Przebudowa drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna – Łapanów na terenie Gminy Żego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna – Łapanów na terenie Gminy Żegocina.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoNowy Wiśnicz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-17
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108826
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108826 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Nowy Wiśnicz: Przebudowa drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna – Łapanów na terenie Gminy Żegocina.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 508832-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu, krajowy numer identyfikacyjny 851665255, ul. ul. Limanowska  11, 32-720  Nowy Wiśnicz, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 14 6128206, faks 14 6108481, e-mail sekretariat@pzd.bochnia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.bochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna – Łapanów na terenie Gminy Żegocina.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna – Łapanów na terenie Gminy Żegocina”. Zadanie realizowane będzie w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zadaniem wykonawcy będzie sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla obiektu i uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Przebudowę drogi od km 0+190 do km 1+693 o łącznej długości 1,33 km; 2) Przebudowę 6 skrzyżowań z drogami gminnymi w pasie drogowym drogi powiatowej; 3) Przebudowę 1 przepustu; 4) Przebudowę zatoki; 5) Rozbiórkę istniejących elementów i konstrukcji drogowych; 6) Przebudowę i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu kolidującego z inwestycją. 3. Zamówienie obejmuje: 1) Wykonanie badań, w tym geotechnicznych (wykonawca zrealizuje badania geotechniczne do celów realizacji inwestycji oraz inne badania narzucone na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu); 2) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z raportem i sporządzeniem oceny oddziaływania inwestycji na środowisko (jeżeli będą wzmagane); 3) Sporządzenie dokumentacji w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych; uzgodnień, opinii, pozwoleń i zgód wynikających z obowiązujących przepisów – zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane; 4) Sporządzenie projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych według wymagań rozporządzenia Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129); 5) Sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach wykonanych projektów; 6) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych; 7) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentacji związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów (na wykonawcy będzie ciążyć obowiązek przygotowania materiałów do pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót do PINB). 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, z uwzględnieniem zapisów określonych w pkt. 5 . 5. Dodatkowe zapisy (zmiany, uzupełnienia) do PFU: 1) Zabezpieczenie sieci branżowych oraz sposób zabezpieczenia należy uzgodnić z właściwymi gestorami sieci na etapie opracowywania dokumentacji projektowej - zgodnie z zapisami pkt. 1.2.2.14. Kolizje z infrastrukturą uzbrojenia terenu. 2) Koncepcję, o której mowa w pkt. 1.1.2.4. PFU, stanowią Rysunki nr 2.1 i 2.2 w skali 1:1000 zatytułowane „Plan Sytuacyjny – koncepcja” 3) W ramach zadania należy dokonać przebudowy zjazdów w niezbędnym zakresie celem dowiązania ich do realizowanej nawierzchni jezdni drogi 2071K. Przepusty pod zjazdami bez zmian. 4) Program Funkcjonalno-Użytkowy zakłada, że zdanie powinno być realizowane na działce drogowej nr 1105/1 w m. Łąkta Górna. Jednak gdy zajdzie konieczność wejścia z inwestycją na teren działek prywatnych, to obowiązkiem Wykonawcy, zgodnie z pkt. 1.2.1 PFU, będzie uzyskanie oświadczenia o zgodzie właściciela działki na realizację zadania (operacji) według załączonego wzoru – załącznik nr 6.1 do SIWZ. 5) Zgodnie z zapisami PFU pkt. 1.2.3 w ramach prac Wykonawca uzyska decyzję środowiskową - jeśli będzie wymagana. 6) Zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. – w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz.U.2013, poz. 1129) - § 19 pkt. 4, Zamawiający załączył posiadane warunki techniczne. Wykonawca w ramach opracowywanej dokumentacji projektowej w razie konieczności zaktualizuje posiadane warunki lub uzyska nowe. 7) Zgodnie z zapisami PFU pkt. 1.2.2.6 Zamawiający nie narzuca konieczności sporządzenia własnych badań ugięć FWD. 8) Z punktu 1.2.2.6 PFU (str. 27) Zamawiający wykreśla zapis "Nie dopuszcza się zmniejszenia grubości warstw bitumicznych" i wprowadza na jego miejsce zapis: "Wymaga się, aby projektowana konstrukcja spełniła parametry jak dla kategorii ruchu według opracowanej przez Wykonawcę na etapie sporządzania dokumentacji projektowej prognozy ruchu”. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby przy projektowanej konstrukcji wykorzystać istniejącą konstrukcję jezdni. Załączony Program Funkcjonalno-Użytkowy zakłada nową – pełną konstrukcję jezdni na poszerzeniach oraz lokalnie w miejscach świadczących o utracie nośności. 9) Zadaniem Wykonawcy robót będzie sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z projektem wzmocnienia nawierzchni. Przedstawione w PFU przekroje typowe oraz konstrukcje są przykładowe i służą do zobrazowania ogólnego zamierzenia inwestycyjnego i zgodnie z zapisami PFU pkt. 1.2.2.6 należy je traktować jako propozycję i na etapie tworzenia dokumentacji projektowej zweryfikować – opracować projekt wzmocnienia nawierzchni w oparciu o badania podłoża gruntowego oraz badania ugięć FWD. 10) Należy przyjąć minimalną szerokość drogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne (t.j.- Dz.U. 2016, poz. 124) i ich usytuowanie( t.j.- Dz.U. 2016, poz. 124) dla drogi klasy Z. 11) Szerokość istniejącego pasa drogowego, który jest w dyspozycji zamawiającego, wynosi od 8,2 m do 20,2 m. Zamawiający nie dopuszcza zmniejszenia szerokości drogi. 12) Wykonawca winien zastosować takie rozwiązania projektowe, aby maksymalnie ograniczyć wejście inwestycji w teren działek przyległych do pasa drogowego. 13) Przedmiotowa inwestycja planowana jest do realizacji na działce drogowej. Jednak, gdy zajdzie konieczność wejścia z inwestycją na teren działek prywatnych, to obowiązkiem Wykonawcy, zgodnie z pkt. 1.2.1 PFU, będzie uzyskanie oświadczenia o zgodzie właściciela działki na realizację zadania (operacji) według załączonego wzoru – załącznik nr 6.1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 71200000-8, 71320000-7, 71322000-1, 45100000-8, 45111200-0, 45111220-9, 45111230-9, 45551240-2, 45111250-5, 45111291-4, 45112000-5, 45112100-6, 45112200-7, 45112210-0, 45112500-0, 45112700-2, 45112730-1, 45113000-2, 45232130-2, 45233000-9, 45233120-6, 45233121-3, 45233123-7, 45233129-9, 45233140-2, 45233141-9, 45233142-6, 45233200-1, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający - Powiatowy Zarząd Dróg w Bochnia z siedzibą w Nowym Wiśniczu, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz.U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna – Łapanów na terenie Gminy Żegocina” (Nr zamówienia: ZP.271.10.2017). Uzasadnienie: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 768 262,32 złotych brutto i taką informację przekazał podczas otwarcia ofert. W toku badania złożonych w niniejszym postępowaniu ofert ustalono, że wartość oferty z najniższą ceną, tj. kwota: 1 106 877,00 złotych brutto, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. W związku z powyższym, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w oparciu o przepis art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z dyspozycją wymienionego wyżej przepisu ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT624603.51
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1106877,0
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1395196,45
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę szczotkowanie podłogi - Krościenko nad Dunajcem
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania01-07-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Potrzebuję odnowić starą, sosnowa podłogę w mieszkaniu (powierzchnia ok. 50 m2). Interesuje mnie m.in. szczotkowanie podłogi. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI