OgĹoszenie nr 376702 - 2016
z dnia 2016-12-30 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 342482
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: OĹrodek Pomocy SpoĹecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny
1022700320000, ul.
Plac Czerwca 1976 r. Nr 1Â
,
02495 Â
Warszawa, paĹstwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
224Â 784Â 111, faks
224Â 784Â 101, e-mail
opsursus@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ops-ursus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Administracja samorzÄ
dowa
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Zakup usĹugi restauracyjnej - wydania 1998 obiadĂłw miesiÄcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu Wykonawcy dla podopiecznych OĹrodka Pomocy SpoĹecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy oraz dowĂłz 480 obiadĂłw miesiÄcznie dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora.
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
OPS/DA/271/01/16
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Zakup usĹugi restauracyjnej - wydania 1998 obiadĂłw miesiÄcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu Wykonawcy dla podopiecznych OĹrodka Pomocy SpoĹecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy oraz dowĂłz 480 obiadĂłw miesiÄcznie dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora.
A UsĹuga restauracyjna polegajÄ
ca na wydaniu 1998 obiadĂłw miesiÄcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu wykonawcy wraz z obsĹugÄ
kelnerskÄ
Przedmiotem zamĂłwienia jest przygotowanie, wydawanie oraz moĹźliwoĹÄ konsumpcji obiadu w dni powszednie, niedziele i ĹwiÄta w siedzibie Wykonawcy i na wynos dla okreĹlonej grupy osĂłb. Wykonawca winnien zapewniÄ moĹźliwoĹÄ jednoczesnego spoĹźywania posiĹku w lokalu dla min. 50 osĂłb. Obiady winny byÄ wydawane w godzinach od 13,00 do 14,30 oraz od 15,00 do 16,30 z moĹźliwoĹciÄ
trzydziestominutowego przesuniÄcia czasu. W przypadku niemoĹźnoĹci wykonania usĹugi w niedzielÄ lub ĹwiÄta dopuszcza siÄ moĹźliwoĹÄ wydania suchego prowiantu o wartoĹci przeznaczonej na obiad. KaĹźdorazowo sytuacja taka musi byÄ uzgodniona z przedstawicielem OĹrodka.
ZamawiajÄ
cy nie dopuszcza moĹźliwoĹci zamiany usĹugi restauracyjnej na usĹugÄ cateringu z dowozem posiĹkĂłw do siedziby Wykonawcy
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
53300000-3
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 15/12/2016 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT316353.60 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
UsĹugi Gastronomiczne Klaudia Artur Dudek,Â
,Â
BohaterĂłw Warszawy 9, ,Â
02-495,Â
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
tak
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 316353,60 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 316353,60 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 3316353,60 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.