczych wiÄ
Ĺźe siÄ z budowÄ
nowej instalacji spalin i nowÄ
instalacjÄ
paliwowÄ
. 2.2 Parametry oraz wymagania dla instalowanych urzÄ
dzeĹ zostaĹy opisane w punkcie 3 SIWZ oraz w dokumentacji zaĹÄ
czonej do SIWZ, tj: 1) Projekt techniczno â wykonawczy (zaĹÄ
cznik nr 9 do SIWZ) 2) Program Funkcjonalno â uĹźytkowy (zaĹÄ
cznik nr 10 do SIWZ) 3) Specyfikacja techniczna i Odbioru RobĂłt (zaĹÄ
cznik nr 11 do SIWZ) 4) Przedmiar (zaĹÄ
cznik nr 12 do SIWZ) 2.3 Dostarczenie oraz montaĹź przedmiotu zamĂłwienia powinien siÄ odbyÄ z uwzglÄdnieniem wytycznych wskazanych w dokumentacji zaĹÄ
czonej do SIWZ, a o ktĂłrych mowa w pkt. 2.2 powyĹźej. 2.4 ZamawiajÄ
cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcÄ lub podwykonawcÄ na podstawie umowy o pracÄ osĂłb wykonujÄ
cych niezbÄdnych czynnoĹci w zakresie realizacji zamĂłwienia, tj. m.in. : 1) DemontaĹź i utylizacja istniejÄ
cych zespoĹĂłw prÄ
dotwĂłrczych 2) DemontaĹź i utylizacja instalacji paliwowej 3) DemontaĹź i utylizacja instalacji elektrycznej 4) OdĹwieĹźenie pomieszczenia (wyczyszczenie, pomalowanie) 5) DemontaĹź istniejÄ
cej rozdzielni elektrycznej 6) MontaĹź nowych zespoĹĂłw prÄ
dotwĂłrczych wraz z instalacjami paliwowÄ
i elektrycznÄ
7) MontaĹź nowej rozdzielni elektrycznej 8) Wykonanie odpowiedniego okablowania 9) Przeprowadzenie rozruchu. art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. â Kodeks pracy: Przez nawiÄ
zanie stosunku pracy pracownik zobowiÄ
zuje siÄ do wykonywania pracy okreĹlonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcÄ, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2.5 SposĂłb dokumentowania zatrudnienia osĂłb dla czynnoĹci wskazanych przez ZamawiajÄ
cego w pkt. 2.4 SIWZ, w trakcie realizacji zamĂłwienia bÄdzie odbywaĹ siÄ na podstawie oĹwiadczenia Wykonawcy, ktĂłre bÄdzie zawieraĹo listÄ osĂłb (z podaniem imienia i nazwiska oraz wymiaru czasu pracy wraz z informacjÄ
, czy jest to pracownik Wykonawcy czy Podwykonawcy) z przypisanymi do tych osĂłb czynnoĹciami, ktĂłre bÄdÄ
wykonywaÄ w ramach umowy o pracÄ. 2.6 Uprawnienia zamawiajÄ
cego w zakresie kontroli speĹniania przez wykonawcÄ wymagaĹ, o ktĂłrych mowa w pkt. 2.4 i 2.5 SIWZ, oraz sankcji z tytuĹu niespeĹnienia tych wymagaĹ ZamawiajÄ
cy okreĹliĹ w zaĹÄ
czniku nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
31122000-7
Dodatkowe kody CPV:
31213100-3,
45310000-3,
45314310-7,
45315000-8,
50532000-3
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 26/01/2017 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT365850.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
Agregaty Polska Cezary Bielak,Â
,Â
ul. Obornicka 258A,Â
60-650,Â
PoznaĹ, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
nie
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 447720.00 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 447720.00 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 703560.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.