Wykonanie nawierzchni na drogach gminnych i wewnętrznych znajdujących się na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie nawierzchni na drogach gminnych i wewnętrznych znajdujących się na terenie gminy Nowy Wiśnicz
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoNowy Wiśnicz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nowy Wiśnicz
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-19
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109563
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109563 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Nowy Wiśnicz: Wykonanie nawierzchni na drogach gminnych i wewnętrznych znajdujących się na terenie gminy Nowy Wiśnicz
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 531810-N-2017 z dnia 13.06.2017 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500001115-N-2017 z dnia 26.06.2017 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Wiśnicz, krajowy numer identyfikacyjny 54887300000, ul. ul. Rynek  38, 32-720   Nowy Wiśnicz, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 146 850 912, faks 146 850 911, e-mail zp@nowywisnicz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nowywisnicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie nawierzchni na drogach gminnych i wewnętrznych znajdujących się na terenie gminy Nowy Wiśnicz
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RI-ZPU.271.21.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni na drogach gminnych i wewnętrznych znajdujących się na terenie gminy Nowy Wiśnicz. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Remont drogi gminnej po działce nr 164 w miejscowości Chronów,polegający na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych; 2) Przebudowę drogi wewnętrznej po działce nr 47/1 w miejscowości Kobyle, polegający na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych; 3) Remont drogi gminnej po działce nr 1/68 w miejscowości Kopaliny, polegający na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych; 4) Remont drogi wewnętrznej po działce nr 1436/1 i 1396 w miejscowości Królówka (Uzbornia I), polegający na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych; 5) Przebudowę drogi wewnętrznej po działce nr 425/1 w miejscowości Leksandrowa, polegający na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych; 6) Remont drogi wewnętrznej po działce nr 289/2 w miejscowości Leksandrowa, polegający na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych; 7) Przebudowę drogi wewnętrznej po działkach nr 28/2 i 45/4 w miejscowości Leksandrowa, polegający na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych; 8) Poszerzenie drogi gminnej nr 580275K relacji Królówka – Muchówka w miejscowości Muchówka, polegający na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych; 9) Remont drogi gminnej nr 580300K po działce nr 6 w miejscowości Połom Duży, polegający na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych; 10) Przebudowę drogi wewnętrznej po działkach nr 597/1 i 589/2 w miejscowości Stary Wiśnicz, polegający na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych; 11) Przebudowę drogi gminnej po działce nr 769/1 w miejscowości Stary Wiśnicz, polegający na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych; 12) Przebudowę drogi wewnętrznej po działkach nr 274/1, 272/2, 275/1, 264/2, 265/5, 265/4, 266/2 w miejscowości Królówka, polegający na wykonaniu nawierzchni betonowej; 13) Przebudowę drogi wewnętrznej po działkach nr 152/4, 153/3, 155/3, 156/2 w miejscowości Łomna, polegający na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych; 14) Remont drogi wewnętrznej po działkach nr 911/2, 912/1, 910/2, 920/4, 920/3 w miejscowości Nowy Wiśnicz, polegający na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót do wypełnienia przez Wykonawcę. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych 4. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wykonania zamówienia zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu robót. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu robót poniesie Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT624617.25
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
„KRUSZ-BUD” Piotr Iwulski Roboty Drogowo-Budowlane,  kruszbud@interia.pl,  Wola Batorska 2147/21,  32-007,  Zabierzów Bocheński,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 466192.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 466192.26
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 683588.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę fundamentów budynku użyteczności publicznej - Bochnia
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania02-07-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma poszukuje podwykonawcy do wykonania budowy fundamentów budynku użyteczności publicznej. Powierzchnia 1200m2. Wyłącznie robocizna. Materiał po stronie zlecającego. Termin rozpoczęcia - sierpień 2024. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI