Wykonanie bieżących napraw pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t., pojazdów ciężarowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie bieżących napraw pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t., pojazdów ciężarowych pow. 3,5 t. i autobusów 26 WOG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZegrze
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-19
  • Zamawiający26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00016129
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie bieżących napraw pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t., pojazdów ciężarowych pow. 3,5 t. i autobusów 26 WOG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juzistek 2

1.5.2.) Miejscowość: Zegrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 261883896

1.5.8.) Numer faksu: 261883868

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie bieżących napraw pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t., pojazdów ciężarowych pow. 3,5 t. i autobusów 26 WOG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8f33edf-8245-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/26wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/26wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami wszczególności składanie dokumentów, oświadczeń, uzupełnień, wniosków, zawiadomień orazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość”dostępnego na dole strony internetowej postępowania zamieszczonego na platformiehttps://platformazakupowa.pl/pn/26wog. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. poz. 2452)oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski,zawiadomienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca2002 r. o świadczeniu usług droga elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłoczniepotwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający, zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów zdnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określadopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: dokumenty w formacie „pdf”zaleca się podpisywać formatem PAdES, dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż„pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego za pomocąpoczty elektronicznej Wykonawca winien posługiwać się nazwą i numerem postępowania. Wykonawcaprzystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunkikorzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowejpod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący. Maksymalnyrozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. określa niezbędne wymaganiasprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do siec Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC onastępującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługującyformat plików .pdf, Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanieUTF8. Zamawiający nie przewiduje innych sposobów komunikacji niż środki komunikacji elektronicznej.Oferta wraz z załączeniami musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisemosobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności przez osobę (osoby) uprawnione doskładania oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Wykonawcaskłada ofertę w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Formularzaskładania oferty dostępnego na https://platformazakupowa.pl/pn/26wog/proceedings Oferta powinnabyć sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy lub postaci elektronicznej w formaciedanych pdf, doc, docx, xls, xlsx. Sposób złożenia oferty, opisany został w Instrukcji dla wykonawcówznajdującym się na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego zostały zawarte w SWZ oraz na stronie internetowej zamawiającego https://26wog.wp.mil.pl/pl/pages/rodo2018-07-10-q/

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące ograniczenia stosowania zostały zawarte w SWZ oraz na stronie internetowej zamawiającego https://26wog.wp.mil.pl/pl/pages/rodo2018-07-10-q/

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/17/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżących napraw pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t. 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności, a także przebiegu i czasu eksploatacji pojazdów samochodowych. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 40% kwoty zamówienia podstawowego, polegająca na powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia.2) Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usługi wynikać będzie z konieczności zapewnienia większej niż planowana ilość myć, w szczególności z powodu zwiększonego przebiegu pojazdów lub warunków atmosferycznych. 3) Udzielenie zamówienia realizowane będzie na zasadach umowy podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji na usługę

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Diagnostyka komputerowa pojazdów w ramach ceny oferty

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość marży na zakup części

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżących napraw pojazdów ciężarowych i autobusów powyżej 3,5 t. 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności, a także przebiegu i czasu eksploatacji pojazdów samochodowych. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 40% kwoty zamówienia podstawowego, polegająca na powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia.2) Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usługi wynikać będzie z konieczności zapewnienia większej niż planowana ilość myć, w szczególności z powodu zwiększonego przebiegu pojazdów lub warunków atmosferycznych. 3) Udzielenie zamówienia realizowane będzie na zasadach umowy podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji na usługę

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Diagnostyka komputerowa pojazdów w ramach ceny oferty

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość marży na zakup części

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia na podstawie art. 112 ustawy Pzp, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawca, którzy potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:1) część 1 – 250.000,00 zł,2) część 2 – 220.000,00 zł.W przypadku złożenia oferty na obie części, wysokość ubezpieczenia musi być sumą części. Warunek może być spełniony przez jednego lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej przez cały okres trwania umowy na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie. 2. zdolności technicznej:O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że: 1) w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługę obejmującą swym zakresem:a) część 1 – naprawę pojazdów osobowych i dostawczych (poniżej 3,5 t.) o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł,b) część 2 – naprawę pojazdów ciężarowych i autobusów (powyżej 3,5 t.) o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł, 2) dysponuje – część 1:a) warsztatem samochodowym na terenie powiatu legionowskiego, a w przypadku realizacji usługi poza granicami administracyjnymi powiatu nie dalej niż do miejsca oddalonego do 10 km od granic administracyjnych (liczonego po drogach publicznych wg https://maps.google.pl): ogrodzonym o utwardzonej nawierzchni (przez utwardzenie należy rozumieć: wyasfaltowanie, kostka brukowa, wybetonowanie, wysypanie żwirem, tłuczniem, itp.), strzeżonym całodobowo lub monitorowanym za pomocą kamer z możliwością rejestracji zapisu oraz oświetlonym, gwarantującym nienaruszalność pojazdów dla osób postronnych, o powierzchni umożliwiającej przechowywanie jednocześnie co najmniej 6 pojazdów;b) samodzielnie, co najmniej 6 zadaszonymi stanowiskami naprawczymi, w tym co najmniej 4 stanowiskami posiadającymi podnośnik (pojazdów) o udźwigu co najmniej 2500 kg;c) stanowiskiem diagnostycznym w pomieszczeniu zamkniętym wyposażonym w: kanał lub podnośnik samochodowy kolumnowy, urządzenie do kontroli i ustawiania geometrii kół, urządzenie do kontroli ustawienia świateł;d) urządzeniem komputerowym do diagnostyki samochodowej – tester diagnostyczny do diagnozy nie mniej niż dziesięciu marek pojazdów takich jak: Opel: Insignia, Vectra, Astra III, Vivaro, Honker: 2424, 2324, 2000, Fiat Ducato 2.0, 2.3, 2,8, Ford Transit 2.2, Skoda: Fabia, Octavia, Superb, Mercedes 290GD, Lublin: 2324, 3302, 3314, 3322, 3372, 3304, Iveco sanitarka M40E, Land Rover, Volkswagen Crafter; e) samodzielnym stanowiskiem lakierniczym, wyposażonym w bezpyłową, ogrzewaną komorę lakierniczą przystosowaną do lakierowania przy użyciu lakierów wodorozcieńczalnych – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 8 sierpnia 2016 r w sprawie ograniczenia emisji lotnych związków organicznych zawartych w niektórych farbach i lakierach przeznaczonych do malowania budynków i ich elementów wykończeniowych, wyposażeniowych oraz związanych z budynkami i tymi elementami konstrukcji oraz w mieszaninach do odnawiania pojazdów. (Dz. U. poz. 1353)f) wyważarką do kół;g) urządzeniem do sprawdzania i uzupełniania układów klimatyzacji pojazdów.Wszystkie wyżej wymienione urządzenia muszą być kompletne i sprawne technicznie oraz muszą posiadać aktualne dopuszczenie do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami;3) dysponuje – część 2:a) warsztatem samochodowym na terenie powiatu legionowskiego, a w przypadku realizacji usługi poza granicami administracyjnymi powiatu nie dalej niż do miejsca oddalonego do 10 km od granic administracyjnych (liczonego po drogach publicznych wg https://maps.google.pl): ogrodzonym o utwardzonej nawierzchni (przez utwardzenie należy rozumieć: wyasfaltowanie, kostka brukowa, wybetonowanie, wysypanie żwirem, tłuczniem, itp.), strzeżonym całodobowo lub monitorowanym za pomocą kamer z możliwością rejestracji zapisu oraz oświetlonym, gwarantującym nienaruszalność pojazdów dla osób postronnych, o powierzchni umożliwiającej przechowywanie jednocześnie co najmniej 10 pojazdów;b) samodzielnie, co najmniej 6 stanowiskami umożliwiającymi naprawę mechaniczną i blacharską pojazdu w pomieszczeniu zamkniętym, w tym co najmniej 1 stanowiskiem posiadającym kanał obsługowy o długości min. 14 m;c) stanowiskiem diagnostycznym w pomieszczeniu zamkniętym wyposażone w: kanał lub podnośnik samochodowy kolumnowy, urządzenie do kontroli i ustawiania geometrii kół, urządzenie do kontroli ustawienia świateł;d) urządzeniem komputerowym do diagnostyki samochodowej – tester diagnostyczny do diagnozy nie mniej niż ośmiu marek pojazdów takich jak: Jelcz 662D.43, 325, 442, Star 1142, 244, 200, 1466, 266, 944 (silnik MAN), 744, Ural 375, Tatra 815, Autosan H-10-10, Ramzes, H-9, Iveco Tracer, Eurocargo, Stralis, Mercedes, Scania, MAN; e) samodzielnym stanowiskiem lakierniczym, wyposażonym w bezpyłową, ogrzewaną komorę lakierniczą przystosowaną do lakierowania przy użyciu lakierów wodorozcieńczalnych – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 8 sierpnia 2016 r w sprawie ograniczenia emisji lotnych związków organicznych zawartych w niektórych farbach i lakierach przeznaczonych do malowania budynków i ich elementów wykończeniowych, wyposażeniowych oraz związanych z budynkami i tymi elementami konstrukcji oraz w mieszaninach do odnawiania pojazdów. (Dz. U. poz. 1353);f) wyważarką do kół;g) urządzeniem do sprawdzania i uzupełniania układów klimatyzacji pojazdów;h) podnośnikiem przystosowanym do podnoszenia pojazdów ciężarowych do 30 ton;i) stacją do obsługi klimatyzacji samochodów i autobusów;j) urządzeniem do dynamicznej wymiany oleju w automatycznych skrzyniach biegów.Wszystkie wyżej wymienione urządzenia muszą być kompletne i sprawne technicznie oraz muszą posiadać aktualne dopuszczenie do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.3. zdolności zawodowej:1) część 1 – o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej:a) 1 osobą posiadającą kwalifikacje elektryka samochodowego,b) 1 osobą posiadającą kwalifikacje lakiernika samochodowego, c) 1 osobą posiadającą kwalifikacje mechanika samochodowego,d) 1 osobą posiadającą kwalifikacje do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. 2) część 2 – o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej:a) 1 osobą posiadającą kwalifikacje elektryka samochodowego,b) 1 osobą posiadającą kwalifikacje lakiernika samochodowego, c) 1 osobą posiadającą kwalifikacje mechanika samochodowego,d) 1 osobą posiadającą kwalifikacje do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t. Warunek może być spełniony przez jednego lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający wezwie do złożeniaoświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, składanym napodstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII SWZ, Zamawiający wezwie do złożenia: dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż: część 1 – 250.000,00 zł, część 2 – 220.000,00 zł, wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór Załącznik nr 4 do SWZ).• W przypadku, gdy wymagana usługa jest częścią większego zamówienia, należy podać tylko wartość usługi wymaganej Rozdziale VII ust. 1 pkt 2 SWZ i tylko taką usługę należy wymienić, • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał konkretne informacje potwierdzające spełnienie warunku, • do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, • Zamawiający nie wymaga złożenia usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie.  oświadczenia Wykonawcy, dotyczącego spełniania warunków udziału w zakresie zdolności technicznej – wzór stanowi Załącznik 5 i 5a do SWZ – odpowiednio dla części; oświadczenia Wykonawcy, dotyczące spełniania warunków udziału w zakresie zdolności zawodowych – wzór stanowi Załącznik 6 i 6a do SWZ – odpowiednio dla części

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności:1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ,2) Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik nr 2 do SWZ,3) Pełnomocnictwo do działania innej osoby w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy),Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany, przed terminem składania ofert wnieść wadium w kwocie:1) część 1 – 2.100,00 zł (słownie zł: dwa tysiące sto 00/100),2) część 2 – 1.800,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc osiemset 00/100)Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarte zostały w Rozdziale XV SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Wykonawcy składający ofertą wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo w oryginale podpisane zgodnie z zaleceniami zawartymi w Rozdziale XII ust. 7 pkt 4 SWZ uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie ze SWZ; sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej – dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu. Zamawiający w toku prowadzonego postępowania będzie przesyłał wszelką korespondencję do pełnomocnikaWykonawców występujących wspólnie. Przepisy dotyczące pojedynczego Wykonawcy mają zastosowanie do pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2 i 5, ze skutkiem prawnym wobec wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający wspólną ofertę będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej: zobowiązanie dorealizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia, określenie szczegółowego zakresu działania poszczególnych stron umowy, czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwaniagwarancji jakości i rękojmi. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp, brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębniekażdy z Wykonawców wspólnie występujących.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zawrze umowę (wzór załącznik nr 8 i 8a do SWZ) w sprawie przedmiotowego zamówienia zwybranym wykonawcą w terminie zgodnym z art. 308 ustawy Pzp. Zmiany umowy zostały zawarte § 11 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/26wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga aby Wykonawca oraz podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeksu Pracy (Dz. U. Z 2020 r poz. 1320 z późn. zm.) osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. mechanika, elektryka, lakiernika. szczegółowy opis regulacji w zakresie obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę zawarto w Rozdziale III SWZ.Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w rozdziale IX ustawyPzp (art. 505-590).
2021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport foteli - Gołków-Cegielnia
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport foteli. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI