Dostawa materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu ekoMałopolska

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu ekoMałopolska
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-08
  • ZamawiającyWOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00069257
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu ekoMałopolska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu ekoMałopolska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ea0d2b4-bf7d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003369/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych (gadżetów)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu, który
dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portaloraz poczty elektronicznej – adres e-mail:
przetargi@umwm.malopolska.plKontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce
podmiotu należy wpisać „Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego”).Elektroniczna skrzynka
podawcza: /947ts6aydy/SkrytkaESP Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Szczegółowe informacje zawiera pkt 7 i 8 swz.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO znajdują się
w zał. 1A i 1B do swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SR-IV.272.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 756382,13 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 43809 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – obejmuje dostawę materiałów promocyjnych dla Województwa Małopolskiego, obejmująca:
- Gra zręcznościowa typu jenga – 250 szt.
- Gra zręcznościowa typu bierki – 250 szt
- Bambusowy kubek do kawy – 250 szt.
- Notes z korkową okładką – 250 szt.
- Zestaw słomek do picia – 250 szt.
- Głośnik Bluetooth 5,0 – 250 szt.
- Bambusowy powerbank – 250 szt.
- Eko torba – 250 szt.
- Eko torba z juty – 250 szt.
- Długopis z recyklingu – 300 szt.
- Koszulki T-shirt – 50 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik: nr 1E do swz dla części 1 zamówienia, będzie on wprowadzony jako załączniki do umowy w sprawie zamówienia publicznego
Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy, stanowi załącznik: nr 1C do swz dla części 1 zamówienia

4.2.5.) Wartość części: 40820,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:
Cena=(Najniższa cena wykonania zamówienia @spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena wykonania zamówienia oferty ocenianej) x 60 pkt
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana według następujących zasad:
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy do 18 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 30 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy od 19 do 22 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy od 23 do 29 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy do 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy powyżej 30 dni od dnia podpisania umowy, jego oferta zostanie odrzucona,
W przypadku braku wskazania terminu zamawiający uzna, że oferowany jest termin 30 dni od dnia podpisania umowy i oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt.
W przypadku wskazania niejednoznacznego terminu dostawy (np. wskazania przedziału czasowego) Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny termin z danego przedziału i oferta w tym kryterium otrzyma odpowiednią liczbę pkt dla tego przedziału.
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji do 7 dni, od dnia przyjęcia reklamacji - otrzyma 10 pkt.
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji od 8 dni do 13 dni, od dnia przyjęcia reklamacji - otrzyma 5 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji do 14 dni, od dnia przyjęcia reklamacji - otrzyma 0 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji powyżej 14 dni od dnia przyjęcia reklamacji - jego oferta zostanie odrzucona.
W przypadku braku wskazania terminu wymiany zamawiający uzna, że oferowany jest termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji do 14 dni od dnia przyjęcia reklamacji i oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt.
W przypadku wskazania niejednoznacznego terminu wymiany (np. wskazania przedziału czasowego) Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny termin z danego przedziału i oferta w tym kryterium otrzyma odpowiednią liczbę pkt dla tego przedziału.

Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – obejmuje dostawę materiałów promocyjnych dla Województwa Małopolskiego, obejmująca:
- Naturalne ręcznie wyrabiane mydło – 150 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik: nr 1F do swz dla części 2 zamówienia, będzie on wprowadzony jako załączniki do umowy w sprawie zamówienia publicznego
Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy, stanowi załącznik: nr 1D do swz dla części 2 zamówienia

4.2.5.) Wartość części: 2988,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:
Cena=(Najniższa cena wykonania zamówienia @spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena wykonania zamówienia oferty ocenianej) x 60 pkt
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana według następujących zasad:
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy do 18 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 30 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy od 19 do 22 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy od 23 do 29 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy do 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy powyżej 30 dni od dnia podpisania umowy, jego oferta zostanie odrzucona,
W przypadku braku wskazania terminu zamawiający uzna, że oferowany jest termin 30 dni od dnia podpisania umowy i oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt.
W przypadku wskazania niejednoznacznego terminu dostawy (np. wskazania przedziału czasowego) Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny termin z danego przedziału i oferta w tym kryterium otrzyma odpowiednią liczbę pkt dla tego przedziału.
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji do 7 dni, od dnia przyjęcia reklamacji - otrzyma 10 pkt.
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji od 8 dni do 13 dni, od dnia przyjęcia reklamacji - otrzyma 5 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji do 14 dni, od dnia przyjęcia reklamacji - otrzyma 0 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji powyżej 14 dni od dnia przyjęcia reklamacji - jego oferta zostanie odrzucona.
W przypadku braku wskazania terminu wymiany zamawiający uzna, że oferowany jest termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji do 14 dni od dnia przyjęcia reklamacji i oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt.
W przypadku wskazania niejednoznacznego terminu wymiany (np. wskazania przedziału czasowego) Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny termin z danego przedziału i oferta w tym kryterium otrzyma odpowiednią liczbę pkt dla tego przedziału.

Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wymaganym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do swz.
Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 3, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
Zapis ust. 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 1192 z późniejszymi zmianami/).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzór umowy zawiera załącznik nr 1C (dla części 1) i 1D (dla części 2) do swz.
Zamawiający może dokonać zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we wzorach umowy stanowiących załączniki nr 1C (dla części 1) i 1D (dla części 2) do swz.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Szczegółowy sposób złożenia oferty jest podany w pkt 8.2) swz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-07

2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wycenę zadaszenia z dachem prostym z łatą prostopadłą - Wiśniowa
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wycenę zadaszenia z dachem prostym z łatą prostopadłą, krokwie zawieszone na wieszakach ciesielskich, przymocowanych na dodatkowej belce podwieszonej do istniejącej. To sugestia ze względu na okno pod parapetem którego powinna się zmieścić blacha wierzchniego krycia.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI